Bestel auto gehuurd en vanaf begin tot het einde prima geregeld . Grote klasse !
We hadden een vrachtauto nodig voor een verhuizing. Bij Martin Schilder kregen we een mooie prijs voor een mooie vrachtauto dia aan al onze verwachtingen voldeed.
Via De Ruiter heb ik korte geleden bij Martin Schilder een bus gehuurd. In het verleden had ik een Honda Jazz bij Martin Schilder gekocht, toen op de rotonde achter BP 1993/1994. Alleen vond ik destijds 7500 guldens te veel voor een Honda Jazz. In zijn totaliteit heb ik geen slechte ervaring met dit bedrijf.
Snel, goed en eenvoudig
Zeer positief, prijs kwaliteit was goed! Opmerking: ik had een VW golf gehuurd. De benzinemeter blijft zo lang op vol staan dat ik dacht dat deze stuk is. Na 200km was de tank nog steeds vol volgens de meter. Voor mensen die geen ervaring hebben met VW\'s misschien handig om te melden.
Ik kan alleen maar complimenten geven over het afhandelen en de auto die ik heb gehuurd
uitstekend van begin tot eind
Uitstekend. Vlotte, deskundige behandeling. Prima prijs/prestatie
Goede auto, niets mis mee. Wel opmerking over de voorwaarden die worden gesteld aan het meekrijgen van de auto.Deze worden niet duidelijk vantevoren besproken bij bestelling, maar wel vermeld in mail (niet volledig gelezen), hetgeen als gevolg kan hebben dat aan de balie bij het ophalen er een probleem ontstaat. Tevens wordt er gesteld voor weekendhuur, afhalen vrijdag na 1700 uur, maar er wordt niet verteld dat exact om 1800 de zaak gesloten is.... en pas zaterdag om 0900 open. Twee officiele identificatie documenten blijken onvoldoende om een auto mee te krijgen. Er moet ook nog een recent poststuk worden meegenomen waaruit zou moeten blijken waar je echt woont. Belachelijke maatregel. Ik huur in diverse landen bijna wekelijks auto\'s, nergens wordt dat vereist. Dit allemaal omdat Martin Schilder wel een week heeft moeten zoeken naar een auto die voor een proefrit niet was teruggebracht..... Alsof iemand die te kwader trouw dan niet een nep poststuk gemaakt zou kunnen hebben en alsnog de auto meegenomen zou hebben.... Naja, na het zoeken naar persoonsgegevens (niet kunnen vinden, ik bezit zelfs een auto die in het systeem van Schlder voorkomt (!), bij Gods gratie toch de auto meegekregen... De huurauto was overigens prima en de medewerkers aan de verhuurbalie moeten ook slechts uitvoeren wat opgedragen wordt... Ligt meer aan beleid Schilder zelf, maar daarover kunnen we nog wel een paar pagina\'s vullen.... Van Audi via Volkswagen tot Skoda....
prima
The car did not have a spare wheel for which I had to face lot of inconvenience. It was not communicated to me at that spare wheel is not there in the car. Breakdown service came after 4 hours and they said that They will only drop us to next garage. It was Saturday evening so the garage will repair the car on Monday. We will not get any alternative car in the meantime and that was the only thing insurance company had asked the breakdown service company to execute.
Dear Avik, Thank you for taking the time to give us a review. We regret that you experienced a flat tire and that the emergency service let you wait for a while. Due to the weekend and summertime, is has probably taken a little longer to reach you. For emergency services however, we are dependent on another company. Unfortunately, therefore we can’t control how fast you will be helped out. In any case we will make a report at Euromobil Netherlands, from where the international emergency services are regulated. Of course we aren’t happy about this situation either! New cars nowadays are often delivered without a spare wheel, that’s how we receive the cars from the factory. There is a repair kit in the car, in case of driving a flat tire. We are sorry to see you give our rental services a negative review, given our dependence on services of other companies, but of course we understand your discomfort and therefore we apologize. We hope the discount we offered is an appropriate compensation from our side. On behalf of Martin Schilder Rental Gerjan van Bokhorst Fleet manager
Wij willen Mamed, vestiging Heemskerk, bedanken. Hij is een top medewerker. Altijd beleefd / vriendelijk, weet overal een oplossing voor. Kortom... een visitekaartje voor het bedrijf Martin Schilder. Klaas en Brenda Boersma Heemskerk
Vriendelijkheid kon beter, een paar jaar geleden werd ik altijd zeer vriendelijk te woord gestaan, dat viel me nu tegen.
Smaragdweg 12
1812RJ Alkmaar
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.