Dit keer redelijk vanwege schroef in band en scheef stuur van huurauto.

Ik heb een 7 gegeven omdat er bij de huurauto een schroef in de band zat en het stuur scheef stond. Wij hebben wel een vervangende auto gekregen.

Erg behulpzaam en denken mee!

Ik kan niet anders zeggen dan dat het hele team zeer behulpzaam is en ook altijd meekijkt naar oplossingen. We rijden naar volle tevredenheid en zullen dit ook continueren

Prima, goede service en vriendelijk personeel

Goed tot terugbetaling van de borg

Bijna 2 weken moeten wachten tot ik de borg terug had gekregen. Was niet doorgegeven, maar deze week opgelost door een werknemer die er meteen spoed van had gemaakt

Beste Remco, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om te reageren op ons review verzoek. Dat er iets niet goed is gegaan met het terugstorten van de borg, is natuurlijk heel erg vervelend, dat begrijpen wij heel goed. Het terugstorten van de borg blijft ‘helaas’ mensenwerk welke niet geautomatiseerd is. Hierin hebben wij een fout gemaakt. Onze excuses hiervoor. Wij betreuren dat de borg niet binnen 5 werkdagen retour gestort is, uiteraard zijn wij blij dat na contact met de medewerker dit direct is opgelost. Wij vinden het enorm jammer dat deze ervaring ervoor heeft gezorgd dat u ons als negatief aanbeveelt. Mocht u in de toekomst toch weer een huurauto nodig hebben dan hopen wij een tweede kans te krijgen om te laten zien dat het ook anders kan. Gezien het feit dat u wel tevreden bent over de klantvriendelijkheid en de prijs/kwaliteit, kijken wij er naar uit u te verwelkomen bij één van onze verhuur vestigingen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Autoverhuur

Prima en vlot geregeld.

Vriendelijk,snel en goed geregeld.

Alles prima geregeld

Goede, snelle en makkelijke communicatie. Vlotte afhandeling.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Er word goed meegedacht en gekeken naar de mogelijkheden. Iedereen is erg behulpzaam en vriendelijk. We hebben een heerlijke auto meegehad op wintersport!

Heel fijne en goede service

Alles naar wens, alleen bevestingsmail kwam niet aan

altijd goed voor elkaar

gastvrij, transparant en goede verzorgde bestelwagens

Nieuwe auto meegekregen. Top. Snelle - en vriendelijke afhandeling zowel bij het ophalen als terugbrengen. Een punt van aandacht/verbetering. Een week wachten tot de borg wordt teruggestort is veel te lang. Andere verhuurders boeken de borg meteen terug na inlevering van de wagen dezelfde dag.

Klantvriendelijkheid en efficiency.

Al enkele jaren maken wij gebruik van een huurauto van Broekhuis Alkmaar. Klantvriendelijk, meedenkend en accuraat. Voor het ophalen en weer inleveren van de huurauto zijn de medewerkers van Alkmaar altijd behulpzaam. Met dank aan Brechtje en haar collega's.

Zoals altijd geweldige service!

Al geruime tijd huur ik diverse auto’s bij beoekhuis autoverhuur Alkmaar. Altijd een schone en volgetankte auto mee, mocht een auto niet lekker rijden kan je deze in overleg om komen ruilen. Vriendelijke mensen telefonisch ook heel goed bereikbaar.

top service

Wij hadden een VW transporter nodig en dat was zo geregeld en reed lekker. Enige puntje zou kunnen zijn dat de kilometers na afloop niet samen gecontroleerd werden en de afrekening later opgemaakt werd, ik vertrouw erop dat het goed was maar had het fijner gevonden als we dat even samen hadden bekeken.

Prima ervaring

nvt

Just perfect

It is just perfect and confortable to rent a car with you company.

Goed geholpen, aardige persoon die mij heeft geholpen.

Geweldig hulpvaardig team!

De manier waarop de medewerkers van Broekhuis ons hebben geholpen en benaderd, is uiterst positief te noemen: *meedenkend *emphatisch *klantvriendelijk (zelfs nog een attentie mogen ontvangen voor mijn verjaardag!) Kortom: KLASSE! Bedankt!

Topservice

Zeer goede kwalteit en hele vriendelijke bediening.

aardig,goed, vriendelijk, perfecte service!!!!! Ga zo door!

Altijd behulpzaam

Betrouwbaar en eerlijke

Gewoon goed en ze doen wat ze beloven.

Zeer Goed

Zeer Goed

Prima auto, goed onderhouden. Goede service. Fijn dat ik de auto ook op zondag kan inleveren.

Flexibel, goede dienstverlening

Afspraak kon makkelijk verzet worden. Auto was in orde, snelle afhandeling, goede prijs.

Bedrijfsgegevens

Smaragdweg 12

1812RJ Alkmaar

[email protected]

Over Broekhuis Autoverhuur Alkmaar

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.