Altijd goede communicatie, fijne ondersteuning, eerlijk advies. Gewoon erg goed.

Goede communicatie en onderhoud vlgs afspraak.

Denken mee tav benodigde onderhoud zoals in mijn geval voor heel weinig km per jaar

Deze garage doet zijn uiterste best voor jou en je auto!

Een eerlijke garage die doet wat moet worden gedaan en overal goed communiceert. Heel fijn! En ze doen hun best om met je mee te denken!

De service, vriendelijkheid, meedenken met en dienstverlening is bij de meeste medewerkers meer dan op orde. Bij deze medewerkers is niet alleen een goede zakelijke benadering jegens de klanten, maar ook een persoonlijke.

Ben al jaren klant dus servic is goed.

Super geweldig en iedereen is vriendelijk

Ik wordt altijd goed geholpen. De klachten worden serieus genomen en goed opgelost.

Bijzondere en persoonlijke behandeling

Dat ik al klant ben sinds 1985 zegt al genoeg. Vakkundig en zeer vriendelijk personeel, aangestuurd door een meedenkend(e), erg aardige en hartelijke directie, receptie-team en verkoopteam.

Afspraken worden altijd goed nagekomen

Vanaf de aanschaf tot op heden altijd correct behandeld. Zeer tevreden als klant

Mijn auto is weer goed verzorgd door Frans Stokman

Ik werd goed van te voren voorbereid op de reparatie en op wat het zou gaan kosten en dat klopte allemaal helemaal.

Prima, duidelijk, vriendelijk

Alles netjes en professioneel in goed overleg uitgevoerd

zie boven

Ouderwetse service!

Ben al jarenlang een tevreden klant!

Uitstekend.

Het waas goed geregeld en op tijd. Ik werd netjes ingelicht over de mankementen die volgende keer aan de beurt zullen komen. Sinds 2015 ben ik klant van Frans Stokman en ben ik heel tevreden. Vriendelijke mensen, goed service en altijd op tijd.

Formidabele dealer

Altijd vriendelijk en een luisterend oor.

Afspraak zoals altijd top

Altijd goed geregeld, de afspraken bij Frans Stokman. Nadeel is daarvan is dat anderen dat ook vinden en het dus wat drukker is geworden, met alle vertraging als gevolg om een afspraak te kunnen krijgen. Verder hoop ik er lang klant te kunnen blijven.

Goede Service en warm ontvangst

Vriendelijk personeel en goede service. Je weet waar je aan toe bent

Prima service.

Goed advies, duidelijke offerte, prima leenauto.

Ik wordt altijd netjes geholpen.

De onderhoudsbeurt en APK waren te gelijk uitgevoerd. Ik ben blij dat mijn voorbanden ook vervangen konden worden zodat ik niet opnieuw terug hoefde te komen. Ook waren ze duidelijk wat het ging kosten. Ik vind het fijn dat ze duidelijke afspraken maken en zich daar aanhouden.

Altijd goed

Altijd goed en stipt op tijd.

Een goede service en vriendelijke medewerkers.

Een goede service en advies over het gebruik van google maps en de mogelijkheden voor pech onderweg.

Super en enorm vriendelijk

Mijn ervaring was positief. Vooral het telefonisch en face-to-face contact met de service adviseur Edwin. Wat een vriendelijk en communicatief vaardige man. De auto was daarnaast snel klaar om op te halen. Ik zo Stokman aan iedereen aanraden.

Prettig en goed

Als vanouds, prima service.

Zoals altijd, dus prima.

Goed geholpen, volgens afspraak

Prettige en deskundige benadering.

Zoals gewoonlijk zeer goed en vakkundig cq voorkomend.

Zie boven, vertrouwd sinds jaren ,ook de administratie zeer voorkomend en attent.

Over Frans Stokman Auto's

Frans Stokman is al ruim 40 jaar een begrip in mobiliteit in heel Noord-Holland. Sinds 1982 is Frans Stokman BV als Renault- en caravandealer in Heerhugowaard gevestigd op het industrieterrein de Zandhorst. Na een explosieve groei is Frans Stokman BV uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 30 medewerkers die als doel hebben om u optimaal van dienst te zijn. Tot onze activiteiten behoren verkoop Renault nieuw, occasions, onderhoud, APK, leasing en airco service. Daarnaast verkopen wij nieuwe caravans van het merk Caravelair en nieuwe campers van Weinsberg en Dethleffs. Ook voor gebruikte caravans en campers, caravan- en camperonderhoud en verhuur bent u bij ons aan het juiste adres. Gastvrijheid en service staan nog steeds hoog in het vaandel bij Frans Stokman BV.