Correct, vakkundig en betrouwbaar !

Méér dan 50 jaar goede ervaringen met Firma Stokman.

Gewoon weer prima geholpen

Gewoon weer prima geholpen

Leuk geholpen en zeer service gericht.

3 jaar probleemloos gereden met de auto en altijd goed geholpen!

Uitstekende service

Alles klopte volgens afspraak

Zoals altijd vakkundig, vriendelijk en top personeel

Er wordt naar je geluisterd en ze denken met je mee. Ik heb mij nog nooit negatief gevoeld over Stokman Heerhugowaard.

Een hele goeie services

Mijn auto moest voor de apk. Er word keurig gebeld wat er gedaan moet worden en hoeveel het gaat kosten. Een leen auto totaal geen probleem. Ik vind het een top zaak

Weer top service!

Mijn auto moest weer voor APK. Er moesten een aantal reparaties plaatsvinden. Snel gefixt, goede prijs, kwaliteit. Duidelijke communicatie en ook een leen auto is altijd zo geregeld. Al van kinds af aan kom ik met mijn ouders bij Stokman en later zelf mijn auto’s hier vandaan en in onderhoud en ik kan werkelijk geen enkele reden verzinnen waarom ik naar een andere garage zou gaan.

Persoonlijke benadering

Goede service en klantvriendelijk

Zeer goede garage

Zeer goede vakmensen,altijd vriendelijk.

Zoals altijd klantvriendelijk en deskundig!

Zoals altijd klantvriendelijk en deskundig!

zeer klantvriendelijk

goede service, meedenkend

Goede wijn behoeft geen krans!

Als uw bedrijf vanaf morgen ook brood zou gaan verkopen, dan eet ik vanaf morgen nog slechts 'Stokman brood'.

Was weer uitstekend

Fijn om moment van ophalen van de auto in onderling overleg te kunnen bepalen (in dit geval in verband met afspraak in Alkmaar om 15.30 uur auto opgehaald om 15.00 uur)

Goed behandeld

Zeer goed gemaakt en snel

Zeer klantvriendelijk, professioneel , denken in oplossingen

Uitstekende service, gelijk leenauto, snelle reparatie en ontzettend vriendelijk.

Ruim dertig jaar zeer tevreden

Ruim dertig jaar zeer tevreden, zegt genoeg.

goede garage prettig personeel terzake kundig

goed personeel die je niet extra op kosten jagen .Bij problemen denk men mee met de klant . Dus zonder meer een fijne garage. Zal niet snel veranderen

Rimpelloze service zoals altijd

Duidelijke afspraken. Professionele service welke toch op vriendelijke en persoonlijke wijze word uitgevoerd. Een gastvrij bedrijf !

Supper snel geregeld

Reparatie snel opgelost

...

altijd correct conform afspraken

altijd correct conform afspraken

Goede garage met een persoonlijk gevoel er bij.

Altijd prettig geholpen bij Frans Stokman.

Als altijd: top!

Zoals altijd: meedenken, alle mogelijke medewerking om het mij zo makkelijk mogelijk te maken en geen dure onderdelen proberen aan te smeren als er andere mogelijkheden zijn. Niets opdringen, heerlijk. En natuurlijk loopt de auto weer als een zonnetje ;)

goed behandeling na constateren van een olielekkage

het autobedrijf heeft een kleine olielekkage bij een B-beurt geconstateerd. een perfecte oplossing en voorstel om een huurauto te mogen gebruiken voor de 2 dagen dat de auto in de garage staat is zeer goed ontvangen. een duidelijke uitleg waar de olielekkage zich bevond en hoelang de reparatie duurt werd door de receptionist aan mij vertelt. een nieuwe afspraak op korte termijn is gemaakt. de receptionist gaf meerdere malen aan dat de geconstateerde olielekkage geen invloed heeft op het gebruik van de auto. deze geruststellende woorden is een soort garantie van de garage dat in de periode dat de lekkage is verholpen niet tot nieuwe mankementen kan leiden.

Er is geen betere.