Prima service.

Wij zijn al jaren klant bij garage Huijbregts. Ze geven altijd prima service.

Zie onder

Apk en kleine onderhoud goed tevreden

Goede garage

Ik heb een goede ervaring met deze garage.

geweldig

vriendelijke ontvangst , goede service,

Geweldige service

Naast de geweldige service is uiteraard het vakmanschap ruim aanwezig en wordt dit gecompleteerd met een hoge dosis vriendelijkheid. Super garage bedrijf, ben blij dat ik hier ooit terecht ben gekomen.

prima service

prima service en advies

Voor mij een perfecte garage

Goede service en goed overleg met dingen die moeten gebeuren en goede prijs en je hebt vervangend vervoer

super

klantvriendelijk en goed

Super service

Snelle service altijd vriendelijke mensen die je helpen. Als er iets vervangen moet worden , vragen ze eerst of ze het mogen doen. Dat vind ik heel erg fijn dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben super blij met jullie dankjewel. Groetjes Hanny Scalamonti.

Zoals altijd: duidelijk en snel

Ook nu weer: netjes en snel geregeld. En overleg als er iets extra's moet gebeuren.

Prima, betrouwbare garage

Al jarenlang mijn garage. Zelf ben ik "autoanalfabeet" Heb volste vertrouwen in deze garage.

Goede garage

Een zeer goede autogarage, maakt tijd voor je, legt alles goed uit, en qua prijzen zijn ze altijd open en eerlijk.

Prima service.

Prima service, bedankt!

Een goede garage, en goede monteurs.

Ik heb een goede ervaring met garage Huijbregts, en ze zijn zeer klant vriendelijk.

goeie service

Tevreden, goeie service!

Altijd service

Ik kan er altijd terecht, zullen me altijd helpen waar direct kan of op korte termijn inplannen. Eerlijke service voor eerlijke prijs.

Goed, betrouwbaar, professioneel..

Zie boven, daar is niks aan toe te voegen.

Een garage die met je meedenkt

Ik kom hier al jaren, want het is een fijne garage, met goed en persoonlijk contact. Met een garagehouder die zijn klanten kent, met je meedenkt en je goed weet te adviseren. Bovendien weten ze altijd even tijd te maken om mee te kijken, of om iets uit te zoeken wanneer je geen afspraak hebt, maar toch met een klein dingetje aan je auto zit.

bekwaam, vertrouwd en een goede service.

bekwaam, vertrouwd en een goede service.

klantvriendelijk

goed aan de afspraak houden en erg vriendelijk.

Persoonlijk contact

Al jaren veel vertrouwen in de garage. Piet en het personeel kent ons persoonlijk, en we worden zo ook aangesproken. Altijd meedenkend, en overleg bij grote kosten. Hier blijven we nog jaren.

Prima garage

Kom er al jaren voor onderhoud en reparatie altijd zeer tevreden, prima service

Goede vakgarage

Snel, goed en vakkundig geholpen

zorgeloos

snelle en duidelijke service

Heel goede ervaring, en zeer deskundig.