Goed opgelost

Ondanks alle drukte, toch ons probleem met de auto opgelost, alleen jammer dat er geen vervangend vervoer was.

Positief

Prima service , deskundig ,klantgericht

Technisch heel goed

25 jaar klant.

Heel fijne garage om te komen.

Ik ben nu al 2 keer hier geweest en beide keren heel goed en professioneel geholpen. Ik ben zeer tevreden over de service.

perfect

ze zijn met hun vac bezig en maken het perfect.

Goed snel netjes

En dat alles voor een nette prijs. Gelukkig weer betrouwbaar onderhoud.

Uitstekend geholpen

Prima persoonlijk contact en alles uitgevoerd zoals afgesproken.

Tiptop

Al bijna 50 jaar een hele goede service gekregen!

Meedenkend met de klant wordt er gezorgd voor heel goed onderhoud en veiligheid.

Geen poespas. Er wordt gewoon goed werk geleverd. En het noodzakelijke wordt aangepakt. En dat in een heel vriendelijk contact.

Snel en accuraat

Prima service. Geen onnodige vervangingen.

vriendelijk en deskundig

Heel deskundige garage, en staan je vriendelijk te woord, en als het kan word je snel geholpen.

Service en klantgericht top!

Super klantvriendelijk garage en super service.

Zeer betrouwbaar en vakbekwaam garagebedrijf met vriendelijke medewerkers en super service!

Bij Garage Huijbregts kunt u uw voiture met een gerust hart achterlaten...deskundig onderhoud en/of reparatie verzekerd!

Snelle persoonlijke kwaliteitsservice

Ze kennen mij en zorgen altijd dat ik op een persoonlijke snelle manier zeer goed geholpen wordt. Ze doen wat ze zeggen en beloven en als er meer aan de hand is wordt er altijd eerst gebeld, krijg ik opties en advies en wordt besloten in overleg wat er moet gebeuren. Kortom een snelle service met kwaliteit op een persoonlijke en prettige manier.

prima bedrijf

goede service, klant vriendelijk, en komen afspraken na. zeer tevreden.

Zeer goede service

Gewoon goed, altijd overleg en snelle service

Gewoon Goed!

Kunde gerust henne gaon.

goede service gehad.

zie boven

Altijd goed geregeld en kwaliteit

Zeer betrouwbare en eerlijke garage

Klantvriendelijk en servicegericht

Bedrijf is klantgericht en denk met de klant mee. Prima prijs / kwaliteitverhouding.

Perfect overeenkomstig afspraak

Zoals altijd zijn de contacten met garage Huijbregts perfect. Op tijd en onderhoud volgens afspraak. Geen onverwachte kosten door extra werkzaamheden. Op een nette wijze geattendeerd op slijtage van onderdelen die op (korte) termijn vervangen moeten worden. In overleg hiervoor een vervolgafspraak gemaakt. Uiteraard zou de vervolgafspraak niet gemaakt zijn als er geen 100% vertrouwen was.

Die mensen verstaan hun vak

Alles snel en goed uitgevoerd

Snelle service, duidelijke communicatie en voldoende alternatieven voor reparatie van de schade

Zowel voor het jaarlijks onderhoud als incidentele schades zeer tevreden

Gewoon goed

Elk probleem wordt meteen opgelost.