12 jaar klant, en nog nooit een probleem gehad in welke vorm dan ook.

Korte lijnen en mensen die meedenken als het nodig is. Afspraken kloppen altijd. Goede communicatie, en correcte behandeling. Vooral zo door blijven gaan.

Zoals altijd perfecte service.

Trekhaak conform afspraak gemonteerd. Auto keurig schoon gehouden/gemaakt. Alles tegen een zeer acceptabele prijs.

Alles gaat naar wens,ik ben zeer tevreden.

Hallo,ik ga nu al een tijdje naar garage Huijbregts,en ben er zeer tevreden over.

Alles volgens afspraak

zoals gewoonlijk: goed

Gewoon goed.

goede service

wij komen er al vele jaren, dat zegt genoeg

Komt afspraken na. Goede reparatie. Klant vriendelijk. Betrouwbaar.

Het onmogelijke werd opgelost door garage huijbregts Nogmaals dikke mercy

Tevreden

Ik kon snel terecht.

Goed met aandacht voor de klant

Fijne garage

Wij worden altijd goed geholpen

Super goed geholpen!

Eerst digitaal aangemeld, kort daarop bevestigd. Op dag zelf auto gebracht voor APK en kleine beurt. Vervolgens op afgesproken tijd afgehaald. Factuur per mail ontvangen en rekening betaald. Kortom prima!

Prima service.

Wij hebben goede ervaring met de monteurs en eigenaar voor wat betreft het onderhoud van onze auto's. Zowel de eigenaar als de monteurs zijn zeer bekwaam en vriendelijk. Ook zijn ze behulpzaam bij kleine storingen en bij vragen en komen hun afspraken na. Verder wassen we er regelmatig onze auto.

Behulpzaam en vriendelijk, tegenwoordig heel belangrijk

was hier met de auto voor het eerst voor beurt en APK. wel al eens geweest voor kleine mankementen die keurig zijn opgelost. Afspraak maken verliep soepel en auto was klaar op afgesproken tijd. De rekening viel ook niet tegen. Prima, ben dik tevreden. Annie

Fijne garage

Prettig

ben zeer tevreden over service

goede ervaring met monteurs en eigenaar over onderhoud van mijn auto zeer bekwaam en zeer zeer vriendelijk en behulpzaam bij kleine storingen b.v lamp verwisselen of vragen

Afspraak op korte termijn

Altijd betrouwbare en deskundige service

Tevreden klant

Goede service,vriendelijk personeel.

Goede en snelle service

H

fijne service

komt afspraken na

Zeer goede service

Altijd snelle en goede service

Perfecte service

Al jaren klant en zeer tevreden

Het is altijd moeilijk om uit te leggen wat voor geluid de auto maakt, als het geluid anders is dan anders. Zoals het er nu uitziet lijkt de auto weer te rijden als vanouds.