Filters

8

Heel tevreden.

Ik werd snel geholpen. Heel vriendelijk. Laten mij zien wat de oorzaak van de problemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

TOP! PROFESSIONEEL! SUPER SERVICE! KLANTGERICHT! AANBEVOLEN MET HOOGSTE RATING!

TOP! PROFESSIONEEL! SUPER SERVICE! KLANTGERICHT! AANBEVOLEN MET HOOGSTE RATING! Buitengewoon vakkundige garage, altijd super vriendelijk, volledig klantgericht met topkwaliteit voor zeer betaalbare prijs. Ik voel mij al tientallen jaren met Wim, Remco en Sander altijd gewoon "thuis" in de garage terwijl de vakkundige medewerkers aan de slag zijn voor je. ( Aanbevolen met de hoogste Rating!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een woord is genoeg: prima!

Alles precies volgens afspraak gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

hele goede service voor een degelijke prijs

top

  • Aanbevelen? Ja
10

vertrouwd dichtbij

Het was weer tijd voor de APK. Naturlijk bij Oto Eys. Mijn SL wordt binnenkort 35 jaar en hij heeft zijn eerste APK ook bij Oto Eys gehad op 27.02.2008. Eenmal Oto Eys - altijd Oto Eys.

  • Aanbevelen? Ja
10

Diagnose, prijs en wachttijd waren juist, op de euro en minuut correct!

No-nonsens team dat nog oor heeft voor de klant en professioneel minimaal gelijkwaardig is aan een dealergarage!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super garage

Hier geld , dat je geen nummer bent maar ‘n klant. Iedere monteur is beleeft en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Een garage met vertrouwen en mensen die hun vak verstaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd en met de goede service zoals ik gewend ben

Prima grote beurt aan mijn auto en alles netjes en conform afspraak!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en goed geholpen

Voor een kleine beurt hier geweest op aanraden van familie. Goed geholpen en prijs-kwaliteit is super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Bijna onoplosbaar mankement tóch opgelost!

Onderdeel was stuk aan het gaan, en het zou niet lang duren, eer ik de auto niet meer zou kunnen starten. Vervangend onderdeel bleek alleen te krijgen als veelomvattende set, die ongeveer net zo duur was als de dagwaarde van mijn auto, maar als set helemaal niet nodig was. Oto Eys heeft met grote kennis van zaken het probleem toch verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon zoals het hoort.

Afspraken worden nauwgezet nageleefd, goede prijs kwaliteit verhouding, erg aan te bevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Eerlijk en betrouwbaar. Er wordt je niets aangesmeerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Service super! Altijd bereid om te helpen. Zeer vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service met een glimlach

Al jaar en dag betrouwbare en eerlijke service in het heuvelland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altyd goede service

Ben al bijna 12 jaar bij auto eys,altyd vriendelijk en eerlijk behandeld,zelfs auto ophalen en terug brengen hoort bij auto eys hun service,zeker zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

vakmansen, klantgericht, snel en vriendelijk ook als t duurder werd

klant; oudje met oude auto ;-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, snel,

Namen de moeite om nog eens te kijken naar het probleem. Smeren rubber draagarm

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Kon wachten met een kopje thee terwijl mijn auto gekeurd werd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een fijn bedrijf, komt afspraken zegt wat het en doet wat het zegt

Kleine beurt, keuring en nieuwe banden.

  • Aanbevelen? Ja
10

behulpzaam en adequaat

Vriendelijke, behulpzame en vakbekwame mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Hier ben je geen nummer maar zoals het hoort ‘n mens Iedereen in de garage is even vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals het moet.

Mijn ervaring met Oto Eys is kort samen te vatten. Dit is wat ik van een service bedrijf verwacht, ondanks drukte, altijd tijd maken voor de klant en een service die de 100 procent van service benaderd. Gewoon zoals ik als klant verwacht. Ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede garage

Duidelijke communicatie, goede vakmensen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meester Doctor Froweinweg 14 A

6287 CC Eys

043-451 1663

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.