Laden reviews...
Laden reviews...
71 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Recente beoordelingen benadrukken consequent een hoog serviceniveau en betrouwbaarheid. Klanten waarderen eerlijke prijzen, goede prijs-kwaliteit en betrouwbare service. De ervaringen worden gekenmerkt door vriendelijkheid, vertrouwen en klantgerichtheid.
Had een distributieriem wissel laten uitvoeren. Daarna liep de motor niet stabiel en rammelde deze zo dat hij geregeld afsloeg bij het stilstaan. Meteen gebeld en afspraak gemaakt, o2 klep reset uitgevoerd en uitlees actie Daarvoor gewoon betaald. Arbeid kost gewoon geld. En mischien speelde de klep reset toch een rol? Loste het issue echter niet op. Na maand van ellende en een bijna verkoop/afschrijving van mijn auto, toch zelf dingen onderzocht. Lucht intake box boven op de motor zat nog met 1 1/2 rubber vast. En de aansluiting met de intake aan de voorzijde was losgebroken. Mee naar garage terug gegaan. Nieuwe connector rubbers besteld, en volgende dag gefixed ( geen uurloon, wel parts cost, wat normaal is). Enige eat ik minder vond is dat men bij de eerdere diagnose dat niet heeft gezien. Sh*t happens. De auto loop nu weer fantastisch. Was zo een opluchting na een maand met de onzekerheid te hebben gezeten of mijn auto een total writeoff was. Ik dacht echt dat de motor stuk was. Dat was dus voor een keertje wat minder. Ik geef mijzelf ook de schuld dat ik niet zelf ben gaan troubleshooten. Maar ben blij dat het toch is opgelost. Heb paar jaar geleden een andere reparatie laten uitvoeren aan homokineet bij oto die na minder als jaar stuk ging en deze werd free of charge zonder morren gefixed. Chapeau. Altijd zeer tevreden over oto, en blijf graag klant.
Beveelt aan
18 June 2026
N
Wittem
Ik werd snel geholpen. Heel vriendelijk. Laten mij zien wat de oorzaak van de problemen zijn.
Beveelt aan
3 June 2026
MARC
Wittem
TOP! PROFESSIONEEL! SUPER SERVICE! KLANTGERICHT! AANBEVOLEN MET HOOGSTE RATING! Buitengewoon vakkundige garage, altijd super vriendelijk, volledig klantgericht met topkwaliteit voor zeer betaalbare prijs. Ik voel mij al tientallen jaren met Wim, Remco en Sander altijd gewoon "thuis" in de garage terwijl de vakkundige medewerkers aan de slag zijn voor je. ( Aanbevolen met de hoogste Rating!!
Beveelt aan
28 May 2026
Pari
Simpelveld
Alles precies volgens afspraak gegaan.
Beveelt aan
28 May 2026
Emil
Eys
top
Beveelt aan
27 May 2026
J
Maastricht
Het was weer tijd voor de APK. Naturlijk bij Oto Eys. Mijn SL wordt binnenkort 35 jaar en hij heeft zijn eerste APK ook bij Oto Eys gehad op 27.02.2008. Eenmal Oto Eys - altijd Oto Eys.
Beveelt aan
24 May 2026
Wolfgang Müller
Vaals
No-nonsens team dat nog oor heeft voor de klant en professioneel minimaal gelijkwaardig is aan een dealergarage!
Beveelt aan
23 May 2026
Harrie
Simpelveld
Hier geld , dat je geen nummer bent maar ‘n klant. Iedere monteur is beleeft en vriendelijk
Beveelt aan
9 April 2026
Michel
Eys
Een garage met vertrouwen en mensen die hun vak verstaan.
Beveelt aan
9 April 2026
Henk
Wittem
Alles goed geregeld
Beveelt aan
5 April 2026
Marion
Gulpen
Prima grote beurt aan mijn auto en alles netjes en conform afspraak!
Beveelt aan
29 March 2026
Theo Krewinkel
Wittem
Voor een kleine beurt hier geweest op aanraden van familie. Goed geholpen en prijs-kwaliteit is super!
Beveelt aan
28 March 2026
J. V.
Mechelen
Onderdeel was stuk aan het gaan, en het zou niet lang duren, eer ik de auto niet meer zou kunnen starten. Vervangend onderdeel bleek alleen te krijgen als veelomvattende set, die ongeveer net zo duur was als de dagwaarde van mijn auto, maar als set helemaal niet nodig was. Oto Eys heeft met grote kennis van zaken het probleem toch verholpen.
Beveelt aan
22 March 2026
Sjir
Gulpen
Afspraken worden nauwgezet nageleefd, goede prijs kwaliteit verhouding, erg aan te bevelen.
Beveelt aan
21 March 2026
Harald Everartz
Simpelveld
Eerlijk en betrouwbaar. Er wordt je niets aangesmeerd.
Beveelt aan
12 March 2026
Paula
Eys
Service super! Altijd bereid om te helpen. Zeer vriendelijke mensen.
Beveelt aan
28 February 2026
Fien
Simpelveld
Al jaar en dag betrouwbare en eerlijke service in het heuvelland.
Beveelt aan
28 February 2026
Luc
Wittem
Ben al bijna 12 jaar bij auto eys,altyd vriendelijk en eerlijk behandeld,zelfs auto ophalen en terug brengen hoort bij auto eys hun service,zeker zeer tevreden.
Beveelt aan
20 February 2026
Casper Quaedflieg
Simpelveld
klant; oudje met oude auto ;-)
Beveelt aan
12 February 2026
Antoine
Eys
Namen de moeite om nog eens te kijken naar het probleem. Smeren rubber draagarm
Beveelt aan
11 February 2026
Erik
Epen
Kon wachten met een kopje thee terwijl mijn auto gekeurd werd.
Beveelt aan
8 February 2026
Shirley
Gulpen
Kleine beurt, keuring en nieuwe banden.
Beveelt aan
4 February 2026
Henk Pieters
Eys
Vriendelijke, behulpzame en vakbekwame mensen.
Beveelt aan
2 February 2026
Els
EPEN
Hier ben je geen nummer maar zoals het hoort ‘n mens Iedereen in de garage is even vriendelijk
Beveelt aan
23 January 2026
Michel
Eys
Mijn ervaring met Oto Eys is kort samen te vatten. Dit is wat ik van een service bedrijf verwacht, ondanks drukte, altijd tijd maken voor de klant en een service die de 100 procent van service benaderd. Gewoon zoals ik als klant verwacht. Ga zo door!
Beveelt aan
11 January 2026
Harald Everartz
Simpelveld
Meester Doctor Froweinweg 14 A
6287 CC Eys
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit