Zeer tevreden over behandeling

Prima service ,betrouwbaar personeel.

Betrouwbaar

Onze ervaringen met deze garage zijn zoals gewoonlijk, een warm ontvangst aan de balie door Dhr. Maree. Deskundige expertise van Dhr. Maree of de monteurs. Vlotte vakkundige afhandeling door de monteurs en we kunnen weer betrouwbaar verder, en dat doen we al voor de zeer lange termijn. 40 jaar. Onze dank gaat dan ook uit naar allen. Merci. Huib & Donna de Groot uit Maarssen

2x heel goede occasion gekocht

Fijne service, vakmensen, eerlijke prijzen

vriendelijke receptie en duidelijk over de kosten

Goede service. Staan altijd voor je klaar

Vertrouwenwekkend

Klantvriendelijk, servicegericht en meedenkend. Joop Marree is de steunpilaar, Werkplaats vriendelijk en vakbekwaam. Klasse

Goed en betrouwbaar autobedrijf.

Wanneer er iets is, hoeven we maar een kik te geven en ze staan voor ons klaar. Waar vind je dat nog!!!!

Snel en vakkundig

Groot onderhoud uitgevoerd, prima volgens afspraken en tijdig weer beschikbaar. Compliment aan personeel!

Uitstekend bedrijf en altijd meedenken

Zie hierboven Ze weten waarover ze het hebben en de dienstverlening is uitstekend.

Superfijn ontvangen en behandeld.

Vroegere jaren klant geweest bij Autobedrijf Hofplein, maar door omstandigheden hier vertrokken en na verschillende omzwervingen hier wéér terug gekomen, door het contact met de super vriendelijke en deskundige kennis van Mari van Hensbergen. Vooraf: Mijn vorige auto had twee nieuwe banden nodig en moest gekeurd worden en deed dit bij Hofplein, daar zag ik in de showroom een prachtige Opel Mokka staan, die ik erg mooi vond, en zó kwam het verdere contact met Autobedrijf Hofplein in de persoon van Mari. Mijn vrouw en ik hebben proef gereden in de Opel Mokka en waren enthousiast geworden én we werden het vrij snel eens over de inruil van onze eigen auto. Uitslag: auto gekocht. Keurig geregeld dus!

Zeer tevreden nieuwe klanten

Door de aankoop van een occasion zijn wij in contact gekomen met Autobedrijf Hofplein. Het aankoopproces verliep prima door de deskundigheid van de ervaren salesmanager Mari van Hensbergen. Hij nam de tijd voor ons en beantwoordde eerlijk al onze vragen. Ook de vragen over de verzekering, onderhoud van de auto werden vakkundig beantwoord. De aflevering van onze nieuwe auto hebben wij als heel prettig ervaren: wij kregen niet alleen de sleutel van de auto overhandigd, maar ook nog een bos bloemen. Het zijn ook de kleine zaken waar oog voor is. Wij zijn nu zeer tevreden nieuwe klanten.

Fijn, vertrouwd en goed geholpen, dank jullie wel.

Onze zoon heeft bij jullie een tweedehands auto gekocht, er was na enkele dagen al veel pech, telkens een storing. Diverse malen terug geweest, nu hebben jullie de auto gehouden en ons gerust gesteld met: we gaan de auto net zo lang inspecteren en repareren tot we het hebben opgelost. Dat hebben jullie gedaan en ook voor jullie was het vervelend. Wij willen jullie bedanken voor de fijne communicatie en de oplossing. Hier kan je nog met een gerust hart terecht. Onze dank is groot aan jullie allemaal.

Top garage

Ik ben weer klant sinds de overname weer terug bij deze garage En erg leuk om de oude bekende verkoper weer te zien en weer een auto gekocht hier zeer vriendelijk en klant gericht geholpen de verkoper

Uitstekende klantbeleving

Eerlijk verhaal, geen gladde verkooppraatjes, aflevering top gedaan met auto die onder doek stond en bos bloemen. Hofplein geeft een betrouwbare indruk en je voelt je echt een gewaardeerde klant.

Staan altijd klaar als er wat is en alles word keurig geregeld!

Keuringen en reparaties worden altijd netjes overlegd via de telefoon zonder extra verassingen achteraf. Als er problemen zijn vinden ze er altijd wel een oplossing voor.

geweldig autobedrijf en garage

goede service en deskundig personeel

Fijn en behulpzaam bedrijf

Ik kom nu sinds 2 jaar bij Autobedrijf Hofplein en ik ben zeer tevreden. Of er nou iets groots of kleins is, ze staan altijd voor je klaar. Ik word altijd fijn en netjes geholpen, totdat alles goed en naar wens is.

Makkelijk en snel afspraak kunnen maken, onderhoud wordt netjes uitgevoerd en bij ophalen van de auto wordt aangegeven wat voor punten die op termijn aan de orde komen bijvoorbeeld banden die opschieten. Super tevreden.

Top !!!!!!!

Klantvriendelijk nemen de tijd ! Perfecte service en onderhoud En de koffie is lekker !

goed man

goed man.

Fijn bedrijf

Heel fijne service en vriendelijke behandeling. .

Goede service.

Ook de afwikkeling via de receptie was goed .

Fijne benadering en veel kennis van het aanbod

Een auto die vanaf het fietspad zichtbaar was in de showroom was de reden om dit autobedrijf binnen te stappen. We hebben veel informatie ontvangen in een prettig en ontspannen gesprek. Na de proefrit hebben we de auto mogen reserveren om rustig een vergelijking te kunnen maken Alle ruimte gekregen om af toe weer even binnen te wippen om nog eens te kijken. We hebben daardoor een goed gevoel over onze aankoop.

Fantastisch bedrijf , zeer vakkundig.

Heel vriendelijke verkoper, open en eerlijk.Ik heb meerdere nieuwe auto's gekocht elders, maar nooit met een bos bloemen en een onthulling van je aangekochte auto,zoals bij jullie bedrijf. Goede prijs voor mijn inruil auto. Goede garantie en je kan evt een verzekering afsluiten, wat ik gedaan voor een scherpe prijs. Ik beveel het iedereen aan om daar eens een kijkje te nemen om een auto te kopen. Blijf er nu ook voor mijn onderhoud.

Sportlaan 7 4131NN Vianen

347371 248

Over Autobedrijf Hofplein B.V.

Autobedrijf Hofplein is al 45 jaar een bekend dealer en een begrip in de regio. Sinds 2018 zijn wij als Bosch Car Service dealer met BOVAG label verder gegaan, en kunnen wij elk merk en type auto onderhouden en verkopen. Als specialist in het merk Opel onderhouden en repareren wij niet alleen alle type Opels, maar kunt u ook terecht voor een nieuwe auto! Voor een Opel of een ander merk is Autobedrijf Hofplein uw partner.