duidelijke uitleg vriendelijke mensen

zie bovenstaande

Vervangend vervoer goed geregeld. Medewerker erg zijn best gedaan bij fabrikant.

Al jarenlang goede service en zeer prettige contacten met after-sales ofwel de heer J. de Maree

Uitstekende service en aandacht voor de klant!

Prima adres voor het onderhoud van mijn Opel Zafira. Goede service en vakkundige werkzaamheden!

heel betrouwbaar en goede service

we zijn al meer dan 40 jaar klant bij Hofplein ( ik heb er zelf 27 jaar gewerkt op kantoor)

uitstekend

zij staan altijd voor mij klaar al 40 jaar

Zeer goed geholpen

Wat moet ik meer zeggen dan zeer goed??

Klantvriendelijk

Mijn auto wordt zo goed onderhouden dat ik maar weinig kontaktmomenten heb met mijn garage. Het weinige kontakt dat ik heb stemt mij tot tevredenheid. Ook de benzinepomp is redelijk geprijsd

ik ben tevreden, betrokken personeel

De servicebeurt was prima , echter een maand later problemen met de signalering, doordat ervaren personeel met vakantie was, werd dit niet goed opgepakt. Twee weken problemen , daarna de accu vernieuwd en het probleem was opgelost.

urgente hulp wordt geboden

veel vertrouwen in medewerkers en hun deskundigheid

Autobedrijf Hofplein is een aanrader!

Mijn ervaring door de decennia heen: Bij elk bezoek aan Hofplein is de ontvangst aangenaam vriendelijk, direct en duidelijk. Werkzaamheden als service, preventief onderhoud en reparaties worden na overleg perfect verricht. Eventueel niet direct noodzakelijke vervangingen worden als attentie aangegeven. Bij aanschaf van een auto word je, indien gewenst, altijd vrijblijvend en deskundig geadviseerd. Bij Hofplein is alles gericht op een lange relatie tussen klant en bedrijf!

Goede deskundige service

Al jaren klant naar tevredenheid

Kom er al 30 jaar

Goede service nooit problemen gehad

Prettig en klant vriendelijk, Waar de klant nog koning is, Een garage die ik iedereen kan aanraden.

Erg goed en snel geholpen

Ondanks de hoge druk wegens de vakantie hebben ze mijn auto snel en vakkundig gemaakt. De auto haperde en had een leeglopende band en binnen 2 dagen was het gefixed. Boven verwachting snel aangezien iedereen zijn auto voor de vakantie een grote beurt wil geven.

top garage

Prettige garage Na vele jaren weg geweest weer terug nieuwe auto gekocht was weer als van ouds goede service

Zeer kundig en open advies

Zowel bij aankoop als onderhoud altijd vriendelijk/kundig en open advies. Denken ook mee met situatie ten tijde van aankoop als ook met onderhoud.

Prima autobedrijf

Heb al jaren een prettige ervaring met Autobedrijf Hofplein B.V. Prima onderhoud en vriendelijk personeel.

Top mensen, top service, top bedrijf

Klantgerichte service op top niveau. Persoonlijk betrokken medewerkers. Niets is teveel voor Mari van Hensbergen en Joop Marree. Snelle acties, ontzorgen en perfecte communicatie.

Prima garage van het personeel wordt ik blij.

Uitstekende vakmannen

Primavaklui

Prijs is wat aan de hoge kant. Verder tevreden

zeer prettige ervaringen

goed geholpen, veel kennis van de techniek, monteurs met goede kennis van zaken

Zeer tevreden over behandeling

Prima service ,betrouwbaar personeel.

Betrouwbaar

Onze ervaringen met deze garage zijn zoals gewoonlijk, een warm ontvangst aan de balie door Dhr. Maree. Deskundige expertise van Dhr. Maree of de monteurs. Vlotte vakkundige afhandeling door de monteurs en we kunnen weer betrouwbaar verder, en dat doen we al voor de zeer lange termijn. 40 jaar. Onze dank gaat dan ook uit naar allen. Merci. Huib & Donna de Groot uit Maarssen

Over Autobedrijf Hofplein B.V.

Autobedrijf Hofplein is al 45 jaar een bekend dealer en een begrip in de regio. Sinds 2018 zijn wij als Bosch Car Service dealer met BOVAG label verder gegaan, en kunnen wij elk merk en type auto onderhouden en verkopen. Als specialist in het merk Opel onderhouden en repareren wij niet alleen alle type Opels, maar kunt u ook terecht voor een nieuwe auto! Voor een Opel of een ander merk is Autobedrijf Hofplein uw partner.