Zie onder

Zeer vriendelijke en duidelijke receptie. De heer Marree staat ons altijd goed te en duidelijk te woord en loopt, indien nodig mee naar het voertuig om het een en ander te verduidelijken. Komen al jaren in de garage en zijn zeer tevreden over de service.

Vriendelijk en deskundig.

Ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad met Hofplein. Vriendelijke medewerkers, kundige monteurs.

Prettig contact en duidelijk

Goede en prettige bediening , ik voel me thuis

Onderhoud en APK uitgevoerd. Bij het ophalen van de auto was deze ook nog gewassen. TOP

snelle service

Na constatering van een lekke band scheur in de wang door uitwijk beweging voor een duitse automobiliste die drukker was met o.h dan auto rijden gelijk geholpen aangezien het niet verantwoord was om nog te rijden thuis gebracht met de auto van een medewerker

Fantastische garage

Vriendelijk en deskundig personeel. De service is geweldig en ze hebben overal een oplossing voor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kom hier al jaren,het is een goed en vriendelijk bedrijf waar ik heel te vrede mee ben.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle afspraak en auto snel klaar. Was weliswaar geen grote beurt maar toch. Volgend jaar eens kijken hoe het gaat met de grote beurt icm apk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden, even de auto brengen en klaar terwijl je wacht.\r\nBinnen de tijd die ze voorspelt hebben.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd goed geholpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig, klant vriendelijk en altijd mee denkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima , vriendelijke, snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Die zijn prima. Ze zijn heel erg klantvriendelijk. \r\nNog nooit problemen gehad in de 40jr dat wij bij Hofplein komen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben bij Hofplein een occasion gekocht, een Peugeot 108\r\nToen we de auto kwamen ophalen, werd er echt een feestje van gemaakt. We kregen een prachtige bos bloemen, de auto was mooi opgepoetst en we mochten hem onthullen vanonder een rode fluwelen kleed. Daarna heeft Mari alles over de auto heel duidelijk uitgelegd.\r\nEr zat een gaatje in de bekleding van de bestuurdersstoel en dit was keurig gerepareerd. Ook bleken er nog winterbanden onder de auto te zitten, deze hebben ze kosteloos vervangen door nieuwe all weather banden. Na een paar dagen bleek, dat het Bluetooth systeem in de auto niet werkte. Ook dit probleem werd keurig opgelost, het gehele audio console is vervangen en werkt nu als een zonnetje. Wij zijn super tevreden over deze garage en vinden dat zij alles keurig hebben opgelost. Zou deze garage bij iedereen aanbevelen. Heel hartelijk bedankt voor jullie \r\nfantastische service! We gaan nu heerlijk genieten van ons prachtige autootje!\r\n\r\nSpeciale dank aan Mari en Joop! Wat hebben jullie je best gedaan om het op te lossen!\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaring, goed advies, vriendelijk en deskundig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf dag 1 veel vertrouwen in Autobedrijf Hofplein. Heb daar nu twee keer een nieuwe Opel Astra gekocht. Beide keren goed gevoel bij inruilprijs oude auto. Maar bovenal: goeie service, prettige behandeling. Personeel denkt heel goed mee en adviseert heel goed over wat wel te doen en wat niet.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf TOP

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede ervaring,service perfect

Over Autobedrijf Hofplein B.V.