
bijzonder klantvriendelijk en gastvrij; geldt voor alle personeelsleden!
Ben al ongeveer 30 jaar klant. Mijn vader was daarvoor al klant bij de oom van Theo, waar theo het bedrijf van overgenomen heeft.
Zeer vriendelijke behandeling, erg klantgericht. Gratis vervangend vervoer grote pre! Zeer tevreden.
Ik ben al 15 jaar klant bij garagebedrijf Theo van der Heijden en heb er reeds 3 auto\'s aangeschaft. Deskundigheid, klantvriendelijkheid en klantgerichtheid zijn kernwaarden binnen dit bedrijf. Service wordt hier nog met hoofdletters geschreven. Hier ben je nog echt klant.
Deskundige uitleg betreft kapotte versnellingsbak. vlotte en goede service. Duidelijke uitleg betreft de reparatie,tijdsduur en kosten. prima leen auto. bij ophalen was de auto van binnen en buiten geclaend. Dik tevreden
Snelle service,zeer ervaren personeel,uitstekende apparatuur en een goede prijs. Echt een aanrader voor iedereen en wij komen er zeker terug.
Ik liep binnen voor hulp bij mijn dichtgevallen autoportier met de sleutels nog in het contact.
Ik liep binnen voor hulp bij mijn dichtgevallen autoportier met de sleutels nog in het contact.
Goede service, duidelijke uitleg, personeel is vriendelijk!
Ik kom al sinds 1997 bij vd heijden. In die tijd ben ik meerdere keren verhuisd, rij ik 35000km per jaar en toch ga ik nog steeds naar vd Heijden, zelfs nu ik niet meer in Noord Brabant woon. Dat zegt genoeg lijkt me. Prima bedrijf met prettige mensen.
Zijn prima, afspraken lopen goed en verzorg
goed bedrijf, houden zich aan aafspraken, zijn deskundig, vriendelijk en redelijk in prijs. Werken daarnaast vlot en er heerst een goede sfeer
Ik ben prima geholpen met het maken van de keuze. Ook de aflevering van de auto was super goed. Alles tot in de puntjes geregeld. Ook enkele dagen erna nog steeds vragen of alles goed geregeld is. Zo hoort een bedrijf om te gaan met klanten. Met vooral dank aan Jeroen en het overige personeel ook niet te vergeten. En dan als toetje een zeer lekkere taart gekregen.
Ik heb uitsluitend goede ervaringen met dit bedrijf. Behalve gedegen deskundigheid van zaken is de juiste manier van communiceren fantastisch. Afspraken worden nagekomen en de omgang met Theo en de medewerkers is subliem.
Zeer klantvriendelijk, altijg goed overleg en alle mensen die daar werkzaam zijn, zijn vriendelijk en welwillend.
Al verschillende malen mijn auto voor reparatie aangeboden. Helaas heb ik wel gemerkt dat een aantal malen slordig gewerkt werd door beschermkappen van het motorblok niet vast zaten waardoor ik zelfs een keer een van de kappen onderweg verloren was. Na vorig jaar flinke schade aan de motor te hebben opgelopen werd ik zeer vriendelijk behandeld en heb daarom gekozen om de auto te laten maken in plaats van inruilen voor een andere auto. De reparatie duurde drie weken. Na de reparatie een dikke rekening van 3500 euro die in termijnen betaald mocht worden. Ik bemerkte echter dat de auto na de reparatie een doffe roffel en trilling had op de motor. Hiervoor vier keer terug geweest en daarbij zou alles nagekeken worden. Ook de motorsteunen zouden nagekeken worden en er zou gekeken worden of alles vast gedraaid was. De klachten bleven echter en heb het bedrijf nogmaals bezocht maar helaas kon men niks vinden. De auto was 100% volgens het bedrijf. Na een maand of twee een doffe klap onder de auto en ratel. ANWB erbij die constateerde dat een van de motor steunen afgebroken was. ANWB kon alleen maar concluderen dat dit verzoorzaakt was doordat men bij de reparatie de motorsteunen niet vast had gedraaid. In verband met het weekend was ik genoodzaakt uit te wijken naar een monteur van Audi die in het voor de maandag in orde kon maken. Kosten 400 euro en ook deze monteur kon alleen maar de conclusie terkken dat dit veroorzaakt was door het niet vast draaien van de motorsteun. De openstaande rekening hierop niet betaald. De vriendelijke toon van Vd Heijden sloeg echter om daar zij niet geloofde in hun eigen falen en dat ik de auto bij hun had moeten aanbieden. De roffel en trilling op de motor waren wel verdwenen dankzij het vervangen van de motorsteun. Daarbij is door de ANWB en audi-monteur gewaarschuwd voor meer schade aan de auto daat het motorblok schuin gelegen heeft. Meerdere onkosten zouden op de loer kunnen liggen. Mij werd geadvisseerd om de auto van de hand te doen. Vd Heijden was ondertussen druk aan het zetten om de rekening te betalen. Hen voorgesteld om de auto bij hun in te ruilen en zodoende de kwestie op te lossen. Vd Heijden gaf niet thuis. De auto is ondertussen ver onder zijn waarde ingerolen door de kanteling van de motor ten gevolge van de afgebroken motorsteun. Bedrijf herekend zijn fout niet en verschuilt zich achter het feit dat de auto never nooit niet bij hun is aangeboden. Klopt maar ik was inmiddels klaar met het bedrijf en met name het niet nemen van hun verantwoording. Door de arrogante opstelling van het bedrijf van monteur en eigenaar ga ik er nooit meer naar toe. Medenken doen ze daar alleen maar om klanten binnen te halen maar als het er echt op aan komt geven ze hun eigen gepruts niet toe. Erg jammer.......
Als er een direct probleem is met mijn auto, kan ik altijd meteen komen en word altijd meteen geholpen. Als ik een afspraak wil maken voor een beurt of dergelijks, kan ik vaak dezelfde week nog terecht. Ik mag altijd gebruik maken van een leenauto. Ik kom nooit voor verrassingen te staan als ik mijn auto heb gebracht want als er iets is of ze willen iets weten word ik altijd gebeld. Ik mag erbij blijven staan als iets gemaakt word, kapotte onderdelen kunnen worden getoond. Ik vind de service en vooral de betrouwbaarheid zo ontzettend goed! Ik beveel de garage aan bij vrienden en kennisen. SUPER!!
een bedrijf waar de service, klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat en daarnaast ook deskundig en betrouwbaar zijn
Prima. Ze denken mee, komen met oplossingen en laten zien wat ze doen/gedaan hebben. Klantenservice/-binding hoog in het vaandel.
Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.