Super klantvriendelijk en goede service!

Super klantvriendelijk en goede service!

Top garage, ook voor tussentijdse problemen

Spiegelglas kapot, wat nu. Even bellen en dezelfde dag maakt men even tijd om het nieuwe glas te plaatsen.

Prima werk!

Prima!

TOP

Prima auto bedrijf. Top personeel. Jammer dat ze het te druk hebben.

Uitstekende service voor een goede prijs

Het zeer vriendelijke en kundige personeel zorgt voor een snelle en goede service. Als er iets meer is dan verwacht wordt je gebeld en wordt er afgestemd wat te doen. Reparaties altijd goed uitgevoerd.

Top betrouwbaar bedrijf

Al meer als een decennia klant en altijd tevreden over het transparantie handelen en de kwaliteit van de reparaties.

prima geholpen

alles naar wens afgehandeld

Klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend, eerlijk

Klantvriendelijk, behulpzaam, meedenkend, eerlijk

Super service gericht

Super service gericht,

Service, kwaliteit en communicatie zijn prima.

Goede ontvangst; klantgericht.

Al vele jaren zijn wij vaste klant bij de garage. We worden altijd netjes en correct geholpen. Ook denken ze altijd met je mee.

Supergoede, vriendelijke en snelle service

Voor APK en onderhoudsbeurt. Heel goed geholpen

Ik rijd weer zorgeloos.

Het is voor mij weer prettig rijden, nu mijn auto een grote beurt heeft gehad.

Correcte behandeling

altijd oké

vakkundig, denken met je mee, vriendelijk

Onontvangst is al professioneel, en daarmee voel je ook meteen de Brabantse betrouwbaarheid.

Al jaren is deze familie samen met het personeel een boegbeeld van professionaliteit,kennis en betrouwbaarheid.

altijd goed weer afgeleverd

Het is perfect geregeld met kwaliteit.

Prima in orde.

Ruim 25 jaar een zeer tevreden klant

Auto weer gekeurd apk en een grote beurt. Verloopt altijd super als er dingen zijn word ik gebeld. Auto loopt als een trein. Ondanks dat ik inmiddels in Baarle Nassau woon blijf ik hopelijk nog jaren een trouwe klant!

klant - en oplossingsgericht

ouderweste service door direct de klant te helpen met een calamiteit waar niet in bezwaren maar in oplossingen wordt gedacht.

Goed advies en vlot opgepakt

Goed advies en vlot opgepakt

Deskundig

Top bedrijf! Top service!

uitstekende service en kwaliteit van de dienstverlening

Al jaren klant voor onderhoud en reparaties bij deze garage. Zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel.

Zeer betrouwbaar en kundig bedrijf

De problemen met onze opel movano zijn snel en goed verholpen, zelfs met goedkopere onderdelen. Goede communicatie en service. Aanrader!

Over Autovakmeester