Snelle en adequate aanpak.

Ik ben zo pisitief over het garagebedrijf vanwege het feit dat er altijd tijd vrij gemaakt wordt bijv. wanneer ik bij de garage langs ga omdat er een lampje op het dashboard is gaan branden en ik niet weet waarvoor dat is. Daarnaast is het personeel meer dan vriendelijk en voorkomend.

Positieve ervaring

Ik word altijd goed en netjes geholpen. Er wordt goede uitleg gegeven over de werkzaamheden die volgen en gedaan zijn. Alles is bespreekbaar. Je wordt voorzien van goede en duidelijke info.

Zeer goed bedrijf

Klantvriendelijk, kennis van zaken en professioneel.

Zeer klantgericht

Zeer klantgericht.

Betrouwbaar en meedenkend

Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar personeel. Altijd bereid mee te denken. Geen onverwacht hoge kosten doordat men altijd overleg pleegt. Kortom zeer tevreden! De moeite waard er iets verder voor te moeten rijden.

Buitengewoon servicegericht en betrouwbaar

Mijn ervaring is dat Jeroen, Maikel en ook de overige medewerkers hele fijne meedenkers zijn. Hun benadering is constructief en erop gericht om de auto technisch in orde krijgen zonder overdreven kosten. Bijzonder betrouwbaar volk!

Prima garage

Nog steeds goed tevreden aandacht voor de klant kunnen de meeste merk dealers een voorbeeld aan nemen lijkt wel dat je daar niet meer meetelt als particuliereklant

Betrouwbare en klantvriendelijke garage

Ik ben elke keer goed geholpen.

Top bedrijf!

Autobedrijf v.d. Heijden is een zeer vakkundig en betrouwbaar adres voor uw auto. Al jaren klant en altijd netjes geholpen.

Buitengewone service en vakmanschap!

Vriendelijke en gemoedelijke mensen, die het vak beheersen en de klanten buitengewoon vriendelijk tegemoet treden!

APK op korte termijn heel flexibel ingepland

APK op korte termijn heel flexibel ingepland

super-klant-vriendelijk !!!!

Een fijne garage met heel vriendelijk personeel en ze nemen alle tijd voor je. Deze garage zou ik zeker aanbevelen bij iedereen.

GEWELDIG.

Ik ben zeer tevreden, al ruim 55 jaar.

Dienstbaar, goed kwalitatief bedrijf

Zeer tevreden over kwaliteit en service. Moeten alleen oppassen niet in hun succes te vervallen naar langere wachttijden, foutjes in afhandeling en interne communicatie. Daarom bij aanbevelen nee gezet.

Zeer klantvriendelijke, professionele en snelle service tegen schappelijke prijs

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Theo van der Heijden en keer op keer ervaar ik dit als zeer prettig. Alle medewerkers zijn even vriendelijk, altijd wordt gezocht naar de beste oplossing tegen de beste prijs. Je wordt snel en vakkundig geholpen en ze leveren altijd kwaliteit!

fijn en netjes

Algemeen zeer goed

geweldige service!

Vriendelijk, begripvol, oplossingsgericht.

Lang gewacht en stil gezwegen eindelijk een echte garage gekregen.

Fijne mensen ,staan altijd voor je klaar ,en indien mogelijk bij een spoed geval zullen zij je niet in de steek laten mits dat niet ten koste gaat t.o.v.andere klanten.

Klantgericht, deskundig en vriendelijk personeel

Vakkundig personeel en altijd overleg over meerkosten

Top!!!

staan altijd klaar. zeer klantvriendelijk. gaan door tot het opgelost is.

prima !

Helaas zat het enqueteformulier in d spambox, en mijn spamslagboom is helemaal niet zo streng.

Geweldig op service gericht bedrijf.

Geweldig hoe de mensen werken als een team. Heb je vragen dan wordt je deskundig geholpen. En dit alles tegen een goede kwaliteit- prijs verhouding.

Hartelijke ontvangst, kundige en betrouwbare service, prijsgunstig ook.

Helemaal tevreden over advies, afspraak, vlotheid, vriendelijkheid, deskundigheid... Een bedrijf dat je kan vertrouwen. Wat wil een mens meer...

zeer klantgericht en behulpzaam

Erg tevreden over de wijze waarop onderhoud en repetities worden uitgevoerd. Meewerkers zijn zeer behulpzaam en denken mee bij het goed maar prijstechnisch het meest interessant uitvoeren van de reparatie.

Ik kon op het resultaat van de APK-keuring wachten Zoals altijd: uitstekende service

Op mijn verzoek kon ik op de uitslag van de APK-keuring wachten Zoals bekend: altijd uitstekende service!