• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen november mijn bus gekocht bij autobedrijf van der Heijden waar ik zeer goed en persoonlijk geholpen werd.\r\nOok waren er toen ik de bus kwam ophalen nog enkele dingen vervangen die slecht aan het worden waren.\r\nNu kwam ik terug met een raar geluid als ik de airco aan zetten en had er geen fijn gevoel bij omdat we 2 weken voor onze vakantie zaten.\r\nIk kon meteen vrijdag avond langs komen en hebben ze meteen gekeken wat het kon zijn.\r\nMaandag eind van de middag kon ik al langs komen en is de aircopomp vervangen en airco opnieuw gevuld.\r\nAlles is weer goed en een fijne service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring en ook zeer goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen, auto weer tip top in orde! Na jaren lang een ander garage bedrijf te hebben gehad voor mijn audi a3 gaf mijn gevoel de laatste tijd aan dat er dingen niet klopte, qua rekeningen, qua uitgevoerde werkzaam heden etc. Dus voor deze keer op aanraden van een vriendin bij dit bedrijf gekomen, leen auto gehad, auto is snel gemaakt incl uitleg en vooraf gaande een prijs indicatie! Aanrader dus! Met vooral dank aan jeroen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb in December 2017 een Mercedes C klasse gekocht van 3,5 jaar oud, en heb mijn 13 jaar oude VW Passat hierop ingeruild, ik kreeg 6 maanden bovag garantie, een nieuwe APK, nieuwe matten en een goed gevoel bij mijn aankoop.\r\nNu bijna een half jaar verder en bijna 15000 kilometer gereden te hebben kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn aankoop en de verleende service! \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nemen gelijk alle tijd voor je, wanneer je ook komt.\r\nHeel vriendelijk.\r\nZeer deskundig, duidelijke en goede prijzen.\r\nReparaties en onderhoud altijd super uitgevoerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, vertellen precies wat ze gaan doen en wat de kosten zullen zijn zodat je niet voor verrassingen komt te staan. \r\nTop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf. Service en werk is hier prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goede garage vakkundig personeel.staan altijd voor je klaar.top jongens ga zo door dan worden jullie vanzelf een keer beloond. velle groeten van een zeer tevreden klant ben franken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets is teveel, ze denken met je mee en de service is top!!! Hier kan je met een gerust hart je auto achterlaten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ad-hoc pitstop-service bij monteren winterbanden!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service, aardig en behulpzaam. Ook als vrouw hier (eindelijk) niet het gevoel meer te betalen dan nodig is. \r\nZeker een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf persoonlijk, klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zonder dat ik klant was, heeft Jeroen met mij ongeveer 15 min telefonisch geholpen met het uitzoeken van de juiste lambda sonde, zodat ik deze online kon bestellen en de reparatie zelf kon uitvoeren. Na 4 dagen de sonde in huis, heb ik mijn twijfels. Naar de garage gereden, sonde is gecontroleerd en gratis gemonteerd. Supper service , ik wordt hier vrolijk van thnx.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goeie service. Betrouwbaar. voor het kopen van een auto en voor het onderhoud ervan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Vervangende auto was zo geregeld zonder gedoe. Bij ander mankement aan de telefoon enkele vragen en was het probleem gevonden. De auto werd wat later bij mij thuis geprepareerd omdat het een kleine reparatie was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf supersnelle service, aardig personeel , altijd bereid mee te denken.\r\nKortom geweldig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische service! Komen afspraken na en je weet precies waar je aan toe bent.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd vriendelijk\r\nsuper behulpzaam\r\nsuper snel\r\n:-)\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een goed bedrijf ik word altijd goed geholpen, de service is altijd goed !!!\r\n\r\nJa, ik beveel dit bedrijf aan !!!

Over Autobedrijf Theo van der Heijden