betrouwbare, zeer goede service en kwaliteit/prijs verhouding.

Kom nu al een aantal jaren bij dit bedrijf voor alle onderhoud en apk's voor onze auto's. Ze zijn klantvriendelijk, met een uitstekende service. Kwaliteit en prijs in goede balans. Alles wordt in overleg met de klant gedaan en daarna pas uitgevoerd.

Als altijd

Zoals ik gewend ben prima service, fijne mensen en auto kan er weer tegenaan na de kleine beurt!

Uitstekend.

Sympathieke en kwalitatief een uitstekende dienst verlening.

Geweldige service, heel tevreden!

Mijn auto gebracht voor een grote beurt en APK, krijg hem gewassen terug. Heel fijn!

Service gerichte garage die de tijd voor je nemen

Service gerichte garage die de tijd voor je nemen

Wordt goed geholpen bij Autobedrijf Theo van der Heijden Helvoirt

Wordt Goed geholpen

Beste autobedrijf uit de buurt!

Wij zijn al jaren klant met gemiddeld gezien oude auto's. Goede service, geen onverwachte stukken onderweg en duidelijke betaalbare facturen. Of terwijl waar voor je geld en precies waar je op zit te wachten als het gaat om service en onderhoud van je auto!

Goed geholpen voor een scherpe prijs

Goed geholpen voor een scherpe prijs

Voelt als een grote familie.

Zie boven.

Bij problemen met de auto staan ze altijd klaar

Altijd wordt geholpen met een glimlach

Snel, betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk geholpen

Zeer positief. Beveel van harte aan.

Zoals altijd weer zeer goed

Goede service in combinatie met vakmanschap

Geweldige service

Klantvriendelijk en professioneel bedrijf

Fijne mensen, snel geholpen!

Elke keer weer fijn en snel geholpen, supervriendelijke medewerkers met extra tips. Klangericht met hoofdletter K!

Zeer goede service en klantvriendelijk

Erg positief Helpen je snel en goed ook al kom je onverwacht Met kennis van zaken Zeer tevreden

Nadat mijn motor kapot was gegaan heeft Autobedrijf Theo van der Heijden via een leverancier een vervangende motor gekocht en ingebouwd. Deze motor bleek niet in orde te zijn met verschillende gebreken. De leverancier gaf uiteindelijk niet thuis. Het Autobedrijf besloot hierop om voor eigen rekening de motor te vervangen. Dit is in mijn ogen geen vanzelfsprekendheid en zegt iets over hoe dit bedrijf omgaat met haar klanten. De auto rijdt nu weer als een zonnetje!

Zoals altijd prettig en goede kwaliteit

Fijne en vakkundige mensen

Fijne en vakkundige mensen, van harte aanbevolen!

Professionels in woorden en daden.

Thuiskomen.

Fantastisch

Zoals altijd, heel goed ben al 20 jaar klant en altijd zeer tevreden.

Goede vriendelijke en deskundige club. Ben al 16 jaar met volle tevredenheid klant.

Top service

Goed en snel geholpen, top service

Netjes verzorgd

Accuraat en betrouwbaar