Kundig, vriendelijk gewoon TOP

Ik ben zeer prettig geholpen, de werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd. Ze hebben er weer een klant bij!

Uitmuntend

Bij binnenkomst al het gevoel krijgen van, hier word ik al mens ontvangen en daarbij kan men rustig alles aan hen overlaten.

Goede service, jullie staan altijd voor ons klaar

Alle afspraken worden altijd goed nagekomen, vriendelijke mensen en goede service!

Erg goed en betrouwbare hulp gehad

Erg goed en vakkundige hulp gehad. Betrouwbare garage.

top bedrijf

mijn ervaring met deze garage is top dit geld vanaf de monteurs tot de directie en pomp bediendes.wat mij betreft kan ik deze garage alleen maar aan bevelen.nogmaals bedankt voor de geweldige service. groetjes een zeer tevreden klant ben franken.

Top service

Word altijd snel en goed geholpen!

Altijd correct geholpen . Niks aan toe te voegen!

Klantvriendelijk!

Ik zou Autobedrijf Theo van der Heijden aan iedereen aanraden. Ze zijn klantvriendelijk, denken mee en helpen je zelfs wanneer je onderweg met stukken staat. Niet alleen privé maar ook zakelijk brengen wij de auto's naar vd Heijden. Een super bedrijf!

prima service

Op ieder onverwacht moment van de dag kan je hier terecht

Altijd vriendelijk en staan meteen klaar.

altijd servicegericht, uitvoering zoals afgesproken en tijdens wachten lekkere kop koffie met krant

Al meer dan 40 jaar klant, altijd persoonlijk betrokkenheid, goede service en eerlijk advies, samen zoekend naar een passende oplossing voor auto-onderhoud of reparatie. Bij pech of ongeval bereikbaar en indien mogelijk ook dan directe hulp. Kortom Jeroen, Michel en overige collega's GA ZO DOOR

zeer goede, persoonlijke en zeer kundige service

Ben al een aantal jaren met verschillende merken auto's uiterst tevreden over de kundigheid, vriendelijkheid, flexibiliteit en bereidheid om altijd te helpen.

Altijd heel deskundig en voorkomend. Denken mee met de klant

Zie hierboven

Een zeer klantvriendelijk bedrijf met topservice!

Ik kom al jaren bij Autobedrijf Theo van der Heijden en voel me altijd serieus genomen als ik met een vraag of een probleem met de auto bij hen kom. Daarnaast zijn ze open en eerlijk in de te verwachte kosten en denken altijd mee met een (voor de klant) beste oplossing. Het duo Jeroen en Michael stralen werkplezier en passie voor hun werk uit. In mijn werk omring ik me graag met dit type mens, dus ik kom er graag naar Helvoirt toe (ongeacht waar mijn huis staat). Ook het overige personeel is altijd vriendelijk en je voelt dat de sfeer op de werkvloer goed is.

Positief

Goede uitleg en onderbouwing waarom iets vervangen/gerepareerd dient te worden. Eerlijk advies en meedenkend in oplossingen.

Goede service en klantvriendelijkheid

Super service zeer klantvriendelijk. Bekwame monteurs.

Altijd een fantastische service en een eerlijk advies!

Altijd een fantastische service en een eerlijk advies!

Prettig en klant vriendelijk

Alle betrokkenen prettig en ook prettig dat er advies gegeven wordt over zaken die niet meer veilig zijn

Zeer goede service en klantgerichtheid

Zeer behulpzaam en hebben kennis van zaken

Alles prima verlopen

Accuraat en te vertrouwen

Afspraak altijd op tijd. Meedenken over reparatie en dan goed uitvoeren!

Gastvrij, vriendelijk en professioneel

Ben al jaren trouwe klant naar volle teveredenheid. Fijn dat je met plotselinge mankementen zomaar kan binnen vallen en ook nog snel wordt geholpen.

Nog steeds zeer tevreden

Eerlijke garage

Afgelopen november mijn bus gekocht bij autobedrijf van der Heijden waar ik zeer goed en persoonlijk geholpen werd. Ook waren er toen ik de bus kwam ophalen nog enkele dingen vervangen die slecht aan het worden waren. Nu kwam ik terug met een raar geluid als ik de airco aan zetten en had er geen fijn gevoel bij omdat we 2 weken voor onze vakantie zaten. Ik kon meteen vrijdag avond langs komen en hebben ze meteen gekeken wat het kon zijn. Maandag eind van de middag kon ik al langs komen en is de aircopomp vervangen en airco opnieuw gevuld. Alles is weer goed en een fijne service.

Zeer goede ervaring en ook zeer goede service.