Helemaal blij met de service

Goede service, gezellig personeel

Super fijn autobedrijf

Ben al heel wat jaren klant, en ben super tevreden. Altijd klantvriendelijk en super goeie services, beste autobedrijf wat ik ken. Daarom ook nog altijd klant gebleven.

uitstekend bedrijf, staan altijd klaar voor de klanten.

Zelfs in deze moeilijke coronatijd blijven ze klaar staan voor de klanten.

De beste service is goed bij Theo.van.de.Heijden

Service is goed

Heel fijn geholpen

Ik heb hier een tijdje geleden een auto gekocht, waarbij er al erg vriendelijk werd gereageerd, en nu zat er een piep in. Ze waren weer vriendelijk en hebben alles netjes verholpen. Hele fijne mensen.

Prima service. Onderhoud duurde langer en toen een leenauto gekregen.

Goed en snel geholpen

Goed snel en betrouwbaar

was prima

Reperatie is prima uitgevoerd.

Flexibel, toegankelijk, persoonlijk en open en helder

De persoonlijke benadering is prettig, ik wordt altijd heel persoonlijk te woord gestaan, open en helder over wat er aan de hand is, hoe het opgelost kan worden en flexibel als het gaat om een oplossing of afspraak te regelen die het best passend is voor mij.

prettig!

op tijd, vriendelijk, kundig, gekend

zoals altijd helemaal goed

tja, zoals ik al zei: prettig en helemaal goed

Zoals altijd, optima forma.

Afspraak maken, erop wachten i.n. kopje lekkere koffie erbij,uitleg wat er gedaan is, ja, dan ben je echt iemand.

Correcte en snelle service

Ik kom al jaren in deze garage. Constante goede service

Een geweldige service

Altijd goede service en vriendelijl personeel

Ben al jaren klant bij deze garage. Tot nu toe de fijnste garage waar mijn auto.im omderhoud is.

uitstekend

geweldige service en klantvriendelijk

Altijd prettig en altijd kwaliteit

Over de jaren heen altijd goede ervaringen met jullie bedrijf gehad.

Top garage met super service

Zeer fijne garage die nog de tijd neemt voor je. Vak bekwame en erg behulpzame mensen.

Snelle en adequate aanpak.

Ik ben zo pisitief over het garagebedrijf vanwege het feit dat er altijd tijd vrij gemaakt wordt bijv. wanneer ik bij de garage langs ga omdat er een lampje op het dashboard is gaan branden en ik niet weet waarvoor dat is. Daarnaast is het personeel meer dan vriendelijk en voorkomend.

Positieve ervaring

Ik word altijd goed en netjes geholpen. Er wordt goede uitleg gegeven over de werkzaamheden die volgen en gedaan zijn. Alles is bespreekbaar. Je wordt voorzien van goede en duidelijke info.

Zeer goed bedrijf

Klantvriendelijk, kennis van zaken en professioneel.

Zeer klantgericht

Zeer klantgericht.

Betrouwbaar en meedenkend

Vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar personeel. Altijd bereid mee te denken. Geen onverwacht hoge kosten doordat men altijd overleg pleegt. Kortom zeer tevreden! De moeite waard er iets verder voor te moeten rijden.

Buitengewoon servicegericht en betrouwbaar

Mijn ervaring is dat Jeroen, Maikel en ook de overige medewerkers hele fijne meedenkers zijn. Hun benadering is constructief en erop gericht om de auto technisch in orde krijgen zonder overdreven kosten. Bijzonder betrouwbaar volk!

Prima garage

Nog steeds goed tevreden aandacht voor de klant kunnen de meeste merk dealers een voorbeeld aan nemen lijkt wel dat je daar niet meer meetelt als particuliereklant