Altijd een fantastische service en een eerlijk advies!

Altijd een fantastische service en een eerlijk advies!

Prettig en klant vriendelijk

Alle betrokkenen prettig en ook prettig dat er advies gegeven wordt over zaken die niet meer veilig zijn

Zeer goede service en klantgerichtheid

Zeer behulpzaam en hebben kennis van zaken

Alles prima verlopen

Accuraat en te vertrouwen

Afspraak altijd op tijd. Meedenken over reparatie en dan goed uitvoeren!

Gastvrij, vriendelijk en professioneel

Ben al jaren trouwe klant naar volle teveredenheid. Fijn dat je met plotselinge mankementen zomaar kan binnen vallen en ook nog snel wordt geholpen.

Nog steeds zeer tevreden

Eerlijke garage

Afgelopen november mijn bus gekocht bij autobedrijf van der Heijden waar ik zeer goed en persoonlijk geholpen werd. Ook waren er toen ik de bus kwam ophalen nog enkele dingen vervangen die slecht aan het worden waren. Nu kwam ik terug met een raar geluid als ik de airco aan zetten en had er geen fijn gevoel bij omdat we 2 weken voor onze vakantie zaten. Ik kon meteen vrijdag avond langs komen en hebben ze meteen gekeken wat het kon zijn. Maandag eind van de middag kon ik al langs komen en is de aircopomp vervangen en airco opnieuw gevuld. Alles is weer goed en een fijne service.

Zeer goede ervaring en ook zeer goede service.

Geweldig geholpen, auto weer tip top in orde! Na jaren lang een ander garage bedrijf te hebben gehad voor mijn audi a3 gaf mijn gevoel de laatste tijd aan dat er dingen niet klopte, qua rekeningen, qua uitgevoerde werkzaam heden etc. Dus voor deze keer op aanraden van een vriendin bij dit bedrijf gekomen, leen auto gehad, auto is snel gemaakt incl uitleg en vooraf gaande een prijs indicatie! Aanrader dus! Met vooral dank aan jeroen!

Ik heb in December 2017 een Mercedes C klasse gekocht van 3,5 jaar oud, en heb mijn 13 jaar oude VW Passat hierop ingeruild, ik kreeg 6 maanden bovag garantie, een nieuwe APK, nieuwe matten en een goed gevoel bij mijn aankoop. Nu bijna een half jaar verder en bijna 15000 kilometer gereden te hebben kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn aankoop en de verleende service!

Nemen gelijk alle tijd voor je, wanneer je ook komt. Heel vriendelijk. Zeer deskundig, duidelijke en goede prijzen. Reparaties en onderhoud altijd super uitgevoerd.

Prima service, vertellen precies wat ze gaan doen en wat de kosten zullen zijn zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Top!

Ik heb zeer goede ervaring met dit bedrijf. Service en werk is hier prima

zeer goede garage vakkundig personeel.staan altijd voor je klaar.top jongens ga zo door dan worden jullie vanzelf een keer beloond. velle groeten van een zeer tevreden klant ben franken.

Niets is teveel, ze denken met je mee en de service is top!!! Hier kan je met een gerust hart je auto achterlaten.

Goede ad-hoc pitstop-service bij monteren winterbanden!

Super service, aardig en behulpzaam. Ook als vrouw hier (eindelijk) niet het gevoel meer te betalen dan nodig is. Zeker een aanrader.

persoonlijk, klantvriendelijk, eerlijk, betrouwbaar

Zonder dat ik klant was, heeft Jeroen met mij ongeveer 15 min telefonisch geholpen met het uitzoeken van de juiste lambda sonde, zodat ik deze online kon bestellen en de reparatie zelf kon uitvoeren. Na 4 dagen de sonde in huis, heb ik mijn twijfels. Naar de garage gereden, sonde is gecontroleerd en gratis gemonteerd. Supper service , ik wordt hier vrolijk van thnx.

Zeer goeie service. Betrouwbaar. voor het kopen van een auto en voor het onderhoud ervan.

Zeer goed. Vervangende auto was zo geregeld zonder gedoe. Bij ander mankement aan de telefoon enkele vragen en was het probleem gevonden. De auto werd wat later bij mij thuis geprepareerd omdat het een kleine reparatie was.