Goed gevoel contact bij de auto aankoop

Gewoon geen verkoop praatjes

Klantvriendelijkheid ten top

Ik breng hier al jaren mijn auto voor keuringen etc. Altijd netjes, vriendelijk en service gericht. Iedere vorm van dienstverlening kan hier een voorbeeld aan nemen.

goede service

maikel lost alles op en afspraak is afspraak

Super!

Duidelijke communicatie, goede service en denkt met de klant mee.

Geweldige enthousiaste mensen

Helemaal geweldig geholpen met de aankoop van onze auto. Alles goed geregeld volgens afspraak. No-nonsens en sympathiek. Aanbevelen? Jazeker wel! We hebben graag met jullie van doen.

Hele goede service. Hele schappelijke prijs betaald.

bestaande emailadres verwijderen. Mijn emailadres is: ellenbartz@hetnet.nl

Degelijk en goed

Een zeer klantvriendelijke garage

Waar ik ook voor kom, ik voel me altijd serieus genomen, er is altijd veel aandacht en ze nemen de tijd, en ze maken een relaxte indruk. Over de technische kant ben ik ook tevreden al weet ik daar weinig van af. Ik heb in ieder geval nooit klachten over het geleverde werk

Men denkt met je mee

De klank van mijn autoradio voldeed me niet, te blikkerig. Ik dacht aan de vervanging van de luidsprekers. Men heeft me getoond dat het opgelost met de instellingenfunctie voor de klank, die kende ik nog niet. Een goedkope oplossing die ook voldoet.

Altijd vriendelijk , denken met je mee, service is prima

Goede service, hele goede monteurs en een fijne sfeer.

Zoals altijd goede service voor een goede prijs!

Zoals boven beschreven en dan met een zeer gastvrije ontvangst.

Zeer goede service

Zeer goede service en erg fexibel

Contact verloopt prima en werkzaamheden worden goed uitgevoerd!

Perfect!

Goede service en meedenkend!

Een goede, integere en klantvriendelijke vakgarage

Ze doen hun werk goed, communiceren goed en gaan zorgvuldig met je voertuig om.

Helemaal top net als altijd!

Helemaal top net als altijd!

Vakkundig en correct

Auto gebracht voor APK en kleine klacht mbt banden en hier netjes terugkoppeling op gekregen hoe klacht op te lossen is.

Zeer professioneel bedrijf met vriendelijk personeel!

Het bedrijf is zeer vakkundig en het personeel erg vriendelijk. In nood staan ze direct voor je klaar!

Al 20 jaar klant! Altijd tevreden, vriendelijk en goede service! Niets is teveel gevraagd!

Goede service gegarandeerd.

Ik ben al een aantal jaren klant bij Autobedrijf Theo van der Heijden en altijd zeer tevreden geweest over de service.

Alles soepel geregeld

Altijd gastvrij en vriendelijk.

Terug van weggeweest

Tijdje geen auto gehad, maar al jaren klant. Persoonlijk, betrokken en goed onderhoud van mijn auto.

Kan niet beter,personeel en vakkennis grandioos.

Zou haast zeggen,lijkt wel een grote familie met alle klanten.

Prettig bedrijf, top service!

Zie hierboven