Top! Goed duidelijk en snel

Goed duidelijk en snel

het probleem aan mijn auto is goed verholpen

fin contact en goed gehlolpen

Super snel, betrouwbaar en betaalbaar!

Ze zijn zeer behulpzaam. We hebben ook de Pechhulp. Die is helemaal super! Heel fijn

extra service

Ik ben een goede klant en ik heb gisteren extra service gekregen van Maikel en er wordt met je meegedacht! Vriendelijk,, hardwerkende en behulpzame monteurs: Ik ben zeer tevreden.

Top service.

Naast kundigheid is ook de menselijke factor een grote kwaliteit in hun bedrijf.

Prima! Vakbekwame mensen, service staat hoog in het vaandel.

Dorpse mentaliteit (ergo: voor iemand klaar staan), gedegen vakkennis en alles conform afspraak. Al jarenlang ben ik een zeer tevreden klant.

zeer klantvriendelijke goede garage

Altijd bereid tot helpen. Van veel merken thuis. Oplossingsgericht . Moet alleen niet te druk worden dan lopen de wachttijden op.

Uitstekende service met vriendelijk personeel

Personeel is nooit te beroerd om direct naar het mankement van de auto te kijken. Als het direct kan worden verholpen en de tijd is beschikbaar dan doen ze dat. Top!!

Uitstekende service

De service is goed en ze zijn betrouwbaar.

Supersnelle en goede service!

Snelle en prettige service. Altijd vriendelijk, en behulpzaam!

Persoonlijk en professioneel

De medewerkers van de garage zijn erg professioneel, ze weten waar ze het over hebben maar tegelijkertijd ook heel persoonlijk. Je komt met een goed gevoel weer terug.

Zoals altijd weer super klantvriendelijk

Al 20 jaar alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Vooral zeer betrouwbaar. Hier hoef je niet bang te zijn dat er onnodige reparaties worden gedaan of teveel wordt gerekend. Door de kleinschaligheid ook zeer persoonlijk.

Top ervaring

Zo als altijd een geweldige service

klantvriendelijk en snelle service

vlotte en goed personeel afspraak is afspraak

Kundig advies en goede service met een glimlach

Kundig advies en goede service met een glimlach

voortreffelijk!!!

Snel, vriendelijk en zeer professioneel

Goed gevoel contact bij de auto aankoop

Gewoon geen verkoop praatjes

Klantvriendelijkheid ten top

Ik breng hier al jaren mijn auto voor keuringen etc. Altijd netjes, vriendelijk en service gericht. Iedere vorm van dienstverlening kan hier een voorbeeld aan nemen.

goede service

maikel lost alles op en afspraak is afspraak

Super!

Duidelijke communicatie, goede service en denkt met de klant mee.

Geweldige enthousiaste mensen

Helemaal geweldig geholpen met de aankoop van onze auto. Alles goed geregeld volgens afspraak. No-nonsens en sympathiek. Aanbevelen? Jazeker wel! We hebben graag met jullie van doen.

Hele goede service. Hele schappelijke prijs betaald.

bestaande emailadres verwijderen. Mijn emailadres is: ellenbartz@hetnet.nl

Degelijk en goed

Een zeer klantvriendelijke garage

Waar ik ook voor kom, ik voel me altijd serieus genomen, er is altijd veel aandacht en ze nemen de tijd, en ze maken een relaxte indruk. Over de technische kant ben ik ook tevreden al weet ik daar weinig van af. Ik heb in ieder geval nooit klachten over het geleverde werk

Men denkt met je mee

De klank van mijn autoradio voldeed me niet, te blikkerig. Ik dacht aan de vervanging van de luidsprekers. Men heeft me getoond dat het opgelost met de instellingenfunctie voor de klank, die kende ik nog niet. Een goedkope oplossing die ook voldoet.