Goed behandeld

Vriendelijk en correcte behandeling.

Ik wist wat er moest gebeuren en van extra reparaties werd dat in overleg gedaan.

uitstekend

Vlot, eerlijk, prettig

Top service

Altijd vriendelijk, snel geholpen, super service , eerlijk , geen verkooppraatjes

Geweldige service

Altijd vriendelijk en een super goede service

Kundig en zeer betrouwbaar

Al jarenlange ervaring met de eigenaar. Zeer kundig en altijd betrouwbaar. Daad bij het woord

Zeer professioneel bedrijf

Heb mijn wagen park in onderhoud daar

Je kan er op rekenen

Een telefoontje en directe service, ontspannen sfeer en, denk ik, deskundig.

Hele goede service.

Hele goede en vriendelijke service.

Uitstekend!!

Uitstekend!!

Goed en volgens afspraak de servicebeurtgeha.

Mijn auto moest vandaag voor een service beurt. Ben goed en vlot geholpen. Bij deze beurt moesten me achter banden vervangen worden. Dat kwamen ze tussendoor netjes melden. Weer een goed vooruitzicht naar nog meer veilige kilometers met deze fijne wagen.

Ik werd vriendelijk geholpen en er werd naar mij geluisterd.

Ik werd vriendelijk geholpen omdat ze ook in de gaten hadden dat ik dit nodig had. Ik ben geen ervaren autorijder. Dit is voor mij noodzakelijk omdat 2 1/2 jaar geleden mijn man overleed. Er werd dan ook naar mij geluisterd over de dingen die ik mee maak met de auto en tijdens het rijden. Ze staan voor mij klaar en helpen mij waar ze kunnen. Ze leveren een weer een goede auto af gepoetst en wel.

Heel klantvriendelijk

Altijd behulpzaam en meedenkend

Gewoon een Top bedrijf !!

Goede service, klantvriendelijk, eerlijk en super lieve mensen allemaal!

Alles keurig volgens afspraak en naar verwachting

Prima, volgens afspraak en naar verwachting

Zelfs die verloren bout is niet aan hun aandacht ontsnapt!

Toch fijn dat de auto gewassen terug op onze oprit geplaatst wordt!

Dik tevreden

Klant vriendelijk en loyaal 👍👍👍👍

uitstekende garage

Harold staat je deskundig te woord, er wordt een goede afweging gemaakt tussen de te verrichte werkzaamheden en de noodzaak ervan.

De vervanging van winter- naar zomer-banden is vlot verlopen

Goede afspraak gemaakt m.b.t planning en op afgesproken tijdstip zijn de banden verwisseld . Kon op verwisseling wachten in rustige omgeving ..

Top!!! Service

Snel , efficiënt, goede prijs.

De klant staat duidelijk op nummer één!

Gisteren was mijn eerste afspraak voor het onderhoud van mijn auto bij Beterrijden en ik ben meer dan tevreden over de snelle service, de attente behandeling, de zorgvuldigheid waarmee mijn wensen zijn afgehandeld. Ik was in nog niet de helft van de tijd die ik had verwacht klaar, omdat alles voor zover mogelijk al was voorbereid. Kortom geweldige service bij Beterrijden!

Geweldige service

geweldig

klantvriendelijk

fijn bedrijf goed geholpen

Top bedrijf

Je krijgt een eerlijke prijs, goede service en heel vriendelijk. Toppertje

Super goed en fijn geholpen

Voor mij is het 5sterren omdat zij me super goed geholpen hebben toen ik echt even hulp nodig had dankjewel.Mevr.E.v. Hoorn