Alles prima en prima geholpen.

Alles prima verlopen.

Prettige manier fijn en goed geholpen

Duidelijke uitleg ! Gedaan wat afgesproken.

Perfecte service

Vele jaren mijn garage, betrouwbaar en zeer goede service.

Zeer snel geholpen

Heel goed geholpen. Goed advies. Houden je op de hoogte van reparatie. Blij dat ik heel snel terecht kon voor vervanging van koppeling. Top dus!

Prettige ervaring, fijn geholpen door fijne mensen

Goeie service

Beterrijden geeft weer een goeie service

afspraak service kan niet beter.

tijdstip afspraak netjes geholpen en auto met hoge druk gereinigd na banden wisseling.

Weer supersnel, goed en fijn geholpen

Vandaag banen laten wisselen. Meteen check vloeistoffen en een check gedaan op een vreemd gevoel bij linker bochten. Gelukkig niks ernstigs. Slijtagedeeltje kan op een later moment vervangen worden. Dus niet gepusht om het meteen te doen en een eerlijk advies. Daar hou ik van!

Vriendelijk.zonder poes pas.en verstand van zaken

Een versnellingsbak die stuk was.thuis opgehaald.binnen 5 dagen weer als nieuw.

Goede persoonlijke benadering

Het feit dat er onduidelijkheid was over een huurauto is creatief opgelost. Auto zelf rijd weer prima.

Super service en altijd klaar staan voor de klant !!

Altijd super service, uitermate vriendelijk en persoonlijk, nog échte aandacht voor de klant !

Betrouwbare en goede service uitstekend

Prima gesprekken en nette aflevering

Fijn eerste gesprek gehad en daarna een proefrit geregeld. Auto netjes afgeleverd.

Goede service voor eerlijke prijs

Aardige mensen die je snel en goed helpen.

Eerlijk menzen

Jullie zijn goed en betrouwbaar en eerlijk mensen en ons opzetten goed gehlopen met ons nieuw auto

Alweer prima!

Alles volgens afspraak en netjes te woord gestaan.

prima ervaring

Eerlijk en vertrouwd

Ik werd snel en zeer vriendelijk geholpen, mijn auto is netje gerepareerd en ik kan met volle vertrouwen weer de weg op!

Prima service!

Altijd goed!

Fijne ervaring met Patrick, professioneel bedrijf.

Heldere communicatie en meedenkend. Tot volgend jaar.

Mooi bedrijf vriendelijke ontvangst

Zie boven

Goede ervaringen

Kom er al jaren service is voor mij top. Komen afspraken na en goede communicatie als er iets onverwachts vervangen moet worden krijg je een belletje over hoe en wat met prijs indicatie.

Heel fijn bedrijf!!!

Gebeld dat apk keuring er weer aan zat te komen, wordt niet gepusht tot een kleine of grote beurt voor de auto. Hele vriendelijke kundige mensen. Na een onderhoudsbeurt de auto gewassen en weer heerlijk ruikend teruggekregen. Kosten vergelijkbaar met andere autogarages.

Beste garage in de regio

Beste garage in de regio, aardig personeel en goede service.