Geweldige service, vriendelijk personeel

Kundig, vriendelijk en betrouwbaar

Super garage!

Gewoon heel klantvriendelijke en super prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Was goed

Altíjd de koffie klaar en goede service

zeer tevreden over de te verrichte werkzaamheden

prettig contact met o.a. receptie en anderen,ook het nakomen van gemaakte afspraken, prima verlopen

Patrick heeft veel tijd en moeite gestopt in het vinden van mijn nieuwe droom auto !! Ik heb mijn wensen doorgegeven en hij heeft het me erg moeilijk gemaakt om uiteindelijk tussen 2 autos te moeten kiezen (luxe probleempje). Ik ben hartstikke blij met de auto die het uiteindelijk is geworden en met de super service !!

Heel goed,.fijne mensen .

goede service

goede service en goed meegedacht

Uitstekend bedrijf

In zijn nieuwe bedrijf is Patrick Maaskamp zoals ik hem ken.. Service en ontvangst helemaal top, nieuwe omgeving maar vertrouwd als vanouds.

Ben al jaren klant bij Patrick en dat in alle tevredenheid en wederzijds vertrouwen. Hopelijk kunnen we in dit nieuwe bedrijf voortzetten wat we gewend waren. Al was de hoogte van de rekening een tegenvaller. Maar de service was weer vanouds !

Professioneel en klantvriendelijk !!

Professioneel en klantvriendelijk en niet onbelangrijk lekkere koffie !

Patrick Dank je wel weer voor de super service

Vriendelijk, eerlijk

Ttt

Alles ok, afpraak maken, gereed melden en ophalen.

Alles ok, afpraak maken, gereed melden en ophalen.

uitstekende service

Klantvriendelijke benadering, tijd voor de klant, invoelend vermogen voor wensen van de klant. Betrouwbare omgang. Kortom: heel plezierig personeel!! Tevreden naar huis.

Goede service .

Door mijn ervaring bij Beterrijden met diverse auto's heb ik nooit getwijfeld of de in rekening gebracht werkzaam heden daadwerkelijk ook zijn uitgevoerd .

Top bedrijf en top vak mensen .

Personeel en Monteurs weten wat ze doen. Experts op het gebied van reparatie en service .

Vriendelijk personeel, een goede service en een prima kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Een APK keuring met een gratis leenauto

Betaalbaar

hele fijne service

hele snelle service. Prettig personeel!

Prima garage met goede service en eerlijke verhalen.

Correcte benadering. Service-verlenend. Vriendelijke benadering. eerlijke verhalen

Vriendelijke ontvangst goede servise

werd vriendelijk ontvangen en alle afspraken werden goed uit gevoerd

Goede service petje af

Wederom weer vlotte en goede service. Meedenken met de klant, top

Fijn persoonlijk bedrijf

Makkelijk een afspraak maken op korte termijn...betrouwbaar en degelijke service...zeer vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.

Geweldige service

direct en fijn geholpen.