Goed
Vervanging bobine op een drukke vrijdagmiddag werd uiteindelijk in overleg toch goed geregeld. Leenauto was immers probleem (te weinig).
Goede service. Helaas was de oude auto niet meer te maken. Garage heeft uitstekend geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto en deed niet moeilijk over het lenen van een andere auto tussentijds
Klantvriendelijk en direct beschikbaar.
Het lijkt heel paradox. Eerst 3 punten nu 9. Mijn 1e beoordeling was gebaseerd op emotie. Van alles en nog wat was niet goed. Nu echter moet ik zeggen, nadat ik hand in eigen boezem heb gestoken: Ja, het was druk en chaotisch maar.... ik was maar al te blij dat ik de auto meekreeg. En, toen ik hem zelfs meekreeg toen bleek dat ik geen geld kon overmaken stond ik helemaal versteld. Als ik zelf niet zo had aangedrongen was het zeker anders gelopen. Dus ook ik schuldig.... Niels dank je wel.
Heel goed, correct, duidelijkheid, houdt zich goed aan afspraken en service ook goed.
Heel erg fijn geholpen en brood eerlijk geven ze hun mening! Als klant vindt je dat super!
Goede service en vriendelijk
Dit bedrijf zou het BOVAG bedrijf zijn. Maar helaas: chaotisch, papieren weg, sleutels weg. Geen reservewiel. APK 10 maanden geleden. Grote beurt 10 maanden geleden. Lege tank. Geen matten. Onderhoudsboekje klopt niet. Dit betekend dat ik niet over 12 maanden moet keuren en onderhoudsbeurt moet laten doen maar over twee. Dus minimaal 500 euro te veel betaald. Nee niet leuk en dat is zacht uitgedrukt. Ik voel me, nee, laat ik het niet zeggen. Klant vriendelijkheid....een 9. perfect
Ik ben ontzettend tevreden. Sta ik met een lekke band, dan komt een verkoopadviseur mijn band verwisselen. Heb ik op een koude dag een afspraak, dan staat een voorverwarmde leenauto voor mij klaar. Autopunt van Herpen weet mij als klant steeds te verrassen!
Zeer positief: vriendelijk en kundig personeel, vervangend vervoer prima geregeld en perfecte service!
Klantvriendelijk en GOED werk. Beter dan een Toyota merkgarage.
klantvriendelijk. Auto zelfs gewassen teruggekregen.
Goed, vriendelijk en helder. Ook op mails binnen drie dagen steeds een antwoord. Soms wat lang wachten in de showroom, maar daarna krijg je alle tijd.
Goede contact en fijn service.
Super service, ik rij in een aangepaste bus voor mijn meervoudig gehandicapte zoon. Er moest twee veiligheidsriemen vervangen worden voor het vergrendelen van de rolstoel. Bij Welzorg koste mij dit ruim 400 euro. Niels; maar dat kunnen wij ook... Exact dezelfde veiligheidsriemen maar de rekening was meer dan 200 euro lager. De bus werd s\'morgens thuis opgehaald en weer terug gebracht. En met een gratis leenauto voor de deur.
Sassenheimseweg 76
5258 HL Berlicum
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.