Snel en behulpzaam

Bellen, afspraak maken en reparatie vrijwel meteen gedaan, leenauto meegekregen ombeven door te kunnen. Superfijn!

Zie onder

Een autobedrijf waar je zich thuis voelt

Keurige behandeling en reparatie correct uitgevoerd tegen een redelijke prijs

klasse

Allers volgens afspraak afgehandeld

Wij zijn fijn geholpen

Auto gekocht fijn geholpen

goed geholpen

snelle en correcte service

Fijne ervaring en vlotte afhandeling

Geholpen door Sten en een hele fijne ervaring gehad. Goed geholpen en begeleid. Tegen verwachting in een andere auto gekocht dan waar we naar op zoek waren door een goede tip van Sten. Uiteindelijk over gegaan tot de koop van een Kia Niro.

Uitstekende service en je word als klant zeer goed geholpen

Auto gebracht ivm vreemd geluid. Na een check duidelijk aangegeven dat het niet meer veilig was om verder te rijden,zeer goed geholpen en meteen een leen auto mee naar huis gekregen zodat de auto gemaakt kon worden. Eerlijk advies gegeven en geen rare fratsen.

Goede service en snelle afwikkeling

Goede service en komen alle afspraken perfect na

Prettig geholpen

Na autopech zijn we goed en snel geholpen door autobedrijf van Herpen Met persoonlijke benadering , wat wij zeer op prijs hebben gesteld

Prima geholpen,en vriendelijk

Prima bedrijf !!

Prima service - Vriendelijk én vakkundig

Reparatie stuurbekrachtiging van 'youngtimer' - prima verzorgd!

Fijn en net bedrijf

Grote beurt en APK uitgevoerd volgens prijsopgave, heel erg tevreden.

Auto gekocht word nog geleverd

Vriendelijk proefrit gemaakt Doen onderhouds buurt bij aflevering Alle vloeistoffen ook versnellingsbak spoeling en apk

slordig

De indruk had ik dat mijn afspraak voor een APK niet gepland was. Ook is de auto andere keren bij aflevering schoon, was nu niet het geval. Haastwerk ? Ik zou de fa. van Herpen wél aanbevelen maar ........'let op uw zaak !'

Goede communicatie en service

Zoekopdracht voor andere auto uitgezet bij Autopunt van Herpen. Via e-mail op de hoogte gehouden van het proces. Goede communicatie en service.

Deskundig en correct

Klantvriendelijk

Prima autobedrijf

Fijne garage met perfecte service

Onderhoud gebeurt snel en precies, op afspraak. Er wordt goed geluisterd naar je eigen ervaringen en daar krijg je ook nauwkeurige feedback op. Erg blij met de nieuwe elektrische vervangende auto. Bandenpaar was op, dus laten vervangen (na telefonisch overleg). Solide gevoel.

Eerste klas garage

Prettig contact. Snel en efficiënt. Duidelijke communicatie

Hele goede ervaring!

Net een BMW 530e gekocht. Mooie auto, goede en snelle communicatie. Kortom: top!

deskundig, klantgericht

zeer goed

Ik ben zeer tevreden. Geen onnodige reparaties. Bellen altijd op wat er moet gebeuren en of het echt noodzakelijk is. Geven een prijs indicatie

Prettige manier van communiceren

No nossens communicatie Geen overdreven klantvriendelijkheid maar gewoon