Goed, netjes en klantvriendelijk

Goed en netjes, maar wordt wel steeds prijziger.

vakkundig

goed werk geleverd.

Ff wachten maar wel goed

Ik heb mijn “nieuwe “ tesla pak laten keuren na aankoop. Kon meteen terecht maar moest helaas nogal lang wachten op onderdelen en tijd om die te monteren. Alles uiteindelijk netjes opgelost en naar tevredenheid gerepareerd.

heel goed geholpen snelle actie

Mijn auto starte niet meer er is snel actie ondernomen door Autopunt van Herpen.

Fijne mensen, fijne service.

Fijne mensen, fijne service.

Topgarage

Snel, zeer kundig en een goeie communicatie! Topgarage!

Snel en kwalitatief goed!

Met niels kunnen we altijd snel schakelen! Vorige week aangegeven dat we interesse hebben in een 2e hands suzuki swift, vandaag al de auto kunnen ophalen. Top!

Gewoon normale mensen

Bij eerste keer gewoon normaal doen ,geen geslijm , eerlijke antwoorden ,

Geweldige service

Altijd netjes en correct.

Klantvriendelijk en servicegerichtheid staan voorop!

Uiterst prettige dienstverlening en deskundig. Ik ben erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden en kom hier graag weer terug. Ziet er netjes uit en denken met je mee.

snel en vakkundig geholpen

er word met je contact op genomen over de reparatie, en er word mee gedacht over ,n goede en betaalbare oplossing

goede en deskundige service, klantgericht, betrouwbaar

zie hierboven. Ik ben een tevreden klant, al jaren.

Top geregeld !

Altijd keurig voor elkaar volgens afspraak. Vader Jan zou er trots op zijn.

Prima contact

correcte en snelle afhandeling van jaarlijkse controle auto en apk

Netjes en weer prima gedaan

Heel correct en goede serviceverlening

Zeer tevreden, goede service en vakmanschap Ook altijd goed telefonisch te bereiken, Altijd zeer correct.

Zoals gebruikelijk heel positief.

Extra leuk was dat de nieuwe gastheer André Jetten een zoon is van een oud collega van mij in het v M B O. Even gezellig bijgepraat.

Top bedrijf

De laagdrempeligheid is een goed gevoel, zeker als deze gecombineerd wordt met deskundigheid.

geweldige goede service en advies

perfecte uitvoering van werkzaamheden. Verstrekken van goede adviezen. Zeer klantvriendelijk.

Snelle, gepaste hulp!

Bij Autopunt van Herpen staan ze meteen klaar als er problemen met de auto zijn. Ze zoeken naar een goede oplossing en zijn pas tevreden als alles weer in orde is. Fijn dat er een leen auto of fiets klaar staan ter vervanging.

snelle service

Een telefoontje over kapotte lamp. Binnen een uur gerepareerd!

Superservice

Wat een fijn bedrijf! Duidelijk en stipt. Geweldige service.

Denken mee naar een oplossing

Goed, het bedrijf dacht mee in het beoordelen welke reparaties nodig waren. In december ga ik namelijk een nieuwe auto kopen, waardoor mijn huidige auto veilig is gemaakt tot deze tijd.

Fantastich

Fantastisch en als je ff moet wachten, staat de koffie voor he klaar.

niets op aan te merken, prima dus

vriendelijk, probleem oplossend, je voelt je thuis bij jullie, 't klopt gewoon, geeft vertrouwen.