Top service!

Afgelopen week een beschadigde band opgelopen. Kon direct langs komen om de schade op te nemen. En vervolgens ingepland voor vervanging met gelijk een kleine service beurt om klaar te zijn voor vakantie. Wordt altijd heel fijn geholpen en geen vraag is te gek. Een top team bij Van Herpen!

Correct en zeer prettig in de omgang

Communicatie is erg prettig, open en eerlijk Geen onnodig onderhoud en/of reparaties Gewoon fijn om eerlijk advies te krijgen!

Ik vind de service en ontvangst prima.

Goede service en advies

Duidelijke uitleg en meedenken/advies bij onderhoud auto.

Goede service, goede kwaliteit, nette prijs

Super mensen die direct voor je klaarstaan. Betrouwbaar !!!

Fijn bedrijf mooie auto's nette auto's

Fijne vriendelijke mensen doen wat ze beloven !

Goed meegedacht weer met beste oplossingen

Uiterst correcte, vriendelijke en behulpzame vakmensen

Je treft altijd medewerkers en/of de eigenaar aan die er alles aan doen om de werkzaamheden goed uit te voeren en met je mee te denken. Uiteraard binnen hun mogelijkheden. Daarnaast verstaan ze hun vak. Voor een klant is dit een fijne combinatie.

Super positief

Vriendelijk personeel.

Nog niet alles is afgerond,maar tot nu ben ik erg tevreden.

Betrouwbaar

Bij van Herpen denken ze mee met de klant.

Heb goede ervaring

Keurig en correct behandeld. Afspraak goed nagekomen, vervangende auto geregeld. Super.

Afspraak eenvoudig zelf te plannen, en reparatie volgens afspraak.

Zo wil je het

Ik zou iedereen een garage met zo’n service gunnen. Flexibel, vlot, vriendelijk en deskundig. Top!

Autopunt van Herpen is een mooi bedrijf met leuke en vakkundige mensen. Top

Service top Aardig en vakkundig personeel Nette garage Maken altijd tijd voor je Zeer tevreden over aankoop nieuwe auto’s en service garage.

Snel en goed geholpen

De wissel naar zomerbanden kon mooi op een zaterdag 'tussen de bedrijven' door geregeld worden.

Kon niet beter

Ik had alle probleempjes van tevoren besproken en het was allemaal keurig opgelost

Vriendelijk betrokken en deskundig

We hebben een heel plezierig gesprek gehad over onze kapotte golf en een andere tweedehandse skodia gekocht

Heel goed geholpen

Nvt

fijn bedrijf

fijn

Staan altijd voor je klaar

Apk keuring

Alles geregeld volgens afspraak . Blij dat mijn oude Saab weer gekeurd is Keurig een berichtje gehad dat hij klaar stond. Gr Henk.

Hier wordt nog echt de tijd voor je genomen.

Wat is het toch heerlijk om hier een auto aan te schaffen. Voor de tweede maal dat ik hier een tweedehands auto koop, ook deze rijd en ziet er weer als nieuw. Helaas had ik dit keer een beetje pech met een onderdeel aan de auto, maar ook dat werd super opgelost.

Sassenheimseweg 76

5258 HL Berlicum