Vriendelijk,en snel geholpen.

goed geholpen zoals altijd

Ondanks dat er heel lang gezocht is waar de klacht vandaan kwam zijn ze net zolang doorgegaan tot de klacht verholpen is. hier is wel de nodige tijd en testonderdelen in gaan zitten. Maar met de factuur zijn ze heel coulant geweest.

Prettige communicatie en volgens afspraak.

Top bedrijf

On-line afspraak prima functie. Entree zeer gemakkelijk. Onderhouds werkzaamheden zeer deskundig uitgevoerd. Een klein min puntje. Bij een financieel vrij groot onderhoud/beurt (bedrag door van Herpen zelf te bepalen) is dat als service zowel het interieur als exterieur van de auto niet wordt gereinigd. Beschouw dit als opmerking.

uitstekende service

Vlotte beantwoording van mijn vragen en degelijk vakmanschap.

Klantvriendelijke behandeling!

Snel een afspraak. Eerder dan verwacht. Vakkundige reparatie.

Geweldige service

Vlot, Flexibel en uitermate vriendelijke mensen. Een perfecte garage met optimale service

Altijd goede service

Steeds opnieuw goede en betrouwbare service, een plezier om de garage te bezoeken voor een beurt of service.

Prettig Bedrijf!

Een fijn autootje gekocht, goed geholpen en mooi afgeleverd! Alles ziet er netjes uit en heb er veel plezier van! De mensen bij Autopunt van Herpen zijn super klantvriendelijk en zeker aan te raden!

Betrouwbaar en vriendelijk

We zijn voor de eerste keer klant. Maar onze eerste indruk is goed en betrouwbaar. Duidelijke afspraken en alles werd op tijd geregeld zoals besproken.

Over het algemeen wel goed maar er moet wel een betere afstemming komen tussen de verschillende doie

Heden verzoek om betaling gekregen voor de gekochte auto. Echter betaling was reeds op 23-08-2022 gedaan. Zult u intern beter moeten afstemmen. Contact met personeel ws verder prima. Afgesproken afleverdatum wordt ook niet gehaald om dat onderdelen voor servicebeurt niet voorhanden zijn. I,p.v. vrijdag wordt het nu maandag. Aldus onderdelen niet op tijd besteld. Ook beter afstemmen.

Gewoon goed geregeld en vak werk

Ben zeer tevreden

Goede prijs kwaliteit en vriendelijkheid

Heb een goede ervaring met van Herpen, netjes, vriendelijk, kundig en meedenkend. Prettige garage.

Fantastisch

Klantvriendelijk en legt alles heel goed uit.

Zeer tevreden over de oplossing

Ondanks dat niet alles in één keer was gerepareerd werd er op een zeer tevreden manier naar een oplossing gezocht en gevonden. Hierdoor hebben wij onze vakantie toch op tijd kunnen aanvangen. Met dank aan Niels. Garoetjes en bedankt Tonenmarij

Vriendelijke dienstverlening en goede service

Volle trevendenheid n.a.v. de zomercheck uitgevoerd door Autopunt van Herpen

Supper

Goed geholpen afspraken nagekomen lekkere koffie een woord geweldig

monteur gaf aan dat er iets niet goed was dat ik niet had in de gaten houden

De monteur gaf mij aan dat de wiellager niet goed was, daar had ik niet gehoord of gemerkt. Er wordt meteen geregeld.

klantvriendelijk en deskundig

Prettige ervaring m.b.t. een onderhoudsbeurt van onze auto

gewoon zoals altijd prima service

altijd goede service

Snelle reparatie lekke band

Ben zeer snel geholpen aan langzaam leeglopende band. We kunnen weer veilig de weg op, bedankt!

zo als het hoort met vertrouwen

Extra kosten vooraf netjes gemeld en pas na goedkeruing aangebarcht!

Prima bedrijf!

Je wordt gebelt na inspectie wat eraan de auto moet gebeuren dus geen verrassingen ivm kosten naderhand.