Fijn dat de verlichting tussendoor gemaakt kon worden, zonder afspraak!

Verkoop maar ook aftersales bij probleem met de auto verliep prima

Na inleveren van onze private lease auto waren we op zoek naar eenzelfde auto door de positieve ervaring met dit type auto. Deze vonden we bij Autopunt van Herpen. We werden prima geholpen door Sten, geen goedkope verkopersverhaaltjes maar een goed gesprek over de auto. Na de proefrit hebben we de koop gesloten en na een paar weken de auto opgehaald. Daarbij werd verteld dat een probleem dat ze hadden gevonden door hun al was verholpen door het betreffende onderdeel te vervangen. Helaas kregen we een ander probleem tijdens het rijden. Dat gebeurde al na een week, dus volledig garantie. Ook dit is door van Herpen prima opgelost en de auto rijdt nu perfect. We hopen er nog veel kilometers plezier van te hebben. We hebben er in ieder geval alle vertrouwen in en gaan zeker weer hier kijken als onze andere auto aan vervanging toe is.

Prima bedrijf met goede klantenservice

Zelf online een afspraak inplannen is een pluspunt. En de auto wordt vakkundig gerepareerd wanneer nodig.

Vriendelijke afhandeling, goede uitleg

Snelle service, denken mee.

Vriendelijke ontvangst, alles in overleg. Je voelt je thuis

Super snelle service!

Mijn Mini gaf een storing aan en ik ben spontaan binnengewandeld. Werd direct geholpen. Fijn contact en service.

Fijne communicatie en geeft vertrouwen

Eerste auto die we hier kopen. Reageert snel op vragen en geeft vertrouwen. Door de garantie erbij over de streep .. alles snel en fijn afgewikkeld. Zeker aan te bevelen.

Hele goede en snelle service.

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en de service is heel goed.

alles volgens afspraak

Al jaren een topservice en betrouwbaar

Al jaren een topservice en betrouwbaar

Zeer correct geholpen

Als gevolg van een marktplaats advertentie bij dit bedrijf uitgekomen. Tijdens het eerste bezoek zeer correct en vriendelijk te woord gestaan. De bedrijfswagen waarvoor we gingen kijken voldeed aan alle verwachtingen en de deal was dan ook snel gemaakt. Ook het feit dat er 1 jaar volledige garantie wordt gegeven en de distributieriem nog wordt vervangen geeft mij een vertrouwd gevoel. Ze staan achter hun producten.

Fijn geholpen!

Wij zijn erg goed geholpen in onze zoektocht naar een nieuwe plug-in hybride gezinswagen. Van Herpen heeft voor ons rondgekeken en een auto kunnen inkopen die aan onze wensen voldeed. uitstekende service en vriendelijk contact!

Goed en betrouwbaar

Snelle diagnose van het probleem waarna een snelle oplossing volgde.

Goede, snelle en vakkundige service

Goede, snelle en vakkundige service

Zeer klantgericht!

Ze wisten precies wat nodig was en hielden zich aan de afspraken

Prima garage voor service en onderhoud.

Komen netjes gemaakte afspraken na. Bij het onderhoud geconstateerde bijzonderheden werden telefonisch besproken en goed afgehandeld.

Eerlijk bedrijf met super service!

Als het gaat om aanschaf of onderhoud krijg je bij van Herpen echt altijd het beste advies. Mijn ervaring is erg goed met van Herpen en kan en zal het ook aan iedereen aanraden!

Prettig

Alles goed geregeld.

Vriendelijke en accuraat geholpen

Betrouwbaar en servicegericht. Je wordt altijd fijn ontvangen en staan voor je klaar.

service prima!

afspraken worden immer nagekomen, helder en duidelijk!

snel en goed behulpzaam

Ik was mijn auto laten apk met afspraak. En licht hij eerst mij wat is de offerte voordat ze dit gaan laten reaperen. Het doet me wel goed.

vakkundig, professioneel

Persoonlijk, familiair

topzaak

prima service en behandeling

Als altijd prima

Snel. Compleet. Met aandacht.

Fijne ontvangst en afwikkeling

Netjes te woord gestaan en fijn geholpen. Afspraak is afspraak. Duidelijke uitleg.