Nette en prima service supper goed geholpen door niels van herpen

Zeer correct

Ik ben deze week voor het eerst binnen geweest had een afspraak om naar een Nissan te komen kijken en heb hem ook gekocht.(hij moet nog wel even afgeleverd worden)

Vlot en deskundig

Vakwerk

Vriendelijk en betrouwbaar

Fijne zaak om een auto te kopen, het ging eerlijk en vertrouwd met een vriendelijke ontvangst .

Goed, netjes, correct en voor een betaalbare prijs

Ik ben zeer tevreden over van Herpen, klantvriendelijk, servicegericht, correct, uitstekend betrouwbaar advies. Gewoon een hele fijne garage.

Geweldige service

Na mij telefoontje ( camper wilde niet starten) werd er meteen actie ondernomen en binnen een kwartier was de monteur bij ons thuis om te helpen en de accu een boost te geven zodat ik naar de garage kon rijden. In een woord en geweldige service. Ook de eerlijk vanuit de garage over onze accu die niet vernieuwd hoefde te worden na de doormeting. De accu die we hebben was nog goed en we konden weer rijden. Dank jullie wel.

Top geholpen met vriendelijk en duidelijke uitleg

Fijn dat er van te voren overleg gevoerd word ivm kosten van een reparatie zodat je niet voor verrassingen komt te staan

goede service en afspraken worden nagekomen

prettig en betrouwbaar

prettige ervaring

alles is probleemloos verlopen.

goede afspraak en afspraak is goed

nette auto ik ben er blij mee en netjes behandeld door de verkoper bedankt Sten.

Altijd super geholpen, fijn contact met alle mensen daar.

Topservice!

Geweldige service en hele fijne mensen. Auto in onderhoud, is uitstekend uitgevoerd. Betrouwbaar, snel, komen afspraken na en geen verrassingen.

Als altijd zeer goed

Klantvriendelijk, deskundig, zorgvuldig, snel, niet te duur

Tot nog toe goed.

Tot nog toe geen klachten .Maar ik moet mijn aankoop noch ophalen.

Als altijd prima

Opnieuw snel en doeltreffend geholpen bij probleem met accu.

Prima service!

Nogmaals prima service

Super Service!

Maken alles snel, voor zeer schappelijke prijzen! Service is top!

prettige, adequate service

Occasion gekocht en oude auto ingeruild voor een realistische prijs. Alles verliep soepel en snel, vriendelijke en adequate behandeling, het geheel maakte een uiterst professionele en klantvriendelijke indruk.

Vertrouwd is

Altijd goed, klankgericht, probleemoplossend, vriendelijk

Goede uitleg en service

koplamp kapot

wordt snel geholpen en vriendelijk mensen.

Gewoon netjes geregeld.

Auto gekocht en eentje ingeruild, niet wezen kijken gewoon op goed vertrouwen, kwamen hem brengen top geregeld.

Vriendelijk en hulpvaardig

Klantvriendelijk en behulpzaam

Geweldig dat je van te voren wordt gebeld om te informeren wat er moet gebeuren.

Prima service en alle afspraken nagekomen.