Prima geholpen en supper netjes

Professioneel Bovag bedrijf

Prima aanbod met een goede balans prijs vs leeftijd, km. Persooneel heeft kennis van zaken met duidelijke & praktische tips en een directe onderhandeling. TOP: Extra Plus: Bij het ophalen van de auto werden we keurig afgehaald op den Bosch CS.

Dienstbereid en dienstbaar

- probleem helder gesteld - snel geholpen - goede communicatie

Goed auto service bedrijf

Goede ervaringen met deze garage, aan te bevelen.

Gewoon goed

Goed, makkelijk om zaken mee te doen.

Autopunt van Herpen BV komt de gemaakte afspraken goed na

Dat men vooraf belt of een bepaalde reparatie c.q. verwisseling uitgevoerd mag worden. De cliënt weet dan waar hij/zij aan toe is.

goede service

top

Klantvriendelijk en net autobedrijf

Wij zijn heel netjes en klantvriendelijk geholpen, bij het kopen van onze auto. Een afspraak maken en er wordt ook echt tijd voor je genomen . Wij zijn er erg blij mee..

Vriendelijk en correct en eerlijk en betrouwbaar

Prettig en klantvriendelijk geholpen worden en eerlijk en betrouwbaar

Super fijne garage zeer klantvriendelijk

Altijd correct Goede service en zeer klantvriendelijk. Een aanrader!!!

Deskundig en dienstbaar

gastvrij en deskundig

Geachte medewerkers van Autopunt van Herpen, Wij hebben een nagenoeg CX5 Homura aan geschaft en de vorige CX5 ingeruild. Een en ander volgens het boekje afgesproken en afgehandeld. Een bos bloemen completeerde de transactie. De nieuwe CX5 H voldoet tot nog toe zonder enig probleem en rijdt naar onze zin. De digitale communicatie verliep voortreffelijk en liet niets te wensen over. Ik kan iedere zoeker naar een auto uit het betere segment van Herpen aanbevelen.. Met vriendelijke groet: W.H. Stokman Met vriendelijke groet

Dik tevreden zoals altijd

Onderhoud waar je van op aan kunt! Vakkundig en een supergoede service

Werken prima volgens afspraak

Vooraf aan vervangen onderdelen een keurig telefoontje zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Slechte communicatie

Bij ophalen auto van onderhoudsbeurt (klein) auto 9 maanden geleden gekocht. 12 mnd bovaggarantie. De bon werd erbij gepakt en gezegd dat nieuwe remblokken waren geplaatst en in de garantie zaten. Maar verder werd er niets gezegd . En ook zo naar huis gegaan. Tot 4 dagen later de rekening voor het onderhoud in de bus lag. Neem aan als ik de auto kom ophalen mij verteld wordt wat de kosten zijn . Maar er alleen verteld remblokken in garantie fijne dag nog. Dus? Ben er vanuit gegaan dat onderhoud in de garantie viel! Geen geweldige communicatie over wat het ging kosten of

Het is een erg prettige ervaring om hier een auto te kopen

Goede koffie en een goed verhaal Meer heb je niet nodig

Netjes vooraf gebeld om de handelingen te bespreken.

Goede afstemming en advies.

Klantvriendelijk en goede diagnose van probleem

Eerst werd het probleem kosteloos vastgesteld en uitstekende follow-up met reparatie binnen korte tijd ingepland in drukke vakantie periode.

zoals al ruim 30 jaar uitstekend!!!

prima service en ook nog halen en brengen!!

Klasse!

Fijn bedrijf

Top garage

Ik kom al heel lang bij van Herpen, 8 jasr geleden verhuisd maar hier gebleven omdat ik zo tevreden ben En dat is nog steeds zo! Een super goede service! Snel, kundig en je wordt altijd vriendelijk geholpen Top garage

Goede service en behulpzaam

Goede service en behulpzaam

Zie hieronder.

Het zou fijn zijn geweest als ik op de keuringsdag tussendoor op de hoogte was gebracht van het feit dat er veel werk aan de auto was. Dan was ik niet zo geschrokken van de rekening die ik op de stoel van de auto vond na aflevering!!!! Ik ben gebeld met de mededeling dat er lang op een onderdeel gewacht moest worden en dat het langer duurde.

fijn en goed geholpen

mijn airco deed niets meer ,de airco is toen gevuld met een contrast vloeistof er bij zodat je waar de lekkage zit ,achteraf bleek het de condensor te zijn ,die vervangen en weer opnieuw gevuld met koudemiddel en nu doet hij weer . Bedankt voor de goede service top /

Sassenheimseweg 76

5258 HL Berlicum