Laden reviews...
Laden reviews...
99 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken telkens de vriendelijke service, duidelijke communicatie en betrouwbaarheid. Klanten waarderen professionaliteit en transparantie. Het enthousiasme voor de service en het onderhoud komt vaak terug, wat leidt tot een consistente positieve reputatie.
Ik heb allen maar goede ervaringen gehad. Het bedrijf is mij altijd zeer behulpzaam geweest en nog steeds Ik hoop dat ik nog jaren door de klant-vriendelijke opstelling van het personeel kan worden geholpen.
Beveelt aan
24 June 2026
Joop
Kandel
Heldere afspraken
Beveelt aan
24 June 2026
Jaap
Berlicum
Wij hebben een auto bij Floris gekocht, hij heeft ons goed geholpen, nam de tijd voor alles. Voor Floris was onze auto de eerste auto die hij verkocht heeft. Floris wij zullen jou niet snel vergeten! Bedankt voor alles, we gaan nu genieten van onze mooie auto! Theo en Jeannette
Beveelt aan
17 June 2026
Theo en Jeannette
Woudenberg
Ik vond de service beurt en remblokken en schijven best aan de prijs maar ik ga niet bezuinigen op de remmen.
Beveelt aan
8 June 2026
Stephan Drost
Berlicum
Zie boven
Beveelt aan
1 June 2026
Jan luijpen
Maren kessel
We zijn zeer tevreden over alles, de ontvangst, ruimte voor vragen en proefrit. Sten heeft ons heel goed geholpen zodat we vlot tot een overeenkomst konden komen. Heel blij mee, net als met onze nieuwe auto.
Beveelt aan
26 May 2026
Maartje
Son
De manier waaropk Van Herpen zich profileert en te werk gaat stemt mij tevreden.
Beveelt aan
12 May 2026
J.A. Davies
's-Hertogenbosch
1e keer na apk keuring stukken gekregen, direct geholpen met ruilauto en reparatie. 2e keer klacht met hobbeling in de auto. Dit kwam door fabrieksfout in een van de nieuwe banden. Meteen opgelost. Vriendelijk en efficiënt geholpen, super bedankt
Beveelt aan
12 May 2026
Annie
Den Dungen
fijne garage waarmee je dingen kunt afspreken
Beveelt aan
11 May 2026
Jans Oosting
BERLICUM NB
Gisteren voor de tweede keer een auto gekocht bij Autopunt van Herpen. Naar aanleiding van een gesprek met de verkopers over onze wensen zijn ze opzoek gegaan naar de voor ons ideale auto. We zijn zeer blij met onze nieuwe VW Tiguan. Team van Herpen, bedankt voor de goede service!
Beveelt aan
9 May 2026
Fam. Stegeman
Rosmalen
De afspraak was snel gemaakt, de mensen zijn vriendelijk en de service is top!
Beveelt aan
7 May 2026
Nelly
Heesch
Persoonlijk, eerlijk. Goede ervaring.
Beveelt aan
3 May 2026
Ymke
Berlicum
?
Beveelt aan
1 May 2026
Paul
Romijn
Zeer prettig ontvangen en alles is volgens afspraak uitgevoerd. We kunnen er weer even tegen aan!
Beveelt aan
30 April 2026
Baxi
'S-Hertogenbosch
Fijn bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan. Er wordt goed en flexibel meegedacht met de behoefte en wensen van de klant. Zowel op het gebied van verkoop als onderhoud.
Beveelt niet aan
28 April 2026
Joost
Rosmalen
Na onze Kia Niro iets minder dan 3 jaar geleden gekocht te hebben bij Van Herpen. Zochten wij een iets ruimere auto. Wederom hebben wij bij Van Herpen gekeken of ze daar een geschikte auto voor ons hadden. In eerste instantie hebben wij gekeken naar een Ford Kuga, echter was deze helaas snel verkocht en hadden wij onze twijfels. Wij hebben toen het goede advies gekregen van Sten om eens te kijken naar een Kia Sportage. Wij hebben toen een proefrit ingepland en is de auto zelfs voor ons gereserveerd omdat de Ford Kuga eerder al snel verkocht was! Na onze proefrit en een nachtje geslapen te hebben, zijn wij voor deze fijne auto gegaan en hebben we er tot nu toe veel plezier van! Kortom weer een fijne ervaring bij Van Herpen en wij zijn heel erg tevreden met het Advies en de jarenlange Service!
Beveelt aan
26 April 2026
Rick
Berlicum
Onze 2012 Suzuki ingeruild op een prachtige full options Kia Niro van 2019. Grote wereld van verschil tussen deze 2 auto's zijn er zeer content mee . Goede deal en keurig afgeleverd
Beveelt aan
26 April 2026
Marcel
Berlicum
Al jarenlang hebben we verschillende autos die we ook hier gekocht hebben in onderhoud. Altijd goede service gekregen
Beveelt aan
16 April 2026
Benjamin
Rosmalen
Goede service, maar het wordt wel steeds duurder.
Beveelt aan
13 April 2026
Alexander
's-Hertogenbosch
Heel goed geholpen Zeer tevreden
Beveelt aan
7 April 2026
Henk Wouters
Schijndel
Goede inruil Fijne verkoper Goede service
Beveelt aan
5 April 2026
Maarten
Leijen
We hebben onlangs een auto gekocht en we zijn heel tevreden over deze prettige ervaring. De vriendelijke medewerkers weten waarover ze praten, ze leveren kwaliteit en hebben passie voor auto’s. Voor schadeherstel en service kunnen we er ook terecht wat super fijn is! Al met al een betrouwbaar bedrijf zonder poespas !
Beveelt aan
22 March 2026
Freek
Berlicum
Ik werd heel snel en vakkundig geholpen. Ook was er een leenauto beschikbaar, heel netjes. Dit word vanaf nu mijn vaste adres voor mijn auto. Kortom ik ben een zeer tevreden klant.
Beveelt aan
21 March 2026
Danielle
Berlicum
Snel geholpen, duidelijke uitleg
Beveelt aan
19 March 2026
T
Berlicum
Een mooie auto gekocht
Beveelt aan
18 March 2026
Jos de Vries
s-Hertogenbosch`
Sassenheimseweg 76
5258 HL Berlicum
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit