Helemaal prima en vriendelijk!

Snel en vriendelijk geholpen.

Ik heb een goede ervaring en word altijd goed geholpen

Ik heb mijn auto daar in onderhoud word altijd goed overlegd wat er dient te gebeuren en ook als er tussendoor een probleem optreedt word ik daar direct geholpen en goed uitgelegd wat er mis is.

Altijd behulpzaam

klant vriendelijk

ik heb er zeer goede ervaring met autopunt van Herpen, ik ben 20 jaar klant bij hun en hebben ze m nooit teleur gesteld. ze staan altijd klaar om je helpen.

meer dan prima

klantgericht

Klantgerichtheid en service staan voorop !

Goede service en klantgerichtheid staan voorop bij van Herpen.

Duidelijke uitleg wat er moet gebeuren. Een klein puntje van aandacht de app werkt niet goed.

Professionele garage en vriendelijk.

Goede service en vriendelijke mensen. Komen afspraak na.

altijd prettig en deskundig.

altijd prettig en deskundig.

Gemakkelijk digitaal dag en tijd reserveren. Laagdrempelig voelt zeer prettig. Kwalitatief hoogstaande medewerkers en werkzaamheden van uitstekende kwaliteit.

Zeer tevreden ben ik met de auto (ford focus) als de service die zij bieden Ze reageren snel en vakkundig op vragen En handelen meteen Mijn verkoper was Victor Maas Hij heeft mij goed geholpen met de aanschaf nieuwe auto Ik ben zeer tevreden een raad dit bedrijf ook aan, aan andere

Zorgvuldig en goed

Netjes volgens afspraak Overleg waar nodig Prima en vriendelijke service vervangend vervoer prima geregeld

Alles verloopt naar wens

Afspraken worden nagekomen. Indien nodig staat een leenauto klaar. Werkzaamheden worden naar wens verricht.

Goede garage alerte service

Erg tevreden

Goed en netjes geholpen

Goed en deskundig geholpen.

zoals altijd weer top

Meedenkend, vriendelijk, gedegen en dat tegen een prima tarief. Gemak van een leenauto, top!

prima service!

Ze doen wat ik verwacht van een garagebedrijf. Vriendelijk en correct.

goed tot zeer goed!

direct hulp en diagnose van het probleem. gevolgd door een offerte om probleem op te lossen. 100% tevreden.

Tevreden

Ik ben tevreden wel had ik gevraagd de tijd in de auto op wintertijd te zetten dat zou gedaan worden maar was niet gebeurd nadat ik de auto op gehaald kwam ik er achter anders had ik het nog gevraagd om te doen Verder was het prima!

zeer goede service en fijne mensen

Prima service, duidelijke uitleg, nooit het gevoel dat me iets aangesmeerd wordt.

top bedrijf

ik had een VW Caddy gekocht bij autopunt Tilburg. afgelopen woensdag kreeg ik helaas pech onderweg. Garage gebeld voor wat werkzaamheden aan mijn auto en wat denk je ik kon direct de auto komen brengen. Maandag middag wordt ik gebeld. met de mededeling dat mijn auto klaar is, wat een top service. ik werd er vriendelijk, snel en vakkundig geholpen. wat een top bedrijf en het belangrijkste een eerlijke eigenaar en top service, mijn bedrijfswagen van Vscsecurity blijft in onderhoud bij dit top bedrijf autopunt Tilburg

Veilig en vertrouwd

Betrouwbaar en goede service

zeer goed

zeer klantvriendelijk,goede en snelle service en vriendelijk personeel.

Prima service!

Dank voor de prima services.

Prima en eerlijke service!

Heldere communicatie mbt werkzaamheden en heel fijn dat je met een kleine en wat oudere auto ook serieus genomen wordt! Tevreden.