Zeer tevreden over de oplossing

Ondanks dat niet alles in één keer was gerepareerd werd er op een zeer tevreden manier naar een oplossing gezocht en gevonden. Hierdoor hebben wij onze vakantie toch op tijd kunnen aanvangen. Met dank aan Niels. Garoetjes en bedankt Tonenmarij

Vriendelijke dienstverlening en goede service

Volle trevendenheid n.a.v. de zomercheck uitgevoerd door Autopunt van Herpen

Supper

Goed geholpen afspraken nagekomen lekkere koffie een woord geweldig

monteur gaf aan dat er iets niet goed was dat ik niet had in de gaten houden

De monteur gaf mij aan dat de wiellager niet goed was, daar had ik niet gehoord of gemerkt. Er wordt meteen geregeld.

klantvriendelijk en deskundig

Prettige ervaring m.b.t. een onderhoudsbeurt van onze auto

gewoon zoals altijd prima service

altijd goede service

Snelle reparatie lekke band

Ben zeer snel geholpen aan langzaam leeglopende band. We kunnen weer veilig de weg op, bedankt!

zo als het hoort met vertrouwen

Extra kosten vooraf netjes gemeld en pas na goedkeruing aangebarcht!

Prima bedrijf!

Je wordt gebelt na inspectie wat eraan de auto moet gebeuren dus geen verrassingen ivm kosten naderhand.

Uitstekende garage !

Vriendelijke ontvangst Alles verliep volgens afspraak Duidelijke rekening Bedankt voor de goede service !

Goede en duidelijke. APK-service

Jullie hebben via de factuur duidelijk gecommuniceerd over de resultaten van de APK en wat er in de nabije toekomst aan reparaties te verwachten is.

Vriendelijk en makkelijk bereikbaar

Bij het maken van een afspraak voor onderhoud van 2 bedrijfsbussen was het snel geregeld. Vriendelijk aan de telefoon. Hele fijne eerste ervaring met het bedrijf.

Super geregeld

Goed geregeld en snel

Een prima ervaring

Gevonden op internet, voor de eerste keer in Berlicum. Prima ontvangst , duidelijke uitleg over de auto en de evt aankoop. Echt aan te raden als je een auto zoekt.

Geweldig en goed geholpen

Een goed plan gemaakt om onze auto weer betrouwbaar te maken en tevens een kosten plaatje zodat we niet voor verrassingen komen te staan.

Kan er geen slecht woord van zeggen . Toppie

Ik heb een heel fijne ervaring met Autopunt. van Herpen Correct behandeld alsmede een goede service. Technisch specialisten. Staan altijd klaar met een praatje en een kopje koffie.

Snel en vakkundig!

Goed advies en snelle reparatie!

Goede en vriendelijke correct personeel

Mijn ervaring is zeer goed met deze garage, alleen zijn ze vergeten naar de rechter spiegel te kijken. Misschien te druk??? Deze beweegt niet naar boven nl.

Goed geholpen

Zoals altijd zeer tevreden

Beveel deze garage zeker aan, vriendelijkheid, service, behulpzaamheid, eerlijk en betrouwbaar.

Uitstekend aanbod en advies!

Super positief met de aankoop van een Audi Q3 met super lage km's.

APK auto

Prima garage, snelle en degelijke service

Van Herpen werkt stipt, dus als je ook als klant netjes vroeg je auto brengt, is die in een mum van tijd klaar.

Uitstekend.

Geen bestaande klant Autopunt, echter werd ik direct geholpen op een snelle wijze. Klasse.