Super service

Stond ik met een lekke band in Harderwijk. 24 minuten na het bellen kwamen ze al mijn auto halen. En hebben ze mij ook nog weer weggebracht. Echt top service.

Heel vriendelijk en eerlijk

Super lief personeel. Heel eerlijk. Ik ben heel tevreden.

Uitmuntend briljant !!!!

Een geweldig bedrijf wat 100% met de klant meedenkt. Het totaal ontzorgen zit een ieder bij de firma Heersmink in het bloed. Ze denken op alle fronten met je mee, geweldig. Ga zo door!!!

Behulpzaam, oplossingsgericht en klantvriendelijk.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Top service!

Altijd zeer klantvriendelijk, professionele hulp zeer betrouwbaar!

Zeer positief!

Klantvriendelijke opstelling! Altijd bereid om te helpen!

Top service!

Leveren altijd top service...daardoor ook al jaren klant!!

Ben zeer tevreden met dit bedrijf

Top! Super snel, super vakkundig en zo vriendelijk!!

Altijd prima service

Meedenken voor een goede oplossing en service gericht

Uiterst vriendelijk personeel en snel en vakkundig geholpen

Uiterst vriendelijk personeel en snel en vakkundig geholpen. Ben al jaren lang, met volle tevredenheid klant bij Heersmink. Fijne/prettige mensen.

Altijd correct en duidelijk

Service met een grote S

Heersmink: Denken mee: gaat voor de oplossing met de beste prijs/kwaliteit-verhouding. Betrouwbaar. Nemen de tijd voor je. Prettig in de omgang. Blijven binnen prijs-indicatie, ook bij complexe reparatie. Redelijk en realistisch.

10 jaar goede service

Altijd op een prettige manier geholpen en geadviseerd. Ik ben heel tevreden met deze garage.

Goede service !

Staan altijd voor je klaar! Snelle service. Vakkundig !

Zeer prettig

Zeer vriendelijk en flexibel

Snelle service

Vriendelijk en behulpzaam.

Nooit problemen gehad met het huren van een auto

Heel fijn

Snelle, vriendelijke en goede service

Prima service en altijd vriendelijk

Wordt altijd snel en prettig geholpen. Voor onderhoud maar ook snel lamp vervangen tussendoor.

Prima sevice, altijd vriendelijk

Altijd tijd voor een vraag of snelle reparatie. Vriendelijk personeel prima service.

Prima service en altijd vriendelijk

Alleen maar positieve ervaringen. Altijd vriendelijk. Heel hulpvaardig en altijd snel beschikbaar voor kleine dingen als lamp vervangen.