top

Niks mis mee

Top service!

Elke keer afspraak is afspraak en dat is wat klanten willen, top.

Zeer goede service

Er wordt meegedacht in goede oplossingen en zijn zeer klantgericht.

Super service!

Super service, vriendelijk personeel!

Altijd klantvriendelijk

Ze denken altijd mee over wat de beste oplossing is en komen met goede prijs/kwaliteit voorstellen.

Alles netjes en vlot geregeld !!

Nette auto .. super service .. snel geregeld

altijd uitstekende service

Na een aanrijding waar mijn auto Total los gereden werd weer een Dacia Duster gekocht. Nu bij Heersmink. Werden professioneel en vooral vriendelijk geholpen door Daan. Deze verkoper was nog in opleiding maar daar was niets van te merken. Door de corona werd de auto thuis afgeleverd. Perfect. Na 1 rit haperde de accu. Werd direct vervangen voor een nieuwe. Verder een fijne auto waar we veel plezier van hopen te hebben. Daan nogmaals dank voor je fijne hulp en adviezen.

GEWELDIG, Heersmink ontzorgd compleet

Het gehele team van Heersmink denkt op alle fronten mee met de client die op dat moment van de toegebrachte schade aan zijn auto al ziek genoeg is. Geweldig, ze verdienen van mij een 10++ Hartelijk dank allemaal !!!

Al ruim 25 jaar vaste klant en nog steeds dik tevreden

Al ruim 25 jaar vaste klant en nog steeds dik tevreden

Deskundig en er wordt naar je geluisterd!

Geweldig!

Prima auto, prima service

Weer eens een auto gehuurd bij Heersmink. Prima auto, prima service. Fijn dat we voor een hybride konden kiezen: iets duurder om te huren maar voordelig aan de tank. En zeer comfortabel om te rijden. Dat gaan we vaker doen!

Goed en vriendelijk geholpen

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen. Ze denken met je mee. Ze proberen het je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Goede service.

Ik ben tevreden over dit bedrijf

Een prima bedrijf behulpzaam personeel zeer klantvriendelijk en een prima service ! Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen !

Daan Zanting Sales Manager

Customer welcome, detailed information about the car, courtesy, respect and openness. These are my thoughts on Daan Zanting, a young and talented Heersmink Autobedrijf sales manager. We bought our car from this company with peace of mind, even though I never knew the company. Thank you.

• Would you recommend us? Yes

Zoals gewoonlijk goed voor een mooie prijs

X

Gastvrij garagebedrijf met goede service

Op hele prettige manier geholpen bij het kopen van mijn eerste auto!! Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en de service is goed en eerlijk! Kortom: een heel klantvriendelijk garagebedrijf!

Fijn om daar je thuis te voelen.

Professionele medewerkers met naar de cliënten een menselijke benadering.

Fijne service erg vriendelijke medewerkers

Wij hebben erg genoten van een fiat 500 cabrio die we bij dit bedrijf hebben gehuurd alles was super goed geregeld wordt goed meegedacht ook met betrekking tot inleveren van de huurauto voor ons een echte aanrader

Top garage

Top garage met de juiste mensen,fijne werkplaats met deskundige monteurs en de juiste service

Beste autobedrijf ooit.

De service die dit bedrijf geeft is een voorbeeld voor heel veel bedrijven. Er valt niets op aan te merken.

goede, professionele en vlotte hulp

Goede en vlotte service is altijd het geval. Waar mogelijk ook (gratis) advies. Ook worden er opties geboden om de kosten gecontroleerd te houden. Ik vind dat een prettige manier van doen.

Goede service, vriendelijk personeel!

Goede service, vriendelijk personeel!

Vlot en praktisch

Vlotte service, niet te complex.