Snel geholpen!!!

Ik word altijd snel geholpen.

Goede communicatie en snel klaar

Goede en fijne communicatie en de auto was snel weer gemaakt

Super vriendelijke team

Een super vriendelijke team. Ik ben goed geholpen. Eerlijke prijzen.

bijzonder goede service

bij storingen is er altijd een oplossing op korte termijn mogelijk. daarnaast wordt er altijd meegedacht. bijv. bij het monteren van de winterbanden op korte termijn. een ruitenwisser vervangen. kom even langs. even wachten is ook altijd een kopje koffie.

Briljant, kan gewoon niet beter !!!

Wil je afgelopen maandag je auto starten, gaat helaas niet lukken. Natuurlijk, vorst .....mogelijk de accu?? Bel de firma Heersmink....binnen no time is de auto opgehaald en het probleem wordt opgelost. Vandaag reed ik weer als een zonnetje langs de weg, inderdaad met nieuwe accu. Wat een geweldige mannen bij de Firma Heersmink!!! Mannen, nogmaals mijn oprechte dank, ga zo door!!!! Hartelijke groet Heleen.

Goede ervaringen met dit bedrijf

Afspraak maken, brengen, klaar binnen de afspraak tegen een schappelijk tarief. Bij calamiteiten volgt er een overleg om de kosten te beheren.

Je wordt meteen geholpen. Het duurt niet lang. Je krijgt enige uitleg..

Fijne garage

Je wordt er goed geholpen. En vriendelijk.

Gewoon top

Al vanaf mijn eerste auto mn huisdealer. Je kan altijd terecht goede service en niet duur.

Toppers, heel klantvriendelijk en behulpzaam!

Ik kom er al jaren, ze (her)kennen je, zijn altijd vriendelijk en behulpzaam (ook als ik iets met mijn auto heb waar ik geen afspraak voor had staan ze klaar om binnen de mogelijkheden te helpen). Ik word altijd goed geholpen, kortom: ik ben zeer tevreden!

Betrouwbare, persoonlijke en deskundige service

Fijn bedrijf met behulpzame monteurs die kennis van zaken hebben.

Goed en vriendelijke

Goede survers en ze zijn daar allemaal vriendlijk

Goed en klantgericht bedrijf.

Persoonlijk, goede service en redelijke prijzen.

Heel tevreden met autobedrijf Heersmink

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden met autobedrijf Heersmink ben. Het personeel is klantvriendelijk, ontzettend kundig en weten waar ze het over hebben. Proberen je in noodgevallen er nog tussen te krijgen in hun planning. Ik kom hier al jaren met plezier en alle tevredenheid.

Klant vriendelijkheid

Er wordt mee gedacht. Oplossingsgericht en zeer betrouwbare en vriendelijke medewerkers en eigenaar. Solide bedrijf wat al jaren bestaat en waar veel mogelijk is.

Vriendelijk en snel

Door werk moesten de winterbanden snel gewisseld. Situatie uitgelegd en dezelfde dag nog geholpen. Super service!

Heel goed altijd een goede en snelle service

We komen er al jaren en zijn zeer tevreden

Vriendelijk en snel.

Afspraken juist uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers.

1 Sleutel

Heb de Fabia gekocht voor ruim 10.000 euro werd geleverd met 1 sleutel en moest voor een 2e sleutel 60 euro betalen jammer ik had wat dit betreft een betere coulance verwacht.

Wij vinden het jammer dat u de gang van zaken negatief hebt ervaren. Wij hebben de auto inderdaad afgeleverd met 1 sleutel, waarbij bij de aflevering direct door ons is aangegeven dat de reservesleutel alsnog door ons, en voor onze rekening, geleverd zou worden. Toen wij enige dagen later de auto bij u thuis hebben opgehaald i.v.m. het “inleren” van deze reservesleutel, gaf u aan bij nader inzien liever een luxe sleutel met afstandsbediening te krijgen. Wij hebben toen met u afgesproken dat uitsluitend de méérprijs ten opzichte van een reservesleutel voor uw rekening zou komen. Ondanks uw vervelende gevoelens ten aanzien van het bovenstaande wensen wij u veel rijplezier en veel veilige kilometers met de aangekochte Skoda!

Een zeer goed bedrijf

Je wordt goed te woord gestaan. En ook geadviseerd. En het uitvoeren van het onderhoud aan de auto is zoals afgesproken. Prima dus.

Flexibel in afspraak naar voren halen bij urgentie

Vervangend vervoer. Top

Altijd snel en correct geholpen

Persoonlijke aandacht

Altijd tevreden en niet duur.

Wij hebben vaker een voertuig hier gehuurd. Vriendelijk en meedenkend. Vriendelijke groet, Wanipa Thai

deskundige medewerkers en zeer klant vriendelijk

Al jaren kom ik bij auto bedrijf Heersmink. Is er iets met mijn auto word ik vakkundig geholpen. Ook koop ik al jaren mijn auto bij Heersmink, het is een vertrouwd bedrijf. Klasse!

Gelreweg 2

3843 AN Harderwijk