Heersmink verzorgt al jaren tot volle tevredenheid het onderhoud van mijn auto.

Sinds ik zo'n 7 jaar geleden mijn huidige auto kocht laat ik het onderhoud door Heersmink verzorgen. Ik ben daar tot nog toe zeer tevreden over. Het onderhoud wordt altijd keurig gedaan en de service is zeer goed.

Prima verhuurbedrijf

Huur vaker hier een auto. Goede service

Zoals altijd prima service.

Dankzij Heersmink heb ik altijd een prima auto op het moment dat ik dat een keer nodig heb.

Uitgezette zoekopdracht met goed succes afgerond. Vandaag een keurige auto in ontvangst mogen nemen.

Prettige mensen en goede service

Huur daar auto's voor de vakantie, en dat gaat altijd heel prettig.

Geweldig!

De werknemers van Heersmink staan altijd direct voor de klant klaar, niets is voor hen te gek. Kortom; Goede service, zeer klantgericht en nette prijzen.

Vriendelijk bedrijf, vakmensen en altijd behulpzaam

Top garage

🤩💪

Eenvoudig een auto huren voor een dag

Ik huur bij Autobedrijf Heersmink regelmatig een auto als ik deze nodig heb. Je kan de auto reserveren telefonisch of online. Aan begin van dag haal ik deze op, betaal borg en kan vervolgens hele dag met auto op stap. Na afloop tank ik auto of en bij inleveren krijg je borg retour middels het retour pinnen. Het staat dan vrij snel op bankrekening. Ik ben heel tevreden met Autobedrijf Heersmink. De service en het helpen van mij als klant ervaar ik als zeer goed. Ik vind het een fijn bedrijf met leuke medewerkers en ik raad huren van een auto bij hen aan.

Netjes en accuraat

Netjes en accuraat en de gemaakte afspraken en verwachtingen worden nagekomen.

Goede service en goed materiaal

prima snelle service

last minute snel geregeld, duidelijk gecommuniceerd en bij vragen een snel duidelijk en correct beantwoord

Nette auto

Schone nieuwe auto gekregen. De auto die ik had gereserveerd was niet voorradig, in plaats daarvan een duurdere gekregen voor dezelfde prijs als degene die ik had gereserveerd

Prima, zoals gebruikelijk.

Prima service. Professioneel, redelijke prijs. Heerlijke koffie bovendien.

Uitstekend!

Super snel geregeld! Haal en breng service, zelfs de volgende dag. Nu 3x gebruik gemaakt van jullie service, alle 3 keren goed en tevreden geholpen!

verder prima

Niet telefonisch te bereiken in het weekend. Zeker als je bij schade direct contact moet op nemen met jullie bedrijf en vervolgens een antwoord apparaat krijgt en nooit terug gebeld word.

Uitstekend service

Na mijn telefoontje kon ik gelijk terecht en ben gelijk geholpen

Vlotte en goede service

Zoals gebruikelijk, zijn de afspraken, tijdig, correct en naar volle tevredenheid uitgevoerd!!!

Niets meer aan toe te voegen zoals hierboven vermeld.

garage is behulpzaam en reageert snel, altijd prima overleg

zeer goede garage met een juiste prijs kwaliteits verhouding.

"Gewoon" een heel plezierig, klantvriendelijk, prettig en meedenkend bedrijf!

Zie hierboven

Een geweldige garage! Persoonlijk en zeer goede service!!

Jullie staan altijd klaar voor ons. Niks is te veel. Fantastisch! Wordt enorm gewaardeerd. Thx!

Betrokken en betrouwbaar. Top bedrijf.

Top prijs - kwaliteit verhouding. Werkplaats levert uitstekend werk, voor normale prijzen. Huurauto's zien er altijd perfect uit.

Erg klantvriendelijk, goede service!

Zeer prettig geholpen door Dave bij de aanschaf van een nieuwe auto. Goede service in de aflevering. Niet opdringerig en nam alle tijd voor ons om alles te bespreken.

super service .

fijn bedrijf, aardige mensen behulpzaam en service gericht. gewoon top om zaken mee te doen.