Uitstekende garage

Goede service en kundig personeel.

Goed geregeld!

Goede service in positieve gastvrije sfeer!!

Voor wielenwissel ongeveer 40 min gewacht en vriendelijk geholpen.

Behulpzaam en zeer betrouwbaar. Nog nooit eerder dit gevoel gehad bij een garagebedrijf.

Al jaren klant!

Mijn ouders kwamen al jaren bij autobedrijf Heerjansdam en hebben er ook meerdere auto’s gekocht. Toen ik zelf mijn eerste auto kocht was het ook een makkelijk keuze waar ik heen zou gaan met mijn auto. Mijn laatste auto heb ik ook via hun gekocht. Na meer dan 10 jaar klant te zijn, nog steeds tevreden.

Fijne service

Altijd vriendelijk. Altijd op tijd. Niet duur en, bovenal, eerlijk!

Betrouwbaar en fijne contacten.

Een klantvriendelijk bedrijf waar service wordt verleend en waar tijd voor je wordt genomen.

Klantvriendelijk en toegankelijk

Er is een goede toelichting op de offerte gegeven. Er zijn geen dingen geoffreerd die niet nodig waren. Ze stellen zich heel vriendelijk op.

top garage

Eerdere ervaringen met deze garage waren al heel goed. Fijne garage waar je je echt klant voelt ipv een nummer. Kundig en zakelijk gaan hier samen met een fijne en persoonlijke benadering. Afgelopen maandag moest mijn auto voor de APK keuring en omdat ik na een ongeval niet kan autorijden is mn auto netjes opgehaald en weer terug gebracht. Daar was ik heel blij mee en vind ik heel netjes opgelost.

Betrouwbare partner

Goed advies en prima service

Fantastische service

Zelfs op de dag voor kerst doen zij nog al het mogelijke om de klant te helpen, waarbij ze ook nog de klant naar huis brengen en ophalen op het moment dat de auto gerepareerd is.

klantvriendelijk en goede service

goede ervaring op service en kennis van zaken

Op tijd en correct geholpen

Op tijd en correct geholpen

Prettige, keurige service.

Van afspraak maken tot uivoering werkzaamheden, allemaal prima.

zeer tevreden

vriendelijk personeel goede dienst verlening

perfect

vriendelijk en deskundig

Ik had wat problemen met de accu van mijn brommobiel maar die zijn na zorgvuldig testen en zoeken netjes opgelost en verholpen.

Zeer vriendelijk, snel en kundig (zoals altijd)!

Zowel service als kwaliteit zijn altijd prima bij deze garage. Zeer tevreden!

Duidelijke afspraken vooraf over weekzaamheden

Goede betrouwbare garage

Ik had geen afspraak, maar werd meteen geholpen

Prima bedrijf met goed service

Goede ervaring met dit bedrijf,. Nette prijzen en goede service. Werken netjes.

Zonder afspraak snel, vakkundig en vriendelijk geholpen.

Auto wilde niet starten. ANWB gaf aan dynamo of accu kapot. Gelijk door naar het autobedrijf en direct geholpen. Prima service!!

heel veel geluk gehad met de auto

zeer goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan

Heel fijn En betrouwbaar autobedrijf

Je wordt er altijd vriendelijk en fijn ontvangen. En de auto word mijn inziens altijd goed en vakkundig gemaakt.