Zoals altijd: Klasse

Zie boven

prima!

Grote beurt afgehandeld volgens afspraak . Mooi ruilsysteem met leen auto.

Behulpzaam en vriendelijk.

De kapotte achterruit wisser werd snel vervangen terwijl ik daarop kon wachten.

In redelijke tijd APK en 100.000 km beurt uitgevoerd.

Goede afspraak kunnen maken met een redelijk vlotte uitvoering.

Vakkundig vriendelijk en duidelijk.

Alle werkzaamheden helemaal volgens afspraak.

goed netjes geholpen

De reparatie is secuur en netjes uitgevoerd. Er word met je meegedacht

Vlotte hulp en vriendelijke hulp.

Uitstekende service, is niks op aan te merken!

Ondanks het feit dat een bezoek aan de garage of het nu is voor een onderhoudsbeurt of een kleine reparatie, wat altijd gepaard gaat met kosten, blijft het bezoek hier toch prettig.

Prima.

Prima. Snel, deskundig (denk ik), vriendelijke mensen.

Professional and friendly

Always very friendly and professional! Excellent customer care!

• Would you recommend us? Yes

geweldig snel en correct

snel en goed

Een prettige ontvangst en een onverwachte prachtige proefrit.

Na een vriendelijke ontvangst, waarbij ik mijn Honda Jazz ter reparatie bracht, snuffelde ik even rond in de showroom. Mijn oog viel op een sportieve Civic, leuke auto, maar ik was niet uit op een andere auto. Toch kreeg ik ‘m niet uit mijn hoofd en nadat ik hoorde wat het motorvermogen was kriebelde het. Ooit reed ik de Honda Accord met 170 PK Vtech motor, een heerlijke pittige wagen, waar ik veel plezier aan heb gehad en ik trok onwillekeurig een vergelijking. “Maak gerust een proefrit” bood de verkoper mij aan, wat ik heb gedaan, ik wilde zo’n auto wel eens “voelen”. Al na enkele kilometers was het duidelijk: ik was verkocht, deze auto was voor mij. De zit, de snelheid, de wendbaarheid, alles voelde goed. De zakelijke afronding volgde snel en ik rijd met veel plezier in mijn Civic 1.8 Sport.

Goede service, reparatie is goed gedaan.

De medewerkers hebben een professionele houding, zijn aardig en zoeken naar een goede oplossing. Goede service, reparatie is goed uitgevoerd

Prima garage. Ben al ongeveer 50 jaar klant.

Deskundig en behulpzaam. Je wordt gewaardeerd als klant, en ook als zodanig behandeld.

Prima onderhoudsbeurt

Superbedrijf!

Vlot geholpen en lekkere koffie tijdens het wachten.

uitstekend

We rijden al jaren in een Honda. En al onze auto's zijn gekocht bij autobedrijf Borgstede. Wij zijn prima tevreden over "onze garage"

Fantastisch

Geweldige service!

Altijd goed!

Ik kan op een veilige manier een auto kopen hier. De voorlichting is prima. Ze zijn niet opdringerig en geven voldoende keuze mogelijkheden. Omdat ze mij kennen, denken ze graag mee. Service en garantie is perfect en een nette prijs kwaliteit verhouding.

Elke keer goed geholpen!

Wij zijn erg tevreden over de werkplaats. Met name de mensen achter de balie voor de werkplaats, zijn we erg tevreden over; zijn heel hulpvaardig; als er wat is dan word je gebeld. Kom je met een probleem, ze zijn altijd bereid om even te kijken. Super! Wij hopen nog lang klant bij jullie te mogen blijven!

Gastvrij onthaal en prima (betaalbare )service

Al vele jaren is mijn Honda CRV in onderhoud bij autobedrijf Borghstede te Assen en ben daarover vol lof. Afspraak is afspraak in alle opzichten. Hulde Is er wat bijzonders tijdens een onderhoudsbeurt dan word je daarover keurig geïnformeerd, wat in goed overleg daar mee te doen. Een aanrader om je auto bij Borghstede het onderhoud te laten uitvoeren !

De Klant is koning

Er wordt naar je geluisterd. Wanneer er problemen zijn worden deze adequaat verholpen. Geen kapsones. Soms jammer dat er gebruik wordt gemaakt van automatisering in "persoonlijke" benadering van de klant.

Gewoon goed geholpen, lekker snel en vakkundig.

Bandenwissel.

plezierig, niet opdringerig, geholpen.

zoals bovenomschreven. En dat geldt ook tijdens het wachten, wanneer er een beurt nodig is voor de auto.

Super auto, super aankoop bij een super team

Na wat problemen met de oude auto en andere zaken, helemaal prima opgepakt door Autobedrijf Borghstede Assen.