Uitstekende service

Zeer vriendelijk ontvangen. Nemen de tijd voor een praatje. Reparatie verloopt prima

• Afspraken nakomen

Fijne garage met zeer vriendelijk personeel

Netjes geholpen en de wachttijd goed doorgebracht Het bezoek betrof een bandenwissel van winter naar zomerbanden

prima ervaring

klant vriendelijk en denken mee.

Ff

Ff

• Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prima zoals altijd

Goed, snel, vriendelijk en perfecte service

vriendelijk en deskundig

Prettig ontvangst, het serieus nemen van het probleem en deskundig geholpen. Vriendelijk personeel met begrip voor je problemen.

Klantvriendelijke en goede service

Goede verkoper, in staat om te luisteren, komt afspraken na, geen addertjes. Auto keurig conform de afspraken afgeleverd. Ook vragen achteraf uitstekend en correct behandeld, prima after sales. Kom een volgende keer zeker terug.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk personeel. Auto was snel klaar bij de terugroepactie.

Uitstekende service

Klantvriendelijk, komen afspraken na, snelle afhandeling.

• Afspraken nakomen

prima wel een beetje duur, naar mijn mening . . .

• Afspraken nakomen

Goede service maar geen fijne auto

Na een te korte proefrit de auto gekocht maar helaas is de wegligging van de auto niet fijn.

Top, als altijd!

Vriendelijke ontvangst, goede service

Goede vlotte service!!

Auto werd teruggeroepen voor een gratis herstel. Kon vlot een afspraak maken en het herstel van de auto werd op de afgesproken tijd gedaan. Alles verliep prima!

• Afspraken nakomen

Altijd vriendelijk en conform afspraak

Fantastische service

Altijd welkom, netjes geholpen. Goede service en tijd om de klant te woord te staan.

• Afspraken nakomen

Goede service Gemakkelijk afspraak plannen inplannen via site. De elektrische leen fiets was ideaal

• Afspraken nakomen

Gewoon uitstekend, zoals we gewend zijn van Borghstede.

Als hierboven. Alles wordt keurig afgehandeld en je voelt je heel welkom. Ook al kom je langs voor een bak koffie.

Conform de afspraak

De afspraak voor de servicebeurt, waarbij ik gevraagd had om er op te wachten, is op tijd en tot volle tevredenheid uitgevoerd

Prima werk geleverd.

Trekhaak keurig gemonteerd voor vooraf afgesproken bedrag. Lastminute nog kleine beurt erbij was ook geen probleem.

• Afspraken nakomen

eerste contact zeer netjes geholpen en me nam er alle tijd voor

goed en prettig

mooi volgens planning het kleine beurt proces afgelopen. gastvrij bejegend tijdens het uitvoeren van de beurt.

Uitstekend!

De werkzaamheden zijn precies volgens de gemaakte afspraken uitgevoerd. Er is zelfs geprobeerd om een lamp unit binnen de garantie te krijgen zodat dit mij niks zou kosten. Ook al kon dit niet, het feit dat dit geprobeerd wordt zonder dat er naar gevraagd is laat zien dat klanttevredenheid hoog staat bij dit bedrijf en dat er goed wordt meegedacht. Top! Ik houd mijn auto hier zeker in onderhoud.

• Afspraken nakomen

Mijn jarenlange ervaring met Honda Borghstede stemt me zeer tevreden.

Gastvrije ontvangst. Goed luisterend oor voor wat er nodig/ mogelijk is. Vakkundig personeel, ook allang aan het bedrijf verbonden. Hierdoor is wederzijdse bekendheid tussen klant en bedrijf prettig. Houdt zich goed aan afspraken. Geeft tijdig bericht als er iets verandert aan een afspraak.

• Afspraken nakomen

Over Autobedrijf Borghstede B.V.

Autobedrijf Borghstede B.V. is vanaf 1973 officieel Honda dealer in de provincie Drenthe. Het resultaat hiervan is dat wij veel ervaring hebben opgebouwd. We zijn actief in een groot verzorgingsgebied. U kunt ons vinden in Assen.