Zeer betrouwbaar en eerlijk

Wij hebben onze auto hier gekocht en het is voor ons niet echt dichtbij. Eerst per mail geïnformeerd naar deze auto, al snel een mail terug met de gevraagde informatie. Daarna hebben wij telefonisch een afspraak gemaakt voor een proefrit, tijdens dit gesprek was de verkoper heel open en eerlijk wat we konden verwacht (er was in de auto gerookt en er zat wat gebruikersschade op). Dit hield ons niet ervan om toch te gaan kijken. Wij zijn heel vriendelijk ontvangen en mochten zelf de onderhoudshistorie inkijken die de auto had, de verkoper speelde gewoon open kaart. Wij hebben hier ook de auto gekocht na meerdere garages en auto gezien te hebben. Ik kan dit iedereen aanraden om hier iets te kopen. Iedereen is hier zeer vriendelijk en de service is goed. Bedankt Jan-Arne voor jouw service. Groetjes uit Brabant

• Beveel je ons aan? Ja

De Haar doet wat het verkoop beloofd heeft.

Nadat ik wat kleinere problemen had met mijn bij De Haar gekochte auto, kon ik deze na afstemming met De Haar, in eigen woonomgeving laten nakijken en repareren. Aangezien ik in Zuid-Limburg woon, is dat heel handig. Zonder problemen zijn de problemen hersteld en hebben beide garagebedrijven dat onderling geregeld.

klantvriendelijk en goede service

klantvriendelijk en goede service

• Beveel je ons aan? Ja

klantvriendelijk, goede service, nette prijs

zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen, goed en deskundig geholpen snelle levering en meedenkend

Bedankt voor uw beoordeling!

Goede service en alles volgens afspraak.

Goed geholpen bij samenstellen auto en ook nog eens super snel afgeleverd .

Bedankt voor uw beoordeling!

Fijne mensen om "zaken" mee te doen!

We zijn correct geholpen..goede communicatie..vertrouwen in een volgende keer!

Geweldig.

Bedankt voor uw beoordeling!

Persoonlijke benadering; volledig ontzorgd!

Uitstekend geholpen bij importeren van auto.

Klantvriendelijk en eerlijk

Betrouwbare garage die doet wat zegt. En zeer klantvriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Groeten dick van huigenbosch

Bedankt voor uw beoordeling!

Een zeer plezierige manier van zakendoen, open eerlijk en betrouwbaar.

Wij waren op zoek naar een auto die niet voorradig was. Het was geen enkele moeite om voor ons op zoek te gaan naar het type / model. Ook waren we vrij om de auto wel of niet te kopen, geen enkele verplichting hierin. Een super service en ook een prima inruil voorstel. We zijn erg blij met de nieuwe auto en met de manier van zaken doen. Inspirerend bedrijf waar de klant nog centraal staat. Wat ons betreft zo door gaan, erg plezierig allemaal en zeer professioneel.

Bedankt voor u beoordeling

Een snelle en uitstekende service

Inmiddels twee auto’s via De Haar gekocht waarbij ik vertrouwd heb op de kennis en ervaring van dit bedrijf.

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor je beoordeling!

Perfecte service

Onlangs een andere auto gekocht. Het contact met de verkoper met in één woord super. Men is zeer klantvriendelijk en hebben een goede knowhow van het wagenpark.

Bedankt voor uw beoordeling!

Zeer goed geholpen. Ik had het gevoel dat ik serieus genomen werd

Ik wilde een klein autootje en was al even rond aan het kijken. Via internet zag ik dat er een Citroen te koop stond bij de Haar. We zijn erheen gereden en hebben ook de auto gekocht. Helaas zou ik nog een handleiding toegestuurd krijgen. Die heb ik echter niet ontvangen. Mijn adres is nu veranderd sinds 3 weken maar de post wordt doorgestuurd van mijn oude adres

• Beveel je ons aan? Ja

Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het ook jammer dat wij de boekjes nog niet hebben kunnen leveren. Wij hebben zojuist contact gehad met de leverende dealer en deze wist te vertellen dat de nog niet binnen zijn. Als wij de boekjes hebben ontvangen van de dealer zullen wij u deze direct toesturen. Zou u ons het huidige adres kunnen mailen? Dit kan naar info@dehaar.nl. Dank en groet.

zeer goed bedrijf

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Bedankt voor uw reactie!

Klantvriendelijk en goede service

Een maand geleden een auto gekocht en op vriendelijke en nette manier behandeld. Top 👍🏻

Bedankt voor uw beoordeling!

Vlotte communicatie, eerlijk verkoopverhaal.

Helemaal blij met mijn Octavia. Vriendelijk personeel dat vlot reageert. We gaan het in de toekomst meemaken, maar dit bedrijf geeft me nu al een goed gevoel.

Bedankt voor uw beoordeling.

klantvriendelijk

wij hebben 60 lease auto's bij De Haar rijden en zijn super tevreden!

Bedankt voor uw beoordeling

Hele mooie occasions voor een hele mooie prijs

Uitstekend geadviseerd bij het maken van een keuze. Er werd uitgebreid de tijd voor me genomen zonder gelijk het gevoel te krijgen dat ik er nu ook wel een auto 'moest' gaan kopen. Het aanbod van mooie occasions is enorm en vooral de zeer concurrente prijs valt daarbij op.

Betrouwbaar

Ik ken De Haar al meer dan 10 jaar en wij hebben daar al tientallen auto’s gehuurd en geleast. Goede communicatie, aardige gasten op kantoor, gratis halen en brengen van auto’s en ze denken altijd goed met ons mee! Prima samenwerking dus!

Prima ervaring. Goede service

Bedankt voor uw reactie

fijn autobedrijf met een heel fijn persoonlijk contact via de receptie en verkoper die je tegenwoordig niet meer vaak tegenkomt, chapeau !

Bedankt voor uw reactie

Tot nu toe heb ik een goede ervaring met dit bedrijf...mijn gekochte auto werd netjes afgeleverd met ook nog een bos bloemen en een volle tank brandstof

Bedankt voor uw reactie.