Een afspraak maken kan efficiënter en in een keer zo dat je als klant niet hoeft terug te bellen . Klant gegevens zoeken of nieuwe aan maken kan wat beter op dit ogenblik heb ik als klant twee auto’s staan in het systeem waar van ik nu een mail krijg over een auto waar ik niet in rij. Kan dan ook geen mening geven . We zijn te vreden dat wel
Ik werd direct geholpen en de auto kon meteen door de garage in. Het was enorm fijn om een werkplek waar ik met mijn laptop kon werken. Mét een kopje koffie :) Ik werd verder keurig op de hoogte gehouden over wat er nodig was voor de auto.
Buitengewoon goed geholpen en er werd goed mee gedacht met de klant
uitstekend
dus je dacht dat het niet meer bestaat? aandacht voor jou als klant, uitgebreid de tijd nemen, deskundigheid tot in de details? eigenlijk zou het bij een aanschaf van een auto altijd zo moeten gaan, je geeft toch serieus geld uit? maar bij veel grote autobedrijven ben je toch meer een nummer dan een klant die op een voetstuk staat. dit bedrijf zou ik iedereen van harte aanbevelen.
Kwam voor een APK en een beurt. Gaf aan de de koppeling van de robotautomaat niet lekker ging. Alles geregeld en weer goed, totdat ik weg wilde rijden. Foutmelding op het dashboard. Direct de monteur er weer bij en ondanks dat zijn warme lunch net bezorgd was toch het probleem eerst verholpen. Hij rijdt weer top!
Zeer vriendelijk en veel service!
Vriendelijk geholpen
Super klantvriendelijk en denken echt met je mee
Klantgericht en vriendelijk.
Twee weken heb ik mij gemeld bij Fa. Haaker in Badhoevedorp met, rechtsvoor, een zachte band. Na onderzoek werd mij verteld dat dit kwam omdat ik tegen een stoeprand gereden was, maar dat ze het probleem konden verhelpen en na een half uurtje wachten kon ik mijn auto weer meenemen tegen betaling van Euro 158,88. Tot mijn grote schrik kreeg ik 14 dagen later op de snelweg A9 thv Akersloot eenzelfde melding dat ik mijn bandendruk moest controleren. Bij de afslag Stompetoren heb ik de snelweg verlaten en bleek mijn rechter voorband helemaal leeg te zijn. Ik heb meteen contact opgenomen met de Fa Haaker in de hoop dat zij mij konden/wilden helpen naar het zoeken van een oplossing. Na veel verwijten over het niet hebben van een SERVICE of ANWB pas, waarbij bedragen vielen van boven de 200 euro en ik aangaf dat dit wel weer erg veel geld was, zeker gezien het bedrag wat ik twee weken daarvoor al had afgerekend voor dezelfde klacht en deze keer zonder dat er door mij tegen de stoeprand gereden was! Daarop werd mij gezegd dat ik misschien beter de auto(5) jr oud)) kon verkopen en gebruik gaan maken van HET BUSJE!!!! Ik ben nog nooit zo respectloos en zo onbeschoft te woord gestaan en heb het gesprek afgesloten door hem te vertellen dat ik het gesprek nu beëindigde en zeker never nooit meer een bezoek aan dit bedrijf zal brengen! Een BOVAC garage uit Stompetoren begreep mijn probleem direct en heeft mijn probleem opgelost zodat ik na 1.5 uur met een nieuwe band weer veilig verder kon rijden tegen betaling van 89,47. Fijn dat er nog mensen zijn die mij als oudere (79 jaar) met respect en volwaardig behandelen. Mevr. Kramer Badhoevedorp
Vriendelijk en meedenkend
ook service en onderhoud is prima. Meedenken met de klant. Ook bij onverwachte zaken die buiten garantie vallen heeft men goed opgelost. Kosten voor rekening van Haaker. Echt hoe klantvriendelijk is dat!
Erg duidelijk en prima voor elkaar vriendelijk personeel.
Gewoon geweldig, altijd welkom en direct geholpen, super service. Ook bij spontaan probleem wordt er wat geregeld. Ja mensenwerk met gevoel.
Ik ben al meer dan 25 jaar klant bij deze garage, dat moet genoeg zeggen!!
Snelle en professionele afhandeling van een probleem veroorzaakt door de klant zelf. Zeer tevreden.
Al vele jaren een tevreden klant.
Altijd hetzelfde liedje: Gewoon niks te zeuren, en ik ben toch een kritisch menneke met jarenlange garageervaringen. Ga zo door.
Zie boven
De problemen worden altijd goed opgelost, Vriendelijk personeel!
Ben al heel lang klant
Prima service en dergelijke. Ik ben gewend dat als je je auto voor een service beurt wegbrengt je deze dan (buitenkant) gewassen terugkrijgt. Ook is een service normaal gesproken dat je de wegenwacht ontvangt als je de auto in onderhoud laat bij de dealer. Ook dit was niet het geval. Al met al prima gedaan allemaal, volgende keer kan ik net zo goed en goedkoper naar een andere garage gaan.
Alles volgens afspraak gedaan. Jammer dat de defecte armsteun moeilijk te verkrijgen is.
Professioneel te woord gestaan, heldere afspraak/uitleg inzake de uit te voeren reparatie, die vervolgens snel en vakkundig is uitgevoerd.
Kamerlingh Onneslaan 10
1171 AG Badhoevedorp
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.