Klantvriendelijk en professioneel personeel.

Zoals boven. Ze smeren je geen grote beurt aan als een budget beurtje ook goed is i.v.m. weinig kilometers. Dat is met de klant meedenken. Super. Ik ben overgestapt omdat ik niet elk jaar honderden euro's wil betalen terwijl ik weinig kilometers rij.

service volgens het boekje, prettig onderhoud, leenauto

service volgens het boekje, prettig onderhoud, leenauto

Supersnelle onderhoudsbeurt

De duur van het onderhoud was ingeschat op 3 à 4 uur. Ik nam plaats in de koffiehoek van de showroom. Mijn verbazing was groot tien ik na anderhalf uur de melding kreeg dat de auto weer klaar stond voor mij. De rekening viel ook enorm mee.

Doen wat ze zeggen

De afspraak over de servicebeurt was helder.

Prettige samenwerking

De reparaties die verricht moeten worden worden op een prettige manier geregeld en er is een laagdrempelige medewerking aan ten grondslag.

Goede behandeling

Werd thuis gebracht en weer opgehaald heb dat zeer gewaardeerd. Verder heb ik alle vertrouwen in de werkzaamheden die gedaan zijn.

Altijd goed geholpen

Heb vertrouwen in hun service

Heel prettig en professioneel geholpen!

Duidelijke en eerlijke uitleg over wat er niet deugde ook over de kosten , en altijd stipt op tijd qua reparatie afspraak!

Altijd prima!

Breng mijn auto al vele jaren naar gebr. Haaker en nog altijd ben ik zeer tevreden. Personeel kundig en vriendelijk!

Het was makkelijk om een afspraak te maken en de service was goed!

Ik kon mijn auto in de ochtend al brengen. Ik werd tussentijds gebeld over de handelingen die verricht moesten worden. Vriendelijk personeel!

Mijn auto weer als nieuw

Ik ben blij met het vakmanschap op diverse gebieden dat ervoor gezorgd heeft dat mijn auto weer als nieuw is. Je auto brengen voor een onderhoudsbeurt is wel wat anders als een flink beschadigde auto weer in topconditie terug te krijgen.

Eerlijk en correct.

Vriendelijk bedrijf, vertegenwoordiger van prachtige automerken. Personeel kundig en vriendelijk. Ook voor elektrische mobiliteit kun je hier vanA tot Z terecht!

gewoon goed geholpen zoals het hoort!

netjes en op tijd volgens vooraf besproken opdracht uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden

Grote reparaties, eerlijk tarief.

Zeer netjes behandeld na pijnlijke diagnose aan de 2.2 JTS motor van de Alfa. Hij kan er voorlopig weer tegen.

Prima en prettig

Zie boven

Gewoon heel erg goed, zoals al vele jaren !

Kan niet beter.

Zeer goed en snel geholpen

Zeer tevreden en betrouwbaar bedrijf! Snel en correct geholpen

Helemaal prima geholpen

Met de aankoop leveren van de andere gebruikte auto naar tevredenheid geholpen.

Altijd prima!

Altijd goede service

Prima opgelost

Onderdeel stuk (besteld ):volgende dag gemaakt.prima opgelost.

Duidelijke afspraak en vooraf prijsopgave

Op juiste manier benaderd en geholpen.

Eerlijk advies en prettig in de omgang

prima geholpen, alle vragen beantwoord, leenauto altijd fijn

prima geholpen, alle vragen beantwoord, leenauto altijd fijn

Gewoon goed

Aankoop en onderhout

Altijd goed!

Ik breng mijn auto al enige jaren voor onderhoud bij de Gebr. Haaker en altijd naar volle tevredenheid. Als er onverwacht iets aan de hand is met de auto, kan ik altijd direct langskomen en wordt ik meteen geholpen. En dat is wel erg prettig als je een rijschool hebt.