Klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk. Werd goed op de hoogte gebracht van de vertraging. Helaas bleek de reparatie drie dagen langer te duren, maar ik kon wel de leenauto houden. Er rammelt sinds de reparatie wel iets in mijn dashboard. Twijfel of ik even terug moet gaan.

Al 12 jaar m'n camper in het onderhoud,een pracht bedrijf die ook zijn afspraken nakomt.

Mooi bedrijf ,hier kan je duidelijke afspraken maken. Receptie super en de garage zeer klantvriendelijk en vakkundig. Dus een tevreden klant al 12 jaar!!

eerlijke behandeling

Wordt goed geholpen ook in de corona tijd wanneer de auto toch vaak stil staat en de accu het laat afweten. Goede servive ik ben blij met Haaker

Hele goede service

Al heel veel jaren klant bij haakse badhoevedorp wordt altijd heel goed geholpen

Goede service en meedenkende medewerkers

Ik ben goed geholpen bij het vervangen van mijn koppeling!

na onderhoud rijdt een auto beter en fijner

Alles is perfect gegaan met het onderhoud en reparatie van een koelvloeistof en APK. Helaas heeft een baliemedewerker in zijn hand gehoest/geniest, ongewassen handen aan de spullen van uw bedrijf geraakt, mijn autosleutel genomen, waardoor ik na afloop alles schoon moest maken vanwege coronavirus.

prima als altijd

goede ervaring met service, behandeling en vakmanschap

Fijn en vriendelijk autobedrijf!

Autobedrijf die meedenkt, snel en vriendelijk werkt.

Fantastische service en oprechte betrokkenheid.

Voor mij is de garage bijna nog belangrijker dan de auto waar ik in rijd. Bij Haaker ben ik nog nooit teleurgesteld, maar des te vaker verrast door hun service. Een bedrijf dat echt naar het beste voor hun klanten streeft en dat niet alleen in loze reclamekreten maar ook werkelijk in daden.

Vakbekwaam en vriendelijk

Betrouwbaar

zeer tevreden

uitstekend geholpen door heer Stefan Haaker, door de vriendelijk receptie maar vooral door de uitstekende garage : de hooft monter die ons kwam uitleggen over de noodzakelijk reparatie etc. onze auto is 500L onze 5e Fiat uit de autobedrijf-gebr-Haaker-bv

Is heel goed alles zoals van tevoren afgesproken

Altijd goed geen klachten. Mochten die zich onverhoopt voor doen wordt het netjes opgelost.

Zeer vriendelijke en correcte behandeling

Zoals al vele jaren een vriendelijke en vertrouwde afhandeling van mijn jaarlijkse APK keuring met gekoppeld onderhoud. Duidelijke uitleg van wat er aan de auto is gedaan.

Wederom alles zoals afgesproken.

Prima.

Vriendelijke service, zelfs in deze corona tijd.

Zoals altijd fijn geholpen. Een goede degelijke leenauto meegekregen en, zoals afgesproken onze auto weer op de juiste tijd opgehaald. Niet voor niets een vaste klant geworden.

Prima en kundige dienstverlening.

Je maakt een afspraak! Je wordt teruggebeld indien meerkosten! Je kunt hem ophalen op het door hen geschatte tijdstip! Je mag betalen en hebt niet het gevoel dat je teveel betaald! Je rijdt weg en hij doet het ook nog! Groet, Fred

Altijd goede service

Zoals altijd weer een goede service. Duidelijke en prettige communicatie, goed uitgevoerde werkzaamheden en snel de auto weer klaar voor gebruik.

Official Fiat Dealer

Everything you would expect from an official Car dealership. Fast, original parts, advice.

Goed en netjes

Correct geholpen en vriendelijk

Keurig en snel

Niks te zeuren. Gewoon goed!

Prettige eerste kennismaking

Heldere afspraken, uitgevoerd volgens afspraak.

Conform verwachting!

Zoals wij het hebben mogen verwachten van een betrouwbare FIAT dealer

De beste vriendelijkste garage met perfecte service bestaat en dat is Gebr. Haaker BV.

Service beurt met APK en een draad breuk in de draadboom bij het derde remlicht perfect uitgevoerd c.q. opgelost. Zeer vriendelijk en deskundig personeel/monteurs die geheel met de klant meedenken en goed advies geven. Je krijgt hier gewoon "red carpet" service voor een scherpe prijs.

Top!!!!!

Behulpzaam, vriendelijk en snelle hulp

In een woord geweldig

Altijd Aardig ,Attent, correct, Eerlijk,