ik Voel me als klant gehoord

Na accuproblemen op zaterdag kon ik toch langskomen ondanks dat de werkplaats. dicht is Super opgelost

Alles correct uitgevoerd. Prijs qualiteit zeer goed.

Gewoon goede service!!

Gewoon goede service, Meer wil je toch niet. Het is een vertrouwd gevoel dat als er wat is met mijn auto ik kan bellen naar dit autobedrijf en zij bedenken een snelle oplossing.

Goede autodealer,prima service!

De garantie op mijn aankoop van 2de hands auto, is uitstekend verholpen,na kleine mankement. De service is uitstekend,kon wachten op de kleine reparatie,in de showroom bij de koffiecorner.Top!

Goede, duidelijke en vriendelijke service

Voor een reparatie onze Fiat 500 bij de garage Haaker gebracht, keurig en zoals afgesproken stond daar een leen auto voor ons klaar. Reparatie netjes uitgevoerd en binnen de afgesproken tijd.

Duidelijkheid over waar je aan toe bent

Wist van te voren wat er gedaan zou worden en voor welke kosten. Netjes gebeld met aanvullende reparaties en de noodzaak hiervoor.

Vriendelijk en bekwaam personeel. Goede communicatie.

perfecte service

mijn evaring met de Fa Haaker is altijd heel positief. Service is heel goed en mensen zijn altijd vriendelijk en correct.

Onze Ambulances in goede handen

Onze Ambulances zijn bij Gebr Haaker in goede en vertrouwde handen. Wij moeten ten alle tijden op onze voertuigen kunnen vertrouwen en daar zorgen ze bij Gebr Haaker voor. Vakkundige en vriendelijk personeel en staan altijd voor je klaar met raad en daad en denken nog echt met je mee. broeder de vries Ambulance

goede informatie en service

tijdens een reparatie goed op de hoogte gehouden omtrent werkzaamheden en aanpassingen daarop. Juiste kostenopgave!

zo als altijd niks dan lof

vriendelijke medewerkers, staan altijd voor je klaar met advies en denken mee.

Geweldige service

Zoals altijd een vriendelijke en snelle service

Een vertrouwde en betrouwbare garage.

Bovenstaande zegt eigenlijk alles. Afspraken worden keurig op tijd nagekomen en ... hoewel er niet alleen familieleden werken ervaar ik het wel degelijk als een familiebedrijf waar kwaliteit en afspraken nakomen hoog in het vaandel staan.

snelle service als altijd

ging om APK en winterbanden; ik kon er op wachten; maar dat is geen goed woord voor even de krant lezen met goede koffie. Ik kreeg er dus ook nog een aangenaam rustmomentje bij cadeau!

prima service

uitstekend

Garage denkt mee met/in het belang van de klant.

Zoals altijd, prima service!

Prima service, klantvriendelijk en persoonlijk. Goede uitleg van de verrichte werkzaamheden.

Gewoon perfect

ervaring met de bedrijf Gebr.Haaker Bv te Badhoevedorp is super goed,

ervaring met de bedrijf Gebr.Haaker Bv te Badhoevedorp is positive. medewerkers zijn extra professionals en kennen zijn taak uitstekend.

Het is allemaal prima verlopen

Het is allemaal prima verlopen

Zeer goede service. Ik word netjes te woord gestaan, krijg goed advies. Er worden geen onnodige reparaties uitgevoerd. Wat betreft de kosten denkt men met mij mee. Ook het vervangend vervoer is goed geregeld.

Goede voorlichting en service

Kon snel terecht en er is creatief meegedacht!

Motor hield in bij het gasgeven op de snelweg (Fiat 500C 1.4). Ik kon de volgende dag al terecht. Monteur meegereden om klacht zelf te ervaren. Snelle diagnose: probleem met een bobine (maar welke van de 4?). Door met 2 bobines te testen werd de klacht snel en effectief verholpen. Ook is er een aantekening gemaakt welke 2 bobines vervangen zijn zodat bij uitval van een de twee anderen in de toekomst men meteen weet welke in dat geval vervangen dienen te worden.