In één woord uitstekend.

Uitstekende service en bediening.

Perfecte garage, er wordt met je meegedacht.

Ik woon aan de noordzijde van Amsterdam, maar met een leenauto, waarvan ik alleen de benzine hoef te betalen, is de afstand geen enkel probleem.

Goede en snelle service. Als je denkt dat ik helemaal vanuit Schiedam komt dan moet goed zijn.

Prima service, aardige mensen

Kom hier alle jaren. Fijne mensen. Prima service.

Goede zorg voor hun klanten.

Wij hadden twee schadegevallen bijna tegelijk. Deuk en inbraak in camper. Met camperbedrijf contact gemaakt en hele afwikkeling overgenomen. Wij geen gedoe, dank daarvoor.

Uitstekend, zoals altijd !!!

Was er met auto voor de jaarlijkse "grote beurt". Vriendelijk geholpen, leenfiets mee (toch handig), gebeld toen auto weer klaar was, geen rare kosten. Kortom uitermate tevreden.

Goed en degelijk

on

Haaker, altijd goed

Prima Fiat dealer vertrouwd in de buurt

De service was zoals altijd prima

De service was zoals altijd prima

Betrouwbaar

Betrouwbaar eerlijk betaalbaar uitstekende monteurs

Kreeg meteen een kostenbegroting, gemaakt volgens de gegevens van fiat. Werd gevraagd of ik hiermee accoord ging, want klant is koning . Als ik eea niet zou willen laten doen, Waddenzee keuze aan mij

Gewoon goede service.

Wordt er goed geholpen, en doen wat er afgesproken is. En een eerlijke prijs. Wat dat betreft een klant er bij.

Top bedrijf!!

Een auto gekocht bij hun. Ik werd heel leuk geholpen en met mijn oude auto als inruil tot een een leuke deal gekomen. Hele goede service en leuk personeel. Ik heb mijn garage gevonden!!! Top!!

Geweldige service van de balie tot de werkplaats.

Hele fijne garage met personeel dat bestaat uit autoliefhebbers die hart hebben voor de auto.

Waren zeer tevreden

Niets te klagen...

Voel mij altijd welkom, werkzaamheden worden altijd netjes uitgevoerd en de prijs is nog nooit tegengevallen. Als de "baas" dan ook nog eens zijn eigen Alfa Romeo Stelvio afstaat als leenauto, voel ik mij toch een beetje bijzonder.

Goede service en vriendelijk personeel

De garage is zeer klantvriendelijk!

+310640734248

weer correct geholpen

Altijd tijd en hulp

Super goede service en zeer vriendelijk

uitmuntend

erg prettig en professioneel geholpen

Goed duidelijk volgens afspraak

Onderhoud is nodig fijn als het goed gebeurd.

vergelijken is niet mogelijk

heerlijk zo een garage die er altijd voor je is

Prima geholpen met apk

Fijn dat er een leenauto beschikbaar is 👍

Keurige autodealer en garage

Onlangs een occasion gekocht en nog steeds tevreden mee. Na 3 maanden bleek toch dat er een probleem was met de airco. Keurig gerepareerd en nog binnen de Bovag garantie. Prima service

Met hart voor de auto.

Over het technische deel nu geen specifiek oordeel, hooguit over de roestduivel bij dit type auto. De spuiter heeft in ieder geval prima getroffen, ik hoop dat hij nog lang zo blijft, de kleur én de spuiter. Fijn ook dat de cabriokap weer zwart is in plaats van groen uitgeslagen. Hier dezelfde wens, met dank.