Vlotte, zeer service gericht bedrijf

Snel ingeplande servicebeurt. Ik kreeg een leenauto mee en in de loop van de middag kon ik mijn auto kant en klaar ophalen en betalen. Vriendelijke ontvangst en uitleg over de rekening.

Ik ben al veel jaren een tevreden klant.

De service van dit bedrijf is goed.

Uitstekend service

Uitstekende service, snel en deskundig, en vriendelijk als altijd.

Mijn auto rijdt weer geweldig.

Na een goede servicebeurt, mag ik wel zeggen dat mijn FIAT stilo weer super rijdt.

Super garage!

Ik vind het een fijne garage. Hele aardige mensen, heel behulpzaam en staan altijd voor je klaar.

Goede service en vriendelijk personeel

Werd op tijd geholpen en alles ging vrij snel onder het genot van een bakje koffie

Prima service zelfs, in deze rare tijd.

500e met twee lekke banden laten wegslepen naar Haaker en binnen een halve dag netjes vervangen voor twee nieuwe 4-seizoenen banden.

Prima garage met groot klantgevoel.

IK kom al zeker 20 jaar bij deze garage en met veel plezier. Een bedrijf waar je je thuis voelt en vertrouwen hebt in hun werkzaamheden aan je auto.

Erg tevreden

Ik kom al bij deze garage sinds 1996 en nog steeds met heel veel plezier. 2 auto's in het onderhoud en dit tot grote tevredenheid. Er is nooit een moeite teveel en iedereen denkt in oplossingen indien nodig. Gewoon hele goede ervaringen variërend van receptie t/m de schadeherstelafdeling en "alles wat daar tussen zit". Je bent er gelukkig geen nummer. Ga zo door Haaker Team!!

zeer tevreden

goed en snel geholpen

Prima !

Je wordt vriendelijk geholpen en uiteindelijk wordt de opdracht prima uitgevoerd!

Al jarenlang zeer betrouwbaar en nooit problemen of klachten

Vakbekwaam, duidelijk en persoonlijk.

Zie boven.

Snelle service en vriendelijke bekwame medewerkers

Alles prima in orde.

perfecte service

Winterbanden, winterbeurt en en kleine mankementen prima verholpen.

Goede service!

Nette persoonlijke ontvangst, prettige Corona-proof wachtruimte servicebeurt snel uitgevoerd.

Goede service.

Altijd goede service met verstand van zaken.

Vriendelijke mensen

Afspraken naar wens uitgevoerd

Ik kom al jaren met volle tevredenheid bij de Gebroeders Haaker voor het periodieke onderhoud & APK aan mijn Alfa 159 2.0 JTDM TI. Ik woonde voorheen praktisch bij hun om de hoek maar sinds ik in 2014 naar Almere ben verhuisd kom ik alsnog met veel plezier bij de Gebroeders Haaker op bezoek zodra er werkzaamheden moeten worden verricht. Sinds mijn verhuizing heb ik ook andere specialisten/dealers in de omgeving geprobeerd maar heb er geen goede ervaringen aan over gehouden. Deze keer heb ik voor het eerst ook gebruikt gemaakt van hun schadeherstelfaciliteit om mijn gehele zwarte motorkap opnieuw te laten spuiten i.v.m. steenslag en beginnende roest als gevolg daarvan. Ik ben uitstekend geholpen zelfs toen er bleek dat de motorkap alsnog niet goed/mooi opnieuw was gespoten. Er zaten nog wat oneffenheden op het oppervlak. Zonder discussie en meerkosten werd mijn motorkap opnieuw behandeld met een uitstekend resultaat als gevolg.

Klantvriendelijk en professioneel personeel.

Zoals boven. Ze smeren je geen grote beurt aan als een budget beurtje ook goed is i.v.m. weinig kilometers. Dat is met de klant meedenken. Super. Ik ben overgestapt omdat ik niet elk jaar honderden euro's wil betalen terwijl ik weinig kilometers rij.

service volgens het boekje, prettig onderhoud, leenauto

service volgens het boekje, prettig onderhoud, leenauto

Supersnelle onderhoudsbeurt

De duur van het onderhoud was ingeschat op 3 à 4 uur. Ik nam plaats in de koffiehoek van de showroom. Mijn verbazing was groot tien ik na anderhalf uur de melding kreeg dat de auto weer klaar stond voor mij. De rekening viel ook enorm mee.

Doen wat ze zeggen

De afspraak over de servicebeurt was helder.

Prettige samenwerking

De reparaties die verricht moeten worden worden op een prettige manier geregeld en er is een laagdrempelige medewerking aan ten grondslag.

Goede behandeling

Werd thuis gebracht en weer opgehaald heb dat zeer gewaardeerd. Verder heb ik alle vertrouwen in de werkzaamheden die gedaan zijn.