Klantgerichte service

Ik kom graag met mijn aangepaste rolstoelbus naar de garage voor onderhoud en ook bij kleine calamiteiten staan ze altijd voor mij klaar! TOP! Het is een ingewikkelde auto waardoor het soms zoeken is naar wat er mis is (vooral elektronisch) maar daar draaien ze hun hand niet voor om en altijd vriendelijk!

Geweldige service.

Heel Vrindelijke personeel en geweldige service.

goede informatie, goede service

altijd goede informatie over reparaties en kosten. Prima service!!

Persoonlijk en vakkundig

Fijne persoonlijke aandacht en vakkundig en betrokken bij de reparatie

Geholpen zoals je als klant geholpen wil worden

Prima, zoals altijd

Afspraken kloppen altijd, kwaliteit werk altijd goed en de koffie is ook nog eens van Italiaanse kwaliteit!

Nog nooit iets te klagen gehad

De dag voordat ik mijn auto zou brengen voor de onderhoudsbeurt, trof ik mijn auto aan met een grote kras op de zijkant. Gelijk Haaker gebeld om te vragen of er misschien nog een gaatje was op de schade afdeling, zodat ik de afspraak kon combineren. Gelukkig was dit geen probleem. Al na een paar dagen stond mijn auto weer helemaal strak en keurig gepoetst op mij te wachten. Super service!

Super vriendelijk, relaxte monteur en receptie

Ik was al enige tijd op zoek naar een een nieuwe plek voor APK. Voor het eerst m’n oude camper bij Haaker laten keuren. Ben zeer tevreden over de klant vriendelijkheid en vakkennis. En het respect dat men toont naar het materiaal en de klant.

Uitstekende reparatie en service

Mijn auto (Seat) is prima gerepareerd/onderhouden (distributieriem, waterpomp en toebehoren vervangen) voor een zeer concurrerende prijs. Factuur was volledig in overeenstemming met afspraken met dhr. Haaker en honderden Euro's minder dan de prijs van de merkdealer.

Good Job

Klantvriendelijk, Duidelijke informatie betreft reparatie en advies voor toekomstige vervanging. Service wordt verricht en is klaar zoals zij het hebben aangegeven.

voor goede service ga ik naar Haaker

afspraak voor reparatie op korte termijn gemaakt. auto hersteld als aangegeven. leenauto is altijd makkelijk.

Gewoon een goed autobedrijf

Onlangs keuring en onderhoud laten doen door Haaker. Het zijn serieuze mensen daar: Alles gaat in goed overleg, ze denken goed met je mee en doen geen overbodig onderhoud of onnodige vervangingen. Echt top!

Netjes en correct.

Geholpen volgens afspraak.

Uitstekend als altijd

Geweldig geholpen

Prima service en aardige mensen.

Klantvriendelijk

Heel klantvriendelijk. Werd goed op de hoogte gebracht van de vertraging. Helaas bleek de reparatie drie dagen langer te duren, maar ik kon wel de leenauto houden. Er rammelt sinds de reparatie wel iets in mijn dashboard. Twijfel of ik even terug moet gaan.

Al 12 jaar m'n camper in het onderhoud,een pracht bedrijf die ook zijn afspraken nakomt.

Mooi bedrijf ,hier kan je duidelijke afspraken maken. Receptie super en de garage zeer klantvriendelijk en vakkundig. Dus een tevreden klant al 12 jaar!!

eerlijke behandeling

Wordt goed geholpen ook in de corona tijd wanneer de auto toch vaak stil staat en de accu het laat afweten. Goede servive ik ben blij met Haaker

Hele goede service

Al heel veel jaren klant bij haakse badhoevedorp wordt altijd heel goed geholpen

Goede service en meedenkende medewerkers

Ik ben goed geholpen bij het vervangen van mijn koppeling!

na onderhoud rijdt een auto beter en fijner

Alles is perfect gegaan met het onderhoud en reparatie van een koelvloeistof en APK. Helaas heeft een baliemedewerker in zijn hand gehoest/geniest, ongewassen handen aan de spullen van uw bedrijf geraakt, mijn autosleutel genomen, waardoor ik na afloop alles schoon moest maken vanwege coronavirus.

prima als altijd

goede ervaring met service, behandeling en vakmanschap

Fijn en vriendelijk autobedrijf!

Autobedrijf die meedenkt, snel en vriendelijk werkt.

Fantastische service en oprechte betrokkenheid.

Voor mij is de garage bijna nog belangrijker dan de auto waar ik in rijd. Bij Haaker ben ik nog nooit teleurgesteld, maar des te vaker verrast door hun service. Een bedrijf dat echt naar het beste voor hun klanten streeft en dat niet alleen in loze reclamekreten maar ook werkelijk in daden.

Vakbekwaam en vriendelijk

Betrouwbaar