Super service als altijd

Het probleem was snel en vakkundig verholpen. Binnen een paar uur was de auto weer klaar om mee te nemen.

Zeer klantvriendelijk

Altijd leuk ontvangen. Kan er opwachten als je wilt.

Heel positief

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met het bedrijf. Ik ben zeer tevreden. Dus een kort verhaal.

Top service

Helder en duidelijk. Netjes van tevoren gebeld voor vervangen van de banden

Goed overleg

Zeer tevreden goed overleg en leen auto stond klaar! Netjes te woord gestaan

Prima werk geleverd maar ik zit toch met twijfel.

Voor de tweede keer gloeibougies vervangen maar ik vraag mij nu toch af in hoeverre het niet aan de accu lag die na montage van de bougies ook vervangen moest worden.

Goeie service

Zoals altijd was de service erg goed. Er wordt meegedacht en nooit onverwachte verrassingen.

Super goed geholpen en heel vriendelijk!!!!

Heel fijn om hier geholpen te worden.

Goede service en vriendelijk

Altijd kan je bij gebr. Haaker terecht en wordt de reparatie, na vooraf overleg over kosten, naar tevredenheid uitgevoerd. Goede service en altijd vriendelijk geholpen!

Tot op heden goed

Kan ik geen mening over geven

Uitstekende service

Distributie ketting was geknapt, kostbare reparatie maar uitstekend geholpen door Autobedrijf Haaker. Na de reparatie ontstond al snel een ander mankement wat wel gerelateerd was. Gelukkig kon dat binnen de garantie worden verholpen. Goede service, betrouwbaar, vriendelijke mensen.

Vriendelijk en goede service. Reparatie kosten vallen soms tegen. Grote beurt bij 60.000 uitgevoerd bij 47.000 op advies

Erg goed en eerlijk

goede dealer kom er al 50 jaar.

Prima geholpen

Prettig geholpen bij controle beurt

Tevreden

Prima service, al veel jaren!

Prettige baliemedewerker goed onderhoud

Goede uitleg van onderhoudsbeurt en gebeld worden als er iets mis is. En auto klaar is.

prima geholpen, vriendelijk en deskundig personeel

Ik ben juist naar deze garage gegaan omdat ik zoveel positieve ervaringen lees. Had voorheen de auto in onderhoud bij het motorhuis maar vond ik niet zo geweldig

ik Voel me als klant gehoord

Na accuproblemen op zaterdag kon ik toch langskomen ondanks dat de werkplaats. dicht is Super opgelost

Alles correct uitgevoerd. Prijs qualiteit zeer goed.

Gewoon goede service!!

Gewoon goede service, Meer wil je toch niet. Het is een vertrouwd gevoel dat als er wat is met mijn auto ik kan bellen naar dit autobedrijf en zij bedenken een snelle oplossing.

Goede autodealer,prima service!

De garantie op mijn aankoop van 2de hands auto, is uitstekend verholpen,na kleine mankement. De service is uitstekend,kon wachten op de kleine reparatie,in de showroom bij de koffiecorner.Top!

Goede, duidelijke en vriendelijke service

Voor een reparatie onze Fiat 500 bij de garage Haaker gebracht, keurig en zoals afgesproken stond daar een leen auto voor ons klaar. Reparatie netjes uitgevoerd en binnen de afgesproken tijd.

Duidelijkheid over waar je aan toe bent

Wist van te voren wat er gedaan zou worden en voor welke kosten. Netjes gebeld met aanvullende reparaties en de noodzaak hiervoor.