De beste vriendelijkste garage met perfecte service bestaat en dat is Gebr. Haaker BV.

Service beurt met APK en een draad breuk in de draadboom bij het derde remlicht perfect uitgevoerd c.q. opgelost. Zeer vriendelijk en deskundig personeel/monteurs die geheel met de klant meedenken en goed advies geven. Je krijgt hier gewoon "red carpet" service voor een scherpe prijs.

Top!!!!!

Behulpzaam, vriendelijk en snelle hulp

In een woord geweldig

Altijd Aardig ,Attent, correct, Eerlijk,

Service met een Hoofdletter!

Zoals altijd ben ik netjes en vlot geholpen.

Prima opgeleverd,

Twee keer zelfs is auto plaatselijk over gespoten,(parkeerschade door ander veroorzaakt).

Prima service.

Prima service. Klantgericht.

Goede service en snel geholpen

Service is goed

x

x

Topbedrijf!

Geweldige meedenkers , service optimaal, klantvriendelijk en zeer goede kwaliteit, in 1 woord:TOP

Prettig bedrijf

Prettig en snel geholpen.

Heel hartelijk.

Altijd een vriendelijk gezicht en iemand die met mij meedenkt.

Niet voor niets 5 sterren

Omdat ik niet tussendoor met het openbaar vervoer naar huis en weer terug wilde reizen vanwege Corona, kon ik een afspraak maken op een handig tijdstip en werd de auto direct gekeurd en gecontroleerd. Er stond zelfs een fiets waar ik gebruik van kon maken tijdens de wachttijd. De auto was snel klaar en weer top.

Perfecte Fiat en Alfa Romeo dealer

Sinds ruim tien jaar ken ik het bedrijf. Ik heb er mijn Alfa Romeo 147 gekocht en het onderhoud wordt sindsdien uitstekend verzorgd. Vakkundig en vriendelijk personeel en bedrijfsvoering.

Keurige service, staan voor je klaar bij vragen.

Domme vraag, al meer dan veertig jaar voor mij het beste adres!

Meer dan veertig jaar rijd ik Fiat en net zo lang klant bij Gebroeders Haaker te Badhoevedorp. Altijd geweldig en eerlijk behandeld door nu al drie generaties Haaker. Helaas ben ik er in die tijd niet jonger op geworden maar hoop toch nog heel veel jaar van hun service en advies gebruik te kunnen blijven maken.

Snel en betrouwbaar

Ik kwam op afspraak voor een servicebeurt van mijn Fiat 500 en werd keurig te woord gestaan, kon er op wachten, en was binnen een uur weer klaar

Zoals altijd klantgericht, betrouwbaar en goede service

Uitstekende service! Zeer vriendelijke mensen, prettige bejegening.

Tevreden

Vriendelijke mensen, goede service.

Het is aldoor goed

Prettig bedrijf. Ontspannen sfeer

Altijd weer goed geholpen!

Niets voor niets al jaren klant!

Goede service verlening

Wij zijn op een prettige manier geholpen en hebben op het gehele traject van aanschaf en aflevering als zeer positief ervaren. Wanneer wij weer besluiten een andere auto aan te schaffen gaan wij eeest langs dit autobedrijf

goede service

goede snelle service , alles prima opgelost

Goede service (incl communicatie) mbt reparatie

Tijdige informatie over prijs en extra’s.