altijd goed ontvangen en geholpen!

Je wordt altijd goed ontvangen en geholpen!

Betrouwbaar

Verkoper met verstand van zaken.

Vakbekwaam en vriendelijke aandacht voor problemen en dat al jaren.

Al meer dan veertig jaar klant tot tevredenheid bij zowel de oude als nieuwe leiding.

Fijne garage, deskundig en denken mee.

Eigenaar en medewerkers zijn nauwkeurig in communicatie en auto wordt keurig volgens afspraak geleverd.

Ook in het weekeinde staat de werkplaats met vriendelijk personeel voor je klaar

Op zaterdagmorgen werd het defect aan mijn auto snel verholpen, onder het genot van een kopje cappuccino.

Kon goede afspraken maken over de huurbusjes

Met Haafkes nette en goede afspraken kunnen maken over het huren van 2 busjes. Busjes war3n netjes.

Vakgarage met goede service

Perfect!

Snel zonder drama

Na het klappen van een van de autobanden gelijk terechtkunnen. En snel en vakkundig geregeld.

Heel positief

Goede service, behulpzaam

Uitmuntende service

Snelle reactie en service en zeer vriendelijk

Zonder afspraak binnen een half uur lekke band gerepareerd

Betrouwbaar en servicegericht. Uitstekende aftershave

Service en klantvriendelijkheid is het credo!

Met kennis van zaken wordt er naar je geluisterd en geadviseerd. Een top bedrijf waar service hoog in het vaandel staat.

Top.

Prima service en wordt altijd correct geholpen.

Ja

Een zeer betrouwbare garage waar je altijd bijzonder vriendelijk wordt geholpen

Snel en accuraat!

Altijd beid om mee te denken aan een snelle oplossing

geweldige service en vakmannen

Je wordt er altijd prettig vriendelijk en correct geholpen. Vaklui aan het werk, die ieder probleem oplossen.

Top garage, uitermate klantvriendelijk

Idem: topgarage, uitermate klantvriendelijk

Grote beurt aan mijn Skoda laten uitvoeren en deze voldeed aan mijn verwachtingen.

Pluspunt bij het uitvoeren van deze grote beurt is dat een euvel (defect lager wielophanging) van mijn auto is ontdekt dat ik al heb sinds aankoop auto. In de garantieperiode diverse keren gemeld (andere garage) dat ik een geluid hoorde, maar werd steeds afgedaan als schurend geluid kunststofdelen. Daar leek het ook wel op. Maar nu direct door de monteur herkend en heb het laten herstellen, maar garantieperiode was afgelopen. Helaas, maar probleem verholpen.

Heldere taal en prima service

Al jaren klant van de werkplaats en nu ook voor het het eerst een auto gekocht bij Haafkes. Over de service dik tevreden.

Goed gevoel

Ik word bij Autobedrijf Haafkes altijd vriendelijk, snel en goed geholpen.

Ik word bij Autobedrijf Haafkes altijd vriendelijk, snel en goed geholpen.

Snelle service en vriendelijk personeel

Prima garage snelle service en vriendelijk personeel

Vriendelijke bediening Duidelijke afspraken Goede sfeer Puntje van aandacht… ik zou niet met m’n rug naar de klanten toe gaan staan/werken… De glimlach van Rob is leuk genoeg en die wil je als je binnen komt denk ik meteen zien… Ook met het oog op de privacy … heel Goor zou kunnen meekijken met wat er op het scherm te zien is… Vooral als het scherm open blijft en er niemand achter zit/staat…

Aandacht voor de klant, goede service en kwaliteit!

Goede prijs kwaliteit verhouding, No-Nonsens!

Gewoon hartstikke goed

Al 23 jaar heel goede service. Altijd bereid om te helpen en mee te denken.