Prima!

Klantvriendelijkheid. Goede service.

Altijd kwaliteit.

Haafkes denkt in oplossingen en is zeer service gericht.

Altijd perfect geholpen

wanneer je maar bet, wat je ook vraagt , je wordt altijd adequaat geholpen. zeer klantvriendelijk, je kan niet beter wensen.

Zeer goede aftersale service na aanschaf van een occasion.

Gewoon goed

Perfekt in orde

Prima contact en service.

Zelf auto elders gevonden. Door Haafkes opgehaald, rijklaar gemaakt en huidige ingeruild. Prima geregeld!

Perfecte Service

Goede en snelle service

Prima begeleiding en uitleg. Het rehelrn van verschillende dingen.

fantastisch!!!

Altijd bereid even mee te denken, op te lossen waar nodig. Uitstekende service!!

Vriendelijk en adequaat!

Vriendelijk en adequaat!

Zeer goede service

De perfecte service

Nadat ik een auto-ongeluk had gehad is m’n auto naar Haafkes gebracht,kreeg direct een leenauto,alles werd geregeld t/m de nieuwe auto,omdat de mijne Total loss was verklaard.Ik ben al heel lang klant maar daar word ik ook voor beloond!! De financiële situatie was heel transparant. Ik ben dankbaar voor wat Rob Haafkes voor me heeft gedaan en kan de garage van harte aanbevelen!

Een prima garage en heel klant vriendelijk

Nooit problemen of moeilijk doen Uitstekende service De leiding alsook het personeel staan altijd met raad en daad voor je klaar

Uitstekende service van begin tot eind

Op zoek naar een specifieke auto en deze gevonden met behulp van dhr. Haafkes. Auto keurig in orde gemaakt en afgeleverd. Wij rijden met veel plezier, hartelijk dank!

Prettige, zorgvuldige en zeer klantgerichte afhandeling

Voorstel velgen met winterbanden is in alle opzichten zeer naar mijn wens gemaakt en ook uitgevoerd.

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel

Zeer snel en keurig geholpen!

Super klantgericht en sympathiek

Heb een auto gekocht die oorspronkelijk bij hen vandaan kwam, voor onderhoud aangeboden, werd direct gepland en naar grote tevredenheid uitgevoerd. Fijne club mensen daar!

uitmuntend!!

Heel vriendelijk ontvangen, mocht direct een proefrit maken zonder dat te vragen .(wat je bij de meeste garage om moet vragen) na wat formulieren invullen ,kopie van rijbewijs en na een kopje thee mocht ik een proefrit maken . Na terugkomst van nog geen 10 minuten was ik meteen al verkocht.dus beetje onderhandelen tot een goede deal te zijn gekomen in overleg met thuisfront vrijdag nog een proefrit gemaakt met mijn vrouw en was ook meteen verkocht, dus de deal was snel rond. Top geholpen door de eigenaar Rob Haafkes zelf.

Goede service maken waar wat ze beloven

Eerlijk en goed advies, toegankelijk, gemakkelijk te bereiken, snelle respons, maken gemaakte afspraken waar, top kwaliteit. Aanbeveling!

Veel kennis in huis en goede service

Goede afspraken en tel contact.

Ik heb de rekening nog niet gezien , maar buiten dat heb ik wel een goed gevoel bij Autobedrijf Haafkes in Goor . Goed geholpen en goed tel contact over de werkzaamheden en problemen van mijn oude vw Beetle .

Prima service!

Ik ben zeer tevreden!

Prima en gezellige ervaring

Ook bij het kopen van een kleine Suzuki Alto dezelfde behandeling dan bij een dikke Audi.

Zwaar kut bedrijf

Koop hier nooit een auto het personeel / de eigenaar zijn niet klant vriendelijk en verkopen je een auto met 2ton en achteraf heeft die meer als 2,5ton gelopen Echter verkeerde de auto in goede staat volgens bedrijf haafkes alleen bij thuis komst bleek het 1bak ellende tezijn Turbo kapot Km stand klopte niet Oude pakkingen herbruikt Verkeerde Bougies erin En als compensatie maakt die 100euro naar je over en daar moet je het maar mee doen. Beste mensen koop nooit een auto bij ROB HAAFKES je wordt genaaid waar je bij staat

Hele prettige en vakkundige garage

Binnen Autobedrijf Haafkes BV wordt je echt als klant geholpen. Daarmee bedoel ik, men staat je netjes te woord, geeft tekst en uitleg over zaken die er gedaan zijn.