super

klant gericht en goede reparaties

Prima geholpen

top

bijzonder klant gericht kom je niet vaak meer tegen

Prettig

Bij de Apk keuring waarbij een defect onderdeel gevonden. Er werd duidelijk van te voren gecommuniceerd en voor een nette prijs gemonteerd.

Prima advies

Toen ik bericht kreeg over een dure reparatie kreeg ik ook duidelijk advies waarom het beter was om de reparatie toch uit te laten voeren. .

super monteurs en gezellige gast vrouw

super altijd koffie klaar met een koekje

Probleemloos

Prima overleg over extra voorziening na melding resultaat keuring en onderhoudsbeurt.

15 euro ipv 1200 euro schade

Nadat ik iets te hard een paaltje had geraakt, constateerde een officieel schade herstel bedrijf dat de voorbumper in zijn geheel moest worden vervangen: "reken maar op 1200 euro". Toch maar even bij Duivenvoorden langs voor een contra expertise. Eric dook onder de bumper en trok de boel heel simpel weer vast -klik-klik-. Alleen nog een nieuwe kentekenplaat, voor nog geen 15 euro! Kortom, het loont altijd om even naar Voorschoten te rijden.

Prettig en service gericht

Duidelijk in uitleg en van tevoren bekend gemaakt wat de kosten zijn.

Super!

Heel veel dank weer! Top service!

Snel, vakkundig en nette prijs

Goede en vriendelijke service. Afspraken worden nagekomen en altijd een leenauto beschikbaar.

Zeer content.

Men doet er alles aan om goed werk te leveren.En dat gaat de medewerkers uitstekend af.

Betrouwbaar en vriendelijk

Klantvriendelijk en deskundig

Het bedrijf speelt snel in op mijn behoeften. Neemt zelf proactief contact op om verschillende opties door te nemen. Een absolute aanrader

Vriendelijk en goed geholpen.

Goed.

Goed en snel

Goede service en attentie op problemen...

Professioneel

Door drukte duurde het wat langer voor de auto gemaakt was. Goed op de hoogte gehouden. Goed meegedacht.

Erg positief goede service kennis van zaken en betrouwbaar

Erg positief goede service en betrouwbaar

Weer snel en goed geholpen

Dit keer een kapot achterruitje wat ik via Erik en zijn mensen heb laten vervangen.

goede monteurs vriendelijk personeel uitstekende voorlichting over eventuele kosten

Staat altijd klaar om te helpen en neemt daar immer de tijd voor.

Bovenstaande zegt genoeg.

Als er een probleem is lossen ze het op. Top bedrijf die ook oog hebben voor hun klanten

Garage Duivenvoorde blinkt uit door deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Bij garage Duivenvoorde streven de vriendelijke en deskundige monteurs altijd naar een passende en voor de klant betaalbare oplossing.

Zeer goede service

Zonder problemen is de APK zorgvuldig uitgevoerd

Deskundig en vriendelijk

Eric en zijn mannen gaan grondig te werk. Ze zijn deskundig en vriendelijk. Top garage!