Hele goede service en kwaliteit

Bedrijfsauto een beurt laten geven. Snel geholpen en betaalbare prijzen. Aardige monteurs en eigenaar.

Goed, vlot, betrouwbaar.

Als boven.

Super!

Goede service, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Garage Duivenvoorde zal altijd een reparatie zo efficiënt mogelijk proberen op te lossen. Daarbij is het uitgangspunt dat het probleem opgelost moet worden, maar dat dat niet perse e duurste oplossing hoeft te zijn.

Heel vriendelijk, heel behulpzaam, heel snel en heel goed.

Telefonische bereikbaarheid is prima, snelle en persoonlijke service.

Mijn ervaring is goede service

Mijn ervaring dat ze klant vriendelijk zijn.

Snelle service bij onverwacht lamp probleem. Lampje werd direct verwisseld. Probleem opgelost! Ook al was het net na sluitingstijd. Prima service!

Klantvriendelijk, goede communicatie, wordt goed overlegd over de te verwachten kosten. Prima service

Goed geholpen en goed geadviseerd

Altijd goed bij deze garage. Heel vriendelijk, behulpzaam en service gericht. Ga zo door!

heel goed

Vriendelijke ontvangst en zeer deskundig

Snel en vakkundig

Snel en vriendelijk geholpen. Vooraf prijs afgesproken

Geweldige garage, je kan er altijd terecht voor wat dan ook! Duidelijke afspraken wat betreft de kosten !! Vriendelijke klantgerichte vak mensen!!

Deskundig en snel gerepareerd

Nadat ik met pech (overhitte motor) was komen te staan, heeft Duivenvoorden Automobielen mijn auto direct nagekeken en doorgegeven wat er nodig was. De volgende dag was het onderdeel er en is mijn auto deskundig en snel gerepareerd.

Ik word altijd vriendelijk en accuraat geholpen : een zeer betrouwbare garage.

Mijn ervaring is overwegend dus zeer positief.

Vakkundig betaalbaar en snel!

En ook nog eens prettig in de omgang. Helemaal top dus

Altijd super vriendelijk en top service

Beste service altijd enorm vriendelijk en helpen je met alles. Kom er al jaren en nog steeds enorm blij met ze

Al meer dan 25 jaar erg goede service.

super goed wederom!

altijd goede service!

Vriendelijke en deskundige medewerkers

Weer geweldig geholpen door de medewerkers van Duivenvoorden Automobielen.

Snel, duidelijk, bijzonder klantgericht!

Voor het eerst bij deze garage geweest en ben super geholpen. Auto moest voor APK en daaruit kwam nog wat reparatiewerk. Eerst overleg gehad, waar duidelijk verteld werd wat er gebeuren moest en daarna is werd het Snel opgelost. Dank!

Altijd top.

Snel, vriendelijk en perfecte service.

Topservice

Met pech onderweg staan en dan binnen 40min weer verder kunnen!

Hele fijne garage

Je word altijd vriendelijk geholpen Ze staan altijd voor je klaar In 1 woord top garage

komt netjes zijn afspraken na

goed bedrijf, niet zo formeel als de grote spelers. baas werkt net zo hard mee in het bedrijf

prettig en betrouwbaar bedrijf

Prima werk volgens afspraak en telefonische mededeling over de voortgang.