Goed geholpen en telefonisch gelegd wat er moest gaan gebeuren

Prima geholpen en goed gerepareerd

Altijd goede service!

Onderhoud en service altijd netjes.

Prima contact met de medewerkers en service en resultaat van onderhoud auto

vakkundig, vertrouwd, plezierig

Van harte aanbevolen

Altijd een topservice en klantvriendelijk

Door de goede service en klantvriendelijkheid van de eigenaar Eric en zijn medewerkers is garagebedrijf Duivenvoorde een betrouwbaar adres om je auto te laten maken en je weer veilig de weg op te sturen. Alleen maar lof en uitmuntend en blijf daar ook als vaste klant.

Gewoon een heel fijne en goede garage. 10 met een griffel !!!!

Top garage!

Onverwacht mankement goed opgelost. Geen extra geld gevraagd voor de het langer hebben van de leenauto. Goed gevoel als je met je auto weer weg gaat.

Constante kwaliteit en vriendelijkheid

Heel fijn vriendelijk en altijd bereid mee te denken.

Zoals altijd prettig en fijn geholpen.

Super bedrijf

Super bedrijf. Klant vriendelijk. Denken mee en auto is als het kan de zelfde dag nog klaar. Top service.

Het beste voor je auto!

Als je om je auto geeft, dan ga je naar Duivenvoorden! Controleren je auto tot in de puntjes, zien gelukkig alles en je rijdt echt met een super tevreden gevoel weer weg. Je auto is weer helemaal in de watten gelegd en eigenaar ook weer blij.

Yv

Super fijn en snel geholpen!!

Vakmanschap en persoonlijke benadering

Een garage waar de klant voorop staat.

Weer naar mijn betrouwbare garage geweest voor onderhoud en APK Zeer bekwaam en vriendelijke personeel, en altijd bereid om te kijken naar een passende en goede oplossing wat je auto nodig heeft.

Je wordt er uitstekend geholpen .

Je kan zo gek niet denken. Maar als het even kan, wordt je zo snel mogelijk geholpen.

Snel, klantvriendelijk, betaalbaar.

Als altijd een fijne ervaring!

Top garage !

Aardige mensen prima geholpen voor een nette prijs

Duidelijk vooraf wat er wordt gedaan

Goede kwaliteit, vriendelijk en duidelijk vooraf wat er wordt gedaan.

Prima service; zeer klantvriendelijk!

Mijn auto is pasgeleden weer voor onderhoud bij Duivenvoorde geweest; perfect geholpen!

Ik kan altijd terecht bij de garage, wordt bijzonder vriendelijk en goed geholpen

Een garage die ik iedereen kan aanraden en dat doe ik ook.

Staan altijd voor je klaar!

Bij een APK bleek dat mn remblokken van de voorwielen versleten waren. Direct naar me gebeld en zelfde dag nog zijn blokken vervangen. Top service !

zeer goed behandelt en reparatie goed uit gevoerd

Betrokken!

Afspraken worden nagekomen. Prima service, goed klantencontact.

Perfecte dienstverlening

Heel vriendelijk en behulpzaam. Legge. Goed uit wat er moet gebeuren en waarom.

Over Bosch Car Service