Geweldige mensen om mee om te gaan

Is gewoon fantastisch zowel de mannen als Ingrid.

Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Zeer prettige garage, deskundig, behulpzaam en klantvriendelijk!

Service als vanouds super

Wanneer ik ook kom in deze garage altijd goede service ,vriendelijke mensen Ben altijd heel tevreden!

Bijzonder klant gericht

Het is prettig om op deze manier geholpen te worden

Prima!

Wernemers bij de garage zijn zeer vriendelijk. Ben goed geadviseerd en ze nemen alle tijd voor je.

super

je wordt heel goed geholpen staan je goed te woord. denken met de klant mee. heel goed !

Zoals altijd prima service en prettig contact !!

Goede ontvangst, duidelijk in de afspraken en de te leveren werkzaamheden, fijne schone auto, wat wil men nog meer.

Snel en efficiënt, zoals gewoonlijk.

Eric werkt keihard en hij weet van wanten. Hij is nog aardig ook en weet een persoonlijke touch aan het contact te geven. Prettig!!!

Vriendelijk en vakkundig

Prima ervaring!

Goede service en uitleg

Goede ervaring, zeer vriendelijk en uitgevoerd wat noodzakelij was.

Zoals altijd zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig

Zie boven

Mijn auto is in goede handen

Goede Service, vriendelijk personeel, goede kwaliteit. Meedenkend en goede prijs/kwaliteit Koffie staat klaar

geweldig

Supersnelle supergoede superservice

Weer zeer positief.

Ze hebben mijn in deze onzeker tijd weer super, prettig en vriendelijke en snel geholpen. Zodat ik weer veilig naar mijn werk kan rijden. En niet via met het openbaar vervoer hoef te gaan. Erik bedankt.

Altijd goede en vriendelijke service!

Een fijne garage om mijn auto jaarlijks voor langs te brengen voor de APK en soms een onderhoudsbeurt. Dit keer kwam er iets meer uit van verwacht maar ook dat wordt netjes overlegd! Ook werd het allemaal super snel gemaakt. Aanrader!

zorgzaam attent en deskundig

zie de tekst hierboven

Vriendelijk, klantgericht en kwaliteit!!

Uitstekende service, ook keurige communicatie.

Duivenvoorden Automobielen doet er alles aan om tot een perfect service gericht maatwerk op te stellen voor de klant. Zeker in deze tijden waar we ons al zo moeten aanpassen, is D.A. bereid dit voor hun klanten te doen. Ook de communicatie is helder en zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Altijd een feest om naar de garage te komen

ter zake zeer kundig, altijd vriendelijk en aardig, altijd humor, en in onze optiek volledig betrouwbaar. Betere garage en buurtgenoten kan je je niet wensen. Wij sturen iedereen door naar deze garage.

Aanrader

Goede service vriendelijk personeel

Zoals gebruikelijk was alles prima in orde.

Zie hierboven

Altijd goed

Altijd top service

Goede eerlijke betaalbare service

Prettig en goed bedrijf waar goede service en eerlijkheid hoog in het vaandel staat.

prima zoals altijd

wij komen al jaren bij deze garage, zeer klantvriendelijk zonder te overdrijven!

Meedenkend en zeer service gericht bedrijf

Alleen positief