Prettig en vakkundig geholpen.

Mijn APK is vakkundig uitgevoerd terwijl ik (met een lekker bakje koffie) de krant zat te lezen.

Correcte behandeling.

Dienstverlenend en altijd oplossingsgericht

Service- en dienstverlenend bedrijf waarbij men altijd oplossingsgericht meedenkt met de klant.

Service is zoals altijd prima.

Reden: APK en onderhoud, autopechpas Het was zoals gebruikelijk snel en goed geregeld. Mijn auto is 12 jaar oud, maar nog zeer goed. Ik had al aangegeven dat ik volgend jaar auto ga inruilen. Helaas was deze beurt nogal prijzig, € 1600,00. En dat terwijl ik nog maar 1 jaar deze auto wil rijden. Hij is maar € 2000,00 waard Ik had gehoopt dat dat goedkoper kon.

Zéér tevreden

Klantvriendelijke en deskundige service. En heel belangrijk:: geen .onnodige reparaties. Ik heb daarmee slechte ervaringen bij de dealer van mijn automerk. Ik rijd daarvoor graag het hele eind van Noord-Brabant naar Voorschoten.

Zo als gewoonlijk werd alles weer top geregeld!

Enorm klantvriendelijk petje af.

Super vriendelijk personeel altijd enorm behulpzaam. Altijd erg te vreden met het werk wat ze leveren.

Mijn ervaring is prima.

Mijn ervaring is prima

Erg goede garage, service en altijd overleg.

Staan altijd gelijk voor je klaar.

Met mijn oude auto nog al eens mankementen. Waar ik sta,ben steeds geholpen, Kan er op rekenen.

Goede vaklui

Kon wachten met koffie en krant👍

Ondanks alle drukte op de werkplaats, is er altijd een aardig woord, een koffie en een krant zodat de wachttijd om vliegt. Altijd gezellig om langs te ‘moeten’ gaan: pluim voor allemaal

Prima geholpen

Kon de auto brengen en werdt netjes van te voren gebeld wat de kosten waren.

Betrokken, meedenkend

Topgarage met verstand van zaken en goede communicatie

Mijn Peugeot 5008 had een hard gillend geluid onder de motorkap. De Peugeot dealer kon dit niet oplossen, maar heeft hier wel 2 maanden de tijd voor genomen voor foute diagnoses en dure rekeningen (enkele duizenden euro s). Uiteindelijk ben ik bij Garage Duivenvoorden terecht gekomen, deze garage had binnen 1 dag het geluid verholpen voor een schappelijk bedrag! Duidelijke communicatie, vriendelijk in contact en verstand van zaken. Super! Wij kunnen deze garage alleen maar aanbevelen.

zoals altijd TOP

Gewoon altijd een prettig contact en goede service.

Team Duivenvoorden is geweldig. Vriendelijke deskundige medewerkers.de klant staan centraal.

Geweldig geholpen

Erg klantvriendelijk en heel goed geholpen

Eigenlijk vind ik dat je Deze vraag kan beantwoorden als je een poosje met de auto hebt gereden!!

Is prima, vriendelijk en behulpzaam!

Kleine garage met direct contact, altijd bereid om te helpen, prima sfeer, wij komen hier al jaren, dat zegt genoeg!!

Dit is een voortreffelijke en klantvriendelijke garage

Bij garage Duivenvoorde wordt altijd in overleg met de klant naar een oplossing gezocht. Klantvriendelijkheid staat bovenaan, en deze wordt gecombineerd met deskundigheid en inventiviteit van de monteurs. Kortom, een aanrader voor iedere automobilist!

Prima garage, fijne mensen, goede service.

Zie boven!

Supergoed en snel

Altijd meteen meedenken en verhelpen, super professionele en geweldige service!

Uitstekend!

Snelle service, goede kwaliteit. Het probleem direct goed aangepakt. En vriendelijke mensen!!!