Filters

2

Onduidelijk in prijs en uiteindelijk duurder dan afgesproken

Gebeld voor een prijsopgave onderhoud. Na instemming afspraak gemaakt. Tijdens uitvoering van het onderhoud werd ik telefonisch geïnformeerd dat het ineens veel duurder zou worden. Bij ophalen van de auto was de rekening nog duurder dan telefonisch werd doorgegeven. Ik ga nooit meer naar garage de Groot!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima geholpen.

Vriendelijk en vakkundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Tot nu toe goede ervaringen met garage De Groot

Apk keuring plus grote beurt prima uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Lekker simpel en toch zakelijk

Eerlijk, schappelijk behulpzaam en klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Deskundige service en betrouwbaar

Probleem met banden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

alles is perfect

alles is zo snel en perfect.ze waren erg gastvrij en vriendelijk. ze hielden rekening met al mijn zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

snel en vakkundig

Werd snel vlot en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Geen minpunten.

Goede ervaring. Vriendelijk personeel, meedenkend en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

Goede service en eerlijk

Mijn gevoel zegt dat ze eerlijke adviezen geven als er iets met de auto is. ik heb pas een half jaar een auto gekocht en ik hoorde dat de remmen piepten, airbag passenger seat ging het alarm af en de airco is nagekeken. Dit viel allemaal nog onder de garantie die ik nog heb. Al een keer eerder ben ik geweest om de accu en het profiel van de banden. Dit ga ik nog allemaal laten checken tegen het einde van mijn garantie. De eigenaar vertelde dat we daar wil uitkomen, dus vertrouw ik daarop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

keurige en acciuate service

heel plezierig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

Prima service

Prima hoor. Bellen netjes van te voren als er iets extra's moet gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

We zijn snel en doortastend geholpen.

De anwb had ons al verteld wat het probleem was. Dit werd door jullie bevestigd. We moesten onze auto bij de garage laten staan. Een leenauto werd direct geregeld. Na een week was hij klaar. Toen we onze auto op kwamen halen bleek dat het mankement onder de garantie viel. De manier waarop de eigenaar dit oppakte was heel plezierig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

Prima

Schade goed verholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

Al jaren uiterst tevreden

Fijne vakkundige mensen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

goed

Ontvangst in een nette goed onderhouden showroom. Er wordt je ruim de tijd gegeven op je gemak rond te kijken. Goede uitleg m.b.t. de aan te kopen auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

Geweldig

Vriendelijk ontvangen . Goed gesprek gehad en alles werd duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Snelle en goeie service

Heel prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

mijn 2CV met veel liefde een grote beurt gegeven

Mijn 2CV uit 1953 perfekt verzorgT

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Snel en vakkundig

Goed prrsoneel snel geholpen goede communicatie over eventueel te verrichte reparaties

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Klantvriendelijk

Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Vriendelijk en behulpzaam.

Netjes telefonisch gecommuniceerd voor eventuele vervanging van onderdelen. Correct geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

Perfecte deskundigheid.

Super klantenservice. Monteur bespreekt keurig de gespecificeerde factuur. Tot volgend jaar weer voor een grote beurt Met vriendelijke groet, Peter

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Prima geholpen bij aanschaf 2e hands auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

Snelle service

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedrijfsgegevens

Rijksweg 235 235

5124 NA Molenschot

0161 411 224

[email protected]

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 36 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.