Filters

10

Geweldige service

Hele goeie service. Problemen werden goed uitgelegd. Snelle reparatie. Aardig werkend personeel. Met name de vrouwelijke monteur was erg aardig en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima

Wij, ook een autobedrijf, hadden een probleem met een auto waar we zelf niet uit kwamen, door Gassére binnen 4 dagen geholpen en het probleem is opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
10

prima

alles perfect gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Meteen deskundig geholpen

Als ondernemer wil ik niet lang wachten als ik een probleem heb met mijn auto. En daar wordt aan gedacht, en meteen actie ondernomen. Ze denken mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goede service

Airco check goede vakmensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

fijne en spontane afhandeling

als of ik al jarenlang klant ben. Vriendelijk personeel,fijne en nette afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

goed en vertrouwd

Prettige sfeer en goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

uiterst correct

vriendelijk, kordaat en zeer kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: N.v.t.
5

Rekening 40% duurder, zonder te bellen....

Over de deskundigheid kan ik alleen maar lovend zijn, de communicatie mag echt wel beter, ook in deze dure tijden. als de rekening 40% meer is door extra werkzaamheden, mag er echt wel gebeld worden en niet er maar vanuit gaan dat het wel goed zit. dit zijn onaangename verrassingen waar niemand op zit te wachten. ik hoop dat de volgende keer dit niet meer gebeurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goed

goede service en correcte afspraken

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
7

Goed

In tegenstelling met andere merkgarages is prijs kwaliteit verhouding goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Goede communicatie over airco beurt.

Goede communicatie over airco beurt

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Geweldig

Je wordt er goed en vakkundig geholpen. Je kan er eenvoudig een afspraak inplannen online via hun site. Met andere woorden een Top Garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

bedrijf geeft een vertrouwt en vakkundig gevoel.

airco systeem compleet gecontroleerd en gereinigd, had een probleem na een reiniging bij ander autobedrijf. Autodrome Grassere heeft probleem opgelost. Goede uitleg en advies, nemen zich ook de tijd voor de klant. Bedrijf en medewerkers komen vertrouwd en vakkundig over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Super goede service

Goed top bedrijf!!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
4

matig-slecht

Bij mankementen niet gebeld en ook niet verholpen. Betalen en niet het euvel oplossen Er had zeker telefonisch contact kunnen plaatsvinden!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Reactie van het bedrijf

Beste mevr. Coumans, Vriendelijke dank voor Uw reactie. De gevonden gebreken zijn van dus danige aard dat wij met U besproken hebben dat herstel de kosten van de waarde van de auto overstijgen en dus niet verstandig is bij een Ford Ka uit 2001 : - Motorkap opener onder stuur beschadigd. - Roestvorming dorpels en kriksteunen onderzijde behandelen. - Remolie verversen. - Koelmiddel lekkage aan thermostaathuis. - Te veel motorolie in motor. Aangezien de zaken binnen de normen van APK vallen heeft U nu een apk tot 30-07-2023. Dan heeft U nog voldoende tijd om te beslissen of U het geld wilt investeren in deze auto.

9

Zeer tevreden!

Ik kwam met een kortingspercentage voor een airco onderhoud/reiniging. Er werd een goede uitleg gegeven toen er wat bij kwam dat onvoorzien was. Aardige en professioneel personeel. Nog een leuk gesprek gehad met de "vader" van het bedrijf. En echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Goed

Heel goed en duidelijke uitleg je word er heel goed geholpen ,ging naar huis met een goed gevoel . Ben tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Zeer tevreden

Er worden vooral duidelijke afspraken gemaakt zodat je weet waar je aan toe bent. Keuringen en grote beurten worden netjes bijgehouden middels e-mails en per post zodat je deze niet kunt vergeten. Personeel is vriendelijk wat ook belangrijk is zeker tijdens de hectiek van deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
8

Voldane verwachtingen

Gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Zijn altijd duidelijk over wat ze aan de auto gaan doen en hebben gedaan. Vriendelijke familie garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
2

120 euro weggegooid

Na een test te hebben gedaan, werd de airco toch nog gevuld en werd een lek ontdekt. Terwijl de airco helemaal leeg was toen ik hem bracht. Logisch toch, dat er een lek is! Dan moet je toch wel heel erg onkundig zijn. Teveel op centjes verdienen gericht en niet op de klant. Dan krijg je een offerte 350 euro om de reparatie te doen. Samen is dat dus 470 euro en dan vertellen ze misschien, dat de pomp kapot is en dan kom ik op 1000 euro uit. Dan maar een ijsje in de auto!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Reactie van het bedrijf

Beste heer Maassen, Vriendelijke dank voor U open reactie. Uw Honda heeft helaas inderdaad een lek aan het airco systeem. De volgende werkzaamheden hebben wij in Overleg met U uitgevoerd : Bij aankomst gaf U al aan dat het systeem niet werkte en tijdens de behandeling hebben wij in overleg met U de formeergas lek test uitgevoerd. Tijdens deze test ging de aircocompressor lopen en bleef de druk op het systeem gelijk, of te wel er was geen lekkage zichtbaar. Wij hebben in overleg met U de interieurfilter vervangen omdat deze erg vuil was en lange tijd niet was gecontroleerd. Ook hebben wij U airco systeem gereinigt en opnieuw gevuld met de juiste hoeveelheid gas. Na het opnieuw vullen van het airco systeem, olie vervangen en UV lekdetectiemiddel vullen van het aircosysteem werd bij de laatste test van het systeem een lekkage zichtbaar aan de hogedrukleiding. Deze werd pas zichtbaar na het vullen met het lekdetectiemiddel, helaas was dat niet eerder te zien. U heeft voor het betaalde bedrag een aantal werkzaamheden ontvangen de allemaal in overleg met u zijn uitgevoerd. Wij begrijpen dat het teleurstellend is als blijkt dat iets defect is, dat was ook al defect voordat U bij ons kwam met U auto. Alleen moet je onderzoek doen om er achter te komen wat er defect is. In elk geval weet U nu waar de lekkage zit en kunt U deze wel of niet laten herstellen, dat is aan U.

10

heel goed

competent, vriendelijk, komen afspraken na, aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima geholpen, zeer vriendelijk personeel

De auto gebracht voor een onderhoudsbeurt voor de airco. Ik kon er op wachten en de tijd doorbrengen in een zitje in de showroom. Zelfs twee keer koffie aangeboden gekregen, erg dienstverlenend. Ook de uitleg over wat de aircobehandeling inhield was duidelijk, de klant wordt echt serieus genomen. Zoals het hoort uiteraard, maar dat is lang niet overal zo. Zoals verwacht duurde de beurt ongeveer een uur, dat was dus ook goed ingeschat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
10

Prima ervaring.

Uitstekende service en aandacht voor de klant. Een top familiebedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
9

Geen gezeur.

Vooraf duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Deskundigheid
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Over Autodrome Grassère

Autodrome Grassere is de auto specialist in Bocholtz. Autobedrijf Autodrome Grassere heeft scherpe prijzen en een groot aanbod voor verkoop en onderhoud van met name Peugeots en Citroëns in Bocholtz en omstreken. Natuurlijk kunt u ook voor alle andere merken en type auto’s bij ons terecht in Bocholtz. Autodrome Grassere richt zich onder andere verkoop van jong gebruikte Peugeots en Citroëns. Autodrome Grassere heeft jarenlange met alle type auto’s van Peugeots, Citroën, Ford en Suzuki. Ook aan alle andere merken doen wij onderhoud. Daarnaast kunt u bij dit autobedrijf in de omgeving van Bocholtz terecht voor een grote of kleine beurt en een APK keuring van uw personenauto of bedrijfswagen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd