Uitlevering nieuwe peugeot 2008 uitstekend!

Ondanks de Corona crisis is de uitlevering van de nieuwe peugeot 2008 zeer snel en vooral correct verlopen. Hier kun je als klant geen opmerkingen over maken. TOP.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

niet helemaal tevreden

Meer rekening houden met de wensen van klanten.

Super geholpen

Goede service en zeer klantvriendelijk geholpen

Positief, vriendelijk, meewerkend, attent

Correcte ontvangst, er wordt naar de klant geluisterd. Afspraken worden nagekomen. Communicatie is correct en op tijd. Nog even afwachten hoe de service in de garantieperiode gaat verlopen, maar nu heb ik daar alle vertrouwen in.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel goede ervaring met dit bedrijf.

Na goed overleg was de transactie snel rond,iedereen tevreden en de klant had een goed gevoel,eerlijk en vertrouwensvol.

goed, zoals altijd

niets specifieks toe te voegen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gastvrij ontvangst en professioneel geholpen, luisteren naar klant

1ste keer bij deze garage voor APK en een paar kleine reparaties. Leenauto met automaat gekregen. Vervangen onderdelen worden bewaart en laten ze zien. Gespecificeerde factuur en goede uitleg. Zeer prettig ontvangst en goede service. Ik beveel deze garage van harte aan!

alles ok

Nieuwe auto (occasion) gekocht

Bij autodrome Grassère stond precies de auto die we zochten. een Peugeot 2008 uit 2017. Met weinig kilometers. De ontvangst en uitleg was erg goed. Dat het een familiebedrijf is spreekt uit alles. En geeft vertrouwen. Daarnaast ook nog BOVAG garantie. De proefrit voelde goed aan, dus gekocht die auto! En onze oudere auto ingeruild voor een reële inruilprijs.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Alles volgens afspraak gedaan ,en goede service m.b.t. vervangend vervoer

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

ik word altijd goed en correct geholpen

goede ervaring en deskundig advies.

Goed, zoals altijd!

Goed!

Degelijke kundige vaklui

Directe hulp geboden zonder afspraak. Uurloon aan de hoge kant ( € 75,= p. Uur )

Fantastisch

Goed en adequaat

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Mijn Auto moest voor de APK keuring naar de Garage Gebracht naar Autodrome Grassere ,Dit viel samen met een opname in het ziekenhuis i.v.m een operatie na deze operatie mocht ik geen auto rijden . Na goed overleg kon mijn wagen daar blijven staan tot ik hem kon ophalen. Dit noem ik Service van dit bedrijf . Ik ben dan ook zeer tevreden, Groetjes J.A.Buys Bedankt voor de service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eerlijk, oprecht, kwaliteit & service in een bedrijf

Eerlijk en oprecht advies bij aanschaf van nieuwe auto. Kwaliteit en prijs zeer scherp. Super klantvriendelijk. Ik ben fan van Grassere.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De broers en bedrijf komen betrouwbaar over.

Auto van 2 jaar jong voor een eerlijke prijs gekocht. Puntje van kritiek: Vlek in de bekleding bij aflevering van de auto, waarvoor ik terug moet komen en extra kosten moet maken voor een leenauto. Advies: voor aflevering betere controle uitvoeren. Daarom zou een leenauto in dit geval onder "service van de zaak" moeten vallen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste heer van Oijen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Natuurlijk gaan we zorgen voor het schoonmaken van de achterbank. En de leenwagen kosten zijn natuurlijk voor ons, dat was klaarblijkelijk niet duidelijk over gekomen. Met vriendelijke groet. Autodrome Grassere

goede service

goede service klantvriendelijk geen lange wachttijden

Electric

Grassere had mij met mijn electric probleem kunnen helpen. Ik ben er erg blij mee.. 😘

Degelijk vertrouwd bedrijf

Je wordt als echte klant behandeld Familiebedrijf

Altijd tevreden

Vriendelijke en goede service. Ben altijd tevreden en kom jaarlijks terug.

Top service!

Eerste keer bij Grassėre onderhoud laten uitvoeren. Duidelijke afspraken en prijsindicatie.

Super service !!!

Super service

Super!

Er wordt reuze meegedacht, er is een grote vriendelijkheid en behulpzaamheid, reparaties en onderhoud worden uitstekend uitgevoerd voor een betaalbare prijs. Echt top!

Over Autodrome Grassère

Autodrome Grassere is de auto specialist in Bocholtz. Autobedrijf Autodrome Grassere heeft scherpe prijzen en een groot aanbod voor verkoop en onderhoud van met name Peugeots en Citroëns in Bocholtz en omstreken. Natuurlijk kunt u ook voor alle andere merken en type auto’s bij ons terecht in Bocholtz. Autodrome Grassere richt zich onder andere verkoop van jong gebruikte Peugeots en Citroëns. Autodrome Grassere heeft jarenlange met alle type auto’s van Peugeots, Citroën, Ford en Suzuki. Ook aan alle andere merken doen wij onderhoud. Daarnaast kunt u bij dit autobedrijf in de omgeving van Bocholtz terecht voor een grote of kleine beurt en een APK keuring van uw personenauto of bedrijfswagen.