Top service en goede kwaliteit.

Hier onze peugeot 508 GT 2011 in onderhoud wat een top service en goede kwaliteit, als ze iets vinden dan overleggen ze eerst voor ze het maken, En niet te vergeten een lekker kopje koffie bij ontvangst Top service, klantvriendelijk, hoge kwaliteit

heel positief

op zoek naar een nieuwe garage voor het onderhoud van mijn oudere auto kwam ik bij Grassere terecht. Telefonisch werd er goed doorgevraagd en kreeg ik een goede prijsindicatie. Ook werd er vervangend vervoer geregeld tegen redeijke onkostenprijs. Op dag van afspraak stond alles klaar en de afgifte van auto ging vlekkeloos. Jammergenoeg of beter gelukkig kwamen er gebreken aan het licht, waar ik meteen over werd ingelicht en er werden duidelijke afspraken gemaakt. De reparaties werden in de vemoedelijke tijd uitgevoerd en de opgegeven prijs klopte bij de afrekening. De auto rijdt nu voelbaar beter.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fijne vakgarage met klantgerichte service

Jaarlijkse APK en kleine onderhoudsbeurt is goed uitgevoerd. Geen bijzonderheden en na enkele uren kon ik de auto weer ophalen.

Goed geholpen en voorgelicht

Airco beurt via SocialDeal. Airco is keurig schoongemaakt, nagekeken, bijgevuld en ik ben gaandeweg op de hoogte gehouden van wat er werd gedaan en aangetroffen. Al met al een goede ervaring en zal er zeker vaker komen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Zeer tevreden over de service.

Wij zijn goed geholpen bij het controleren en bijvullen van de airco, deze werkt weer perfect. Na anderhalf uur was het karwei geklaard.

Deskundig en betrouwbaar

Dit bedrijf weet waar ze het over hebben. Ze geven goed advies en geven duidelijk aan als er eventueel nog iets mis zou kunnen gaan zoals bij mij met de airco, met mogelijk nog lekkage. Geven je offerte zodat je precies weet waar je aan toe bent.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Snelle afhandeling van de klachten (spijker in band)

Snel afspraak gemaakt in verband met langzaam leeglopen achterband. Na drie kwartier was e.e.a. gefikst.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Plannen afspraak ging goed en reparatie conform afspraak

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Prima uitleg, goede prijs en service

Prima gevoel bij dit vakkundig familie bedrijf

Klantvriendelijk en goed product

Mooie auto gekocht voor een goede prijs. Bieden veel extra's en zijn erg vriendelijk!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

weet niet ben alleen voor de eerco geweest

• Deskundigheid N.v.t.

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijk

uitstekende service.

Duidelijke afspraken betreffende onderhoud en keuringen. Uitstekende prijs en kwaliteit

Prima geholpen

Very Good!

Very Good Service.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Vriendelijke bediening en uitstekende service voor een faire prijs.

Op de service is weinig te bedingen en de prijsstelling is volledig doorzichtig, alles wordt duidelijk uitgelegd

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Snelle service bij ruitbreuk, terstond reparatie van verlichting, uitlaat.

Zoals gezegd zeer tevreden met service buiten het normale onderhoud om, auto wordt meestal aan huis afgeleverd. Alles prima geregeld.

GEWELDIGE TOPSERVICE

Ik heb mijn auto laten invoeren vanuit Duitsland. Medewerker had al het papierwerk supersnel geregeld, gaf mij alle informatie wat ik moest weten. En daarnaast ook nog zeer vriendelijk. Ik raad hen echt aan!!

Uitstekende service

Door de Coronacrisis is het tijdelijk niet mogelijk als particulier een auto te importeren vanuit het buitenland. Autodrome Grassère heeft als RDW geregistreerd bedrijf mét voorraad erkenning de import procedure voor ons uitgevoerd. Dit ging heel snel en vakkundig. Zo kunnen wij alsnog snel van onze nieuwe (import) auto genieten! Ed Grassère, hartelijk dank!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vakkundig

Korte wachttijd, meedenken ( leenauto) Goede prijs-kwaliteit verhouding

Gewoon goed

gewoon goed

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Ga ik zeker weer terug

De best garage

de beste klantenservice werkkwaliteit is top

Over Autodrome Grassère

Autodrome Grassere is de auto specialist in Bocholtz. Autobedrijf Autodrome Grassere heeft scherpe prijzen en een groot aanbod voor verkoop en onderhoud van met name Peugeots en Citroëns in Bocholtz en omstreken. Natuurlijk kunt u ook voor alle andere merken en type auto’s bij ons terecht in Bocholtz. Autodrome Grassere richt zich onder andere verkoop van jong gebruikte Peugeots en Citroëns. Autodrome Grassere heeft jarenlange met alle type auto’s van Peugeots, Citroën, Ford en Suzuki. Ook aan alle andere merken doen wij onderhoud. Daarnaast kunt u bij dit autobedrijf in de omgeving van Bocholtz terecht voor een grote of kleine beurt en een APK keuring van uw personenauto of bedrijfswagen.