Degelijke kundige vaklui

Directe hulp geboden zonder afspraak. Uurloon aan de hoge kant ( € 75,= p. Uur )

Fantastisch

Goed en adequaat

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Mijn Auto moest voor de APK keuring naar de Garage Gebracht naar Autodrome Grassere ,Dit viel samen met een opname in het ziekenhuis i.v.m een operatie na deze operatie mocht ik geen auto rijden . Na goed overleg kon mijn wagen daar blijven staan tot ik hem kon ophalen. Dit noem ik Service van dit bedrijf . Ik ben dan ook zeer tevreden, Groetjes J.A.Buys Bedankt voor de service

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Eerlijk, oprecht, kwaliteit & service in een bedrijf

Eerlijk en oprecht advies bij aanschaf van nieuwe auto. Kwaliteit en prijs zeer scherp. Super klantvriendelijk. Ik ben fan van Grassere.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

De broers en bedrijf komen betrouwbaar over.

Auto van 2 jaar jong voor een eerlijke prijs gekocht. Puntje van kritiek: Vlek in de bekleding bij aflevering van de auto, waarvoor ik terug moet komen en extra kosten moet maken voor een leenauto. Advies: voor aflevering betere controle uitvoeren. Daarom zou een leenauto in dit geval onder "service van de zaak" moeten vallen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste heer van Oijen, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Natuurlijk gaan we zorgen voor het schoonmaken van de achterbank. En de leenwagen kosten zijn natuurlijk voor ons, dat was klaarblijkelijk niet duidelijk over gekomen. Met vriendelijke groet. Autodrome Grassere

goede service

goede service klantvriendelijk geen lange wachttijden

Electric

Grassere had mij met mijn electric probleem kunnen helpen. Ik ben er erg blij mee.. 😘

Degelijk vertrouwd bedrijf

Je wordt als echte klant behandeld Familiebedrijf

Altijd tevreden

Vriendelijke en goede service. Ben altijd tevreden en kom jaarlijks terug.

Top service!

Eerste keer bij Grassėre onderhoud laten uitvoeren. Duidelijke afspraken en prijsindicatie.

Super service !!!

Super service

Super!

Er wordt reuze meegedacht, er is een grote vriendelijkheid en behulpzaamheid, reparaties en onderhoud worden uitstekend uitgevoerd voor een betaalbare prijs. Echt top!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

UItstekende service en kennis en geen overbodige zaken uitgevoerd.

Goed en correct.

Onderhoud auto.

Service top

Heb de 1e keer een auto gekocht bij hun We dachten meteen mee nemen maar nee hoor . De auto was net een paar dagen binnen bij hun Kreeg eerst nog een grote beurt en werd alles geïnspecteerd en natuurlijk een nieuwe apk erbij. Dat was alles bij de prijs wat we overeen zijn gekomen erbij . En na een paar dagen konden we de auto gaan ophalen . Is dat geen goede service Wij zeggen dank je wel Namens fam melchers uit landgraaf

Super 👍👍👍

Vriendelijk behulpzaam goede service 👍👍👍

• Reden bezoek: N.v.t.

Mijn ervaring is betrouwbaarheid en altijd goed van dienst gewees

Aan alle medewerkers van Autodrome Grassere. Mijn ervaring is betrouwbaarheid en altijd goed van dienst geweest . En dat spreek zich rond . Als ik een punt moet geven is dat een Dikke 10 M.vr .gr Jo.Sijben.

nieuwe mailadres is: e.conraads@kpnmail.nl

Heel goed, zijn snel en perfect

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

goed gevoel

Familiebedrijf met goede sfeer, en duidelijke uitleg. Na de beurt werd er aan mij getoond welke onderdelen waren vervangen.

• Reden bezoek: Aanschaf en/of APK

Geen extra kosten, Goede service, Snelle levering.

Duidelijke en heldere koop. Geen onverwachte extra kosten etc. Vriendelijke service.

Geweldige service

Voldeed aan verwachtingen.

• Deskundigheid N.v.t.

Toeverlatig, Meegaand, Betrouwbaar

Ben heel tevreden en ben onder de indruk dat Aurodrom Grassere niet teveel voor zijn service afrekent.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk, correct en zeer kundig

Afspraak gemaakt voor grote beurt en APK. Er werd gezorgd voor leenauto, alle afspraken werden netjes nagekomen. Ik ga beslist terug volgend jaar

Ik was erg tevrede

Over Autodrome Grassère

Autodrome Grassere is de auto specialist in Bocholtz. Autobedrijf Autodrome Grassere heeft scherpe prijzen en een groot aanbod voor verkoop en onderhoud van met name Peugeots en Citroëns in Bocholtz en omstreken. Natuurlijk kunt u ook voor alle andere merken en type auto’s bij ons terecht in Bocholtz. Autodrome Grassere richt zich onder andere verkoop van jong gebruikte Peugeots en Citroëns. Autodrome Grassere heeft jarenlange met alle type auto’s van Peugeots, Citroën, Ford en Suzuki. Ook aan alle andere merken doen wij onderhoud. Daarnaast kunt u bij dit autobedrijf in de omgeving van Bocholtz terecht voor een grote of kleine beurt en een APK keuring van uw personenauto of bedrijfswagen.