bijzonder goed.

Goed medenkend goede service. Met anderen woorden een geweldige garage.

klantvriendelijk goede service en kwaliteit

Ik word altijd goed geholpen ,het is een gemoedelijk bedrijf altijd ,je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Prima en nette afhandeling

Ik ben door een vriendelijke werknemer helder en duidelijk te woord gestaan.

Goed en snel geholpen

Koker altijd

Netjes

Keurig en betrouwbaar

Vakmanschap en klantvriendelijk

Snel en vakkundig

Prettig, no-nonsense, vriendelijk en netjes.

Na een telefoontje met Ton van Gorp over een geadverteerde Toyota RAV4, ben ik vroeg op de avond langsgereden om de auto te bekijken. Fijn dat dit bedrijf 's avonds tot 20:00 uur open is zodat ik er niet voor vrij hoef te nemen! Dit nodigde mij uit om meteen te gaan kijken en hebben we ook snel de deal kunnen sluiten. De inruil van een VW Golf was tegen een marktconforme prijs. De aflevering ruim een week later was ook prettig doordat er ruim de tijd wordt gemaakt voor de formaliteiten. Bedankt voor de service Ton.

zeer gedienstig en behulpzaam.

prima geholpen

Goede service en goede kwaliteit-prijs verhouding

Altijd goed en vriendelijk geholpen.

Prima, goede service, afspraken nakomen

Ik heb jaar geleden een auto gekocht. Prima, goede afspraken gemaakt, volgens afspraak afgeleverd. Storing in elektrisch paneel, onderweg opgehaald, uitgezocht waar storing vandaan komt, nieuw paneel (?) erin. Rijden weer!!!

Super fijne garage.

Super fijne garage. Snelle service en denken altijd mee met je.

Top service!

Geweldig hoe snel ons probleem werd opgelost! Letterlijk tussen de soep en de aardappels werd het probleem verholpen!

Heel goed!!

Heb al een aantal keer auto's bij hun gekocht en hun service is en blijft super goed. Zeer goed en betrouwbaar bedrijf.

Service en Vertrouwen!

Wat een service! Ik werd snel geholpen en er werd meegedacht aan een tussenoplossing! Dikke 10!

Prima en goed geholpen

Ze komen hun afspraken prima na. Top bedrijf.

Goede service met de juist advies

Ik zeg doen!

Ik word altijd goed geholpen.

Ik ben al jaren klant bij van Gorp, vroeger al bij vader Toon . Altijd goede service en belangstelling voor mijn gezondheid. Dankjewel hiervoor voor het hele team.!!!

tot n u toe heel positief.

hebben net auto ingeruild en gaan ervan uit dat we over de auto en jullie service weer net zo tevreden zijn.

goede service

goed en snel afgewerkt

Goede service en komt afspraken na...

Afspraak maken en komen deze ook na en goede service en niet onbelangrijk garage dicht bij huis...

super goed en snel

fijn om gehoord te worden, snel, goed en met veel kennis was het defect verholpen, de a.n.w.b wist er geen raad mee.

Eerlijk en uitgebreid advies

Auto op afstand gekocht bij Van Gorp. Zeer uitgebreid en eerlijk advies over de technische staat van de auto gehad, waardoor ik een goede beslissing heb kunnen nemen.

Prima geholpen waren er iets voor ene kopje koffie en thee gedronken het update van de kaarten duurde wat langer kregen een leen auto mee dus zijn na een plaatsje daar in de buurt gegaan was leuk na een poosje terug gegaan en de auto was bijna klaar kaarten ge-update beurt gehad dus dik tevreden Vriendelijk personeel

uitstekende service

prima bedrijf en uitstekende service na afloop garantie periode. Voor ons helaas te ver uit de buurt om daar de auto in onderhoud te houden