Super vriendelijk en hele goede service

Ik kwam even langs omdat er een lampje branden van de bandendruk en meteen word er werk van gemaakt. Banden opgepompt en klaar is kees. Geen kosten. Wat een geweldige service.

uitstekend

APK in combinatie met een grote beurt is vlot geregeld, deskundig uitgevoerd en snel afgehandeld.

Klant-gericht

Na het horen van mijn wensen is Ton actief gaan zoeken en vond een geschikte auto voor mij.

Ben zeer tevreden.

Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Worden goed en snel geholpen. Zijn zeer tevreden.

Al 25 jaar mijn vaste garagist

Goede en vakbekwame auto garage.

Prima geholpen.

Auto laten keuren, netjes op tijd gebeld dat de auto klaar was.

Goede service van Pim

Goede service van Pim

Heel prettig

Heel goede service.

Heel makkelijk bereikbaar. Ruime openingstijden. Deskundig personeel. Vriendelijk. Duidelijke afspraken, straalt vertrouwen uit.

GOED

Je word vlot en klant vriendelijk behandeld

Direct hulp, en snelle service.

Toen bij mijn vrouw haar auto, het stuurkolom stuk bleek te zijn, kwamen ze haar auto binnen een ochtend ruilen voor een leenauto op haar werk. Binnen een paar dagen was ons oudje weer gemaakt, na een eerlijk advies. Das fijn. Tenslotte zorgen ze ook elk jaar voor de keuring en check up, en voelt het gewoon goed zoals ze bij van Gorp te werk gaan. Heel fijn dus !!

goede garage komen hun afspraken zeker na

ik kocht bij hun recent een jong gebruikte brommobiel alles keurig afgehandeld zelf nog meer gedaan bij aflevering dan beloofd erg goede garage Ton, Pim, en Steven heel erg bedankt zeer tevreden met de auto

Top! Zowel garage als service!

Al jarenlang trouwe klant bij Van Gorp. Ze staan altijd voor je klaar.

Mijn eerste ervaring met VanGorp is zeer positief

Mijn eerste ervaring met VanGorp betrof jaarbeurt en APK van mijn Lexus CT200h en was zoals ik had gehoopt. Zodanig als zeer positief ervaren. Ga zeker terug.

eerlijk en goede service. Aanrader

Mijn zoon heeft occasion gekocht uit 1994 vw golf cabrio. Eerlijk verhaal. Waren wat defecten.Na overleg zijn die meteen verholpen. Ook later na een occasion keuring kwamen er wat zaken uit. Wij wonen in Utrecht. Bij eigen garage laten maken Daar heeft van Gorp op reële basis in bijgedragen. Ook weer eerlijk verhaal. Bij deze garage kan met vertrouwen gekocht worden. Aanrader

Uitstekend.

Je wordt snel en deskundig geholpen...prima Service..voor iedereen aan te bevelen.

goed en betrouwbaar

goede uitleg wat het gaat kosten met goed advies

goede service vriendelijk personeel

netjes en snel geholpen

Onverwacht garagebezoek perfect geholpen

Na startproblemen van de auto Van Gorp bezocht. Per direct probleem vastgesteld en opgelost. PERFECT!!

gewoon 100% goed

alles goed uitgevoerd, Ik ben dik tevreden.

Prima verder geholpen!

We worden er altijd snel geholpen

Vlug en snel geholpen

Goede en snelle service.

Bij onvoorziene kosten wordt je gebeld

Goede service, vriendelijk personeel

Goede service, vriendelijk personeel.