Bellen en meteen kunnen komen.

Altijd vriendelijk en perfecte service.

Geen woorden voor, zo positief!!!

Een lekkende ruitensproeierslang wordt, ondanks dat er eea moet worden gedemonteerd om het bereikbaar te maken, kostenloos hersteld. Keurige, schone garage met keurige en kundige medewerkers!!!

Goed en vertrouwd

Goede en snelle service

Goede service.

Snelle service

Duidelijke uitleg en je weet wat de kosten zij vooraf

Mijn ervaring is na een keer gewoon geweldig

Ik ben pas overgestapt naar van Gorp garage. Wij kennen Ton al lang, en dat gaat gewoon goed. Afspraak maken en alles gaat zoals afgesproken. Ik hoop dat ik er nog lang gebruik van kan maken.

Goed met advies Jammer geen koffie Gr

Correct behandeld

van Gorp is een betrouwbaar bedrijf.

Vriendelijk, duidelijk en eerlijke behandeling

Je kan heel snel een afspraak maken via de website. Ze staan je vriendelijk te woord en krijgt alle nodige info.

Goede en professionele service!

Komen altijd afspraken na en zijn betrouwbaar en vriendelijk!

Ik ben gewoon goed geholpen !

Prima geholpen!

Fijn en vertrouwd!

Zeer goede ervaring

Had een storing aan de auto( zat een ieritante brom onder de motor kap ) heb een afspraak gemaakt kon gelijk komen . Ze hebben het keurig netjes verholpen klasse . Komen Hun afspraken na ton en personeel nog bedankt.

Goede en nette service

Mijn ervaring is dat je er eerlijk en correct behandeld wordt!

Topservice

Radio was stuk - werd goed meegedacht over alternatieven (reset, werd een aanvraag voor tweedehands originele radio uitgezet, universele radio...). Uiteindelijk is het probleem opgelost met een reset. Auto was ook netjes gewassen bij ophalen. Topservice!

Fijne garage, fijne mensen! Gastvrij, vriendelijk, goede service en overleg bij reparaties. Duidelijk verhaal...top garage!

Zoals altijd, snel en goed

Fijn dat ik voor mij een aanvullende tijdafspraak kon maken. Ik had mij auto daarom op tijd terug voor een afspraak.

goede service en op tijd klaar

Altijd okay.

Het bedrijf kenmerkt zich door een weldadige combinatie van vakmanschap , betrouwbaarheid en vriendelijkheid.

Altijd vriendelijk en goede service.

Goed geholpen. En altijd fijn dat je weer een schone auto terug krijgt

Perfecte service met een goed overleg

Perfecte service met een goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer klantvriendelijk

Staan altijd voor je klaar en proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Super vriendelijk en hele goede service

Ik kwam even langs omdat er een lampje branden van de bandendruk en meteen word er werk van gemaakt. Banden opgepompt en klaar is kees. Geen kosten. Wat een geweldige service.

uitstekend

APK in combinatie met een grote beurt is vlot geregeld, deskundig uitgevoerd en snel afgehandeld.

Klant-gericht

Na het horen van mijn wensen is Ton actief gaan zoeken en vond een geschikte auto voor mij.