Klantvriendelijk

Nieuwe spacestar gekocht ....heel tevreden ...wij wilden kleinere maar nieuwe auto....deze heeft alles wat wij graag wilden ....kwamen uit bij autobedrijf Gelissen....fijne service....fijn geholpen ,vriendelijk personeel ....Leon en Jolanda Rutjens

Beste Leon en Jolanda, bedankt voor deze positieve beoordeling! Ook de komende jaren gaan wij ons best doen om dit mooie cijfer vast te houden.

De beste die er is.

Ben ruim 42 jaar klant bij Gelissen. Heb in die 42 jaar niet een keer vervelende zaken mee gemaakt. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Beste CHC, bedankt voor deze top beoordeling! Daar doen we het voor.

In één woord is mijn ervaring samen te vatten: goed

Vriendelijk en informatief gesprek. Mogelijkheid tot proefrijden in verschillende auto's. De aangekochte auto werd in een dag rijklaar voor aflevering gemaakt. Goede service.

Beste Sigrid, bedankt voor de mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om je zo tevreden te houden.

Kundig, betrouwbaar!

Met een goede referentie op zak, bezochtten wij autobedrijf Gelissen. De referentie klopte, want ook wij zijn kundig geholpen. Niks was teveel en er werd met je meegedacht. Heel blij met mijn nieuwe auto!

Beste Elise, bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om ook de komende jaren met service en onderhoud deze 10 vast te houden.

Goede service.

Staan ieder moment van de dag klaar om de klant te helpen. Kleine zaken kunnen gewoon tussendoor. Prima ervaring.

Beste Maurice, Bedankt voor je mooie beoordeling!

Uitstekende ervaring

2 weken geleden heb ik hier een opel corsa 1.3 ecoflex gekocht. Tot op heden is de gehele service en kwaliteit volledig naar wens. De garage en diens medewerkers geven een betrouwbare indruk af.

Beste Ferdi, bedankt voor deze 10 !! Wij zullen de komende tijd ons best blijven doen om dit cijfer vast te houden.

Goed geholpen

Was al vaste klant, altijd goed geholpen

Beste heer Lahaye, bedankt voor uw beoordeling! We gaan net als de afgelopen jaren weer ons best doen om u de komende jaren ook goed te helpen!

Zeer vriendelijk en deskundig

Deze garage houd zich perfect aan de gemaakte afspraken. Ik ben erg blij met mijn nieuwe Mitsubishi ASX

Beste John, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om je zo tevreden te houden, veel rijplezier met je nieuwe ASX.

Eerlijke en goede service

2de hands auto gekocht, bij een eerlijke en vriendelijke verkoper. De auto is netjes en helemaal in orde afgeleverd.

Beste Kelly, bedankt voor de mooie beoordeling! Mocht er toch iets zijn in de toekomst dan horen wij het graag en lossen we het op. Veel rijplezier met je nieuwe auto.

Goede en duidelijke communicatie

Binnengelopen ter oriëntatie op een 2e hands Outlander PHEV. Het model/kleur waar ik naar op zoek was was op dat moment niet beschikbaar, maar we wilden graag in een vergelijkbaar model zitten. Bij mijn verdere zoektocht contact opgenomen via Whatsapp om vragen te stellen over de verschillende uitrustingsniveaus. Iedere keer snel en informatief antwoord gekregen. Naderhand nog een bericht gekregen over een Outlander van het gewenste model en kleur die binnen ging komen. Langs gegaan om te kijken en goede inruilprijs gekregen voor onze huidige auto. Levering duurde door de vakantieperiode (spuiterij, schoonmaak) wat langer dan normaal, maar we werden geregeld op de hoogte gehouden van de status door de verkoper (Marc Peeters), die ons bij ons eerste bezoek al goed geïnformeerd had over de verschillende modellen en pakketten. Hier kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren.

Beste Mark, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan ons best doen om je zo tevreden te houden.

goede en nette service

mijn allereerste auto hier gekocht! Zeer tevreden over de nette en goede service!

Beste Demi, bedankt voor de positieve beoordeling! Wij gaan de nette en goede service de komende jaren graag een vervolg geven. Veel rijplezier met je eerste eigen auto!

prettige ervaring

Mijn ervaring met Gelissen mag ik als prettig ervaren, duidelijke communicatie en een goede service. Zeker de mail een week na verkoop over mijn ervaring met de gekochte auto werd als positief verrast opgevat.

Bedankt Hugo voor deze beoordeling, we gaan ook met de service en het onderhoud ons best doen om je tevreden te houden!

Top ervaring alweer

Wij blijven terugkomen voor het mooi meedenken en ontzorgen van de klant. Een garage die de afspraken nakomen en wij als klant wegrijden met super gevoel

Beste Ellen, wij gaan er alles aan doen dat je met een super gevoel blijft rijden! Bedankt voor de mooie review.

Gewoon super goed

Niks voor niks de oudste Mitsubishu dealer en dat blijkt uit uitstekende service, persoonlijke benadering en hoe met de klant wordt omgegaan. Niks dan lof voor dit bedrijf

Beste Raymund, bedankt voor je mooie beoordeling!

Op en top zeer goed.

Zeer gemotiveerde werknemers en zeer goede service.

Bedankt Peter voor deze top beoordeling! We gaan ons best doen om deze 10 vast te houden.

Beter kan niet!!!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en bekwaam personeel.

Beste Mickey, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen de komende jaren om te zorgen dat je zo tevreden blijft.

Alles correct en naar tevredenheid afgehandeld, zeer vriendelijk personeel en professioneel

Bedankt Peter voor deze beoordeling en voor al die jaren als trouwe klant!

Geweldig bedrijf van zeer goede service

Al 5 jaar bij autobedrijf gelissen Een hele goede service De klant staat daar echt centraal. Steeds een leenauto en vaak dezelfde type gekregen. Heel vriendelijk personeel. Zelf de eigenaar heeft mij jaren geleden uit een zeer vervelende situatie geholpen wat hij niet had hoeven te doen. Bedank nog

Bedankt Frank voor deze mooie beoordeling! Wij hopen je nog vele jaren als vaste klant te mogen begroeten.

Prima bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam .Nemen de tijd ..

Bedankt Marie-José voor deze beoordeling!

Fijne uitleg , duidelijk in communicatie

Geholpen door Patrick Rijks : Duidelijke wensen aangegeven bij koop nieuwe auto. Duidelijke uitleg betreffende verschillende opties die we zelf al hadden gezien op internet. Voor en nadelen besproken. Kortom duidelijke informatie betreffende de mogelijkheden die er voor ons waren.

Professioneel en persoonlijk

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad bij de aankoop van mijn Mitsubishi Grandis. Ik stuurde een appje op zondag zonder de verwachting direct iets te horen, maar binnen een uur werd er gereageerd door Patrick Rijks. Hij communiceerde heel helder en duidelijk en dacht goed mee over zaken als distributieriem en inruilauto. Hij nam ook de moeite om nog na te zoeken of een speciaal onderdeel nog bij te leveren was. Ook werd er gebeld om na te vragen of de auto beviel. Een zeer prettige ervaring en zeker ook de garage waar ik naar terugga voor APK en servicebeurt. De mobiliteitsservice van Mitsubishi is ook een zeer prettige bijkomstigheid en neemt veel zorgen weg.

Vriendelijk en behulpzaam personeel goede service prettige omgang open dialoog er staat altijd de koffie klaar

Beste Hans, bedankt voor deze mooie woorden. Zoals je de laatste jaren onze service hebt leren kennen gaan wij dit bij de nieuwe PHEV proberen net zo goed te doen. Veel veilige kilometers met je nieuwe Outlander PHEV !

Lekker gewoon to the point en geen ladida verhalen

Verstandige keuze als u hier een auto koopt . Hier heeft men het over auto,s , Managers die onzin verkopen zie je hier niet .... Fijn hé .

Beste Francis, Bedankt voor deze mooie woorden, ook voor onderhoud en garantie gaan we ons best doen om je zo tevreden te houden.

Zeer goede beleving bij binnenkomst

Wordt heel netjes en correct benaderd, en alle deskundigheid is hier aanwezig. Ben een heel tevredeb klant

Nieuwe space star gekocht , afspraken goed nagekomen, Topservice!!!!

Beste Natascha, bedankt voor deze mooie beoordeling!