Goede afhandeling van een aankoop

Bij het uitzoeken van een nieuwe auto kreeg ik een duidelijke uitleg betreffende de mogelijkheden van deze hybride. Het bepalen van de inruilwaarde van mijn auto was snel afgehandeld tot beider tevredenheid. Tijdens de proefrit was ik aangenaam verrast over de kwaliteit van de auto. Na de aankoop volgde een professionele afhandeling waaraan niets mankeerde.

Beste Jan, Goed om te lezen! Mitsubishi is bij de consumentenbond als betrouwbaarste auto uit de bus gekomen, mocht er toch iets zijn dan heb je 5 jaar fabrieksgarantie op de auto en 8 jaar garantie op de aandrijfaccu! Veel veilige kilometers wensen wij jou met je nieuwe Mitsubishi.

Alles top!

Zeer vriendelijke en meedenkende verkopers. Alsof ze konden toveren vonden ze de auto die we graag wilden rijden. Marc, Ralph, en Patrick: bedankt! (En ook de ervaring de afgelopen jaren met de collega’s van de receptie en de vakmanschap in de werkplaats is uitstekend.)

Beste René, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel veilige kilometers wensen wij jou toe en mocht er toch iets zijn dan wordt dit onder de fabrieksgarantie netjes door onze aftersales afdeling opgelost zoals je al jaren van ons gewend bent!

Correct bedrijf

Eerste auto hier gekocht. Een correct bedrijf , bij verkoop geen praatjes komen ook alle na wat ze vertellen en verkopen. Dit bedrijf is zeker een aanrader als jij op zoek bent naar een gebruikte of nieuwe auto. T cregten

Beste Theo, bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Jouw Mazda CX-3 zien wij volgend jaar graag terug in onze werkplaats voor een beurt met gratis APK en voor € 25,- kun je dan een nieuwe ANWB mobiliteitspas 12 maanden Europa afsluiten. Veel veilige kilometers gewenst!

Goede afhandeling

Correcte aflevering

Beste Rika, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Mocht er toch iets zijn horen wij het graag, je hebt 5 jaar fabrieksgarantie op de nieuwe Mitsubishi en 8 jaar op de aandrijfaccu dus zekerheid. Veel veilige kilometers!

geweldig

geweldig bedrijf trots op

Beste Wil, bedankt voor deze mooie beoordeling! Jij ook bedankt voor het feit dat je al zolang vaste trouwe klant bent bij ons!

hele goede behandeling tijdens ons eerste bezoek en ook voor de afhandeling van de koop

we zijn behandeld alsof we al jaren bij de garage komen voor de auto. het voelde meteen goed en vertrouwd.

Beste Ton, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen dat je ook in de toekomst tevreden blijft, wij doen onderhoud aan alle merken dus ook jouw Nissan kunnen wij over een jaar een beurt geven met gratis APK en voor € 25,- kun je de mobiliteitspas ANWB Europa een jaar verlengen bij deze beurt. Veel veilige kilometers gewenst.

De service die ik kreeg in de garage was erg goed! De manier waarop er ook contact werd gehouden toen ik de auto geleverd had gekregen met of alles in orde was. Was erg fijn! Zeker een aanrader hierdoor

Beste Roel, Bedankt voor de mooie beoordeling, mocht er iets zijn dan gewoon even melden bij de receptie en lossen we het op in de Bovag garantie. Anders zien we je graag volgend jaar maart voor een jaar beurt met gratis APK en bij een Peugeot kun je voor € 25,- dan de mobiliteitspas ANWB 12 maanden Europa weer verlengen. Veel veilige kilometers gewenst!

Super vriendelijk, behulpzaam personeel. Snelle goede service en levering auto. Helemaal tevreden Een echte aanrader.

Beste Sandra, Dank je wel voor deze mooie woorden! Wij gaan er alles aan doen om ook met de after sales je net zo tevreden te houden. Indien jullie over een jaar de volgende beurt bij ons laten uitvoeren is de APK gratis en ook de mobiliteitspas ANWB Europa gratis bij de beurt. Veel rijplezier!

zeer te vreden of autobedrijf gelissen

vriendelijk word je ontvangen met een kopkoffie en mark geeft je goede tekst en uit leg over de auto die we kochten bij hun ook het om zetten van wegenbelasting toen bleek ok nog dat de auto verzekering goed koper was dan die ik had werd ook door mark geregeld ook de rest van het personeel zeer vriendelijk super bedankt wat je voor ons gedaan heb mark groeten theo en gerda van wandelen met een auto van gelissen in de hand rij ik door ons mooi limburgdsland

Beste Theo en Gerda, Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Veel rijplezier met de nieuwe Mitsubishi, groet Marc.

Stilstaan bestaat niet.

Ook voor de niet Mitsubishi autoservice kan je bij Gellissen autobedrijf in Sittard terecht. Zo hebben zij een vervelende Fout uit onze Volvo v40 opgelost. Onze angst de hoofdprijs te moeten betalen bleek ook nog eens ongegrond. Ik moet erkennen dat dit zeer gerenommeerde bedrijf een fijne service heeft geboden waar wij zeer tevreden over zijn. Deze service heeft geleid dat wij hierdoor een 2e hands ASX in topkwaliteit hebben gekocht. Als wij niet tevreden waren geweest, waren wij niet terug gegaan. Klant van Gellissen Autobedrijf Sittard

Beste John, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er ook in de toekomst voor zorgen dat je niet stil blijft staan.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een proefrit, stond de auto klaar en konden we op ons gemak kijken hoe deze beviel. Hierna een fijn gesprek met de verkoper. Koop werd gesloten en alles werd netjes afgehandeld. Auto werd geleverd volgens afspraak.

Beste Gertie, Bedankt voor de mooie beoordeling! Voor service en garantie kun je altijd terecht en we zien je natuurlijk ook graag over een jaar voor de volgende onderhoudsbeurt met gratis ANWB mobiliteitspas en gratis APK. Veel rijplezier met de nieuwe auto!

Garage Gelissen is klant vriendelijk, denken met je mee en makkelijk te bereiken.

Ik ben al jaren klant bij deze garage, ze leveren goed werk wat beurten betreft. Staat je vriendelijk en met respect te woord. Ik zou iedereen deze garage aan bevelen.

Dank voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen om u de komende jaren net zo tevreden te houden.

Komt afspraken niet na

Netjes een afspraak gemaakt voor een proefrit. Kon niet vroeger dan de afgesproken tijd. Komen we daar na een uur rijden.... Sorry de auto is verkocht! Klant is koning, maar niet bij Gelissen in Sittard

Gerdien, helaas kunnen wij occasions niet reserveren zolang er geen handtekening op papier staat en alleen gebeld is voor een proefrit afspraak. We begrijpen je teleurstelling echter soms komen er binnen een paar uur 2 klanten voor dezelfde occasion.

Top bedrijf!

Al jaren klant, altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en correct

Ik had een zeer fijne ervaring ondervonden

Beste Ilona, bedankt voor deze mooie beoordeling! Voor onderhoud ben je natuurlijk ook welkom bij ons, veel rijplezier met de Opel.

Zeer goede service

Onze nieuwe auto vonden we bij dit Autobedrijf via internet. Op zaterdagmiddag zijn we gaan kijken en ondanks de drukte en de krappe personele bezetting mochten we diezelfde middag een proefrit maken. Na de geslaagde proefrit was de koop snel gesloten. Rekening houdend met wederzijdse agenda's zijn we tot een leverafspraak gekomen, die precies een dag voor vertrek naar onze vakantiebestemming lag. We konden dus met een mooie lange rit aan onze auto wennen. Naderhand is de auto nog een dag in de garage geweest, voor een update van het navigatiesysteem. Een leenauto werd ons ter beschikking gesteld, afspraken zijn netjes nagekomen. We zijn uitermate positief over dit autobedrijf, we voelden ons gewaardeerd als nieuwe klanten en we hopen onze auto nog lang in onderhoud bij dit bedrijf te hebben.

• Kwaliteit

Beste Manuela en Patrick, bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij proberen de komende jaren met onderhoud van de Opel Corsa deze service natuurlijk vol te houden, bij een beurt kun je voor slechts € 25,- de ANWB mobiliteitspas Europa weer een jaar verlengen. Veel rijplezier en veilige kilometers wensen wij jullie met de nieuwe auto.

Uitstekende service

Zeer klantvriendelijk bedrijf

• Kwaliteit

Beste Pieter, Jij bedankt voor deze mooie review, 2 keer 3,5 uur enkel in de auto van Leeuwarden naar Sittard heeft je gelukkig niet tegen gehouden! Veel rijplezier met je nieuwe Mitsubishi.

Prima geholpen.

• Kwaliteit

Beste Cheryl, Bedankt voor deze mooie beoordeling, wij zien je natuurlijk ook graag voor onderhoud aan de Suzuki in onze werkplaats over een jaar. Veel rijplezier met de nieuwe auto!

Top service

Weer, zoals altijd super geholpen door garage Gelissen en zijn team. Top service mannen.

• Kwaliteit

Beste John, Bedankt voor deze top beoordeling ! Bij deze nieuwe auto is de service natuurlijk net zo goed als bij de vorige auto's.

Bijzonder aangenaam

Klantvriendelijk, behulpzaam, realistisch

• Kwaliteit

Beste Richard, bedankt voor deze mooie beoordeling !! Wij doen ons best om je ook met service en onderhoud goed van dienst te zijn.

Werd goed geholpen door de verkoper

• Kwaliteit

Beste Paco, bedankt voor deze top beoordeling ! Veel rijplezier met je nieuwe Mitsubishi.

Prima geholpen, duidelijke afspraken !

Prettig!

• Kwaliteit

Beste Ine, bedankt voor deze mooie beoordeling! Ook bij de after sales maken wij duidelijke en transparante afspraken, veel rijplezier met de nieuwe auto.

Goede service, alle vragen prima beantwoord. Goede begeleiding bij de koop

• Kwaliteit

Beste Sjef, bedankt voor deze mooie beoordeling ! Voor onderhoud ben je zoals besproken van harte welkom, evt. halen wij 1 keer per jaar de auto in Venlo op en brengen deze na 18 uur weer terug, service van Auto Gelissen. Veel veilige kilometers gewenst!

Teleurstellend

Vertrouwen in autobedrijven verloren. Geen fijne afhandeling. En heel jammer dat ik al een kapotte auto kocht. Hoop geld verloren.

Top service!

Al jaren klant, echte aanrader!!

• Kwaliteit

Beste Marielle, Dank je wel! We blijven ook de komende jaren ons best doen om je tevreden te houden!