Al jaren tevreden. Super goede service en klantvriendelijk

Wij zijn al jaren tevreden bij Gelissen in Sittard. Altijd goed geholpen en we hopen nog alle komende jaren hier te blijven

Beste Anna, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Veel veilige kilometers met de ASX en mocht er iets zijn in de garantie of daarna dan blijven wij je goed helpen!

Zeer goede service en vriendelijk te woord gestaan.

De levering van onze nieuwe ASX ging vlugger dan verwacht. Netjes overgedragen met een volle tank brandstof en een mooi boeket bloemen. Wij zijn erg tevreden!

Beste Erna, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe Mitsubishi, indien er toch een keer iets is heb je 8 jaar garantie!

Geweldige service, heel klantvriendelijk

Wij zijn echt supertevreden over autobedrijf Gelissen. Dit is onze eerste Mitsubishi. We hebben de afgelopen 30 jaar diverse nieuwe auto's gekocht van o.a. Opel en Peugeot en tig ndere merken lease auto's gehad. We hebben niet eerder zo'n klantvriendelijk en fijn bedrijf meegemaakt. Zeer meedenkend en eerlijk, En in het bijzonder dank voor alle hulp van Marc. In een woord: chapeau!

Beste Marion, Bedankt voor deze super beoordeling! Daar doen we het voor! Mocht er de komende jaren iets zijn dan horen wij het graag en lossen het op. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst namens het hele team van Auto Gelissen Sittard BV.

Prima geholpen

Medewerking bij aankoop auto prima. Men neemt de tijd voor de koper.

Dank je wel voor deze 10 !! Mocht er in de 5 jaar fabrieksgarantie van uw nieuwe ASX iets zijn dan horen wij het graag en lossen het op, veel veilige kilometers gewenst!

Steeds tevreden

We zijn tot op dit moment gewoon tevreden.

Beste Ine, bedankt voor deze 10 !! Zoals je van ons gewend bent de afgelopen jaren gaan wij ook met deze Mitsubishi er alles aan doen om je zo tevreden te houden. Veel veilige en plezierige (elektrische) kilometers gewenst!

goed geholpen, auto prima rijklaar gemaakt

Marc heeft ons net als zijn collega's vriendelijk geholpen. De auto was netjes in orde gemaakt en omdat we hem dringend nodig hadden is wat extra inspanning geleverd bij het snel rijklaar maken. Heel blij mee!

Beste Kim, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Indien je volgend jaar met de Fiat weer in onderhoud komt is de APK gratis bij een beurt en de ANWB mobiliteitspas 12 maanden Europa wordt dan voor slechts € 25 weer een jaar verlengd. Veel prettige en veilige kilometers gewenst!

Een prettige ongedwongen ervaring.

Zoals de vorige keren zijn wij op een prettige ongedwongen manier behandeld (netjes en laagdrempelig) tijdens de aankoop van onze gloednieuwe Eclipse Cross. Onze Outlander hebben wij ingeruild, waarmee wij ook erg tevreden waren, voor de Eclipse Cross, waarmee wij nu ook zeer content mee zijn. Een prima deal. Autobedrijf Gelissen Sittard B.V. kunnen wij zeker aanbevelen.

Beste Wino, Bedankt voor deze top beoordeling! Wij wensen je veel veilige en prettige kilometers, mocht er toch iets zijn dan heb je 5 jaar fabrieksgarantie op de auto en 8 jaar op de capaciteit van het accu pakket.

Fijn bedrijf waar de klant centraal staat en de verkoper nog weet wat service is en niet alleen aan

Prima service die vroeger gewoon was en die ik bij hekkert miste. Auto hier gekocht 50% voor het merk/model en 50% voor de service van de dealer

Beste Eveline, Bedankt voor deze 10 !! Daar doen we het voor! Je hebt 5 jaar fabrieksgarantie op je nieuwe Mitsubishi dus mocht er iets zijn dan horen wij het graag. Veel veilige kilometers gewenst.

Gewoonweg top !!

In mijn zoektocht naar een andere auto - welke aan de eis "plug-in hybride" moest voldoen - kwam ik uiteindelijk bij jullie terecht. Na diverse dealers te hebben bezocht stak jullie klantgerichtheid er met kop en schouders bovenuit. De duidelijke tekst en uitleg gaven mij het vertrouwen dat ik een goede en betrouwbare aankoop ging doen. Nogmaals dank daarvoor Marc. Inmiddels ben ik een zeer tevreden bezitter van een plugin-hybride Eclipse Cross en heb ik het volste vertrouwen erin nog jarenlang plezier te hebben van deze auto. En zou er onverhoopt wat zijn heb ik datzelfde vertrouwen dat het opgelost wordt. Beide aspecten zijn belangrijk en waardevol voor mij als klant. Tja....dat komt het erop neer dat ik jullie vooral zou aanbevelen en dat mede op basis van ervaringen van mijn eerdere aankopen bij andere dealers. Jullie niveau van klantenservice is opvallend hoog... mijn complimenten daarvoor. En daar rij ik graag wat meer kilometers voor richting Sittard.

Beste Sandra, Dank je wel voor deze uitgebreide en mooie beoordeling! Daar doen we het voor! Mocht er toch iets zijn dan horen we het graag, je hebt in ieder geval tot de Mitsubishi 5 jaar oud is (of 100.000 km) volledige fabrieksgarantie en tot de auto 8 jaar oud is (of 160.000 km) fabrieksgarantie op de capaciteit van het accu pakket. Wij wensen je veel veilige en plezierige kilometers toe!

Zeer tevreden over het bedrijf.

Goed ontvangen de eerste keer dat ik de showroom binnen liep. Auto stond klaar voor een proefrit. Daarna is de afhandeling met koop en verkoop van mijn auto goed verlopen. Ze komen alle afspraken na. Na een week werd er geïnformeerd of de auto goed beviel en als er probleempjes zouden zijn dat ik moest bellen om het direct te laten verhelpen.

Beste Jo, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Veel rijplezier en veilige kilometers in de ASX.

Fijne zaak zonder poespas

Twee weken geleden een ASX gekocht. Deze werd tot in de puntjes aan ons afgeleverd op de afgesproken datum. Verkoper Marc is bekwaam en eerlijk. Kortom een prima autobedrijf om naar toe te gaan.

Beste Twan, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel rijplezier met de ASX automaat en veel veilige kilometers gewenst!

Super behulpzaam en degelijke service

Al jaren klant bij Mitsubishi Gelissen in Sittard.. Nog nooit teleurgesteld bij problemen en altijd duidelijke communicatie over prijs en onderhoud cq reparaties

Beste Edwin, Dank je wel voor deze mooie beoordeling, jij bedankt dat je al jaren trouwe klant bent bij ons. Veel veilige kilometers gewenst!

Fantastisch

Hier weten ze nog echt wat klantvriendelijkheid betekent en voel je je echt geholpen als klant. Super service. Hebben me geholpen bij de schade-afhandeling van mijn in te ruilen auto (hadden ze helemaal niet hoeven doen maar voor mij dus echt top). Voordat ik mijn nieuwe auto ging halen kreeg ik via de mail al te zien wat er allemaal aan onderhoud gebeurd was. En bij het ophalen nam Marc zich de tijd om alles uitgebreid uit te leggen. Na een week kreeg ik zelfs een mail met de vraag of de auto beviel!

Beste Muriel, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling, daar doen we het voor! Mocht er iets zijn in de garantie dan horen wij het graag en lossen het op, anders zien we je graag over een jaar in onze werkplaats terug voor de volgende beurt. Bij jouw Citroën is dan de APK gratis en de mobiliteitspas ANWB 12 maanden Europa met woonplaats service kun je dan bij die beurt voor € 25,- een jaar verlengen. Wij wensen je veel veilige en plezierige kilometers.

Geheel tevreden goede service en afspraken.

Geheel tevreden goede service en afspraken. Snelle afspraken gemaakt en gratis leenauto totdat de aflevering gerealiseerd was.

Beste Henry, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel veilige kilometers gewenst en we zien je graag over een jaar voor de volgende beurt met gratis ANWB mobiliteitspas Europa in onze werkplaats.

Persoonlijk

Heel erg persoonlijk

Beste Miranda, Bedankt voor deze top beoordeling ! Voor onderhoud zien we je graag over een jaar in onze werkplaats, onverwachte kosten heb je in ieder geval met 5 jaar fabrieksgarantie op de hele auto en 8 jaar garantie op de capaciteit van de aandrijfaccu niet. Veel veilige kilometers gewenst!

Positief, eerlijk, duidelijk, klantvriendelijk

Zie boven

Beste P. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij zien u graag over een jaar terug voor de onderhoudsbeurt met gratis mobiliteitspas ANWB Europa. Veel veilige kilometers gewenst!

Goede eerste indrukken.

Betrouwbaar en klantgericht bedrijf.

Beste Paul, Bedankt voor deze 10 ! Indien er iets is in de fabrieksgarantie tot de ASX 5 jaar oud is horen wij het graag en lossen het op. Veel veilige kilometers gewenst met de nieuwe auto!

Nou zal een ieder niet graag naar een Garage Gaan. Maar eens zal het toch moeten. Maar ik kan U verzekeren dat U bij Autobedrijf Gelissen in hele goede handen bent Je word altijd vriendelijk ontvangen en ze proberen altijd zo snel en goedkoop mogelijk het probleem voor je op te lossen Kan niet meer dan een 10 geven Ik raad deze Garage zeken aan

Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen om je in de toekomst net zo tevreden te houden.

professionele begeleiding

goede klik met verkoper Marc Peeters, soepele onderhandeling, tevreden met resultaat, perfecte afhandeling van overschrijvingen, duidelijkheid in alle uitleg..conclusie: Zeer tevreden..!!!

Beste L, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling !! Vertel het door aan iedereen in het mooie Brabant! Veel veilige kilometers gewenst.

topbedrijf

Nieuwe tweedehandse auto perfect afgeleverd.

Beste Frans, Bedankt voor deze hele mooie beoordeling ! Mocht er iets zijn tijdens de garantie dan horen wij het graag en lossen het op, over een jaar zien wij je graag terug in onze werkplaats voor een beurt. Veel veilige kilometers gewenst!

Heel positief. Goed luisteren naar wensen en meedenkend. Snelle service in ons geval en heel tevreden over auto, goede uitleg en klantvriendelijk.

Beste John, Bedankt voor deze mooie review! Mocht er in de 5 jaar fabrieksgarantie toch iets zijn dan horen wij het graag en lossen het op, jaarlijks zien we je graag voor de onderhoudsbeurten in onze werkplaats. Veel veilige kilometers gewenst.

al negen jaar lang uitstekende ervaringen met dit bedrijf.

Altijd denken in oplossingen. Pas mijn huidige Outlander ingeruild voor een jongere ASX. Mooie inruil prijs gekregen en de ASX werd onberispelijk afgeleverd. Kleine beschadigingen, welk ik zelf tijdens proefrit niet had opgemerkt, maar waar de verkoper mij op attendeerde, waren keurig hersteld.

Beste Jack, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij gaan er alles aan doen om je zo tevreden te houden en net als je Outlander zien we de ASX graag jaarlijks in onze werkplaats voor een beurt met gratis ANWB mobiliteitspas Europa. Veel veilige kilometers gewenst!

Goede afhandeling van een aankoop

Bij het uitzoeken van een nieuwe auto kreeg ik een duidelijke uitleg betreffende de mogelijkheden van deze hybride. Het bepalen van de inruilwaarde van mijn auto was snel afgehandeld tot beider tevredenheid. Tijdens de proefrit was ik aangenaam verrast over de kwaliteit van de auto. Na de aankoop volgde een professionele afhandeling waaraan niets mankeerde.

Beste Jan, Goed om te lezen! Mitsubishi is bij de consumentenbond als betrouwbaarste auto uit de bus gekomen, mocht er toch iets zijn dan heb je 5 jaar fabrieksgarantie op de auto en 8 jaar garantie op de aandrijfaccu! Veel veilige kilometers wensen wij jou met je nieuwe Mitsubishi.

Alles top!

Zeer vriendelijke en meedenkende verkopers. Alsof ze konden toveren vonden ze de auto die we graag wilden rijden. Marc, Ralph, en Patrick: bedankt! (En ook de ervaring de afgelopen jaren met de collega’s van de receptie en de vakmanschap in de werkplaats is uitstekend.)

Beste René, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Veel veilige kilometers wensen wij jou toe en mocht er toch iets zijn dan wordt dit onder de fabrieksgarantie netjes door onze aftersales afdeling opgelost zoals je al jaren van ons gewend bent!

Correct bedrijf

Eerste auto hier gekocht. Een correct bedrijf , bij verkoop geen praatjes komen ook alle na wat ze vertellen en verkopen. Dit bedrijf is zeker een aanrader als jij op zoek bent naar een gebruikte of nieuwe auto. T cregten

Beste Theo, bedankt voor deze hele mooie beoordeling! Jouw Mazda CX-3 zien wij volgend jaar graag terug in onze werkplaats voor een beurt met gratis APK en voor € 25,- kun je dan een nieuwe ANWB mobiliteitspas 12 maanden Europa afsluiten. Veel veilige kilometers gewenst!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.