Hele fijne autogarage

We zijn heel netjes en correct geholpen. Geen vraag is te veel. Hele fijne service tot nu toe.

Zeer prettig

Een vriend van mij heeft mij Garage Gelissen aanbevolen. Ik heb de aankoop en aflevering als zeer prettig ervaren.Uw showroom straalt rust uit. Groetjes Jeanny Hautvast.

zeer tevreden

zeer tevreden over uitleg vriendelijkheid en prijs komen graag bij dit garagebedrijf. komen hier al jaren en altijd vriendelijk en goed behandeld of we voor een beurt kwamen of gewoon eens naar nieuwe modellen kijken we hebben al verschillende auto's hier gekocht

Aangenaam verrast door de vriendelijke en hartelijke begeleiding

Autobedrijf Gelissen heeft mij behandeld zoals een klant 20 jaar geleden behandeld werd. Tijd maken voor de klant . Niet alleen bij de aankoop maar ook in de rest van het traject tot en met de uitleg tijdens het ophalen van de nieuwe auto . Ook achteraf een vriendelijke mail met hoe de nieuwe auto beviel . Ben hierdoor aangenaam verrast en als klant dan ook zeer tevreden.

Service wasraan andeten een voorbeeld kunnen nemen!

Auto Gelissen heeft natuurlijk al het voordeel dat men top kwaliteit auto's verkoopt en onderhoudt. Maar topkwaliteit product komt pas echt tot zijn recht met top kwaliteit service en dat levert Auto Gelissen keer op keer. Mijn dank en mijn complimenten daarvoor!

Van begin tot einde, super service. Geen dwingende verkoop. Ze geven je de tijd en ruimte om dingen te regelen. Niks is teveel!

Vriendelijk en goede service

Wij hebben vandaag onze auto op mogen halen. We willen Marc bedanken voor de goede service en zijn erg tevreden over het contact! De zaken zijn goed geregeld en er was een heldere communicatie over de dingen die er gedaan zijn. Wij wonen op 2 uur rijden van Sittard maar hebben geen spijt van onze keuze voor dit bedrijf!

Uitstekende service en prijs-kwaliteit verhouding

Wij hebben onze Mitsubishi inmiddels al enkele jaren geleden hier gekocht. Auto is ondanks dat hij 10 jaar oud is nog steeds tip top in orde, mede dankzij het onderhoud bij Gelissen. Bij beurten of vragen staan ze voor je klaar om je zo snel mogelijk te helpen. Wij zijn erg tevreden.

Afgelopen week mijn nieuwe Mitsubishi outlander phev in ontvangst mogen nemen. Zoals altijd perfect afgeleverd volgens afspraak Eigenaar, verkopers en andere medewerkers, bedankt. Wat een top bedrijf.

Correcte mensen om zaken mee te doen.

prettig vriendelijk behulpzaam eerlijk zakelijk

Prima ervaring. Prima service. Top!!

Prettige en klantvriendelijke ontvangst. Duidelijke en oprechte houding in verkoopproces. Afspraken worden nagekomen. Correct en beschaafd in alle facetten.

Heb 14 jaar geleden nieuwe Lancer gekocht. Altijd in onderhoud gehouden bij dit bedrijf omdat de service erg goed is. Altijd overleg over reparaties, goede prijsindicatie, kijken voorruit.

Vanaf het eerste moment dat ik bij hen binnen liep, was de klik er. Hartelijke ontvangst, deskundigheid, betrokkenheid, welkom. Geen drammerige verkopers, maar mensen met verstand van zaken die naar jou (de klant) luisteren.

Vriendelijke personeel, en komen afspraken goed na !

Onlangs mijn auto verkocht aan autobedrijf Gelissen. Het verkoopsproces was bijzonder professioneel, meteen goede afspraken gemaakt die allemaal prima zijn nagekomen.

Heel goed. Goede service. Niet opdringerig zoals andere verkopers en komt afspraken na!