de beste auto bedrijf van nederland

wij hebben vandaag onze mooie toyota gekocht. charles was harstikke aardige en vriendelijk en alles werd heel duidelijk uitgelegd aan ons. we zullen zeker iedereen aanraden om daar eerst te kijken. prijzen zijn ook zeker goed. bedankt charles.

Fantastische service

Mensen staan altijd voor je klaar met goede service en advies voor een goede prijs

Is uitstekend en vriendelijk.

Je wordt altijd goed geholpen en bij pech staan ze snel voor je klaar. Ook de verkoopafdeling is zeer prettig / vakkundig en betrouwbaar.

doorgaans prima!

Na de controle, bleek dat de verlichtingsknop niet juist was ingesteld. In het donker was de verlichting uit i.p.v. zoals voorheen aan. We zaten al op de hoofdweg toen we het merkten. Dit was even een gevaarlijke situatie. Het was even zoeken wat er nu precies aan de hand was en hoe de stand van de verlichting moest zijn.

Altijd prima service en geholpen

Top bedrijf

Top garage

Persoonlijke benadering. Weten wie je bent en weten altijd een oplossing voor elke situatie. Niets is teveel.

Klantgericht

Meedenken

Duidelijke afspraken en een goede prijs/kwaliteit!

Sinds vorig jaar mijn auto in onderhoud bij Frazer. Zowel tijdens de kleine beurt als de apk kon er goed gepland worden, er werd volgens afspraak gewerkt en de rekening was ook netjes in verhouding. Kortom, Top geregeld!

Betrouwbaar, vakkundig, empathisch.

Ben al heel lang bij deze garage en heb eigenlijk nooit klachten gehad.

Autobedrijf Frazer verdient een dikke pluim

Ondanks de groei van de onderneming draagt het nog steeds een familiair karakter. Met andere woorden; je wordt niet behandeld als nummer maar als een echte klant. Het autobedrijf handelt in verschillende merken. Juist daarom is het belangrijk dat de monteur goed zijn opgeleid en wordt geïnvesteerd in aanvullende opleidingen. Bovendien wordt voortdurend geïnvesteerd in nieuwe diagnose apparatuur om fouten op te sporen in de alsmaar toenemende elektronische systemen.

Service en klantvriendelijk

Ook staan ze voor je klaar ook al is het druk .

Ben al jaren bij Frazer, wordt altijd snel geholpen en prima service

Super bedrijf!

Aandacht voor je wensen. Professioneel advies. Fijne medewerkers.

Altijd goede services!

Snelle en goeie services. Klantvriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader!

Fijne garage!

Altijd netjes en kundig geholpen!

Goed bedrijf

Goede service en vriendelijk personeel.

Altijd een eerlijk advies

Ik bezoek deze garage al jaren, zowel qua koop als onderhoud. Bij koop doet men veel moeite om samen met de klant die auto te vinden die je zoekt. Ook bij het importeren wordt je 100% ontzorgd. De werkplaats ziet er altijd verzorgd uit. De monteurs hebben veel kennis. Je wordt altijd voorzien van een eerlijk advies en dure reparaties worden altijd eerst met jou besproken. Als dan de rekening volgt, sta je nooit voor verrassingen. Ook bij calamiteiten kan men altijd direct bij Autobedrijf Frazer terecht. Gezien het geleverde is er sprake van een prima prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, ben je op zoek naar een betrouwbaar autobedrijf met een prima prijs/kwaliteit verhouding, dan kan ik Autobedrijf Frazer écht aanbevelen.

ik ben rustig geholpen

Het is een zeer vakkundige garage met zeer klantvriendelijke werknemers

Super service

Ik heb bij Frazer al meerdere keren een auto gekocht. Altijd een eerlijke prijs en een goed contact. Ook het onderhoud wordt netjes uitgevoerd door een team deskundige monteurs. Daar kan menig dealer bedrijf nog wat van leren!

Een top garage

Zoek je vakmanschap in combinatie met een hoge mate van klantvriendelijkheid, meld je dan bij Frazer.

Men kent je bij voornaam en dat maakt het erg makkelijk communiceren.

Goede service, klantvriendelijk.

Ik ben al meer dan 20 jaar een zeer tevreden klant.

jaren klant

fijne garage

Zeer klantvriendelijk

Ben pas een jaar klant, Mijn eerste indrukken waren al zo positief dat ik de garage meteen aanbevolen heb aan een vriend. Goede en efficiente bedrijfsvoering.