Prettige service zoals altijd

Goede hulp bij problemen Prettige communicatie bij bijzonderheden bij onderhoud e.d.

goed en betrouwbaar

service staat hier voorop..en vriendelijk

Prima service worden goed geholpen

Prima garage

Prima garage

Goed en betrouwbaar al jaren

Goed en betrouwbaar al jaren

Service staat hier nog hoog in vaandel

U word hier altijd gelijk goed geholpen.

Top goede service en vriendelijk.

Goede betrouwbare service, vriendelijke medewerkers.

Service is prima. geen onnodig onderhoud, komt allemaal helemaal vertrouwd over.

Prima service.

Er werd snel gereageerd, afspraken werden nagekomen, er is goed en deskundig werk geleverd

Ongelooflijk goede service!

Na mijn recentelijke verhuizing van de US naar Nederland heeft Autobedrijf Frazer mij geholpen om verschillende ingevoerde autos APK te laten keuren, grondige service uitgevoerd, en laten poetsen/polijsten. Mijn autos zijn weer als nieuw en tegen heel redelijke prijs. De persoonlijke assistentie en competentie van de eigenaars van dit bedrijf is uitzonderlijk!

Goede behandeling staat altijd voor mij klaar prima service

Kan niet beter

Het was de tweede keer dat ik er kwam maar werd herkend. Er stond een e-fiets klaar waarvan het zadel meteen op hoogte werd gesteld. Kreeg keurig een telefoontje dat ik de auto kon ophalen. Lage rekening omdat alles piekfijn in orde was en er geen verdere werkzaamheden nodig waren. ik kon weer een jaar rijden. Ik voel me goed en vertrouwd bij deze garage.

Betrouwbaar

Goede ervaringen zowel met garage als met verkoop.

Top bedrijf

Vriendelijk altijd een passende oplossing losing .en hier kent men de klanten nog bij naam

Fijne ongedwongen sfeer

Fijne mensen die je alle tijd geven en niet moeilijk doen, mooie showroom en natuurlijk prachtige auto’s!

Fijne garage,altijd goede service. Al jaren klant.

Al jaren onze garage

Vakmanschap, oog voor individuele vragen van de klant.

Professioneel, vriendelijk

Wij zijn vriendelijk geholpen en kregen goede uitleg. Mooie garage met ruime keuze aan auto's.

Onze garage sinds vele jaren. Eén keer ‘overgestapt’ maar bleek een verkeerde keuze. Sindsdien ‘onze’ garage en zijn meer dan tevreden. Persoonlijke service en altijd een passende oplossing. Een absolute aanrader.

Goed ontvangen en behandeld

Fijne proefrit mogen maken met een ervaren automonteur erbij.

Alles naar wens en op tijd.

Top bedrijf

Ze geven van tevoren altijd netjes aan wat een reparatie ongeveer gaat kosten. Vriendelijk en eerlijk advies.

Goed!

Autobedrijf Frazer is zeer betrokken en houdt je op de hoogte. Bovendien zijn ze behulpzaam bij het aanschaffen van een auto.

Vakkundigheid in een aangenaam jasje

We zijn erg goed geholpen in onze zoektocht naar een nieuwe auto. Er was alle tijd om verschillende auto's te bekijken en te testrijden. Hierin werd meegedacht en was er ruimte voor afweging en gesprek. Al met al een erg plezierige ervaring.

Altijd correct, vriendelijk en betrouwbaar, snelle service

Ik kom er graag.

De Stenenmaat 13