Professioneel, vriendelijk

Wij zijn vriendelijk geholpen en kregen goede uitleg. Mooie garage met ruime keuze aan auto's.

Onze garage sinds vele jaren. Eén keer ‘overgestapt’ maar bleek een verkeerde keuze. Sindsdien ‘onze’ garage en zijn meer dan tevreden. Persoonlijke service en altijd een passende oplossing. Een absolute aanrader.

Goed ontvangen en behandeld

Fijne proefrit mogen maken met een ervaren automonteur erbij.

Alles naar wens en op tijd.

Top bedrijf

Ze geven van tevoren altijd netjes aan wat een reparatie ongeveer gaat kosten. Vriendelijk en eerlijk advies.

Goed!

Autobedrijf Frazer is zeer betrokken en houdt je op de hoogte. Bovendien zijn ze behulpzaam bij het aanschaffen van een auto.

Vakkundigheid in een aangenaam jasje

We zijn erg goed geholpen in onze zoektocht naar een nieuwe auto. Er was alle tijd om verschillende auto's te bekijken en te testrijden. Hierin werd meegedacht en was er ruimte voor afweging en gesprek. Al met al een erg plezierige ervaring.

Altijd correct, vriendelijk en betrouwbaar, snelle service

Ik kom er graag.

Snelle service van klachten aan de auto.

Eerlijk bedrijf, enorm goed geholpen. Als we weer een andere auto nodig hebben gaan we zonder enige twijfel direct naar Charles Frazer.

Bijzonder fijne behandeling

Altijd vriendelijke behandeling, goede service en een lekker kopje koffie tijdens het wachten. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen

zeer attent, en correct behandeld

zeer behulpzaam,

Wordt in àlles meegedacht .

Gemoedelijk

Gemoedelijk en vriendelijke mensen

Een prima autobedrijf..met zeer vriendelijke werknemers

Een prima autobedrijf..met zeer vriendelijke werknemers

Fijne garage

Goede service, aardige monteurs met verstand van zaken en altijd bereid om met raad en daad te helpen

Persoonlijk en kundig

Vriendelijk en deskundig personeel, zowel in de werkplaats als in showroom Altijd verzekerd van uitstekende service en goed advies.

Zeer tevreden klant

Vriendelijk ontvangst in mooie showroom. Duidelijke uitleg over de auto en mogelijkheid tot proef rit. De persoonlijke aanpak is erg fijn. Dat en de mooie auto heeft ons tot aankoop doen overgaan. Autobedrijf Frazer raden we zeker aan.

Vriendelijk geholpen.

Geweldige service van Silvan!!

Na 1 telefoontje kwam hij al snel en kwam ook snel tot de conclusie wat de oorzaak was! Vervolgend gelijk de startmotor besteld en zodra hij klaar was belde hij!

Goed autobedrijf met prettige service

Gaan altijd direct aan de slag bij vragen, service of schades.

Klant vriendelijk , goede service. O,ja de koffie smaakt er ook heerlijk.

Fijn autobedrijf met goede Service.

We zijn zeer tevreden. Goede Service en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Zeer goede garage.

Technisch zeer goede kwaliteit, goede service, klantvriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ik woon al jaren niet meer in Ulft, doch in Doetinchem, maar ik blijf bij garage Frazer. Dat zegt toch genoeg, niet waar?

De sevice is prima

Snelle hulp