Vriendelijk, eerlijk en super service!

Mijn Gezochte auto hier gevonden! Netjes en vriendelijk ontvangen. Proefritje gemaakt en tot een deal gekomen. Auto netjes thuisgebracht en inruiler mee retour. Wat een SERVICE!

Perfecte service door deskundig personeel.

Snelle afhandeling van het probleem door deskundig personeel. Misschien niet het goedkoopst.

Prima snelle service

Prima snelle service

Topservice.

Klantvriendelijk en vakkundig personeel,komen afspraken na en een topservice.

Zeer klantvriendelijk

Als klant wordt je goed geholpen, maakt niet uit waarvoor je komt.

Goed, vriendelijk, snel

Fijne service Snel een afspraak Duidelijke uitleg Vriendelijk personeel

Prettig ontvangen, auto zag er goed uit, proefrit gemaakt , daarna besloten om de auto te kopen. Auto thuis gebracht, top service.

1000% Vakmensen

We zijn zeer tevreden

Je wordt fijn geholpen en ze hebben alle tijd om alles duidelijk uit te leggen. Niet voor niks al jaren vaste klant

Fijne persoonlijke garage

Het is een garage die de tijd neemt voor zijn klanten en ook met je meedenkt.

Vakkundig en snel

Komen afspraken goed na, zijn vakkundig en snel

Fijne mensen die je goed en snel helpen en ook goede informatie geven

Eerlijk,betrouwbaar gewoon goed.

Ik kan alleen maar lovend spreken over deze garage !

Zéér prettig en goed

Mijn ervaring met dit autobedrijf is zeer prettig. Een net bedrijf met de juiste kennis, kunde en ervaring in huis. Zeer aan te bevelen voor de aanschaf en onderhoud van je auto

Goed geregeld

Grote onderhoudsbeurt, gratis vervangende auto, auto gratis gewassen. Klaar binnen gestelde tijd. Nog niet de mogelijkheid gehad de vernieuwingen/ vervangingen te ervaren.

Mensen waar je van op aan kunt met een topservice!

Mensen waar je van op aan kunt met een topservice!

mijn auto ,maar ook de camper in onderhoud.

Mijn slaaploze nachten zijn over.😄

Open en vriendelijk en eerlijk. Geen gladde verkooppraatjes.

Atijd netjes geholpen

Steeds naar volle tevredenheid geholpen

Ben al 40 jaren klant bij dit bedrijf, zou ik niet tevreden zijn geweest. Was ik toch allang bij hun weggegaan

Persoonlijk en goed advies.

Doet erg veel moeite om iets te vinden wat naar onze wens is. Erg klantvriendelijk.

Gewoon goed

Hebben inmiddels onze tweede auto gekocht bij Frazer. Heb zelfs twee dagen mogen proefrijden met het voertuig, dat is toch gewoon geweldig en zoals altijd zeer vertrouwd. De Dashcam werd door een monteur zeer vakkundig ingebouwd en zijn nu erg blij met de onze nieuwe aanwinst. Bij Frazer voel je je thuis en dat kun je van veel andere bedrijven niet zeggen.

Fijne garage met goede service,

Wij hebben een mooie auto gekocht bij Autobedrijf Frazer. Een goede inruilprijs gekregen voor de auto die we ingeruild hebben. De service was goed en de aflevering was volgens afspraak.

Super bedrijf

Fijne mensen met wie je veel kunt overleggen en die de klant waarderen !!!

Super service.