Geweldige service, afspraak is afspraak

Goed geoutilleerde werkplaats met uitsluitend vakmensen staat garant voor succes

Prima betrouwbaar goede service en redelijke prijs/kwaliteitverhouding

Er valt niet zoveel aan te merken op deze garage. Vriendelijke kundige mensen die met je meedenken. Eerlijk advies. Het enige is dat er wel wat meer aandacht mag zijn voor het terugzetten van vb lichtstand of de ANWB Dongel en het kalibreren. Nu reed ik weg in de veronderstelling dat de lichten automatisch aangingen en werd ik er onderweg op gewezen dat ik zonder verlichting reed. De dongel van de anwb vond ik op de stoel en onderweg kreeg ik een seintje dat er nog gekalibreerd moet worden ivm bandenwissel. Wat wel heel erg gewaardeerd wordt is de gratis wasbeurt. Super

Hallo Marta, bedankt voor je reactie. je hebt inderdaad gelijk we hebben het hier intern besproken en zullen er voor zorgen dat de puntjes nog beter op de i staan.

Altijd vriedelijk,en netjes geholpenđź‘Ťb

Ben al jaren klant bij autobedrijf Frazer,heb er altijd een goed gevoel bij.

Zeer goede service, deskundig personeel!

Ik ben al meer dan 40 jaar klant. Bedrijf altijd als eerlijk, betrouwbaar en positief ervaren. Zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

perfect

zeer goed geholpen

Geweldig bedrijf

We hebben het kopen van onze auto ervaren als een hartelijke, warme overeenkomst. Kunnen dit bedrijf ook zeker aanbevelen.

Fijn contact, goede service

Op dinsdag voor het eerst bij Frazer gekeken voor een eerste auto. Aangezien ik weinig verstand heb van auto's me laten informeren door de specialisten van Frazer. Heldere uitleg over de auto, duidelijke informatie voor eventuuel kopen van een auto en de daarbij behorende afspraken. Zodoende een goed gevoel bij het bedrijf en op vrijdag mijn eerste auto gekocht!

Vertrouwde service.

Al jaren een zeer tevreden klant.

gaan kijken en eventueel proefrit maken zeer fijne behandeling ook NA de aankoop

A rustig bij dit mooie bedrijf kijken de koffie is ook van goeie kwaliteit.

Hier koop je graag een auto!

Perfect geholpen vanaf de kennismaking tot en met de aflevering.

Prima garage, je wordt goed geholpen. Goede service.

Je wordt goed geholpen, ook als er tussendoor iets met de auto is dan wordt al snel gezegd. “kom maar even aan, dan kunnen we even bekijken wat het is”. Dat is een goede service.

Snel en kundig

Erg vriendelijke mensen ,juiste prijzen denken met je mee.

Zeer correct fijne behandeling en nog een leenauto graties en de rekening kan er ook bij Door.

Zeer klantvriendelijk

Behoeft verder geen uitleg

Altijd vriendelijk en verstand van zaken

De deskundige mannen van Autobedrijf Frazer maken altijd tijd vrij om je goed te helpen.

Klantgericht

Ze nemen de tijd om naar je te luisteren en daarop hun dienstverlening af te stemmen. Gewoon een eerlijk bedrijf. Daar zouden er meer van moeten zijn.

Prettig en vakkundig geholpen voor de aankoop van een VW T-roc. Je voelt je bij Autobedrijf Frazer meteen thuis. Bedankt.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Afspraak is afspraak en wordt altijd netjes met de auto omgegaan.

relaxte sfeer, duidelijke afspraken.

Om 8 uur de auto langs gebracht en met een fiets van frazer naar mijn werk gefietst. Prima oplossing voor mij. Duidelijke afspraken en uitleg achteraf.

Prima service.

Prima service en behulpzaam

zeer goed en altijd de tijd nemen met een luisterend oor. Waren alle autobedrijven maar zo eerlijk en vriendelijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Klantvriendelijk en betrouwbaar