Super garage!

Bij auto Kivano wordt ik altijd snel en correct geholpen. Wat ik ontzettend fijn vind is dat ze altijd met me meedenken. Ik kom al jaren bij Kivano. En dat hoop ik nog jaren te kunnen doen.

Goede service, meedenken over de kostenverdeling

Bij mijn laatste APK keuring kwamen wat reparaties naar voren die niet direct, maar wel in de nabije toekomst gedaan moeten worden. Monteur heeft zelf geopperd om het noodzakelijke nu te doen, en de overige reparaties in januari, zodat de kosten over deze 2 maanden worden verdeeld. Heel fijn!

Top !

Zoals elk jaar mijn mooie Opel Astra cabrio toevertrouwd aan Garage Kivano voor onderhoudsbeurt en APK . Ik ben zeer tevreden en blij ! Top !

Prima en gastvrij geholpen door kivano.

Top bedrijf

Een uitstekend garagebedrijf.

Kom al heel lang bij dit bedrijf. Kundig, klantgericht en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service en kwaliteit!

Goed advies, snelle service!

snelle en goede service

snelle service, goede communicatie, kundige vakmensen

Klantvriendelijk en deskundig

Ze luisteren goed.

Al jaren uitstekende service

Ik kom hier al een aantal jaar met verschillende auto’s. Er wordt altijd goed meegedacht bij onderhoud en reparaties. Het personeel is vriendelijk en zeer servicegericht. Ik kan deze graag aan iedereen aanbevelen.

Zeer vriendelijk geholpen.

Deskundig en goed meedenkend personeel, prima werk afgeleverd!

Vriendelijke vakmensen

Dit is mijn go-to garage geworden. Vriendelijk, vakkundig en eerlijke prijzen.

Altijd direct geholpen. Service top!

Perfecte en snelle service.

Geweldig.

Zeer goed geholpen en kreeg ook een leenauto mee. Dit was niet nodig geweest.

Zeer klantvriendelijk

Behulpzaam

Goed geholpen.

Gebeld en situatie uitgelegd wat er lek was thermostaathuis, kon de auto gelijk brengen en andere dag gereed. En gerepareerd natuurlijk.

Supergoed!

Kan kivano iedereen aanbevelen betrouwbaar

Netjes uitgevoerd

APK + klein beurt uitgevoerd. Prijs was erg hoog mijn inziens. Uurloon zit al boven de € 90,00 per uur, waar eindigt dit in de toekomst?

Zeer fijn geholpen

Zeer fijn geholpen fijne garage

Top garage

Prima service, klantvriendelijk, alleen wat nodig is wordt aangepakt. Prijs- kwaliteit is goed. Aanrader

klantgericht, correct en zeer vriendelijk. Ook vakkundig!

Fijn en correct klantcintact

Nette en betrouwbare dienstverlening. Apk en beurt laten dien. Komen afspraken na en wordt tussentijds op hoogte gehouden als er extra kosten zijn

Gewoon goed

Kleine beurt en keuring. Prijs kwaliteit prima. Vriendelijk ontvangen. Belletje als je de auto kan ophalen. Verwennerij met een luxe leenauto.

Goede service en klantvriendelijk.

Goede service.

zoals gewoonlijk prima service

zoals gewoonlijk prima service voor zowel personenauto als camper

Familie bedrijf dat serieus met de tijd mee gaat

Ouderwetse persoonlijke service (je bent hier geen nummer maar nog steeds echt een welkome klant in vergelijking met de bekende geldwolven zoals bv o.a. Van Mossel )waar nog steeds de meeste mensen van houden. Tevens ook serieus verstand van de de laatste technieken , dus of je nu komt met een auto van 20 jaar oud of één van een jaar oud maakt niet uit !! Echt een serieuze aanrader is mijn ervaring !!