Uitstekend geholpen met de keuring van de camper

Helemaal goed

lekker kleinschalig geen poeha en prima geholpen ga zeker terug!

Super service

Je wordt snel en vakkundig geholpen en voorzien van eerlijk advies.

Wederom prima

Niks op aan te merken.

Vriendelijk en conform afspraak

Altijd een opgeruimd gezicht, kopje koffie tijdens wachten. Vriendelijke ontvangst e behaneling. Kan niet beter.

Betrouwbare service , vakkundig . Toegewijde vriendelijke benadering door al het personeel .

prettige samenwerking

Al jaren zijn wij een te vrede klant bij Autobedrijf Kivano

prettige ervaring

klantvriendelijk goede service en prima reparaties

Prima service en terugkoppeling bij meerwerk.

Als er meerwerk of problemen zijn word er altijd overleg gepleegd, dit is fijn dan weet je waar je aan toe bent. Ga zo door en je blijft werk houden. Dat stukje extra service is bij vele bedrijven ver te zoeken.

Goede, snelle en vriendelijke service!

Bij Kivano wordt je altijd snel en vakkundig geholpen, waarbij geen reparaties worden gedaan, die niet echt nodig zijn. Alles gebeurd in goed overleg, zodat je auto top in orde blijft, zonder onnodige kosten.

Je wordt hier altijd uitstekend geholpen en krijgt een eerlijk advies!

Waar het naar mijn idee bij veel autobedrijven misgaat; is het geven van een eerlijke advies. Je wordt vaak opgelicht waar je bij staat. Met wantrouwen mijn auto weg gebracht, maar bij kivano laten ze alles zien wat er is gebeurt en als je iets nog niet hoeft te vervangen wordt dat ook gezegd. Voor mij geen andere autogarage meer!

Al vele jaren tevreden klant.

Een klantvriendelijk, deskundig en bekwaam bedrijf voor het onderhoud van onze Saab.

Vriendelijk ontvangst en goede service.

Apk kleine buurt en airco schoongemaakt.

Super service, zoals gewoonlijk!

Ik kwam langs vanwege een brandend storingslampje. Zelfde dag nog uitgelezen, gerepareerd en erna een proefrit gemaakt door de garage. Ik woon voor mijn werk overal en nergens maar als ik in de buurt ben van bergen op zoom ga ik voor onderhoud aan mijn Saab altijd weer naar Kivano! Goede, eerlijke service voor een nette prijs.

Erg meedenkend,fijn in de omgang.

Weleens veranderd van garage,hier voel ik mij niet besodemieterd. En zeker weer blij om hier klant te zijn. Steeds denken ze met je mee. Ze hebben ook tijd voor een praatje,en horen aan wat ik van een garage verlang. In een woord geweldig!

Super service

Doordat er veel meer moest gebeuren dan in eerste instantie was gepland, iets later aan de camper begonnen en alles keurig opgelost. Een goed team dat nog liefde voor het vak heeft. Ga zo door.

Heel erg klantvriendelijk

Snelle en vriendelijke service

Ondanks de volle werkagenda, toch netjes tussendoor geholpen, zodat het reisschema niet onder druk kwam te staan.

Goeie ervaring, vriendelijke mensen

Vakkundig, klantvriendelijk autobedrijf.

Ik kom al heel veel jaren bij Kivano voor APK en onderhoud. Prima kwaliteit van het onderhoudswerk, Altijd overleg over reparaties en kan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Netjes en eerlijk geadviseerd.

Eerlijk advies over plaatsing zonnepaneel op mijn camper.

Zeer goed.

Alle problemen zijn opgelost. Wat een geweldige service verleent Kivano.

Top service

Plotselinge uitval ruitensproeier binnen 1 dag verholpen

Prima service, vriendelijk personeel

Prima service, alles netjes afgehandeld. Vriendelijk personeel

Een voorbeeld voor de dienstverlenende sector

Niets anders dan positief: Kivano is zeer vakkundig, persoonlijk, denkt mee én out-of-the-box, en snel handelen is eerder regel dan uitzondering. Topservice!