Rekening gehouden met mijn wensen: TOP

Direct iemand aan de telefoon, geen doorschakeling. Dus meteen een afspraak kunnen maken. Omdat ik aan de andere kant van de stad woon, kon ik op de apk keuring wachten. Daardoor hoefde ik niet iemand te vragen om mij heen en weer te rijden. Wachttijd ca, 3kwartier: service!

Fijn dat er altijd gebeld voordat er iets aan de auto gaat gebeuren

Prima!

Al jaren een goed advies en eerlijk.

Alles prima en snel geregeld.

Afspraak snel in kunnen plannen. Goede service. Niks doen als het niet nodig is.

Alleen voor apk geweest , netjes geholpen .

Geweldig zeer klantvriendelijk en ook zeer behulpzaam cijfer-10

Altijd correct en goed geholpen!!!

Kivano doet zijn uiterste best om voor de klanten een juiste en goede oplossing te vinden. Zij denken met de klant mee !!

Altijd zeer goede service !

Wordt altijd goed geholpen

vriendelijk & goed.

Vriendelijk en goed.

Prima service, heldere afspraken

Voor het eerst met de Ka naar Kivano geweest. Fusee versleten waardoor er een nieuwe draagarm op moest. Dit netjes gecommuniceerd en prijs conform vooraf gemaakte afspraak. Mij was onduidelijk welke beurt er nodig was, door Kivano bekeken. Kleine beurt bleek afdoende, mij werd dan ook geen grote beurt aangesmeerd (wat bij een Kwik Fit nog al eens gebeurde). Al met al een nette service, zeker de aanbeveling waard.

Paar nieuwe sloffen voor een nette prijs

Perfect!

Betrouwbaar, snel en meedenkend, zo nodig.

Ik heb vertrouwen in auto Kivano garage .

Worden goed geholpen ,ze zijn heel aardig en vriendelijk .

top bedrijf

goed werk ,eerlijke adviezen en prijzen

Prima service zoals altijd, maar had graag geweten waarom ook de brandstofpomp vervangen moest worden en niet alleen de vlotter. Vlot teruggebeld! Prima!

Prima garagebedrijf!

Prima garagebedrijf met vriendelijke en deskundige medewerkers! No-nonsense benadering met goede adviezen ter voorkoming van toekomstige problemen.

Zeer tevreden zoals altijd!

Vriendelijk en professioneel

Vriendelijke en goed

Altijd even vriendelijk,met zeer goed personeel

goed gegaan

Het is gewoon geweldig gegaan

Heel erg fijn geholpen

Hebben snel en netjes van onze camper de rem blokken en schijven vervangen. Hier was wel genoeg ruimte boven de brug in hem om hoog te halen. Een aanrader.

Deskundig en klantvriendelijk

De mannen hebben kennis en kunde. Ze weten hoe auto’s werken. En denken zelf na. Dank voor jullie vakbekwaamheid en vriendelijke benadering.

prima service en zeer betaalbaar

eerste ervaring met Kivano, kom zeker terug

goede en vakbekwame mensen, zowel administratie als werkplaats

kom er al heel veel jaren en nog nooit teleurgesteld geweest.

Altijd vriendelijk, goed en goedkoop

Ik ga hier al een paar jaar naar toe en ik word altijd vriendelijk geholpen. Daarnaast presteren ze altijd goed en netjes en valt de rekening ook nog gunstig. Wat wil ik nog meer?