Super service

Onze versnellingsbak was net buiten de garantie om weer kapot en dit is keurig in goed overleg opgelost.

Goede service, heel vriendelijk

Denken met je mee, vriendelijk en komen afspraken na

Top service!

Goede service en kwaliteit!

Prima service en kwaliteit

Prima service en kwaliteit

Topbedrijf!

Ik breng al jaren mijn autootje bij Kivano, altijd netjes en goed verzorgd. Denken mee en als het nodig is lossen ze het zo snel mogelijk op. Al veel vrienden en kennissen aangeleverd. Het zijn Toppers.

Goede ontvangst en een correcte uitvoering van de werkzaamheden

Ik kom regelmatig bij Kivano, en ben zeer tevreden.

super servies

denk met klant mee, schappelijke prijs, snelle servies, top bv .

Goed en keurig werk geleverd

Heel tevreden.

De medewerkers van Ki VaNo zijn heel deskundig. Luisteren goed naar de vragen van klanten. Ben er heel blij mee.

Snel en goed

Vriendelijk als er iets bijzonder is laten ze het eerst weten

Snelle reactie op een vraag

Op een vraag werd zeer snel gereageerd.

Vriendelijke bediening. Prima afspraken te maken . Auto netjes afgeleverd. Rekening klopt perfect . Bij evt onvoorziene zaken tijdens werk wordt dat goed gecommuniceerd. Beter kan het niet ! Ik kan dit familiebedrijf van harte aanbevelen .

prima en persoonlijk

prima en persoonlijk

Snel schakelen en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima service,klantvriendelijk.

Gewoon uitstekend

Prettige manier van contact, meedenkend en verstand/liefde van hun vak.

Goede, vakkundige en niet te dure garage

Ik kom al jaren met verschillende auto’s (Passat, Audi) bij Kivano en ben altijd tevreden geweest met de reparaties en de onderhoud beurten. Ook de APK keuring laat ik daar doen. Er worden geen onnodige dingen gedaan, alleen wat nodig is. Je wordt altijd snel geholpen en zeer vriendelijk ontvangen!

geweldig snelle hulp

heel goed

Goede service en zeer vriendelijk

Top garage waar kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Zeker een aanrader om naar toe te gaan

Snel geholpen

Snelle service, duidelijk over de kosten goede communicatie.

Duidelijke prijsafspraken, goede service

Prima geholpen

Ondanks gammele auto toch weer goed geholpen en rij ik weer lekker rond

geweldige service!

staan altijd voor je klaar met deskundige advies en professionele hulp. vakmanschap en klantvriendelijk tegen een prima tarief.

Klantvriendelijk

Snel en goed/vriendelijk geholpen!!

Ik kon mijn auto niet meer in door kapotte sleutel en slot. Meteen gebeld met de garage en vriendelijk geholpen. Dag erna is de auto opgehaald en hebben ze er een nieuw slot in gezet. Wat ik zo fijn vind is dat ze snel en eerlijk handelen. Heb er alle vertrouwen in. Ze houden je telefonisch op de hoogte. Ik ben al jaren een tevreden klant!!!