Goede service, schappelijke prijs

We zijn hier al jaren klant.

Persoonlijk, eerlijk en betrouwbaar.

Ik maak al jaren gebruik van de service van auto kivano. Ik ben zeer tevreden over de mate van expertise, oprechtheid over reparatie en kosten. Het meedenken is altijd in het voordeel van mij geweest als klant. Ik wordt altijd vriendelijk ontvangen. Zelfs na mijn verhuizing ben ik klant gebleven en dat is voor mij een goede keuze geweest.

Uitstekende service

Uitstekende service, familie bedrijf met erg vriendelijk personeel. Eerlijk en deskundig! Ik kom er al jaren, mijn dochter sinds ze een auto heeft ook en beide zouden we geen andere garage willen.

Kwalitatief uitstekend, niet duur, uiterst betrouwbaar en vriendelijk.

Ben al jaren klant en verder heb ik aan bovenstaande niets toe te voegen.

Al jaren klant, nog nooit teleurgesteld

Goede service en altijd overleg over de te repareren onderdelen

Prima, deskundig en vriendelijk!

Prima, deskundig en vriendelijk!

Tevreden

Graag zien wij direct na reparatie een telefoontje tegemoet met de kosten zodat wij niet de hele dag afwachten of de auto nu wel of niet klaar is.

Heel fijn betrouwbaar bedrijf. Klantvriendelijk, vakkundig en prima service!

Is gewoon goed

Snel klaar

Eerlijk, betrouwbaar en transparant

Netjes gebeld met wat er moest gebeuren en hoe ze het wilde doen. Bus weer keurig onderhouden terug gekregen en uiteindelijk viel de rekening lager uit dan vooraf gedacht! Eindelijk een garage die het netjes doet :) Dikke pluim!

Fijne ontvangst door vriendelijke mensen.

Er wordt naar je geluisterd.

Altijd vriendelijk geholpen. Ik kom al jaren bij Kivano voor alle reparaties. Deze keer een lekke band en gelijk geholpen.

Vakkundig en vriendelijk

Plezierige benadering, duidelijke afspraken en service gericht.

Wanneer je belt met een probleem maken ze snel tijd om hier naar te kijken. Afspraken kunnen op een relatief korte tijd ingepland worden. Aardig personeel en goede prijs/ kwaliteit verhouding .

Prettige en vakkundige garage, die alleen repareert, wat echt nodig is!

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en snel geholpen. Er wordt met je meegedacht om je auto zo goed mogelijk te onderhouden, zonder onnodig hoge kosten. Als het nodig is wordt externe expertise ingeschakeld, om bepaald merk specifiek onderhoud te laten doen. Dat is wat ik erg waardeer, omdat zo mijn auto top in orde wordt gehouden!

zoals altijd prima

Vakkundig werk voor een goede prijs

Goede service met een hart voor het werk

Klantvriendelijk, service goed, prijs/kwaliteit in prima evenwicht

Prima vakmanschap, staan altijd voor je klaar.

Klantvriendelijkheid ten top

Zaterdag middag met een kapot wiellager en achteraf nog veel meer langs de kant van de weg en een maandag einde middag alsnog de vakantie kunnen hervatten. Top service en inzet.

Fantastisch!

Altijd zulke goede communicatie en zorg voor mijn auto. Ga zo door!

Snelle en goede service

Betrouwbare garage voor je onderhoud. Staan altijd voor je klaar!

Prima service!

Een echt familiebedrijf waar je vriendelijk en duidelijk geholpen wordt.

Altijd prettig en deskundig geholpen

Kom al een aantal jaren bij Kivano met mijn Saab. Erg tevreden met de geboden service en de getoonde deskundigheid. Aangenaam familiebedrijf. Van harte aanbevolen!

Super goede service inclusief fijne leenauto

Top service