Fijn klantvriendelijk garagebedrijf met een uitstekende service.

Heel vriendelijk ontvangen en eigenaar neemt alle tijd voor de klant. Keurige professionele afhandeling van het verkoop proces. Gewoon een top bedrijf.

Top garage

Aantal weken geleden voor de tweede keer een auto gekocht daar en dat zou ik nooit doen als ik niet voor 100%tevreden was over deze garage. De eigenaar en het personeel zijn er altijd vriendelijk en behulpzaam en denken met je mee om een probleem op te lossen onder het genot van een kopje koffie. Kortom een prima garage die ik iedereen kan aanbevelen.

Klantgericht!

Professionele vakmensen en altijd meedenken in oplossingen!

Betrouwbaar, redelijke prijzen en uitstekende service!

Al jaren tevreden klant, mede door de punten hierboven genoemd

Top ervaring

Fijn zaken gedaan. Goede service, zeer klantgericht. Fijne auto aangeschaft. Aanrader!!

Fijn contact, eerlijk bedrijf

Goede inruil gehad voor mijn auto en een leuke auto teruggekocht.

Zeer vriendelijk personeel, kennis en ervaring in ruime mate aanwezig. Altijd goed geholpen, oplossingsgericht. Top bedrijf.

Dit is een uitstekend bedrijf eerlijk en vertrouwd adres . Wij hebben eerst telefonisch gebeld voor informatie,nadien zijn wij op zaterdagmorgen heen gereden vanaf Groningen . Bij aankomst vriendelijk ontvangen met een kop koffie en miet gelijk handelen of de aankoop van een auto een dikke 10 als pluspunt. Daarna de auto bekeken proefrit gemaakt en de auto bleek al snel aan de verwachtungen te doen zoals de man ons voor de telefoon had gezegt . Als bij aankomt keken wij al onze ogen uit hoe keurig en netjes het terein al was nog geen papiertje ol de grond . We zijn 100% geslaagt en 100%te vreden over dit bedrijf kwa netheid eerlijkheid niet drammerig of opdringerig neemt alle tijd dus gewoon op en toppppp bedrijf hier kunnen heel wat garage bedrijven een goed voorbeeld aan nemen dus van ons zekers een dikke 10 of meer aan sterren .

Eerlijk en geen loze beloften.

Ik heb bij dit bedrijf een occasion gekocht en het voorafgaande gesprek met Roy was vriendelijk, helder en duidelijk. Later bleek ook dat hij eerlijk was over hetgeen hij vertelde. Hij denkt mee en komt zijn afspraken na. Ik kan niets negatiefs zeggen, dan is er maar één waardering juist en dat is de maximaal positieve.

Zeer prettige contact. Bedankt voor de fijne auto.

Wildel 9,5 geven maar dat is niet mogelijk,supergoed behandeld,aflevering auto volgens afspraak !

Vlotte, kompetente en vriendelijke service

Net vertrokken van Zwolle naar huis in Heidelberg, Duitsland, begon het gele motorkontrolelampje van mijn VW Passat te knipperen; later kwamen er verdere storingsmeldingen bij en ook de automatische versnelling deed het niet goed. In Heino werd mij Auto Van Ewijk aanbevolen; die persoon informeerde ook het autohuis, dat ik eraan kwam. Aangekomen bij Auto Van Ewijk had Roy meteen tijd en wist direkt de dianose te stellen: een marter had zijn territorium gemarkeerd. Hij bood mij koffie aan en ging meteen aan de slag. Binnen een half uur kon ik weer verder rijden. En de kosten waren heel schappelijk.

Profesioneel, gemoedelijk, vertrouwen en kwaliteit

We hebben een zeer mooie tweedehands ASX gekocht rond de jaarwisseling en zijn samen met het autobedrijf tot een goed aanbod en service(winterbanden, extra ventielen, uitleg, instellingen) gekomen. Het was een zeer prettige aankoop en alle vertrouwen erin dat het ons een auto geeft waar we jarenlang plezier van gaan hebben.

Zeer fijn ontvangen

Auto van Ewijk is een eerlijk bedrijf, en daar zijn er helaas niet zo veel van in Nederland. Ik heb daar mijn auto gekocht via een aankoopkeuring van een onafhankelijk bedrijf. Een monteur van dat bedrijf heeft de auto helemaal gecontroleerd op de brug en uitgelezen op storingen alvorens de aankoop. De auto was helemaal in orde, er waren geen punten waarbij de auto een defect had. Nu ik weet hoe auto van Ewijk te werk gaat zou ik daar zeker weer een auto kopen, maar dan zonder keuring. Ik heb er vertrouwen in dat ze hier alleen goede occasions verkopen. Heel erg bedankt voor de mooie Ford Focus. Ik ben er heel erg blij mee.

Auto ingeruild tegen een jongere tweedehands. Prettig zaken gedaan.

Goede prijs/kwaliteit en transparante communicatie

Wij hebben een mooie Mitsubishi Outlander gekocht. Wel wat bevindingen maar daarin werd goed meegedacht en naar tevredenheid opgelost.

betrouwbaar en degelijk.

Ik heb hier voor het eerst een auto gekocht en ben zeer tevreden over de manier van zaken doen. Ze hebben alle tijd en aandacht en ook nadien met een aantal vragen werd ik goed te woord gestaan en zochten ze dingen voor mij uit. m,v,g Edwin

Zoekopdracht naar volle tevredenheid uitgevoerd!

De zoekopdracht naar een specifieke auto zorgvuldig uitgevoerd. Ook de garage waar wij de auto gingen bekijken kwam erg betrouwbaar over. Er werd goed rekening gehouden met persoonlijke wensen en planning van ons als klant. Top geregeld allemaal!! Aflevering van de auto was naar volle tevredenheid en de auto ook!

Een top garage

Snelle service , komen afspraken altijd na wat is afgesproken en je wordt perfect behandeld als klant

Auto gekocht, prima auto voor de prijs

Auto met goede service gekocht en ze doen wat ze zeggen.

Wij hebben een hele mooie Audi A4 allroad gekocht bij garage van Ewijk. Zijn er afgelopen week mee op vakantie geweest naar Finland. Het is een top auto en zijn bij de aankoopt ontzettend leuk ontvangen en geholpen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service