Nog niet klaar

Eerste deel is goed, wacht nog op tweede deel. Het maken van de stoelhendel. Men zou mij bellen als deze binnen is.

Duidelijk

De reparatie die aan de auto moesten gebeuren is zeer goed gedaan tegen een nette prijs in vergelijking met andere garage bedrijven.

Goede ervaring

Voor het eerst met dit garagebedrijf in contact gekomen.Fijn contact gehad.Wij zijn dan ook zeer tevreden.

Snel geholpen

Deskundig advies en ondanks de grote drukte in de garage, hebben ze me snel kunnen helpen. Daarna kon ik weer met een veilig gevoel de weg op. Mijn auto is al jaren in onderhoud bij van Essen. Personeel is vriendelijk en wat ook fijn is, ze rekenen eerlijke prijzen.

Perfect geregeld

Snel en goed geregeld

Fantastisch bedrijf

Zeer goed bedrijf, service waanzinnig!

Slecht

Auto laten keuren Speciaal gevraagt om naar de kachel te kijken (die doet het al de hele winter niet) En graag naar naar de deur achter gaat niet goed dicht Enfin van alles gedaan bedrag 1600 euro Keurig betaald natuurlijk Helaas bleek dat er niet naar de kachel gekenen was en niet naar de de achterdeur Enige dagen daarna bleek mijn lichtschakelaar niet meer terug kon Zodat altijd mijn licht blijft branden Even terug gegaan Ontvangen door een hele aardige dame Was etenstijd moest even wachten Geen probleem natuurlijk Toch kwam er een man Even kijken wat vloeistof erin en naar een paar uur zou het probleem opgelost zijn En anders doe je gewoon iedere keer even de accu plug eruit Probleem opgelost fijne dag Uiteraard niets opgelost doet het nog steeds niet Jammer dat de service zo slecht is

Verwachting overtroffen!

Marnix heeft bij de aflevering van mijn nieuwe auto mijn verwachtingen overtroffen. En dat wil wat zeggen, want ik ben een Pietje Precies. Zijn aandacht en meedenken zijn ongeëvenaard!

Topbedrijf met topservice

Auto tweedehands gekocht bij hen. Bleek bij het wegrijden de achteras wat lawaai te maken wat noch ik, noch het bedrijf hadden opgemerkt bij de testrit. Achteras is volledig gereviseerd onder garantie en steeds goede communicatie gehad met Martin, de zaakvoerder. Alles keurig afgehandeld op relatief korte tijd. Aanrader!

Professioneel bedrijf met oog voor detail en de service is uitermate klantgericht

Voor de aankoop van een Ford Raptor in de Roush-uitvoering bij Autobedrijf van Essen gekomen. Na telefonische afspraak kon er een proefrit worden gemaakt. Toen de prijs was overeen gekomen, werd de auto zo snel mogelijk afleverklaar gemaakt. De communicatie was zeer goed. Zo ook de aflevering van deze Raptor. Alles wat werd afgesproken is ook nagekomen. De kennis en vaardigheid van de werkplaats laat niets te wensen over. Ik kan niets anders geven dan 5 sterren, zeer tevreden en beveel daarom dit bedrijf aan.

Goed werk

Ga zo door

Mijn auto hier gekocht.. ze hebben alles netjes geregeld.. ze zijn klant vriendelijk.. tot nu gelukkig niks negatiefs mee gemaakt.. ze hebben kennis .. zeker een aanrader om zaken mee te doen..

Goede service en aan te bevelen

De aankoop van de nieuwe auto ging zeer voorspoedig met een hele goede service. Fijne gesprekken gehad met Richard en ze hebben al de aandacht voor je.

Goede e service

Leuke en vriendelijke mensen

Fijn persoonlijk geholpen, met uitgebreide uitleg over alle mogelijkheden van de auto.

Ik word altijd prima geholpen.

Prima service via onderhoudsplan

Makkelijk online afspraak te regelen

wij zijn geweldig geholpen.

de ontvanst voelde goed. wij zijn geholpen door richard van essen. het voelde vertrouwd. de auto zag er bij het ophalen geweldig uit. de uitleg was heel goed, er werd echt de tijd voor genomen. we hopen dat we veel plezier van de auto mogen hebben

Vakkundige mensen, behulpzaam garagebedrijf, goede betaalbare en eerlijke service

Altijd fantastisch service

We hebben een abbonnement voor ons 2 auto's en dat maakt alles alleen maar gunstiger, makkelijker en ideal om te regelen. Een aanrader

Top bedrijf, goede service

Voor zowel kopen van je auto als service en onderhoud kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

Klantvriendelijk

Heel klantvriendeijk goede service

Perfecte service, staan altijd klaar om te helpen!

Occasion gekocht bij Van Essen. De aankoop was al een prettige ervaring maar ik ben echt onder de indruk van de service en vriendelijkheid. Je wordt snel geholpen bij een probleem en de reparatie wordt snel, kwalitatief goed en vooral eerlijk uitgrvoerd. Wat mij betreft weer een warme douche voor dit bedrijf!

Over Bosch Car Service