zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind 2017 een prachtige Amerikaan gekocht bij dit autobedrijf. Kort na de aankoop bleek er vanuit de carrosserie een geluid van aanlopend metaal te komen. De auto is diverse malen terug geweest. Helaas is tot op heden het probleem nog niet opgelost. De communicatie tussen de twee broers (de ene doet kennelijk de verkoop en de ander doet de werkplaats) verloopt bijzonder stroef. Ik ben als klant nu bijna 2 jaar verder met mijn klacht en keer op keer lukt het Autobedrijf Van Essen niet om het probleem op te lossen. Inmiddels heeft Autobedrijf Van Essen laten weten dat ze de klacht niet meer opnemen en ijskoud verwijzen naar de Bovag. Althans, degene die verantwoordelijk is binnen het familiebedrijf voor de werkplaats heeft het opgegeven. Ze doen hun best, maar kennelijk is er iets in de interne organisatie gaande waardoor echte klachten niet goed worden opgepakt. De communicatie is vriendelijk in de showroom, maar vanuit de werkplaats wordt het al snel \'grumpy\'. Mijn advies is om als bij Autobedrijf Van Essen een voertuig wordt gekocht deze helemaal na te laten kijken (goede aankoopkeuring) en strikte afspraken schriftelijk of per mail te doen. Het is niet het beste bedrijf als het gaat om het oplossen van technische problemen na de aankoop. Jammer, maar helaas dat de welwillende man in de showroom zo afhankelijk is van een grumpy werkplaats. Gelukkig hebben we de correspondentie nog......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede vakkennis en vriendelijk personeel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden als je iets vraagt is niks teveel ze zijn zeer klant vriendelijk er wordt uitleg gegeven waar je bij staat ook totaal geen 9-5 mentaliteit

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen woensdag stond ik met een kapotte auto in Loosduinen. Accu kapot en zelf geen enkel verstand van mijn auto. Om 17.15 naar van Essen gebeld of ze me wilden helpen en binnen 5 minuten een belletje dat er iemand onderweg was. Tegen 6 uur reden we achter elkaar naar de Lier waar een leenauto voor mij klaar stond. De andere dag was mijn auto al weer klaar en kon ik deze weer ophalen bij van Essen in de Lier. Super service van deze mannen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima garage met normale prijzen en monteurs die met je meedenken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tijdens het rondkijken, voorzien van relevante en naar ons oordeel eerlijke informatie. Toen zelf nog rustig rond gekeken en een keuze gemaakt. daarna vriendelijk geholpen en op een open manier ons de juiste informatie gekregen. we zijn tevreden. ook een mooie deal qua inruil

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben sinds ong. 20 klant en zeer tevreden. Ben met respect behandeld, heel goede service.\r\nOnderaan kan ik maar een reden van bezoek aangeven maar ik laat er alles doen omdat ze het zo goed doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig en klanrvriendelij

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en betrouwbaar. Plezierige service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een eerdere diagnose van een merkdealer en een offerte van 3200 kwam deze garage met een hele andere second-opinion. 500 euro reparatiekosten en we rijden weer!\r\nDeze monteurs zien zoveel auto\'s dat ze net even anders denken dan menig andere monteur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Algeheel goed, nette uitstraling\r\nAardig werkplaats medewerker, zeer veel info en vertouwen uitstralend \r\n\r\nPerfecte verkoop afdeling.\r\n\r\nMin punt koffie gaf “Haags bakkie”

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede deskundig bedrijf, leuk ontvangst . een prima inruil prijs voor onze oude auto .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service en eerlijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig, afspraak is afspraak. Snelle service bij pech. Schone en opgeruimde garage. Bij een beurt wordt de auto schoon (wasstraat) afgeleverd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto aangeschaft bij Van Essen. Keurig geholpen, telefonisch goed bereikbaar, snelle afspraken, net autobedrijf, prima communicatie. Auto ook aankoopkeuring uit laten voeren en de punten die reeds besproken waren kwamen er ook uit (minimaal). Kortom: Eerlijk bedrijf. Verkoper Richard: complimenten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk,woord goed geholpen,Krijg altijd op een vraag deskundig antwoord. Alleen de banden voor opa niet goed ,bijna goed ,komt goed .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Vriendelijk en deskundig geholpen. Reparatie was snel klaar. Gewoon top. Bedankt !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top, snelle service voor een goede prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk, nette service, gebruikte auto gekocht en de airco deed het niet, Dit is netjes gemaakt onder garantie, ik was blij met de service. Betrouwbaar en prettig bedrijf, ook als je een auto in de lagere prijsklasse koopt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima bedrijf

Over Autobedrijf van Essen