Klantvriendelijk

Prettige manier van helpen.

eerlijk bedrijf met service

Ook voor gebruikte auto's een aanrader.

Niks mis mee

Net zo als altijd

Altijd prettige en goede service. Fijne (vak)mensen.

Na jaren heerlijk rijden nu mijn Xantia ingeruild voor een super C6. Michel en zijn team zijn top!

Perfect bedrijf dat met passie voor Citroëns een andere merken werkt.

Ik kwam bij dit bedrijf terecht via een marktplaats advertentie. Ik heb een zeer goede ervaring opgedaan bij het kopen van een aantrekkelijk geprijsde Citroën C5 1.6 e HDI TOURER AUT NAVI. Het bedrijf straalt vriendelijkheid en plezier uit. Er werken aardige mensen met een bereidwillige instelling. Als ik in de buurt woonde zou ik er klant worden.

Vriendelijk en correct naar de klant.

Vriendelijk en correct behandeld.

Top service

De dag voor onze vakantie de auto stuk.. door de snelle service van Enting konden we zoals gepland vertrekken. Super!

zoals afgesproken!

Weer supersnel en perfect geregeld!

Michel en collega’s hebben mij weer super snel voorzien van alternatieve auto waar ik naar op zoek was na een vervelende Total los schade van mijn oude auto! Korte lijnen en professionele hulp! DANK!

Fijn geholpen

Super ervaring

Als vanouds, wat de bejaarde auto nodig had en ik ook.

Voorbij de 300.000 km en weer op stap na een stevige service beurt.

Weer helemaal top

We komen al jaren bij enting en dat is niet voor niks. Hele goeie service en ze denken altijd met je mee. Topmonteurs beter kan niet.

Lekkere koffie. Hartelijke ontvangst. Goede uitleg over wat er aan de auto moeten gebeuren.

Prima vaklui, prettig contact

Meedenken en sterk in communicatie Lekkere koekjes

Ik voel me goed behandeld als klant

- vriendelijke mensen - komen afspraken na - nemen de tijd om zaken door te praten

vakmanschap

betyrokken, klantvriendelijk en heldere communicatie

Een top bedrijf

Vriendelijke en behulpzame mensen ,en nemen de tijd voor je , Je wordt er ontvangen met een bakkie koffie of thee , In één woord een top bedrijf

De klantgerichtheid van Enting BV is subliem.

Met mijn Citroën C6 ben ik aangewezen op slechts een paar gespecialiseerde garages in Nederland. Ondanks dat ik een uur moet rijden naar Zwartsluis krijgt mijn C6 bij Enting BV of de hoogste prioriteit, zodat ik kan wachten of ik krijg een leenauto mee. Men laat altijd duidelijk zien wat er moet/moest worden vervangen en waarom. En... ik krijg mijn C6 altijd veel schoner mee, dan ik hem heb ingeleverd.

Gewoon prima service

Kom er al jaren ben altijd goed geholpen

Groot geworden door Klein te blijven

Dat was toch de slogan van de SNS bank? Al 5 jaar trouwe Klant en Elke keer een feestje als ik de zomer Dijk Nader. Het ademt een al passie voor het Franse automerk uit 1919 Creme de la creme aanbod van het eigenzinnige automerk Citroen en heel veel kennis over bijna al types waaronder mijn complexe Activa. Ik hoop ooit nog een keer een C6 bij jullie te morgen aanschaffen! Ga zo door mannen!

Weer uitstekend geholpen!

Het lukte mij niet om zelf mijn startmotor te vervangen. Gelukkig geen probleem voor de heren van Enting, die hem voor mij in no time hebben gemonteerd.

uitstekend

uitstekend aan een andere auto geholpen

Betrokken en gemoedelijk garagebedrijf welke zijn afspraken na komt.

Bij Enting terecht gekomen i.v.m. aankoop auto. Tevreden over hoe de inruil is gegaan en de afspraken zijn goed nagekomen.

Geweldige service.

Geweldige service.