Top bedrijf met een goede service,

Je word altijd vriendelijk en netjes geholpen! Dit autobedrijf met zeer goede service is het omrijden waard!

Top goeie service..

Enting,we hadden een auto in de goedkope klase gekocht, paar keer problemen mee gehad, naar alle tevredenheid opgelost. Top service..een DIKKE TIEN..Paul en Klasien uut assen...

Afspraak = afspraak Vriendelijk mensen.

Ik gebruik één woord: TOP!

Geweldige garage, fantastische service en personeel en mijn volgende auto koop ik zeker weer bij Enting in Zwartsluis! Groet, Gerrie & Monique

Geweldig.

Goede service,goede koffie. We konden gewoon wachten tijdens een onderhoudsbeurt. Lekker in Zwartsluis gewandeld ook nog.

Super goed geregeld. Vakmannen!

Top bedrijf!

Perfecte service!

Geweldige 40 jaar klant

altijd ok

Perfecte service

Zoals altijd met open armen ontvangen en prima geholpen

Goed en snel geholpen

Weer een goede en snelle afhandeling van een service beurt en APK. Top

Goede service, vertrouwd adres.

Super snelle en fijne service. Snel en overzicht van de te verwachten kosten en vervolgens super snelle reparatie. Vertrouwd adres waar ik al jaren kom.

Goed werk !

Beste mensen , het was weer een genoegen naar Zwartsluis te rijden voor onze onderhoudsbeurt. Heerlijk gevoel dat alles weer is gecontroleerd en we veilig kunnen blijven rijden ! Die Peugeot is een top auto ! Hartelijke groet , Paula en Karel

Helemaal top

Goed geholpen. Eerlijk advies. Helemaal top

goed en vriendelijk geholpen

heel vriendelijk en gedegen geholpen , men neemt de tijd om alles uit teleggen . en er is vertrouwen wederzijds.je wordt echt als klant behandeld.

Toegankelijk bedrijf

Al vele jaren klant bij Enting en zeer tevreden. Vandaag C4 Cactus gekocht en hopen daar net zoveel rijplezier van te hebben als de voorgaande Citroëns. Luc.

komt over als betrouwbaar bedrijf

aardige mensen met een eerlijk verhaal, en veel ervaring.

Topgarage! We zien steeds uit naar een bezoek!

Wat je bezoek ook is aan Enting BV, een simpele bandenwisseling, of een iets grotere ingreep, je gaat altijd blij het terrein op en ook blij weer af. En dat helemaal oet Grunn!

Zeer vriendelijk en professioneel

Zeer goede ervaring..bij aanschaf was er iets mis bij de blower. Dit werd gelijk verholpen op een prettige manier. Heel blij!

Via de mail al goed contact gehad over de eventuele koop van de citroen Picasso. Bij mijn onaangekondigde bezoek van de showroom werd vriendelijk ontvangen en de auto werd binnen gereden. Ik kon ook meteen een proefrit maken. Prettige onderhandeling over de uiteindelijke prijs die ik uiteindelijk bij moest betalen. Bij ophalen van de auto stond hij er netjes bij. Op de vraag om een serviceboekje in het Nederlands en een lakstift bij te leveren werd meteen positief gereageerd. Ook werden er door de werkplaats nog pasjes van mij in mijn ingeleverde oude Picasso gevonden. Deze worden keurig nagestuurd. De aankoop bij Enting geeft mij een erg goed gevoel.

Beter kan altijd, maar ik ben tevreden

Aanbevelen is iets. Wat ik in principe nooit doe, maar in dit geval maak ik een uitzondering.

Dik voor mekaar!

Mijn C5 V6 uit 2002 voor de APK naar Enting gebracht, keurige leenauto meegekregen (vooraf om gevraagd). Alles weer netjes in orde gebracht voor een hele schappelijke prijs, goede communicatie, prima geregeld!

professioneel, kennis van zaken en sympathiek

Zocht een echte Citroën XM specialist en heb die gevonden. Heeft een enkele rit van 235 km geloond. Zeer deskundig. Kreeg direct koffie met speculaas. Zeer leuk deskundig team.

Zeer vakkundig, attent en vriendelijk

Citröenspecialist Enting heeft mijn Citroën Xm Exclusive bij een aanzienlijke km stand een volledige revisiebeurt gegeven. Deze beurt is naar volledige tevredenheid uitgevoerd. Naast het vakkundig uitvoeren van verschillende complexe reparaties aan het motorblok, stuurhuis en hydraulische systeem etc. werd de auto tot in de kleinste details perfect in orde gemaakt. De auto werd in tip top staat afgeleverd nadat ik gebruik had gemaakt van een prachtige leenauto in de tussentijd. Het contact met de garage is duidelijk, snel en vriendelijk.

Altijd prima en vakkundige service!

Een garage met consistent vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar personeel. Of je nu binnenkomt voor het kopen van een auto of een kleine reparatie, de service is altijd top!

Prima geholpen

Altijd vriendelijke ontvangst en goede uitleg wat er voor reparatie nodig was.