Super team

Al jaren mijn vaste garage, snel en deskundig geholpen, alles weer top in orde en tevreden .

Altijd goed geholpen en goede omgang met de monteur en de baas

Fijn adres, leuk team, goed werk en heldere adviezen bij onderhoud van mijn XM en C5 Break

Ben al jaren klant bij Enting in Zwartsluis. Zowel bij Frans als bij het team van Michel. Ik ben blij met dit adres. Zowel voor de aankoop van mijn XM uit 1999 als de C5 Break uit 2005. Ze zijn hier beide ook in onderhoud en dat bevalt goed. Ondanks de grote rij-afstand. Naast de moderne Citroëns hebben zij kennis van deze wagens en werken er graag aan. Voor iedereen met een XM een aanrader

Prima service, geheel volgens afspraak zoals altijd

Alles weer top uitgevoerd, geheel volgens afspraak.

Goede service, vriendelijk, behulpzaam en vakkennis

Een duidelijk, helder en adequaat bedrijf.

Ik was op zoek naar een andere garage (s) dan waar ik mijn Citroen eerder in onderhoud (en aangeschaft) had, en kwam op het internet Enting BV tegen, en waarvan ik al snel een goede indruk kreeg. Hier heeft men nog echt aandacht voor het product Citroen, en dus ook voor de eigenaren van deze automobielen. Zijn duidelijk bekend met Citroens, welke hun eigenaardigheden kunnen hebben. Dus na 16 jaren ervaring met andere Citroen dealers overgestapt naar Enting BV. En mijn eerste praktijkervaring staaft deze stap. Dus denk ik dat hier de komende jaren mijn Citroen voor onderhoud en reparaties een nieuw "thuis" heeft gevonden.

Super service, de klant staat hier op 1.

Enting is een bedrijf welke ik een ieder kan aanraden. service gericht, klant vriendelijk, zijn blij als je er weer bent en bedanken je voor je komst. Dat noemen wij een warm bad gevoel.

Altijd behulpzaam.

Snelle service en vriendelijk personeel, persoonlijke benadering.

Nog steeds die lelijke kerels

Zie boven

Super ervaring kan niet beter!

Van dit bedrijf worden wij gelukkig van eerlijk en oprecht!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Top service!

Klantvriendelijkheid en vakkennis staan voorop bij Michel (en zijn mensen) De ene dag beslist om er een auto te kopen en de volgende dag was de gekeurd had een beurt gehad en klaar om op gehaald te worden.. Kortom helemaal blij met onze nieuwe auto!

Geweldige service en ze denken met je mee.

Ik kom vanuit het zuiden van het land gereden voor mijn onderhoud omdat ze hier echt verstand van Citroëns hebben.

betrouwbaar en goed maar niet goedkoop

Als vanouds.

Al meer dan 35 jaar een tevreden klant ook weer met deze auto heel blij.

Garage Enting gaat verder dan de standaard service

Hoewel het een drukke week was bij Enting hadden we nog steeds het gevoel erg persoonlijk en met alle tijd geholpen te worden. De service was uitmuntend en een verademing tov andere garages.

Goede garage , klantvriendelijk en kundige monteurs

Prima bedrijf , staan je vriendelijk te woord en verlenen een uitstekende service op elk gebied zowel technisch als in de verkoop. Wij zijn zeer tevreden met dit bedrijf.

Weer fijn en deskundig geholpen

Het blijft een feestje om bij hun te komen. Deskundige en voorkomend zeer aardige monteurs.

Uitmuntende service!

Team Enting weet wat klanten willen. Altijd goed overleg en vorige week na APK en beurt de auto zelfs gewassen weer opgehaald. Toppers!

auto ruilen

wij zijn zeer goed geholpen !!!!!

Als vanouds, prima dus.

zie boven.

Michel, mensen die ik sprak over de schade waren erover verbaasd dat op de auto die ik leende geen verzekering zat zodat de schade via die verzekering vergoed wordt. Ik neem zelf nog contact op met Interpolis over mijn wa+beperkt casco dekking. Groet Adriaan Meij

Goede service en overleg

Goed gerepareerd.

Fijne vaklui waar ik me thuis voel.

Bij Enting BV neemt iedereen tijd voor je. Ze hebben verstand van zaken en snappen mijn wensen.