Topbedrijf!

Kwaliteit en eerlijkheid! De mannen van Enting denken goed met je mee en hebben hart voor (oude) Citroëns!

Supersnel, uiterst klantvriendelijk en vakbekwaam.

Ja, wat moet je nog schrijven als je al meer dan 40 jaar een zeer tevreden klant bent. Dit zou de zoveelste positieve review zijn. Dat is het dus eigenlijk toch weer geworden ;-)

Goed netjes vriendelijk

Goede garage vriendelijke mensen betrouwbaar goede service gewoon top

Als vanouds, zowel technisch als met aandacht.

Grote beurt en op naar de 350,000 km

Knullige storing uiteindelijk toch goed opgelost.

Zoals altijd heel vriendelijk geholpen

Goed betrouwbaar bedrijf !

Auto gekocht. aflevering was perfect zelfs meer als afgesproken .

Uitstekend!!

Een zeer klantvriendelijk bedrijf en meedenkend in oplossingen.

Een vriendelijke en betrouwbare garage.

De eigenaar Michel behandelt zijn klanten hoe hij zelf behandelt wil worden. Wij hebben een proefrit gemaakt zonder een kopie rijbewijs achter te laten. Dit geeft aan dat hij vertrouwen heeft in de klant en weet met wie hij zaken doet.

Topgasten!

Enting weet meer van Citroens dan de officiële Citroen dealers

Een eindresultaat met een boven verwachting precisie.

Een altijd bijzonder ,vriendelijk welkom, geheten door het Team van van deze unieke Specialist. De winterwielen verwisselen voor de zomerwielen, dat was het uitgangspunt van de afspraak. Tijdens de altijd ,pittige, kop koffie, hebben we een gesprek gevoerd, over de mogelijkheid om de zijvlakken van de banden te voorzien van een mooie zwart-coating met een aanvullend advies van de Technicus Harjo om dan ook alle overige (goed onderhouden) kunststofdelen van de C-3 te behandelen, inclusief de metalen wieldelen achter de (open) wieldoppen. Een goede afspraak werd gemaakt. De werkwijze en precisie- aandacht bij/tijdens het verwisselen van de wielen en het aanbrengen van de prachtige zwartcoating zijn werkelijk uniek te noemen. Perfect..., Team Enting!

Super, garage is een aanrader.

Super goed geholpen en eerlijk advies gekregen. Ik zal garage Enting zeker aanraden bij anderen.

Fantastische snelle betrouwbare persoonlijke service!

Ik zag een auto op de website staan en heb daar direct op gereageerd. Michel reageerde dezelfde dag nog en de deal was snel gesloten. Omdat ik in Amsterdam woon boodt Michel aan om de auto te brengen. Zo had ik binnen een week de auto! Ik heb op basis van Michel’s kunde en eerdere goede ervaringen bij hem had ongezien de auto gekocht. Geen spijt van! Bij aflevering zelfs nog een heerlijke fles wijn.

Prima ervaring

Voor een winterbanden wissel afspraak gemaakt. Een dag daarvoor ging het zijraam mechanisme kapot. Gemeld bij aankomst, direct nieuw mechanisme besteld door eigenaar Michel. Dezelfde dag nog gemonteerd door monteur Harjo. Perfecte service!

Super goede service

Prettig als altijd

Nu even banden wisselen dus niets bijzonders. Maar gewoon goed weer.

Fijn auto mee

Nvt

Snelle levering, goede prijs

Mailde hen met de vraag om een moeilijk verkrijgbaar onderdeel. Ik kreeg direct reactie terug dat ze het hadden. En het bestellen was daarna super makkelijk. Pakketje had ik een dag later in huis.

Beter kan niet

Als gewoonlijk vlot, vriendelijk en accuraat

Breng hier sinds een aantal jaren mijn C6 en Xm voor onderhoud. Altijd weer het eerlijke verhaal en advies, meedenken en top service! Het is soms even plannen om te brengen/halen (ik woon in Den Haag) maar heb het er graag voor over.

Altijd vriendelijk, al 20 jaar een zeer tevreden klant.

Altijd accuraat, deskundig en vriendelijk.

Altijd vriendelijk en plezierig.

Vriendelijk. meedenkend en deskundig

Ik heb eerder al eens gezegd: Met Citroën als merk, houd je altijd werk. Daar wil ik graag aan toevoegen: Met een garage als Enting achter de hand, houd je je voiture het langst in stand. Michel en de rest, het was weer best!

Prima en snelle service

Prima en snelle service.

Hier voel je je nog echt klant !

De wijze waarop we door Michel werden behandeld bij de aanschaf van onze nieuwe auto verdient niets dan lof. Zo word je graag overal ontvangen.