Fijne garage

Fijne garage en mooie showroom, uitstekend geholpen door de eigenaar zelf, ik raad iedereen deze garage aan.

Je voelt je direct thuis, hartelijk ontvangen direct een klik met de eigenaar.

Afspraak gemaakt voor aankoop van citroen C 3. Hartelijk ontvangen, nemen de tijd voor de klant, proefrit gemaakt. Daarna snel een deal gemaakt ook voor de inruilauto een reele prijs gekregen. De taart die ik bij aflevering van de neiuwe auto kreeg smaakte heerlijk. Al met al een heel goed gevoel bij dit bedrijf en zeker aan te raden.

Vakmensen met liefde voor hun vak

Goed en betrouwbaar

Goed.

In een woord geweldige service. Goed geholpen. Vriendelijke mensen. Kom vast terug.

Zie boven.

Het was weer perfect

Super vriendelijk en behulpzaam. Je kunt altijd bellen met vragen.

Hele goeie service

Als er iets is met de auto wordt je altijd snel en kundig geholpen.

Snelle en uitstekende service

Terwijl ik geniet van lekkere koffie werken de monteurs en sta ik binnen het uur weer buiten tot volle tevredenheid

Goede service, vriendelijke mensen en, ook belangrijk lekkere koffie!

Goede service!

goede service en alles word met je overlegt voordat ze wat doen!

Zeer vertrouwd en klantvriendelijk adres

Al heel wat jaartjes zeer tevreden klant bij deze garage, waar ik altijd goed wordt geadviseerd en geholpen. Fijn team van mensen die ook betrokkenheid tonen naar hun klanten

keuze gemaakt op basis van vertrouwen !!

Ik ben bij toeval bij deze garage terecht gekomen, kreeg een tip via een collega van mij ::). Ben er ontzettend vriendelijk ontvangen en er was wat ik zelf zo prettig vind , geen stropdasjes cultuur. Van die opdringerige verkopers die je het liefst een ze duur mogelijke auto aan proberen te smeren is bij GARAGE ENTING geen sprake van !! Het eerste contact was met Michel en later met zijn vader , ik kreeg gelijke een indruk van .. deze mensen verstaan hun vak en weten heel goed hoe de klant benaderd wil worden. Ik ben erg blij dat de deal uiteindelijk rond is gekomen en zal zeker nog meer mensen in mijn omgeving aanbevelen om bij deze vakmensen een auto te kopen !!

Weer helemaal prima!

Onze nieuwe auto weer prima afgeleverd, zoals altijd.

super

altijd zoals afgesproken

Super ervaring, helder eerlijk en betrouwbaar.

Deze garage staat voor klantenbinding en betrouwbaarheid. No nonsense mentaliteit en komt alles netjes na.

snelle levering en service

onderdeel snel gevonden

Oprecht en eerlijk.

Wij hebben een prachtige en eerlijke Citroen C6 mogen aanschaffen bij Enting. De verkoper Dhr. Enting was oprecht en vertelde alles omtrend deze auto. Een C6 is inmiddels een exotische auto en daarom is het belangrijk dat diegene die hem verkoopt en koopt wel degelijk weet wat als hij verkoopt of koopt. Eerlijk en oprecht en daar hou ik van. De prachtige C6 heeft binnen 1 week tijd 1600km op de teller mogen bijschrijven. Mijn ervaring en conclusie is als men op zoek is naar een eerlijke en oprechte Citroen specialist je echt bij Enting bij het juiste adres bent! Ps : Bedankt voor de lekkere taart! Hij heeft heerlijk gesmaakt. Nu veel kilometers maken met onze franse slee.

"uitstekend "

dat ik al heel veel jaren hier kom zegt al genoeg ...

Ik ben al jaren bij garage Enting en het bevalt nog steeds heel goed. Goede service en er word met je mee gedacht helemaal top. Aan iedereen aan te bevelen.

geweldig

Een top bedrijf met veel kennis en inzicht, en denkt met de klant mee!!!

Leuk spontaan bedrijf

Netjes ontvangen en een eerlijke deal gesloten met de auto en inruilprijs. Ik zie geen problemen met de aankoop en mochten die er zijn is mijn vertrouwen in deze bedrijf groot genoeg.

accuraad en klantvriendelijk!

korte lijnen en ingespeeld team

Uitstekende garage.

We kwamen kijken naar de binnenzijde van een C5 en gingen weg met een nieuwe auto. Service is goed en Michel is een fijne garage houder die meedenkt.

Tevreden klant

Enting is goed in de communicatie, voor wat betreft de klant-leverancier verhouding. Dan gaat het ook over de technische kant van de auto, en goed luisteren wat ik als klant wil.

Uitmuntend

Ondanks grote drukte wisten ze een reparatie toch nog te realiseren. Prima gedaan

Zomerdijk 80 a

8064 xg Zwartsluis