Helemaal van deze tijd en toch ouderwets goed !

Waarom ? Juist daarom !

super betrouwbare garage en heel deskundig !

Onze VW passat uit 2001 die we nog een paar jaar willen rijden voor naar Zweden , is op ons verzoek geheel aangepakt , uitlaat , remschijven rondom , remklauwen , radiator & exapnsievaatje vervangen , de plastic koplampen vervangen , grote servive beurt gehad en apk . Hij rijd weer als nieuw ! Mvg Otto Valk

netjes geholpen met nieuwe auto.

Blij met dit adres, voor moderne zowel als semi-klassieke Citroëns

Als vaste klant en eigenaar van zowel een XM (1999) als een C5 Break 2L. (2005) ben ik blij met dit adres met vakkundige monteurs, prettige en persoonlijk sfeer en goede service

Prima bedrijf met goede service

Prima bedrijf met goede service bij het kopen van onze nieuwe auto.

perfecte partner

vriendelijk contact, passie voor Ciroen, oplossingsgericht

Goed service

Leuk en vriendelijke mensen die daar werken topper bedrijf

Formidabel

Onbezorgde, betrouwbare en persoonlijke dienstverlening. Geweldige combinatie!

Heel goed

Het was een behoorlijke afstand rijden, 100 km enkel, maar zeker de moeite waard. Vriendelijke ontvangst, goed en eerlijk advies. Uiteindelijk de auto ook gekocht waar we voor kwamen, erg blij mee. Plus een heerlijke taart bij het ophalen!

Goede service en vakmanschap

Zoals ik gewend brn

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar

Laagdrempelig bedrijf, helder in de communicatie en geen verrassingen achteraf.

Relaxte sfeer, geen poespas.

Prima. Auto meteen aan de beurt, duidelijkheid qua rekening

Super bedrijf, flexibel, super communicatie en kwaliteit

Zelden meegemaakt dat bedrijven zo goed communiceren over wat en wanneer er gaat gebeuren aan de auto. Bij ophalen werd exact verteld en liet men zien wat er vervangen was. Het is dat ik geen 10 kan geven!

Goed, alles in order.

prima bedrijf

word hier altijd goed geholpen Vriendelijk personeel

Een uitstekend bedrijf …

Een fijn autobedrijf om mijn auto’s in onderhoud te hebben , altijd een zeer goede en snelle service..

Eerlijk en service gericht!

2 Gebruikte auto's gekocht. Auto's voldeden volledig aan telefonische omschrijving!

Grote deskundigheid mbt Citroen

Mijn C5 weer een beurt gehad, uitgevoerd door de specialisten van Enting. Vriendelijk en deskundig!

Trekhaak geplaatst, zelf de auto van binnen en buiten schoongemaakt, had ik niet om gevraagd, wordt 'gewoon' gedaan. Goede uitleg gekregen. Ben heel erg blij met deze garage en zijn mannen.

Perfecte service

Als er iets is dan staan ze altijd voor je klaar.

Super service!

Het is uitstekend

Zoals altijd, goed geholpen. Men laat ook zien wat de probleem zijn. Mooi plek aan het water.

Betrouwbaar en goede service

Zievhiervoor

Prima geholpen.

De service en professionaliteit is TOP

Op 2 september kwam ik met mijn Citroën Xantia 1.8 16V voor de APK en een grote beurt. Het was weer een fantastische ervaring....het is alsof de auto ook van henzelf is, zo goed wordt ermee omgesprongen.