prima garage

durf er ongezien een mooie citroen te kopen

Leuke nieuwere auto.

Was weer gewoon erg goed. Creatief meedenken met de klant.

Fijn automobielbedrijf om een auto te kopen

Heb hier nu mijn tweede auto gekocht, en net als de bij eerste auto nu ook weer naar alle tevredenheid geholpen. De auto's worden keurig afgeleverd.

Wederom super

Alweer de 5e auto hier gekocht. Weer een prima service van Michel en zijn team. Ruim 20 jaar klant en eigenlijk nooit een slechte ervaring meegemaakt. Top!!

Nog steeds super tevreden en dat na zo'n 40 jaar klant!

Het zou een gewone APK worden maar ook spoelen van de automaat en wat bijstellen van de verwarming maar het werd wat meer door oplettendheid van Erik en wat suggesties van Michel voor oplossen van kleine mankementjes. Het werd weer allemaal prima geregeld, maar geen stap of ingreep zonder telefonisch overleg. En dan haal je de auto weer op en het is alsof je in een nieuwe rijdt: gewassen, gezogen, de cameraatjes werken weer allemaal en vooral: wat werkt de automaat na de spoeling en verversing weer ongekend goed. Met heel veel geduld en tonen van alle vervangen onderdeeltjes door Erik weer vol vertrouwen de volgende kilometers tegemoet. En even een opmerking terzijde: bij Enting loopt niemand in het nette pak of met een stropdas om, dan weet je dat ze allemaal de handen uit de mouwen steken!!! En of het lelijke kerels zijn (zie een vorige review van een Sluziger) weet ik niet, maar het zijn wel allemaal aardige kerels!!!

Als vanouds, goed en snel.

Zie boven.

Alles dik in orde,volgens afspraak. Goede uitleg van de monteur en dank voor de dropjes en de lieve woorden. Hartelijke groet Hans en Sita

professioneel, snel en prima afgewerkt

Kleine schade, snel afgewerkt, prima service en een mooie schone auto weer terug.

Jammer dat er van die lelijke kerels werken

Zie vorige echter ze doen wel hun best

vriendelijk en deskundig

Zie boven

Dank wederom!

Een supersnelle bandenwissel en APK-keuring. Wat en genot om elke keer weer dat ritje te maken naar Zwartsluis!

Opnieuw stond er een mooie auto op de site. Snel erheen om te kijken en voor een proefrit. Ondertussen werd de inruil bepaald. Dag erna groen licht gegeven en 2 dagen daarna stond ie al op de oprit. Dat is team Enting. Snel en accuraat. Het was weer geweldig

Al jaren tevreden

Al jaren bij garage enting en altijd tevreden met vragen kan ik altijd bij ze terecht. En als er wat moet gebeuren word er uitgelegd wat er gedaan is dus goede service en altijd vriendelijk personeel.

Service van de bovenste plank

Het team is altijd bereid om net het stapje extra te zetten: voor de normale controle maar ook als er een onverwacht probleem is, zijn ze altijd bereikbaar om te helpen.

Snel geholpen. Gastvrij ontvangen

Transparant contact, goede service en prettige sfeer

Mijn Citroën C5 had onderhoud nodig. Enting heeft prima en snel geconstateerd wat nodig was en een eerlijke prijs opgesteld. De reparaties zijn super uitgevoerd waardoor ik de auto niet meer herken zo goed rijdt hij nu. Ik voel me erg welkom, dankjewel!

Goede service en vriendelijke benadering.

Al jaren klant bij jullie en tevreden over de dienstverlening.

tof

x

Prima. Goed betrouwbaar bedrijf.

Samen een goede oplossing voor het probleem gezocht.

Zo af en toe komt hij voorbij. Precies de auto die bij ons past.

Na jaren gereden te hebben in onze C4 picasso zijn we voorzichtig een beetje gaan kijken naar een andere auto. Over het merk en type hadden we geen enkele discussie. En waar ga je dan kijken? Natuurlijk bij je eigen Citroen dealer. En ja, daar stond de auto die past bij ons. Proefrit maken was geen enkel probleem. Prima uitleg van de nieuwe auto. We zijn super goed geholpen en kunnen weer een aantal jaren vooruit.

Zeer tevreden, top ervaring

Zeer goed en vriendelijk geholpen! Eerlijke prijzen en goeie sfeer

In een woord prima.

Goede ontvangst met koffie. Gesprek over de auto was gemoedelijk en niet opdringerig en kwamen redelijk snel tot een overeenkomst. De aflevering is voor ons gevoel zeer goed verlopen

Fijn geholpen en goede service!!

Zie hierboven.

Oké