Goede en vakkundige garage.

Mag graag naar deze garage gaan,altijd vriendelijke ontvangst.Ook is het een betrouwbare en eerlijke garage.

Prettig

Zeer goed geholpen Hele vriendelijke mensen In de omgang gewoon Top

Goede ontvangst, kennis, vaardigheid en vriendelijke bejegening.

Vakkundig uitgevoerde werkzaamheden.

Buitengewoon goede vakmensen en service!

Al ruim 40 jaar zeer tevreden klant.

Fijne garage met goede service.

Zeer fijne garage waar de klant voorop staat, er wordt met je mee gedacht.

Eerlijk en betrouwbaar

Vind het een fijne garage, no nonsense mentaliteit.

Top bedrijf

Auto weggebracht voor een onderhoudsbeurt en apk. Totaal geen opmerkingen, auto weer super voor elkaar tegen een zeer schappelijke prijs

Topteam en een Topgarage .

Alles Kits

Keurig volgens afspraak geholpen

Klant vriendelijk kennis van de auto en behoefte van de klant.

Deskundig, alert en komt afspraken na.

Enting is als Citroën specialist een vertrouwd adres. Dit door hun deskundigheid en alertheid. Komt de afspraken na.

goede garage.

weer een auto daar gekocht.tevreden

Top bedrijf top mensen

Snelle en perfecte service

Zeer vakbekwaam en klantvriendelijk en buitengewoon eerlijke mensen

Ik ben 67j en ben bij heel wat garages geweest , maar deze garage Enting met aan het roer Michel en vroeger zijn vader Frans is voor mij verreweg de allebeste garage die ik heb meegemaakt. Betrouwbaar , eerlijk , gastvrij , zeer vakbekwaam en technisch onderlegt en ook hartelijk ! Waar maakt je dat nog mee ? Enting ga door op deze weg , jullie zijn top !!! Otto Valk

Super bedrijf

Top service

Ik heb een C3 uit 2003. Altijd duidelijk, open en eerlijk advies. Goede service. Ik kan er altijd snel terecht als er iets is. Krijg de auto altijd netjes afgeleverd als hij klaar is en rijdt dan weer als een zonnetje!

Weer zo'n enorm fijne en betrouwbare ervaring

Woorden schieten te kort om elke keer weer de loftrompet te blazen, maar het team van Michel heeft weer zo fijn en puik werk geleverd en onze twee auto's verzorgd en voorzien van een nieuw 'stempel' voor het komende jaar. Alle lof!!

Riemen vervangen en koelvloeistof

Auto netjes service gegeven en met garantie ga ik vanuit. Vriendelijke garage en vlot.

Zeer vakkundig en zeer vriendelijk

Je wordt altijd hartelijk welkom geheten en meestal is er even een vriendelijk praatje. In de showroom kun je een boek lezen of met de computer aan de slag. Je kunt ook even in de werkplaats binnen lopen om de monteur aan het werk te zien, en binnen een mum van tijd zit je weer in een zeer comfortabel aan voelende voiture! Enting verdient een hele dikke pluim!

super garage

Net al eerdere keren: vriendelijk , snelle service, kom er graag.

alles weer zoals afgesproken

Prima ervaring en zeer klantvriendelijk

Uitstekend geholpen bij de aankoop van mijn auto.

Geweldig fijne zaak

Prima geholpen

Fijne kennismaking! Gevoel van open vizier. Ontspannen contact. Mooie locatie.

Toppie goed bedrijf kom al jaren daar en vriendelijk

Fijn klantgericht bedrijf

Zeer betrouwbaar.

Bedrijfsgegevens

Zomerdijk 80 a

8064 xg Zwartsluis

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.