In een woord, “geweldige “service en vriendelijke mensen

Zie boven

Goeie keus

Na de eerste 2 dagen was het duidelijk voor mij. Top

Prima service met kennis van zaken.

Wordt behandeld als voornaamste klant.

Uitmuntend!

Zeer fijne, professionele garage met passie voor het merk Citroën. Wij hebben er een auto gekocht en het koopproces ging voortvarend, transparant en fair en de aflevering was tot in de puntjes verzorgd. En het was erg leuk zakendoen bovendien. Het is een eindje rijden voor ons, maar wij laten het onderhoud ook bij Citroënspecialist Enting doen.

Top service!

Zonder afspraak langs gekomen en weer veilig de weg op geholpen.

Erg plezierig, klantvriendelijk en goed tussentijds contact

Na wat verkennende mail over mogelijke inruil van mijn DS5, Michel actief op zoek gegaan naar een Citroën C5 X. Erg plezierig op de hoogte gehouden over de voortgang. En dat in de periode met veel vrije dagen zo aan het eind van het jaar. Het tweede voorstel was precies wat ik zocht en kon ik een dag later al bekijken en proefrijden. Hoewel wat cliché, het bezoek aan de garage was voor mij als Citrofiel als een “warm bad” bij dit familiebedrijf. Michel en zijn vader komen direct over als echte Citroën specialisten en liefhebbers. Ik had via de mail al een serieus inruilbod gehad of eigenlijk meer een bedrag wat ik moest bijbetalen. Daar waren we verder snel uit. Inclusief de trekhaak die er nog onder moest. Erg plezierig, deskundig en hart voor Citroën. En bij levering een goede basis uitleg van dit nieuw type C5 X. Met de uitdaging voor mezelf om alle geheimen van de auto te doorgronden. En naast de heerlijke taart ook nog een schaalmodel in mijn kleur van de C5 X.

oke

x

Lastig probleem uiteindelijk opgelost!

En nog een keertje terug, maar oorzaak gevonden en opgelost. Daarvoor ga je naar Zwartsluis!

gewoon goed

gewoon goed

Bekwaam , service en klantvriendelijk

Persoonlijke benadering

warm, kleurrijk, gastvrij, deskundig en open minded

Michel en zijn collega's leven hun vak: op een nuchtere, aangesloten bij de wensen van de klant, menselijke en doortastende manier hun service/ werk te doen. Het blijft ieder jaar een 'feestje' om langs te gaan voor onderhoud/ APK

Concessionnaire Enting BV Chapeau!

Een groot woord van ,lof, en ,vakkennis, voor de technici; Erik, Harjo en Chrisjon. Aan eigenaar Michel van Dijk had ik gevraagd, uit te zien naar speciale (merk) originele-soort wieldoppen (Clic-15) voor de zomerwielen van onze C3 Feel uitvoering. Op woensdag 11 januari was de afspraak gepland. Onderhoudsbeurt en de eerste APK-keuring . Om precies 9.00 uur werd begonnen met de technische-uitvoering. De werkwijze, toelichting(en) op de vervangende onderdelen, de algehele conditie van de C3, indrukwekkend hoe door deze vakmensen-specialisten met dit proces wordt omgegaan. En de speciale wieldoppen...., deze lagen er, keurig verpakt. Liefde voor het ,mooiste merk, staat hoog aangeschreven. Chapeau Enting!

Topgarage

Betrouwbaar en klantgericht

Vriendelijk en accuraat

Betrouwbaar en kwaliteit

Ook dit keer weer een prima onderhoudsbeurt en uitstekende service.

Kundige betrouwbaarheid

Het is een geweldige klantgerichte garage. Erik is een top monteur! Michel een eerlijke en zeer gedreven man. De verhouding prijs ten opzichte van uitvoerende werkzaamheden, de manier waarop je wordt behandeld en de grondhouding van eerlijkheid, van ja is ja, en afspraak is afspraak, geeft de manne het recht op vijf sterren! Met de groeten van Rob de Gier (C6)!

Hartelijk en vooral deskundig

Hartelijk , deskundig en snel .

Gewoon goed als altijd

Of.het nou een auto aanschaffen is is, een beurt, apk of setje met nieuwe ventielen De service en aandacht is top.

Topservice en een goede prijs

Wij zijn erg tevreden over Enting BV. Goede service, duidelijk en transparant! Je komt niet voor verrassingen te staan. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij rijden graag een uur om onze auto hier te laten onderhouden. Al met al top!

Zeer prettig

Eerlijk en oprecht. Een zeer prettig familie bedrijf. Dat kundig en vertrouwd overkomt.

Deze garage is het waard ruim 100 km te rijden!

Fijne mensen met een ongelofelijke liefde voor en kennis van alle citroëns!

Klantvriendelijk en vakkundig

Hier ben je als klant geen nummer, want ze kennen je daar goed. Je wordt altijd vriendelijk met je voornaam begroet. Hier geen verschil wie je bent of doet. Het personeel is vakkundig en de prijzen zijn zeer acceptabel. Ook is de service goed geregeld. Ik ben blij onze auto's bij Enting te hebben gekocht.

Klasse

Zeer klantvriendelijk, altijd behulpzaam en verrassend !

gewoon zoals altijd top! vak mensen!

Eerlijke mensen en denken mee met de klant!