je bent klant geen nummer

Zeer deskundig en vriendelijk

Zeer deskundige "verkoper/eigenaar" die weet wat hij verkoopt. Goede service en altijd ruime keuze! Persoonlijk contact en tijd voor een praatje

Vriendelijk en deskundig personeel met aandacht voor de klant

Vriendelijke ontvangst, even informeren hoe het met de klant gaat. Lekkere koffie. Het onderhoud wordt snel en goed uitgevoerd tegen zeer vriendelijke prijzen. Jouw auto is daar in goede handen Al met al een prima garage.

Gastvrij, deskundig en meedenkend.

Het was eigenlijk niet de bedoeling om een andere auto te kopen. Maar de onderhoudskosten van mijn huidige auto vielen dermate hoog uit dat Enting een optie aanbood om over te stappen naar een andere auto. Ik kreeg een scherp aanbod met gunstige voorwaarden dat dit een meer dan prima alternatief was en ik de kosten voor het onderhoud mede kon gebruiken voor de aanschaf van een andere auto.

Voelt als thuiskomen

Super fijne ontvangst en goede service

Super aardige en attente vakmensen

Puike meedenkers en echte vakmensen waar ik graag mijn youngtimer XM aan toevertrouw.

Top service, goed geholpen. Fijn zaken doen!

Vorige week gebeld voor een occasion. Ja, we konden vrijdag terecht. Nou was het nogal een stuk rijden, dus alle spullen mee in de in te ruilen auto. Snel tot zaken gekomen en daarbij super correct geholpen. Dat en het eerste contact maakten het voor ons een prettige ervaring.

Vriendelijk en deskundig

Laat weten wat er gerepareerd moet worden, verder vriendelijk en deskundig.

Vriendelijk en zeer deskundig

Zeer deskundig en vriendelijk

Zeer betrouwbaar en een goede service…

Aangename mensen en vakkundig…

Prima!

Goed werk, nette rekening!

Fijne medewerkers, goede afspraken en nakomen.

Auto rijklaar.

zeer goed

een zeer vriendelijk bedrijf ,met eerlijke prijzen voor een auto,en ze staan je netjes te woord,hier komen wij zeker nog terug.

altijd goede service, nemen de tijd voor je en overleggen als onderdeel vervangen moet worden

Kan niet beter

Kundig, vakbekwaam en vriendelijk. Ze zetten een stapje extra. Zo was de auto na de grote beurt netjes uitgezogen. Een aangename verrassing. Graag bedank ik Michel en zijn team voor de super service. Jammer dat een grote beurt maar één keer per jaar nodig is ;-)

Enthousiaste Michel, vriendelijk en eerlijk. Blij met mijn C5 Break!

Eerste ervaring met Citroën auto en gelijk een vertrouwd, vriendelijk en oprecht gevoel. Michel is een harde werker en een vakman met passie voor dit merk! Ga zo door!

Beaucoup d’attention à ma voiture. Superbe!

Beaucoup d’attention à ma voiture. Superbe!

doelgericht en persoonlijk

klantgericht en uitstekende service

jullie hebben een persoonlijke benadering en een vast team. dat geeft veel vertrouwen. Ik was blij verrast dat mijn auto gewassen en uitgezogen was. Echt heel fijn! Ook is het altijd fijn en transparant om te horen en te zien waarom onderdelen zijn vervangen. Er wordt tijd genomen om uitleg te geven! En altijd hebben jullie een leenauto voor me klaar staan. Super!

Super team, geweldige service, gewoon top!

Warme mensen met hart op juiste plek, veel gevoel voor menselijkheid en veel verstand van Citroën!

Begripvol en meedenken met aanschaf andere auto, goede informatie verschaffing over product.

Goed geholpen, vriendelijk.

Goed!

Auto voor een grote beurt, door niet goed functionerende bougies (productie fout) motorstoring.Lastig probleem. Deze heeft Michel keurig opgelost, kreeg leenauto en auto werd weer thuis afgeleverd.

zoals altijd bijzonder goed

we worden altijd hartelijk ontvangen, de auto wordt prima nagekeken en indien nodig gerepareerd,.

Fijne om zaken mee te doen zelfs de hond kreeg een warm onthaal!

Na vele auto's te hebben gekocht was dit de fijnste ervaring. Heel erg vriendelijk en tot in de puntjes goed verzorgd.