prima voor elk kaar

goede monteurs en erg vriendelijk.

Fijne garage, waar ze je kennen en waar je te woord wordt gestaan door de medewerkers van de werkvloer. Ze weten waar ze over praten en bij onverwachte mankementen wordt er altijd even overlegd. Geen verkopers in pak en stropdas. Precies de reden waarom we hier al jaren klant zijn en geen garage in onze eigen woonplaats zoeken.

Heel tevreden

Prettige ontvangst en zeer goede service.

Altijd optimale service, kwaliteit en communicatie.

Enting staat garant voor kwaliteit en service. Korte lijntjes en afspraak is afspraak.

C4/4 is C1

Blijft in alle opzichten een top garage. En dan kom.je steeds weer terug!

grandioos

een lastig probleem hadden zij zo opgelost

uitstekend

vriendelijk en komen afspraken na.

Klantvriendelijk, betrokken,meedenkend, gezellig doen wat ze zeggen, vakmanschap Goede service

prima garage

uitleg wat er is gedaan/vervangen. je krijgt de auto lekker schoon terug!

uitstekende ontvangst en behandelijg

meer dan prima

Super bedrijf!

Goed gemotiveerde vakmensen die met je meedenken en altijd de meest perfecte service bieden. Kortom, zeer klantvriendelijk!

Vakman! Oog voor detail en budget.

Zeer positief

Zeer betrokken en deskundige mensen. Uitstekende service!

Uitstekende service!

Goede service, aardige mensen.

Uitstekend geholpen!

Ik ben zeer goed geholpen, de offerte was ook heel netjes, en het uitgevoerde werk prima gedaan. De auto netjes, schoon en met gezwarte banden weer teruggekregen.

Netjes afgewerkt

Voelt als thuis komen.

Na een uitstapje naar een ander merk, toch weer terug naar de oude liefde. Een fijn C 5 zescilinder gekocht bij Michel. Service wordt bij Enting geschreven met een dikke vette S. Michel en zijn team zorgen altijd met liefde en vakmanschap voor je auto en zijn gewoon toffe mannen.

Klantgericht en betrouwbaar

In korte tijd drie transacties met hen gedaan. Dat zegt alles.

Perfecte service

Ze nemen alle tijd voor je, je krijgt overal uitleg bij. Fantastisch

Vlotte en enthousiaste service.

We werden snel en goed geholpen. Er werd duidelijk verteld wat er mogelijk was en wat er gebeuren zou.

recht vooruit bedrijf, eerlijke, uitzonderlijk mooie auto en oplossing gericht

Erg plezierig kennis te maken met iemand die weet waar hij over spreekt en geen leuterverhalen ophangt. Een echte garage.

Vakkundige mensen en servicegericht

Mijn Cactus moest zijn 1e beurt hebben en is prima gegaan. Zeer hartelijk ontvangen en een nette leenauto mee gehad De auto loopt weer als een zonnetje en was zelfs nog schoongemaakt.

zeer klantvriendelijk en service gericht

Komt afspraken na Goede uitleg van de uit te voeren service handelingen zowel voor als na de beurt

Vlot en vriendelijk

Voor de APK had ik snel een afspraak. Wachten met koffie en een momentje aandacht is geen straf. Zoals altijd klantvriendelijk en goede service.