Zoals altijd: uitstekend!!!

Zoals altijd: uitstekend!!!

Hebben altijd een luisterend oor. Denken altijd mee in het vinden van voor alle betrokkenen, goede oplossing

Goede ervaring

Enthousiaste mensen, snelle service en meedenkend

Deskundig en vriendelijk

Prettige sfeer en verstand van oude Citroëns!

precies goed geholpen

steeds voortreffelijk en bekwaam

goed beziug

Snelle service en goed meedenken!

Ik werd snel; geholpen, kon dezelfde da nog terecht. Verder wordt er goed met me meegedacht over het gebruik en de toekomst van de auto.

Zeer klantvriendelijk

Mijn afspraak stond gepland, ik werd vriendelijk ontvangen door Michel, die al een leenauto klaar had staan op de dag voor mijn afspraak, erg prettig! Wij werden netjes gebeld door monteur Erik ivm overleg over wat er aan de auto moest gebeuren/vervangen worden, dan sta je niet voor onverwachte hoge kosten. Ik werd toen de auto klaar was weer netjes gebeld door Michel, eenmaal aangekomen bij de garage werd ik door de even vriendelijke Erik ontvangen, hij is altijd in voor een lolletje en een gesprekje. Aan dit bedrijf merk je dat er een goede sfeer hangt en de service hoog bovenaan staat. Top bedrijf☺

Vriendelijk en betrokken

Altijd even tijd voor een praatje, ook de monteur die onderhoud gaat doen is erg vriendelijk en vraagt naar bijzonderheden. Niet te vergeten het gezellige kaartje wat in de auto lag😃 Kleine moeite, maar zo leuk die persoonlijk noot👍😊

Warm!

een warm welkom en dito service...

100% prima service

Alles volgens afspraak gebeurd

Al sinds 2003 klant bij Enting en alleen maar positieve ervaringen. Vertrouwd adres om een jonge occasion te kopen en te laten onderhouden.

TOP service en wat coulance!

Auto gekocht in sept-2017, maar er speelde nog een ding. In 2018 alleen APK gegeven bij de locale Citroen dealer (is ook nog bekend met hydraulique). Toch maar een afspraak gemaakt voor APK + beurt bij Enting en het probleem uitgelegd. Maar inmiddels was het bedrijf overgenomen door zoon Enting. Na ontvangst rekening zag ik 50% korting voor de correctie en een werkplaats uurtje minder. Toch netjes opgelost. NB: Tijdens het wacht toch spontaan een fiets meegekregen. Hoefde geen fiets te huren, en heb er uiteindelijk toch aardig wat km's op gemaakt. Nieuwe fietsbanden waren nog net niet nodig :) . Super dag gehad, zonder dat ik het gevoel had dat ik moest wachten.

super

Al meer dan 40 jaar klant!

Wederom top!

Zoals altijd grote beurt makkelijk ingepland naar mijn wens en weerd goed uitgevoerd!

Vriendelijke mensen die verstand van zaken hebben en met je meedenken

Na mijn bezoek rijdt mijn Xantia beter dan ooit: het lijkt wel of alle wegen verbeterd zijn en minder hobbels hebben ;-) -reservewiel was verdroogd, ik kreeg gratis een gebruikte band. -alle door mij aangegeven zaken zijn vakkundig opgelost -twee veerbollen waren flink versleten, ik kreeg duidelijk uitleg waarom het beter is alle bollen te vervangen -prijs is prima

vriendelijk en problemen worden gelijk opgelost

je krijgt het gevoel dat je de belangrijkste klant bent en de mannen van de werkplaats werken netjes en doortastend aan je auto as; of hethun eigen is.

goed geholpen en gezellig bedrijf

ik woon wel ver van je bedrijf wel 2 uur rijden Ik was aan het zoeken naar andere auto via website Toen zijn we naar zwartsluis gegaan om naar auto ds7 te kijken . Geweldig en betrouwbaar Bedankt michel

Kwaliteit onderhoud en service zijn prima in orde. Eerlijk en gedegen advies.

fantastisch

Ik had mij verkeken op de datum dat de auto beslist moest zijn gekeurd! Kreeg van de overheid een brief( dacht eerst een bekeuring!) Datum was overschreden, mocht niet meer rijden, ja alleen naar de garage voor de keuring! Schrok mij echt lam. Maar................ de garage gebeld , kon de volgende dag gelijk komen. Perfect opgelost, gekeurd!!!!

Prettig en een zeer goede service!

Ik wordt al ruim 30 jaar zeer prettig en goed behandeld en dat zelfde geld voor mijn auto's!

Fantastische service

Enting bv is een geweldige garage waar ze altijd tijd voor je hebben. Leveren uitstekende service en ze laten zien wat ze gedaan hebben.

Men stond weer helemaal voor mij klaar

Naar het scheen dat er een klein klusje aan mijn auto moest worden gedaan. Kon ik 's ochtends langskomen. Een half uur later kon ik weer de weg op.

plezierige en correcte behandeling.

Correct, betrouwbaar en vakkundig.

Vakmensen

Je auto is bij Michel en de jongens in veilige handen. We zijn verhuisd, maar rijden graag even voor een betrouwbare garage.