Top bedrijf met een keurige service

Bij Enting hebben wij een camper gekocht. Na 2-2,5 maand bleek het dak lek te zijn. Enting op de hoogte hiervan gebracht, en vanuit zijn initiatief kwam hij ons tegemoet met een deel betalen van de reparatiekosten. Waar vind je nog zulke service! Keurig bedrijf, zeer content met zijn manier van zaken doen.

zoals altijd vriendelijke en deskundig

zie boeven

Netjes, heerlijk en betrouwbaar

Kwam per ongeluk bij het bedrijf, omdat ik op internet een auto gezien had. Ben daar zeer hartelijk ontvangen en de info die ik kreeg was eerlijk en direct. Mede daardoor en omdat de auto mooi en goed was heb ik deze gekocht. Heb echt een mooie deal kunnen sluiten en kreeg een auto mee die veilig en goed was. De service is uitstekend te noemen. Ben blij en zeer tevreden.

Goede service en klantvriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen. En de mensen die daar werken zijn zeer kundig en weten waar ze het over hebben. Ze nemen ruim de tijd om je goed te helpen en legen alles goed uit. Ik kom zeker terug top garage.

Prima service.

Zoals gewoonlijk goed en vakkundig geholpen.

Zeer tevreden!

Vakkundige reparatie, duidelijke afspraken, vriendelijk personeel!

Snel, allert, correct en vriendelijk, duidelijke afspraken.

Duidelijkheid en korrekt

altijd vriendelijk en professioneel

worden altijd gastvrij ontvangen en krijgen te horen wat er moet gebeuren om de auto in topconditie te houden en gaan zeer tevreden weer naar huis

Vakkundig en prettig contact

Aandacht voor auto en eigenaar

Goede en snelle service

meedenkend en vriendelijk bedrijf

Heb hier een occasion gekocht. Enting denkt mee om zaken handig en logistiek te regelen. Heldere en snelle communicatie.

goede service

goede service klant vriendelijk personeel.

Nette, goede service. Fijn bedrijf!

Auto is goed en vlot afgeleverd m. Super service en vriendelijke mensen!

adequate diagnose stelling en zeer vlotte afhandeling.

snel en correct het probleem opgelost, adbleu tank was defect. en de auto schoner terug gekregen als dat ik hem had ingeleverd.

Gewoon Goed.....wat wil je nog meer.....

Volgende ronde geen beoordeling meer sturen.......saai.... er veranderd toch niets.....hihi

Heel tevreden, zeer vriendelijk geholpen!

Geen tips

tot Service

Al jaren klant en jaren tevreden, net mijn 3e citroen daar gekocht een prachtige c6!

Topbedrijf

Buitengewoon vriendelijke mensen bij dit bedrijf. Wist niet dat dit nog bestaat. Ben ook 100% tevreden met de aankoop van een prima 2de hands auto.

Prima de lux

Er zijn van die circussen waarbij de dompteur niet alleen de leeuwen in de hand houdt, maar ook de paarden dresseert, de tent helpt opzetten, de kaartjes verkoopt en ze ook nog knipt bij de ingang. Zo'n veelzijdig type is Michel ook. Hij verkoopt auto's, hij koopt auto's in, hij onderhoudt ze en geeft ook nog eens leiding aan de hele club. Dus een ondernemer die z'n vak verstaat. Dat geeft vertrouwen. Dat blijkt ook wel uit de vele positieve reacties op deze website. Wij hebben een nieuwe Citroën C3 Aircross bij hem gekocht. Het was wel 200 km rijden, maar dat hadden wij er graag voor over, want we waren heel tevreden over de met hem gemaakte deal. Michel is een prettige vent die er niet op uit is om je knollen voor Citroenen/Citroëns te verkopen. Eerlijk en open zakendoen, daar gaat hij voor. Ik zou zeggen Michel: niks meer aan doen, gewoon zo doorgaan. Ed Ham

Noodreparatie snel en netjes uitgevoerd

Mijn zeer gave XM uit 1999 verloor ineens heel veel olie. Dat kon, met zijn kilometerstand van ca. 214.000 km heel goed de krukas keerring, achter zijn. En dat was ook zo. Vervelend, ja, want een flinke klus. Maar er werd ondanks de drukte tijd voor ingeruimd en de klus was in een dag geklaard + een gratis wasbeurt, koffie en altijd een gezellig weerzien van Michel en zijn vakkundige team. En zij genieten van de mooie staat waarin deze wagen nog steeds verkeert. Iedereen blij. Een dure tegenvaller? Ik zie het als een goede investering in nog langer rijplezier met deze wagen; Een echte Citroën, zonder toeters en bellen. Weer heerlijk relaxt huiswaarts gekeerd. Mannen bedankt en tot ziens

Bij garagebedrijf Enting werden wij heel correct behandeld.

Op zoek naar een andere auto kwamen we terecht bij garagebedrijf Enting in Zwartsluis. Voor ons een eindje rijden, maar we werden heel correct behandeld. we werden als klant serieus genomen en er werd voor en met ons meegedacht om de voor ons prijstechnisch meest-wenselijke aankoop gerealiseerd te krijgen. Zo werden de goede wielen van onze vorige auto verwisseld met de gekochte occasion. Ook bij het ophalen van de auto enkele dagen daarna gebeurde hetzelfde. We hebben er dan ook geen spijt van daar onze auto bij garagebedrijf Enting gekocht te hebben.

prima voor elk kaar

goede monteurs en erg vriendelijk.

Fijne garage, waar ze je kennen en waar je te woord wordt gestaan door de medewerkers van de werkvloer. Ze weten waar ze over praten en bij onverwachte mankementen wordt er altijd even overlegd. Geen verkopers in pak en stropdas. Precies de reden waarom we hier al jaren klant zijn en geen garage in onze eigen woonplaats zoeken.

Heel tevreden

Prettige ontvangst en zeer goede service.