Prima service, geeft duidelijke terugkoppeling over de reparaties en de kosten daarvan

Een onduidelijke motorstoring welke bij een andere garage onderzocht werd en als oorzaak waarschijnlijk een defecte turbo zou moeten zijn bleek bij garage Enting, na uitlezen van de foutcodes, slechts een defecte accu te zijn. Ook werd bij dezelfde andere garage (Euro repair) gezegd dat mijn auto een distributieketting zou hebben en nooit vervangen hoefde te worden, bij garage Enting werd me duidelijk gemaakt dat mijn auto toch echt een distributieriem heeft en wel degelijk een keer vervangen zal moeten worden.

Bij de Enting is mijn auto in goede handen

Prettig, accuraat, joviaal

Ik had een Citroen Chivic deze rijdt nu weer als een honda

Werden gelijk dezelfde dag nog geholpen.

Goede service. Zeer vriendelijk personeel

Snel geholpen, servicebeurt uitstekend uitgevoerd.

enting is de parel van zwartsluis!

goede services, persoonlijke benadering, kennis van zaken en liefde voor de citroen.

Prima service.

Efficiënt geregeld

Perfect zoals altijd

No nonsens

Mentaliteit: doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg. vakbekwame harde werkers, zeer klantvriendelijk, Ik ben al jaren een tevreden klant

Snelle service

Goede en snelle service

Zoals gewoonlijk weer top voor mekaar.

Vering en schokbrekers voor vervangen, volgens afspraak. Zoals gebruikelijk; goed en netjes geholpen

Vering en schokbrekers voor mijn C4 vervangen. Geheel volgens afspraak. Zoals gebruikelijk perfect geholpen!

Geweldige service

Snel en goed geholpen

Onderhoudsbeurt weer zoals altijd snel en naar wens.

Vriendelijke ontvangst

Uitermate tevreden

Zeer tevreden over de geleverde service en advies tegen een goede prijs.

goede garage met goed team

al meer dan 40 jaar tevreden klant

vakmanschap

een zeer betrouwbaar bedrijf. Vakmanschap en uitstekende service. prima communicatie

Zoals altijd….topservice.

Hier weet men wat service is. Zelfs nog extra werkzaamheden uitgevoerd. Voor de vierde keer bij Michel en team een auto aangekocht. Zal zeker niet de laatste zijn. Chapeau !

Fijne communicatie

Een fijne onderhoudsbeurt gehad aan de auto. Er wordt altijd even een belletje gedaan om kosten te bespreken. Ook wordt er duidelijk aangeven welke onderdelen zijn vervangen.

Prima service door prettige en capabele mensen.

Gewoon goed!!

Al de jaren dat ik bij Enting kom, helemaal top!

Klantvriendelijk Vakbekwaamheid Altijd tijd voor een praatje

snelle, goede service !!

x

Snelle diagnose airco Xantia.

Binnen 2,5 uur diagnose kapotte condensor van mijn airco en vervanging door een nieuwe. Mijn Xantia is weer heerlijk koel. Klaar voor onze vakantie naar Frankrijk.