uitstekend

Zoals altijd goede service.

Altijd prima vakkundig en snel

Snelle service en liefde voor het merk!

Een hoge mate van Vakkennis en Correctheid.

De zomerbanden werden zeer vakkundig verwisseld voor de winterbanden. (C3) De winterbanden waren keurig voorzien van (opslag) code-etiketten. Vloeistofcontroles stipt uitgevoerd. Altijd een vriendelijk en correct woord van interesse en belangstelling. Bij het wegrijden ontdekte ik een ,heerlijke attentie, en een bedankkaart op de passagiersstoel. Een waarlijke ,Specialist,

Uitstekende service!

Mijn DS3 voor APK weggebracht, leenauto meegekregen tot mijn eigen auto weer klaar was. Vooraf ben ik duidelijk geïnformeerd over de kosten door middel van een overzichtelijke offerte, die later vervangen werd door een factuur. Hierdoor kwam ik niet voor verrassingen te staan. Vriendelijke en betrouwbare mensen, goede kwaliteit, denken met je mee. Echt een aanrader!

Perfecte service!

Onze auto zou na het weekend gerepareerd worden, maar we werden gebeld of het ook vandaag mogelijk was. De auto werd zelfs bij ons thuis opgehaald. Beter kun je het niet krijgen! En vanmiddag stond ie weer keurig op ons erf. Klus geklaard. Hartelijk dank Team!

Totaalpakket

Niet alleen een apk maar ook direct onderhoud. Superfijn!!! De auto rijdt weer als een zonnetje!!

Denk goed mee met wat ik wil.

Al jaren het bedrijf waar ik goede ervaring mee heb. Inmiddels hebben mijn dochters ook hun auto daar gekocht. H

al 20 jaar goede ervaringen

Bandenwissel en winterklaar maken

Vlot en correct. Goed persoonlijk contact.

Snelle afhandeling

Opnieuw weer zeer deskundig geholpen

Weer zorgvuldig en deskundig de APK en enkele reparaties verzorgd. Open en duidelijke communicatie, alles goed geregeld, en de auto weer tiptop voor elkaar!

uitstekend

zoals gewoonlijk hartelijke ontvangst en hele goede service we voelen ons er welkom

Als vanouds, dus kundig en aandachtig.

Met een XM uit 2000 op weg naar de 330,000 km, dat vraagt wat zorg en aandacht, vandaar op naar Zwartsluis.

Snel en efficiënt

Snel en efficiënt

prima personeel

Zeer vlotte afspraak te regelen en goed geholpen

uitstekend geholpen

Voor een grote beurt en APK prima geholpen. Tijdens de beurt kwam ook aan het licht dat de koppelingsplaten er bijna aan waren die ook vervangen. Totaal een dure rekening maar ik rij nu weer veilig op de weg. Michel was open en eerlijk legde alles prima uit wat er met de koppeling aan de hand was.

weer dik tevreden

Ook als het lastiger wordt om aan onderdelen te komen voor de inmiddels youngtimers, XM en C5 1e serie, Xantia e.a. doet het Enting team hun best om ze te vinden en ontstane problemen op te lossen. Dat is nu ook weer prima en snel gelukt Daarvoor dank

Met plezier breng ik mijn auto naar Zwartsluis voor een onderhoudsbeurt.

20 minuten nadat ik een mail verstuurd had om een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt had ik Michel al aan de telefoon. Zoals gewoonlijk alles snel en goed geregeld en toen ik na de beurt m'n auto weer opgehaald heb was ik helemaal blij. Alles keurig volgens afspraak gedaan en zelfs nog netjes gewassen. Nog even een leuk gesprek gevoerd en tevreden naar huis. Richard uit Hoogeveen.

Toppers daar bij Enting!

Wederom uitstekend geholpen

Auto kreeg onderhoudsbeurt en tevens wi terbandenwissel. Lekkere koffie gehad. Prima en snel geholpen en advies gehad over de distributie riem. Tevreden klant zonder trammelant!

Zoals altijd, Super service

Uitstekende service

Apk keuring

Uitstekende garage

Snel geholpen

Altijd fijn om hier te komen, snelle behandeling en alles weer klaar voor de winter. Ook waarschuwen ze van te voren als er iets vervangen moet worden wat iets meer gaat kosten dan de gewone beurt. Ben heel erg blij met hen.