Je voelt je thuis bij Enting

Deskundig met liefde voor de auto.

Vriendelijke en gemoedelijk garagebedrijf

Een garagebedrijf waar je welkom bent en vrijwel gelijk de sleutels in handen krijgt om de auto goed te kunnen bekijken en of een proefrit te maken. Bij verkoop ging het gemoedelijk om uiteindelijk een goede deal kunnen sluiten.

Hebben een duidelijk verhaal

Hebben een duidelijk verhaal, Geen overdreven gedoe. En de koffie is prima

Goede, persoonlijke, behandeling

Direct repareren, weinig wachttijd.

uitstekend

uitstekend

een perfecte aflevering na grote onderhoudsbeurt

Zoals vermeld een perfecte aflevering.De auto was helemaal schoon gemaakt. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Er werd ook te tijd genomen om de reparaties uit te leggen

Super garage

Zeer vriendelijk, snel , deskundig en fijne garage .

Ja een zeer vriendelijke man waarmee je graag zaken doet.

Fijn en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima garage, super Citroën kennis

Zeer bekwame Citroën specialist

Snelle en goede service

zeer goed betere garage is hier niet.

super leuke en spontane mensen. eerlijk en betrouwbaar.

Vlotte afhandeling, kleinschalig, informeel en vriendelijk en gastvrij team.

Had een afspraak gemaakt voor onderhoud en een APK. Ofschoon de agenda al vol zat hebben ze toch een dagdeel gevonden om de auto te behandelen. Kon erop wachten, na twee uurtjes was ie klaar dus dik voor elkaar. Koffie is prima, de koekjes mogen wat groter....😉

super voor elkaar

alles snel en goed

Toppers!

Wederom goed geholpen.

fantastisch

geweldige service, vriendelijk en gastvrije ontvangst, kundige mensen. Ondanks de afstand gaat de auto daar ook in onderhoud.

Gewoon een hele goede garage

Beide Citroën's in onderhoud gehad. Prima werk tegen betaalbare prijs. En vooral goed meedenken met de klant. Ik kom er nu 2 jaar en op deze manier blijft dat zo....ook al wordt de volgende geen Citroën.

altijd behulpzaam en snelle service

wij zijn nu 20 jaar klant bij garage Enting en worden altijd zeer goed geholpen. de garage denkt mee met ons en zorgt dat we altijd veilig de weg op gaan.

Gastvrije, duidelijke en nette vakmensen.

Voor de derde keer een auto gekocht bij de mannen van Enting. Het is niet naast de deur (+ 100km), maar wij zijn uitermate tevreden over de vakmensen die in dit bedrijf werken. Topservice, gastvrijheid en altijd behulpzaam. Kortom: niets dan lof. Dit is met recht een autobedrijf waar waarden in het vaandel staan !

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

Aantal maanden terug een mooie Citroen aangeschaft bij Enting; alles conform afspraak; eerste beurt en garantie zeer netjes verlopen. Altijd goed geholpen en top monteurs! Zonder twijfel een aanrader!

Was weer top!

Winterbanden, kleine beurt en APK in een vloek en een zucht! Alles weer zeer snel en kwalitatief goed geregeld! Dank!

Top bedrijf met gedreven, vakkundige en vriendelijke mensen!

Ik heb inmiddels meerdere auto's hier gekocht. Ook voor onderhoud en APK mijn vaste adres. Hier werken top mensen!

Vakmanschap, know-how, fijn team!

Goed adres voor Citroenonderhoud en aanschaf 2de hands. Ik kom er 2x in het jaar graag helemaal vanuit Deventer naar toe om zeker te zijn dat alles weer lekker loopt.

Zeervriendelijk, behulpzaam en efficiënt.

Zeer goede ervaring

Vriendelijke, snelle en adequate service telkens weer! Top!

Kan niet beter!

Vakmanschap met klantvriendelijkheid voorop.

Uitstekende service in een klantvriendelijk jasje. Je staat als klant centraal, kom zeker weer terug.