In een woord prima.

Goede ontvangst met koffie. Gesprek over de auto was gemoedelijk en niet opdringerig en kwamen redelijk snel tot een overeenkomst. De aflevering is voor ons gevoel zeer goed verlopen

Fijn geholpen en goede service!!

Zie hierboven.

Oké

goed geregeld

zoals afgesproken

Hartelijk en vertrouwd.

Vriendelijk ontvangst. Duidelijke afspraken en deze worden nogmaals gecheckt door een extra telefoontje. Snel en goed contact.

Subliem

Super snel en naar volle tevredenheid geholpen, super bedrijf met zeer vriendelijk en deskundig en behulpzaam team

no nonsens bedrijf met passie voor het merk Citroen

klantvriendelijk komt afspraken keurig na.

Service met hoofdletters!

Verstand van zaken

Prima garage! Beste keus 2020!

Uitstekende ervaring , goede vakmensen en een hele leuke eigenaar! Bedankt Michel en de taart van Ekkelenkamp was heerlijk. Hou deze traditie erin!

Zeer tevreden een dikke 10

Fijn geholpen, gastvrij ontvangen en goede service inmiddels al 3 auto's gekocht top bedrijf Zeer tevreden een dikke 10

Vriendelijk en duidelijk

Je wordt er goed geholpen, is vriendelijk en komt zijn afspraken na

Kundig en attent

Fijn geholpen, gastvrij ontvangen en veel extra service bij het aanschaffen van onze nieuwe auto

Goede feedback

Snel en duidelijk verhaal

uitstekende service en prettige werksfeer

uitleg over reparatie die gedaan moeten worden en die komen gaan. Voor ons is het altijd een uitje, omdat we uit de randstad komen. Altijd gezellig en vriendelijk. Wij hebben 2 xantia's

uitstekend

Zoals altijd: deskundig, vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig goede garage voor onderhoud en verkoop !

Betrouwbare goed opgeleide en aardige monteurs in een mooi garage bedrijf voor Citroën maar ook voor alle andere merken ! Kortom geweldig !

Goed.

Vriendelijke en gemoedelijke garage.

Snel geholpen. Geweldig

Na mijn telefoontje kon ik gelijk komen en werd gelijk geholpen. Prima service.

Heel goed

Goede service en betrouwbaar

Altijd geweldig.

Altijd ben je welkom, niets is ze te veel,fijne garage met fijne monteurs. Ik ben super blij met deze garage.

Vakmanschap, vriendelijkheid en transparant!

Beste, Vandaag een APK keuring gehad van een bij Enting gekochte auto. Allemaal prima een goede aankoop, goede service en relatief lage kosten. Een goed bedrijf, Enting! Vriendelijke groet, Rolf